
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nwkt: klame to jak je položenej na krabici

-> Radek Retro eLeSo: Optickej klam nebo je ten kotouč větší?
dnes jsem pomáhal na zprovoznění tohohle. Víc fotek je v
skoda-virt.cz/cz/.../1428 48-zkusenosti-s-t613
skoda-virt.cz/cz/.../1428 48-zkusenosti-s-t613
Tak já dnes doposkládal RapidGreena,odskoušel,umy
l rapídka a žlutáka.
-> CpEaRjHaY-průserář: ok zkusim to :-) snad to pujde
-> Tommyk: Ředidlo na syntetiku je o ničem,tím to dolů určitě nedostaneš,skus to nitro c 6000 a dolů to určitě půjde.Ty nárazníky jsou docela z tvrdého plastu,ty se jen tak nerozleptají..
-> rsvancara: mno su predlzene bo zadnu napravu budem mat rozsierenu :o)
-> CpEaRjHaY-průserář: bylo to obyč na syntetiku ted nevim cislo.. aceton muzu zkusit, ale aby to nerozleptalo ten plast? nevim
a kdyz to nepujde, tak to zkusim tim benzinem

-> Tommyk: Jaký ředidlo si na to použil?? Nejde to ani nitro ředidlem c6000??Ještě zukusit aceton..

-> Vojťas: proč?:D
-> afro100: jj pajka
-> afro100: jj pajka

-> Tommyk: vy ste všichni hrozný punťové



-> Tommyk: hehe trafopajka ?
Farbu drhnut handrou namocenou v benzine ... ide to pomaly ale ide ...


Farbu drhnut handrou namocenou v benzine ... ide to pomaly ale ide ...
Včera jsem se pokusil spravit utrženej držák nárazníku, zatím to vypadá že to i nějak drží
ale stejně to asi dám zalepit "profesionálovi"
;
a pak sem se pokoušel dostat barvu ze zadního nárazníku ředidlem, ale bez úspěchu :( nevíte nikdo čím to dostat dolů? Barva neznámého původu, někdo to stříkal na prasáka
víc foto tady tommyk81.rajce.idnes.cz/O prava_narazniku_zadni_od_b arvy


a pak sem se pokoušel dostat barvu ze zadního nárazníku ředidlem, ale bez úspěchu :( nevíte nikdo čím to dostat dolů? Barva neznámého původu, někdo to stříkal na prasáka

víc foto tady tommyk81.rajce.idnes.cz/O prava_narazniku_zadni_od_b arvy
-> Tuner#2: No mala rychlost obvodova. To je pravda, ale toci se to pres 1000ot.min^-1 Kamarad po me chce neco podobnyho udelat, rupla mu poloosa na dacii 

-> rsvancara 27.03.11 06:46:22: Tam je tak malá obvodová rychlost, že by nemělo, navíc s tím Michal běžně jezdil než auto rozprodal, takže je to vyzkoušené.

-> aceboss: zkus vyměnit cívku v rozdělovači. Vypadá to na nějaký rušení. Nebo zkus na chvílu odpojit alternátor jestli to bude blbnout. a nebo také ukostření alternátoru.
-> Tuner#2 26.03.11 21:52:58: OK, dík za vysvětlení. Snad to nehází :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj

-> Mantrabeach: Jsi z toho udělal čtyřstopé vozidlo, ne?
já večer přivezl podval na zítřejší cestu ale jelikož máme v rodině jen jedno tažný tak sem musel podval zapřáhnout za bobíka
takhle to auto vypadá velký ale skutečnost dost klame

takhle to auto vypadá velký ale skutečnost dost klame

rsvancara 26.03.11 18:56:19 napsal:
→ Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký
silnější …Protože má vzadu upravenou nápravu se širším rozchodem, potřebuje i delší poloosy
Slávek to řešil podložkou z duralu pod uchycení 6ti imbusů, michal.tuareg to udělal takhle. Víc najdeš v galerii podvozků.
→ Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký
silnější …Protože má vzadu upravenou nápravu se širším rozchodem, potřebuje i delší poloosy

