
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> alpin: tak je to spravne ved to bola super cena 

-> Hurdis:
asi jo....a před celozávodkou
-> Max: jo hochu.tenhle rybníček bude tak přes půl mega

-> Max: jo hochu.tenhle rybníček bude tak přes půl mega
-> castrol: ale inak pekne to vyšlo , ráno zavolal , dohodli sme sa že ma počká jeho šef , z rúčky do rúčky a ani nezmlúval 

-> alpin: a si si myslel ze ju nepredas
bol u doktorky , predal vzduchovku , odviezol šrot a 90e mam v kapse
asi si budem robiť voľné dni častejšie

-> castrol: ok ale jde ti to pekne
mozes mi popsat postup?? klidne SZ 



-> Arnold: dik ale je to este len zaciatok su tam este jamky
-> GRED-Činpokomon :D: chces pomoct??? vezmu flexu ty prodluzovak a jdeme na to




-> GRED-Činpokomon :D: mám pocit že jeden pražák tu v inzerci nabízel těsnění, nevěděl na co to je... a bylo na střešní okno.. myslim že má nick James1991 nebo tak nějak.
-> Arnold: tak o jednom formanu se sibrem vim,i zeke ho zná,asi si pro něj dojdu

-> GRED-Činpokomon :D: si z toho udelej sibr

-> castrol: to vyzera pekne




-> castrol: to vyzera pekne


-> Arnold: to nechci,už mi dost lidí řikalo at to zasilikonuju,ale já to okno taky občas používám
-> GRED-Činpokomon :D: vis co?? vytahni stresni okno udelej si plech misto toho skla a navar to tam a mas pokoj






-> myschaak AZNP K.Hora: to budeš mít za barákem rybník jo ??? :o))) aby bylo kam ty škodovky posílat až tě naštvou 

-> myschaak AZNP K.Hora: A přitom výrobní linka vypadá origo. BAZ?
-> Max: když tam nejsou tak tam neteče,takže až bude pršet tak je radši vyndám

-> Hurdis: všechno je to druhoška

-> GRED-Činpokomon :D: zajímavé řešení....a co až bude pršet...přes ty fusekle ti tam poteče :o)))
-> myschaak AZNP K.Hora: Ale do diferáku zatím žadný nepasuje, co?
-> Radek Retro eLeSo: pěkný,doufám že škodovku uvidím někdy na živo
Tak jsem konečně vyndal motor z crossovího fáčko, teď už jen odlehčit setrvák a ojnice :-)
Vyrezal druhú stranu - lem na felde, pekne je to zhnité okolo nalievacieho hrdla. Takže o zábavu postarané.
Prirovnal som si prasiatka z feldy na 120 štít a málem mě jeblo
Prirovnal som si prasiatka z feldy na 120 štít a málem mě jeblo

-> Pavel P, VeTeV: proti origo starteru toho taky moc nemam. Neni spatnej, ale reduktor je jak uz psal minno proste lepsi
Hlavne v zime je preci jen ten reduktorovej vic citit. S baterkou oslabenou mrazem v okamziku, kdy 0,8kW starter uz motorem dostatecne neotoci s reduktorovym jeste nastartuju.

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: vypraný

castrol 05.05.11 17:05:31 napsal:
→ OndraKrupi-TenČtvrtý: puzite namiesto vonaveho stromceku
hahaha

→ OndraKrupi-TenČtvrtý: puzite namiesto vonaveho stromceku




-> OndraKrupi-TenČtvrtý: puzite namiesto vonaveho stromceku 

-> GRED-Činpokomon :D: 

-> GRED-Činpokomon :D:
nový a nebo použitý fusekle?


dneska sem provizorně vyřešil to jak mi nedolejhalo střešní okno, při rychlosti višší jak 75kmh to už docela hučelo a pískalo,což mě už docela sralo,tak sem do tý mezery nacpal 2 fusekle a už je klid

-> Pavel P..: zbytočne ho obhajuješ, myslím že každý pozná výhody aj nevýhody obidvoch - väčšina z nás počnúc "mnou" na obyčajnom štartéri predsa odjazdilo 20 a viac rokov, ale to máš ako dohadovanie sa o tom, že načo lepší motor, keď na 105 som odjazdil 30 rokov a v pohode
Funguje to, ale je aj lepšie riešenie.....

ja jezdim s novmy origo a taky bez problemu 

-> minno: dvě zimy jsem na tom starteru odjezdil a bez problemu.. 

-> Pavel P..: nič proti origo štartéru, jeden super repasovaný od kubinu som používal 3 roky, druhý v super stave repasovaný mnou mám odložený doma v zálohe, ale pre celoročnú prevádzku a najmä na zimu je reduktorák k nezaplateniu
A najmä keď veľa jazdíš a štartuješ a nechceš každý rok meniť futrá s voľnobežkou


-> minno: já už dva roky startuju repasovaným origo starterem z Aukra za 105kč a pohoda.. nač vyhazovat cash za reduktorový startery když origo se dá zrepasovat za pár šušní a funguje taky bez problemu.

-> minno: moja rec, ale to nikomu nevysvetlis.
Najlepšie je kúpiť nový origo reduktorák do 742 so zárukou 2 roky

-> Jarinko: myslim ze je ich ovela viac ako 10
a to ze u vas to nema nikto nema absolutne nic s tym ze to nie je dobre riesenie

-> Jarinko: zle otočené
-> alpin: Jak nahovno?
-> MOLSO: To je dokopy 10 ludi z virtu? u nas to nema nikto...
-> MOLSO: To je dokopy 10 ludi z virtu? u nas to nema nikto...
-> Jarinko: každý kto má normálnu prestavbovú sadu reduktorového štartéra do 742 

-> Jarinko: Zato sa pýtam lebo mam založene 2 felda štartre a ani nad jedným som dekel nepreklepaval.. 

-> Jarinko: a ešte máš aj nahovno manžety 

-> kubo980: Ach jo, nemate prehlad, vzdialenost osi pastorku je skoro rovnaka aj na stranu cievky aj na stranu startera, cievka je blizsie k stredu asi 4mm, hocijak ho otocis, dekel nezavries... Ak das cievku hore, su kratke kably. Vyklenok som spravil 3cm koli možnosti pohybu prevodovky na silentblokoch počas jazdy. Vždy lepšie ako jazdit s vyrezanou dierou alebo vyklepanym deklom kladivom. Ešte niečo?
-> MOLSO: Kto každý?
-> MOLSO: Kto každý?
-> Jarinko: ked ho maš otočeny takto nevidím zmysel prerábania toho dekla...
-> darklord: Ako? 
Asi si myslel ze je hore cievkou, no neni, fotene tesne po montazi, teraz tam je aj ta gumokritka na kontakte a ked to neskrtalo ani s povodnym starterom, nevidim problem...

Asi si myslel ze je hore cievkou, no neni, fotene tesne po montazi, teraz tam je aj ta gumokritka na kontakte a ked to neskrtalo ani s povodnym starterom, nevidim problem...
-> Jarinko: az ti tam skrtne ten silovy plus kabel o dvierka nad prevodovkou a urobi sa ti z toho pekac aj doslovne tak neplac. Proste takto by to ani nemalo prejst STK.
-> matusko: Tak vyraz opatrne s rozvahou. At se dari.
-> Jarinko: kazdy co ma feldi starter ho ma aj spravne otoceny 
