skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tuner#2 26.03.11 21:52:58: OK, dík za vysvětlení. Snad to nehází :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj

-> Mantrabeach: Jsi z toho udělal čtyřstopé vozidlo, ne?
já večer přivezl podval na zítřejší cestu ale jelikož máme v rodině jen jedno tažný tak sem musel podval zapřáhnout za bobíka
takhle to auto vypadá velký ale skutečnost dost klame

takhle to auto vypadá velký ale skutečnost dost klame

rsvancara 26.03.11 18:56:19 napsal:
→ Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký
silnější …Protože má vzadu upravenou nápravu se širším rozchodem, potřebuje i delší poloosy
Slávek to řešil podložkou z duralu pod uchycení 6ti imbusů, michal.tuareg to udělal takhle. Víc najdeš v galerii podvozků.
→ Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký
silnější …Protože má vzadu upravenou nápravu se širším rozchodem, potřebuje i delší poloosy

-> aceboss: Jj. Jsem ani netušil, že se něco jede. :o)
-> Fén: Kde to je na tratí za barákem motokros??
Dneska doděla výmenu ramena ventilátoru a vyměnil olej před sezonou
Ted ta horší věc asi 3hod jsem řešil otáčkoměr když jedu pod plynem tak ukazuje správné hodnoty, ale když pustím plyn výběhne asi o dva tisíce výše a pak padá dolů zapalování mám ETZ budíky jsem vyměnil kostry očístil a zkontroloval vyměnil ETZ i civku, ale bez výsledku kde mám hledat chybu v cívce v samotném rozdělovači?
Už mě to opravdu se*e
Dneska doděla výmenu ramena ventilátoru a vyměnil olej před sezonou

Ted ta horší věc asi 3hod jsem řešil otáčkoměr když jedu pod plynem tak ukazuje správné hodnoty, ale když pustím plyn výběhne asi o dva tisíce výše a pak padá dolů zapalování mám ETZ budíky jsem vyměnil kostry očístil a zkontroloval vyměnil ETZ i civku, ale bez výsledku kde mám hledat chybu v cívce v samotném rozdělovači?


Dneska jsem složil novej komp. Intel i5-2500 LGA1155, AMD Radeon HD6950 a pak samý nepodstatný věci.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak moskal nebylo HTP

Ja zas slysel o pripadu, ze na parkovisti nekdo postrcil pri parkovani htp naraznikem a pri startu to zaclo nejak divne rabancovat 

-> alpin: na htp skôr pri štarte , kým sa nenatlakoval napínák olejom tak to bolo ako hrkálka a kto tomu naložil tak sa to rozišlo
-> alpin: Preskakovaly pri startu motoru co vim...
-> Syny: pokiaľ viem tak sa robilo dosť vecí v záruke ale opýtaj sa Milana 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: preskakujú keď parkuješ v kopci a dáš spiatočku
-> Syny: jn, prave s tou vcasnou vymenou se to u nas posralo. Pridrely se obe napinaci kladky svliklo se z nich plastovy oblozeni, cimz remen povolil a bylo vymalovano.
A už se to veze .. o Hyper Turbo Pohonu tu je snad i celý téma 

-> suri: Ted uz jo, ale ze by svlolali auta na hromadnou opravu sem si nevsiml... Pekne kazdej za svy u tech starsich modelu, kde se to sralo...
-> Jakub M. 26.03.11 20:14:58:




-> Syny: na htp posrali aj napínák aj vodiace lišty ale terau už to majú doriešené a podľa toho čo počujem tak to už je potichšie a nechrastí tak šialene
-> kamikaze: To melo i htp a jak pekne ty rozvody preskakujou 

-> Jakub M. 26.03.11 20:12:15: HTPcko ma taky retez a kdyby to neposrali hend na zacatku, tak to mohlo byt jediny co na tom motoru fungovalo. Takhle nefunguje ani to :) Retez ma vseobecne vuli a je tam napinak, kterej retez napina (HTPcko to ma treba tlakem oleje).
-> kamikaze:
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
-> Jakub M.: No i inteligentni konstrukter da remen, kdyz ho k tomu nuti blbej setrivej management (nedovoli dat drahy retez).
-> Jakub M.: To se dá řešit, moskviče měli tuším napínání řetězu tlakem oleje
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je videt, ze mas mnoho zkusenosti s konstruovanim motoru :) Kdyz tam nedas remen Vika a vymenis je kdy mas a jak mas, tak tam neni problem zadnej...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
-> Syny: Je to curakovina, 2x vic potencialnich problemu, to je debilita konstruktera, ze tam neni misto.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Moc vaček, moc řemínů

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak kdyz tam na to neni misto... Nevidim v tom problem...
-> Syny: 2 rozvodovy, co je na tom?
Inteligentni konstrukter da jeden rozvodovej a jeden plochej remen a to je vsechno 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2 rozvodovy a jeden klinovej. Co je na tom?
-> Klubko_: To taky vymyslel idiot. 50 remenu, to sou kokoti.
dnes mi byly hvezdy nakloneny a konecne jsem vymenil rozvody na fabii rodicu 
-> Gryzly: jee, moje kara
jj, tam parkuju, kdyz su v arbajtu

-> Gryzly: jee, moje kara

-> Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký silnější ...
-> Fén: Áha, tak to jde mimo mě 

-> David29: to je kontrolka pre zaujímavosť -> FORM: potom daj postrehy
-> Mr_Kubas: -> OndraKrupi-TenČtvrtý: Volný závod v rámci Meteor Cupu v motokrose.
-> Fén: rally?
-> Fén 26.03.11 16:54:04: Co to, kde to? 

dneska jsem musel do práce,pak poslední fůru z lesa dostat domů,pak olej na carismě a kašlu na všechno....zejtra zas do práce asi do desíti a když bude počasí tak snad nalakuju G

-> David29: Jasný, u spotřebáka kontrolku nepotřebuju, ale tady bude zajímavá. Měla by být šestou, co bude svítit při startu :-)
-> FORM: Nebudu, mě je to tak nějak u prdele. Ale kontrolka, snad vim, jestli sem připoutanej-)
Ale pokud de o doplnění výbavy (jakože zvláštnost), tak to potom jo-)
Ale pokud de o doplnění výbavy (jakože zvláštnost), tak to potom jo-)
-> David29: U feldy pípák není, jen kontrolka. Jdná se spíš o doplnění výbavy a jistou zajímavost, kontrolka pásů byla zapojená u minima Feld. Jinak chápu co budeš namítat, já se o sebe bojím, když sedám do auta, automaticky zapínám pás.
-> Marra: nechci byt vterka, ale co nejaka zkusebni jizda? byla by?

-> FORM: Jakej význam má krom votravnýho zvuku kontrolka nezapnutých pásů?
Když byly doby, kdy za připásanou posádku odpovídal řidič, to chápu, ale teď?
Když byly doby, kdy za připásanou posádku odpovídal řidič, to chápu, ale teď?
Byl se na mžik mrknout, ale už to není ono. Kde jsou ty doby 1,5 km dlouhé kolony zaparkovaných aut. :o/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak víš jak... třeba to zatvrzelé kyvkaře popudí taky k upgradu, protože ten rozdíl je propastný.
