-> OTA-MTX: já nevím proč , ale měl bych ztrach že když to dostane ránu tak se zkroutí obal a začne z převodovky chcát olej.. proto sem na své dal raději komplet oplechování
-> U-Geen: to bude těsnění a hlavně má to bez 155km 200tisíc a od roku 2008 to mělo jen jednu výměnu oleje takže už tak nějak počítám s tím že tam půjde jinej motor
-> Jarda: Sudnám hlavu a uvidím co dál, těsnění je levná záležitost. Pokud to bude špatny tak tam půjde jinej motor. Kupodivu na to není zase až tak úplně velkej problém sehnat díly.
Daihatsu Cuore, je to 1.0 41kw, chybí tomu jeden válec a přebývá jedna vačka, v japonsku se do toho dávala nějaká šestistovka s turbem a pod tím nácucem se tam krčil intercooler. Teda jestli se nepletu.
oznamuji tímto comeback na škodováckou scénu ,, a začal jsem rozborkou nápravy, ježto v před pěti lety NOVÉ nápravě odešly po třech letech ložiska ,, (a náhrada jakési plechovkové barvy za pade alkytonem)
mimochodem, jakej je fígl na zaklepnutí pojistnýho kroužku v tý matce na přírubě homokyneťáku :??
Hned jak jsem to dovezl dolil jsem do motoru litr oleje (jen tak pro představu do toho motoru se vejde 2.3l) a hned to běží líp... Teda až na ty oblaka bílyho dýmu
-> ZdeněkH: tuším že jsou 4 kabely. dva silové a dva ovladací ale jak to funguje nwm... okna u fely maji i dojezd takže stale plus musí byt (nebo nějaká řj. ale ta u fely neni)
-> škoda caddy 16.04.14 23:17:51: pokud jsou do motorku dva dráty jako že nejspíš jsou tak na jeden + na druhej kostru a musí ject, pokud je přehodíš jedou na druhou stranu