
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Voplik: Vožral ses aspoň jak hovado?

Včera hodně povedenej den,rano odjezd do Strakonic (pracovne) na tri sestry a pak okolo jedny hodiny jsem se dozvedel že sem dal MATURITU s čímž sem ale vůbec nepočítal.....všechno ze mně spadlo
Puvodne sem mel radost ze prvni poradna vec kterou sem dneska udelal byla ze sem vstal o pul osme abych stihhl udelat vsechno co musim a pak se vrhnout na auto, ale po tom co se stalo Vetevkovi mi to trosku sebralo chut 

→ j_j: Zatím ne, možná někdy v budoucnu.
spravil sousedovi vybijejici se feldu. Ac nerad nadavam na cizi praci(prijde mi to zbytecny se tim nasirat), tak tomu jojinovi, co mu zapojoval radio bych jednu pleskl.
"+" drat natahl silnej s modrou izolaci primo na privod o pojistkovky a
"-" zlutym tenkym jak panimamin vlasek pod volantovku, draty k reprakum zrovna tak tenky
Pridal jsem drat ke spinacce, aby se radio zapinalo az po zapnuti klice, jenze radio na to nezareagovalo. Tak jsem odmotal pasku mezi iso a radiem a ten chytrak ustipl origo spojku cervenyho dratu a napojil ho ke zlutymu. Proc tam vyrobce asi ty konektory dava ze?
Klidovy odber po mym zasahu a pri vypnutych vsech spotrbicich 5-6mA oproti puvodnim 100-150mA. A pro zajimavost, jedna se o radio zn. Sony a felda MPi najetejch asi 95tkm, hmm, parada
"+" drat natahl silnej s modrou izolaci primo na privod o pojistkovky a
"-" zlutym tenkym jak panimamin vlasek pod volantovku, draty k reprakum zrovna tak tenky
Pridal jsem drat ke spinacce, aby se radio zapinalo az po zapnuti klice, jenze radio na to nezareagovalo. Tak jsem odmotal pasku mezi iso a radiem a ten chytrak ustipl origo spojku cervenyho dratu a napojil ho ke zlutymu. Proc tam vyrobce asi ty konektory dava ze?
Klidovy odber po mym zasahu a pri vypnutych vsech spotrbicich 5-6mA oproti puvodnim 100-150mA. A pro zajimavost, jedna se o radio zn. Sony a felda MPi najetejch asi 95tkm, hmm, parada

-> suri: pokial to odveze z bodu A do bodu B tak to nik neriesi
-> castrol: škoda hovoriť o tom aký je tu výber ešte feliciu pochopím ale tu sa nestarajú ani o drahé nové autá
-> suri: 

-> castrol: kým to jazdí... hold auto na slovensku
-> suri: olej sa mal menit pred 180tis km menil sa az teraz ked sa nastartuje hukot a dym z vyfuku po celu dobu no proste des
-> castrol: ako každá felicia ...
-> suri: motor ma zvuk ako traktor tak neviem neviem
-> castrol: prosímťa , kým je to pokope bude to jazdiť
-> suri: zdanie klame hrdzava na klasickych miestach ako skoro kazda fela
....tiez som mu to vravel ale este rok musi vydrzat ale asi nevydrzi 


-> castrol: vyzerá dobre , rozvod je za chvílu lepšie ako motor meniť
-> suri: taka socka drustevna co ma nabehane 300tis rozvody by bolo treba ale nechcu ze este vydrzia 

-> castrol: čo to je zač? ja že aspoň rozvod robíš
-> suri: vymena kvapalin a filtrov
-> castrol: čo si robil?
-> minno: nič maximálne jemne máznuť lítiovkou na brzdy ale nedával by som nič
-> minno: aaa zohnal si origo pod prevodovku?...
pre začiatok ho povar v horúcej vode..a potom čojaviem, nejaký olej silikónový alebo možno aj rastlinný :D
pre začiatok ho povar v horúcej vode..a potom čojaviem, nejaký olej silikónový alebo možno aj rastlinný :D
-> minno: krém na topánky ? 

minno 17.06.11 23:10:02 napsal:
→ castrol: → Bc. Shatter: a niečo čo má doma každý po ruke? :-):Dtak to neviem tak ma napadlo co nejaka mazelyna :D
→ castrol: → Bc. Shatter: a niečo čo má doma každý po ruke? :-):Dtak to neviem tak ma napadlo co nejaka mazelyna :D
-> minno: a ktore silenty mas na mysli?
-> castrol: -> Bc. Shatter: a niečo čo má doma každý po ruke? :-) nie, mám tu jeden starší silentblok čo sa ťažko zháňa, tak by som ho niečim špliechol pred montážou. indulonou? :D
-> minno: jak sa vraví, moc to hrotíš
... ja dávam na gumené veci armorall

-> minno: Gumi Guard - Ošetrovač gumy skusenost vyskusal som natriet humu na riadeni a je ako nova
čím je dobré ošetriť starú gumu / naimpregrovať - alebo natrieť niečim; aby sa oddialilo jej starnutie? konkrétne silentblok.
-> Tuner#2: to ano ale bral som to tak ako som pisal ... a v jeden den to veru napr. ja nerobim :D lebo mam ine "dni" pre EK a ine pre STK ... tak idem na kazdu zvlast ...
-> VeTeV: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jojo, Trilobit známe, také tam jezdím
FUN ho zřejmně v brzké době také navštíví.

