
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> aceboss:
Nojo, ja rekl dobry den, chtel bych vam ve zkratce predstavit mou BP...


Zatím nic moc
dopoledne vyzvedl posudek s doplnujicími otázkami od profesora a ted si marně lámu hlavu jak začít s prezentací:
Tříosé obrábění na CNC obráběcím centru Trimill Speed 1110.S využitím programu SolidWork-SolidCAM
Ten začátek je vždy těžký neč člověk zjistí co chce

Tříosé obrábění na CNC obráběcím centru Trimill Speed 1110.S využitím programu SolidWork-SolidCAM
Ten začátek je vždy těžký neč člověk zjistí co chce

dnes o5 nic 

Tak dneska jsem absolvoval STK se seatem. Na emisích postarší technik bojoval s počítačem a furt nadával. Už jsem se bál že tu kysnu prohodí vratama. Když se mu dílo konečně podařilo řek sem: ještě přijedu s rapidem, a on se na mě dlouze podíval a řek: stejně ti budu nadávat. No pobavil mě dokonale.




-> Matthes, záškodník z TechWebu:
takto oblbovať ľudí neznámymi typoradmi československých vozidiel





-> MOLSO: lebo ľuďia sú blbí a nevedia že dnes sa vyrábajú aj 105 S s vlečkami a štvorpiestmi

-> minno: Brrrrrr 130 bych nerekl nikdy
Radej 120LX nebo 136


-> minno: jak 130 ? preco klames ? 

-> ozzman1000: nojo, dnes mám ešte veľký bojový úkol, všetko to dokončiť, lebo ráno na 07:00 som objednaný na geometriu.
Sranda je, že som volal do jedného servisu na tú geometriu a keď som im povedal, že prídem so Škoda 130, tak sa ma vedúci pýtal, že či s tou peknou po repase? Ja mu vravím, že hej, že s tou, to si ma pamätáte? A on, že hej.
Bol som tam už na geometrii asi pred 2-3 rokmi. Poteší
Sranda je, že som volal do jedného servisu na tú geometriu a keď som im povedal, že prídem so Škoda 130, tak sa ma vedúci pýtal, že či s tou peknou po repase? Ja mu vravím, že hej, že s tou, to si ma pamätáte? A on, že hej.
Bol som tam už na geometrii asi pred 2-3 rokmi. Poteší

-> minno:
keď tú vlečku dokončíš tak to choď poriadne zapiť
keď tú vlečku dokončíš tak to choď poriadne zapiť

-> Don_pepe: jasný chápu....já tyhle stroje max opravoval, ale moc jsem toho s tim neposekal, tak nemůžu soudit :o)))) asi máš pravdu ;o)
-> mb136gl: prečo? čo si nikdy nevidel na vlastné oči vlečku?
ďakujem, hlavne aby sme zdraví všetci boli



-> minno 09.06.11 08:03:55: pred rokom by som neuveril, že raz uvidím takú fotku
blahoželám 


vdaka 

-> Tomáššš: taký som mal na 110tke , normálny sériový akurát podľa skúseností ludí hrdzavel tri krát rýchlejšie
-> m8rinek: mám ten samej... dobová druhoška

