Já jsem dnes pokračoval na feldě, tedy hledání závady způsobující vysoký volnoběh. Dal jsem na rady zdejších členů a zkoušel jsem zdali nepřišává falešnej vzduch. Vzal jsem tedy čistič brzd a za chodu motoru postříkal sací potrubí. Pod klapku, na spoj hlava-sání, okolo hadiček.. Nic se nedělo. Pak jsem teda zkusil odpojit lambdu. Zase se nic nedělo. (ted jde o to, zda je to správně či špatně, čím si nejsem zrovna jistý.. :D)
Včera při výměně baterie, jsem na pár minut zkratoval kabely (když byla baterka z auta venku). Potom jsem nandal novou a změna nenastala žádná, až na to že to ted startuje jedna basen..
Divný je, že při každým zapnutí klíčku slyším jak se klapka otevře a následně zase "spadne" tedy zavře se. Jako kdyby se řj snažila sama udělat základní nastavení, které je stále ve výpisu závad, - nebylo provedeno základní nastavení. Dělal jsem to už několikrát přes Vag a prostě to nejde nastavit..
Je možný, že se mi odpálila klapka vlivem slabé baterie?
Napadlo mě natočit krátké video, kdyby to pomohlo. Omluvte kvalitu, točeno mobilem. (chtělo by to zesílilt zvuk) Je zahřátej motor, start bez plynu, v čase cca 0:20 krátké prošlápnutí, aby jste viděli že volnoběh prostě nespadne na normál.. v čase 0:35 rozjezd a krátká jízda. Poté zkoška druhého startu.
http://www.youtube.com/wa
tch?v=yLqdNo9CtNg&feat
ure=youtu.be
-> suri: není tohle ta "špatná" řj? Vím že jsme o tom spolu někdy mluvili, ale zapomněl jsem, která to je
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
omluv prosím kvalitu, jak rikam, je to mobilem.. je to špatně vidět, ale to číslo doje je 032 906 030M
... tak koukám že tady na tý fotce není vidět nic.