-> aceboss: Jj. Jsem ani netušil, že se něco jede. :o)
-> Fén: Kde to je na tratí za barákem motokros??
Dneska doděla výmenu ramena ventilátoru a vyměnil olej před sezonou
Ted ta horší věc asi 3hod jsem řešil otáčkoměr když jedu pod plynem tak ukazuje správné hodnoty, ale když pustím plyn výběhne asi o dva tisíce výše a pak padá dolů zapalování mám ETZ budíky jsem vyměnil kostry očístil a zkontroloval vyměnil ETZ i civku, ale bez výsledku kde mám hledat chybu v cívce v samotném rozdělovači?
Už mě to opravdu se*e
Dneska doděla výmenu ramena ventilátoru a vyměnil olej před sezonou

Ted ta horší věc asi 3hod jsem řešil otáčkoměr když jedu pod plynem tak ukazuje správné hodnoty, ale když pustím plyn výběhne asi o dva tisíce výše a pak padá dolů zapalování mám ETZ budíky jsem vyměnil kostry očístil a zkontroloval vyměnil ETZ i civku, ale bez výsledku kde mám hledat chybu v cívce v samotném rozdělovači?


Dneska jsem složil novej komp. Intel i5-2500 LGA1155, AMD Radeon HD6950 a pak samý nepodstatný věci.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak moskal nebylo HTP

Ja zas slysel o pripadu, ze na parkovisti nekdo postrcil pri parkovani htp naraznikem a pri startu to zaclo nejak divne rabancovat 

-> alpin: na htp skôr pri štarte , kým sa nenatlakoval napínák olejom tak to bolo ako hrkálka a kto tomu naložil tak sa to rozišlo
-> alpin: Preskakovaly pri startu motoru co vim...
-> Syny: pokiaľ viem tak sa robilo dosť vecí v záruke ale opýtaj sa Milana 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: preskakujú keď parkuješ v kopci a dáš spiatočku
-> Syny: jn, prave s tou vcasnou vymenou se to u nas posralo. Pridrely se obe napinaci kladky svliklo se z nich plastovy oblozeni, cimz remen povolil a bylo vymalovano.
A už se to veze .. o Hyper Turbo Pohonu tu je snad i celý téma 

-> suri: Ted uz jo, ale ze by svlolali auta na hromadnou opravu sem si nevsiml... Pekne kazdej za svy u tech starsich modelu, kde se to sralo...
-> Jakub M. 26.03.11 20:14:58:




-> Syny: na htp posrali aj napínák aj vodiace lišty ale terau už to majú doriešené a podľa toho čo počujem tak to už je potichšie a nechrastí tak šialene
-> kamikaze: To melo i htp a jak pekne ty rozvody preskakujou 

-> Jakub M. 26.03.11 20:12:15: HTPcko ma taky retez a kdyby to neposrali hend na zacatku, tak to mohlo byt jediny co na tom motoru fungovalo. Takhle nefunguje ani to :) Retez ma vseobecne vuli a je tam napinak, kterej retez napina (HTPcko to ma treba tlakem oleje).
-> kamikaze:
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
-> Jakub M.: No i inteligentni konstrukter da remen, kdyz ho k tomu nuti blbej setrivej management (nedovoli dat drahy retez).
-> Jakub M.: To se dá řešit, moskviče měli tuším napínání řetězu tlakem oleje
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je videt, ze mas mnoho zkusenosti s konstruovanim motoru :) Kdyz tam nedas remen Vika a vymenis je kdy mas a jak mas, tak tam neni problem zadnej...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
-> Syny: Je to curakovina, 2x vic potencialnich problemu, to je debilita konstruktera, ze tam neni misto.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Moc vaček, moc řemínů

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak kdyz tam na to neni misto... Nevidim v tom problem...
-> Syny: 2 rozvodovy, co je na tom?
Inteligentni konstrukter da jeden rozvodovej a jeden plochej remen a to je vsechno 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2 rozvodovy a jeden klinovej. Co je na tom?
-> Klubko_: To taky vymyslel idiot. 50 remenu, to sou kokoti.