-> Tomáššš: normální seriovej výfuk na kilo z nějakýho kovodružstva, jen zjednodušenej tvar...
prave som nasiel takyto vyfuk auto.bazos.cz/inzerat/...
/Ladeny-vyfuk-na-vozy-Skod
a.php
je robeny podla dakej dokumentacie ci je to domaca vyroba ? Kto vie ?
je robeny podla dakej dokumentacie ci je to domaca vyroba ? Kto vie ?
-> skodovak: Jasně, odpoledne se v tom zas plánuju hrabat, tak nabiju foťák tentokrát.
-> Max: Jde o to, že ten buben tu vysokou trávu odháže bokem a ta to neucpává, což byl problém origo sekačky, musel jeden chodit s hráběma vedle a odebírat z toho trávu, hrozná práce...
Počítal sem to aby nože měly cca stejnou obvodovou rychlost jako u staré, takže otáčky bubnu sou sotva poloviční, u té původní se to dusilo a sotva to jelo na plnej plyn, tohle na půl plynu a zatím to seče krásně. Že se to neroztočí? Ten buben je celkem lehkej a hlavně je tam jen jeden klíňák, místo tří na té blbosti předtím, takže to jde lehce, museli sme tam udělat brzdu, protože bez ní se to po vypnutí točilo a točilo ještě v řádu minut samo!
-> Max: Jde o to, že ten buben tu vysokou trávu odháže bokem a ta to neucpává, což byl problém origo sekačky, musel jeden chodit s hráběma vedle a odebírat z toho trávu, hrozná práce...
Počítal sem to aby nože měly cca stejnou obvodovou rychlost jako u staré, takže otáčky bubnu sou sotva poloviční, u té původní se to dusilo a sotva to jelo na plnej plyn, tohle na půl plynu a zatím to seče krásně. Že se to neroztočí? Ten buben je celkem lehkej a hlavně je tam jen jeden klíňák, místo tří na té blbosti předtím, takže to jde lehce, museli sme tam udělat brzdu, protože bez ní se to po vypnutí točilo a točilo ještě v řádu minut samo!
-> minno: tak jedna horniacka skodovka to ma uz za sebou ... :-/ ale je tu este jedna ktora nema vlecku lebo nema tazne zariadenie a bez toho to tam skratka nejde
chvalim pracu,uz sa z teba stal obycajny vleckar

chvalim pracu,uz sa z teba stal obycajny vleckar

-> MOLSO: dík, problém nebol žiadny, ale je to riadna fuška to takto preskladať :( Ešte to nemám úplne dokončené, treba mi doskladať brzdy a dotiahnúť náboje až potom to dám na kolesá. Dokončím to dnes večer. Snáď to bude OK :) Prevodovka kvaltuje, akurát spiatočka sa nejako ťažko vyradzuje, hádam si to nové vkladané koliesko ešte sadne :)
-> minno: akoze klobuk dole !
nebol problem pri nahadzovani ? odklon v pohode ?

-> rsvancara: plne funkčná, 10000% stav, olej netečie

-> MOLSO: díky táto :)


-> MOLSO: díky táto :)
-> minno: a teď čekám inzerát : daruji kyvku do dobrých rukou .... :-D
-> minno:
goood work !