-> m_tsch: galérku STW nechceš udělat?
-> minno: bezna udrzba a na rozlucku fotecka 

-> castrol 17.06.11 22:00:29: pracoval, čiže fotil?

-> Klubko_: tak víš jak šprechtím výhradně deutsch
-> J3STER: holt c onadělám ale tak zkusím a uvidím třeba mě vemou na vš

Ne, je to přestavěný na osobák, někdy kolem roku 65, takže to bude osobák. Možná jen v "barvách" nějakého podniku (auto několika podniky skutečně prošlo).
-> m_tsch: tj. vyjímkou tehdá nebyla 7 výměn kastlí i motorů...jen se ty výměny nemohly dělat z hlediska legislativy naráz. Oba jsou to nádherné stroje....i tak je to, že je to saniťák vzácnost. Určitě máš zkouknutej seriál "Sanitka" kde prošly 1201, 1202, 1203 a ty jugoslávský mrchy IMVčka
plánuješ ho tedy jako STW 1202 sanitku jo?

Já mám 1202stw rozebranou, ale jelikož je to původně 1201 sanita, tak se za originalitou ani moc hnát nemůžu...
-> m_tsch: jasně to já taky, ale respektuju i lidi co si to udělaj jak se jim líbí...přecijenom felda není předválečnej (aerodynamickej) rapid, kterýho se dochovaly 3 kusy. Navíc jsem si řekl, že začnu zase něco plácat o originalitě po tom, co dodělám MBčko.....takže asi nikdy
co máš ty za auta? dík.

já vzal vindl, změřil přesahy...vypustil olej, sundal vanu, povolil ojnici a vytáhl píst...vložka jde ven zejtra...

Přesně tak, ale já jsem trochu blázen na originalitu. Jinak je to samo moc pěkný auto.
-> m_tsch: je a o tom jsem se i s ním i bavil...ale nevadí mi to, jistě do toho nasypal dost peněz a je to pěkný auto. Říkal, že ho dělal tak, aby se mu felina líbila a i po funkční stránce to bylo v cajku - nahradil třeba cívku PAL Boshem. Barvy v motoru jsou taky jiný, ale byl to vážně v pohodě pán - hned se bavil a tak (žádnej náznak toho, že felina je za 200 a stovák za 7čku)...super. Myslel si asi kola ze spartaka, červenou koženkou potaženou palubku a další drobnosti.
Ta felda je zajímavá kombinace dílů.
→ Apple : → VeTeV: ty fiaty se mi moc nelíbily, ani nevím proč ale to erko jsem viděl, bylo dokonce na loukotích. Ještě si neodpustím tu felinku, stovka se jí nemohla rovnat,ale zase je v origo stavu a i s původníma 2místnýma SPZkama
PS : že by tam byla nějaká milá obsluha se říct nedá (až na jednoho cápka)...ale přecijen stovák jinou STK stanici nepoznal, tak jsem tam s ním zajel.

PS : že by tam byla nějaká milá obsluha se říct nedá (až na jednoho cápka)...ale přecijen stovák jinou STK stanici nepoznal, tak jsem tam s ním zajel.
-> minno: tak to je jeste horsi, jak u nas... pochopitelne by to bylo spis obracene
ja to vzdy delam tak do tydne - emise a STK

ja to vzdy delam tak do tydne - emise a STK
-> j_j: tam toznáme ...

-> j_j: a já proč bylo na trilobitu tolik nádhernejch aut, když sem jel odpo okolo, zahlídl jsem bílé erko, fiat X1-9, a 128 coupé, krááása
-> minno 17.06.11 18:33:19: Jako Nwkt 

-> minno: To máte blbý, u nás společně
Tuner#2 17.06.11 18:02:34 napsal:
→ Tomáššš 17.06.11 17:58:41: Tak já beru, že STK a
emise dělá snad každý najednou v jeden den a emise měří na většině
stanic technické kontroly…no tak pozor, neviem ako v ČR ale na SR sú emisie na autách bez katalyzátora každý rok a STK každé dva roky bez rozdielu. Ja trebárs chodím na EK každý rok v 10. mesiaci a na STK v 04. mesiaci každé dva roky.
→ Tomáššš 17.06.11 17:58:41: Tak já beru, že STK a
emise dělá snad každý najednou v jeden den a emise měří na většině
stanic technické kontroly…no tak pozor, neviem ako v ČR ale na SR sú emisie na autách bez katalyzátora každý rok a STK každé dva roky bez rozdielu. Ja trebárs chodím na EK každý rok v 10. mesiaci a na STK v 04. mesiaci každé dva roky.