a večer už bolo +/- hotovo, a je tam marha hnusná.
A dnes mám svalovicu jak sviňa :(
A dnes mám svalovicu jak sviňa :(
-> Max: Hlavně tam má nějak moc nožů, to ani ten motor neroztočí.
-> Athlonek: plánujete ještě nějaký kryt ? Do zemědělský techniky moc nedělám...ale přijde mi ten buben zbytečně velkej, že roztáčíš spoustu hmoty navíc...Nebo to je tak schválně, kvlli setrvačnosti a té vysoké trávě ? :o)
-> Don_pepe: Tecumseh to jsou motory na h....
-> Don_pepe: nemohl bys mi udělat foto úpravy držení motoru? byl bych vděčen...mě ne motor jen jeho spodní přírubu a celí těleso převodovky co to na něm stojí
-> skodovak: Já ani nevím, takový malý dva kotoučky, za moc to nestálo v pozadí v garáži je vidět hozená na hromadě bordela...
-> Mr.Lumpy: proč nebezpečný? normál bubnová sekačna, jen za cenu pár elektrod ;)
-> Athlonek: Jo, Tecumseh, ten první odešel, ale tenhle už vypadá dobře.
-> skodovak: Jo, to upínání nám právě odrovnalo původní motor, to drželo jen tak jaksi zacvaknutý, no hrůza, to byla asi první úprava, která se dělala...
-> Mr.Lumpy: proč nebezpečný? normál bubnová sekačna, jen za cenu pár elektrod ;)
-> Athlonek: Jo, Tecumseh, ten první odešel, ale tenhle už vypadá dobře.
-> skodovak: Jo, to upínání nám právě odrovnalo původní motor, to drželo jen tak jaksi zacvaknutý, no hrůza, to byla asi první úprava, která se dělala...
-> U-Geen: jooo je to supr, nechápu jak ten samoj člověk mohl natoči Pána prstenů :D
-> m8rinek: ja se u toho docela bavil :-)
-> U-Geen: jo jo hroznej film :D http://www.youtube.com/wa
tch?v=S6HVFfvuZvM&feat
ure=related
Ještě stojí za to scéna z parku, úvodní scéna a ta ze ZOO :D.
Ještě stojí za to scéna z parku, úvodní scéna a ta ze ZOO :D.
-> tunerlada: To už by bylo moc nápadné. :o)
-> m8rinek: Tuším co tam asi bude. :o))
-> m8rinek: Tuším co tam asi bude. :o))
-> m8rinek: oblibenej film
-> Athlonek: Já nedělám nic,jen Balcara mám a vim že jsem jako malej toužil s dědou po tom novém motoru to bylo nějak 6-6,5Hp já mám starej 5,5 Tecumseh Vector XL/V
Mimo jiné už dosluhuje...tak přemýšlím co dál..
U těhlech strojků bylo nešťastně řešené upínání motorů...to mě zlobí pořád a od doby co firma po smrti pana ing.Balcara zanikla neni k sehnání téměř nic..
Každopádně Balcar výrobky jsou všechno směska obšlehlých nebo nedovychytaných sérií prototipů s funkčností na bodu mrazu. Nejznámější průser byl Obracák Pavouk 2 a sekajda želva 2 obojí krátce schválený prototip k prodeji a po sléze zase zrušeno a stáhnuto z prodeje..
takže tahle sestava je celkem veselá :((
Stigu jsem zvolil na sekání nízké trávy 53 Turbo Combi (Honda GCV 160) tak uvidíme...
Na velkou trávu Vari Honda Lucina GCV 190 rovněž jsem zvědav
Mimo jiné už dosluhuje...tak přemýšlím co dál..
U těhlech strojků bylo nešťastně řešené upínání motorů...to mě zlobí pořád a od doby co firma po smrti pana ing.Balcara zanikla neni k sehnání téměř nic..
Každopádně Balcar výrobky jsou všechno směska obšlehlých nebo nedovychytaných sérií prototipů s funkčností na bodu mrazu. Nejznámější průser byl Obracák Pavouk 2 a sekajda želva 2 obojí krátce schválený prototip k prodeji a po sléze zase zrušeno a stáhnuto z prodeje..
takže tahle sestava je celkem veselá :((
Stigu jsem zvolil na sekání nízké trávy 53 Turbo Combi (Honda GCV 160) tak uvidíme...
Na velkou trávu Vari Honda Lucina GCV 190 rovněž jsem zvědav
-> skodovak: Já dělam Stihl, Viking, Vari, občas i Dakr, ale tohle neznám.
-> m8rinek: ty vole
-> Pavel P..: Díky Pavle,přesně tuhle fotku mám jako inspiraci

-> Athlonek: dle mě je to jeden s posledních tipů....Balcara s tím už moderním motorem..
-> Don_pepe: To má motor Tecumseh?
-> Fén: a velký plexi štít před řídítka 

08.06.11 21:13:02 Náhodou ideální nástroj pro sečení trávy v jistých oblastech ČR. Jenom to chce ještě pořádně natrénovat zakopnutí a vypuštění správným směrem.
-> Don_pepe: Koukám Balcar
Jakou jste měly sekajdu želvu 2 ?

-> Don_pepe: tímhle by se dali kosit zombie na hřbitově
nemáš pocit že je to kapánek nebezpečný?

nemáš pocit že je to kapánek nebezpečný?