skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Syny: jn, prave s tou vcasnou vymenou se to u nas posralo. Pridrely se obe napinaci kladky svliklo se z nich plastovy oblozeni, cimz remen povolil a bylo vymalovano.
A už se to veze .. o Hyper Turbo Pohonu tu je snad i celý téma 

-> suri: Ted uz jo, ale ze by svlolali auta na hromadnou opravu sem si nevsiml... Pekne kazdej za svy u tech starsich modelu, kde se to sralo...
-> Jakub M. 26.03.11 20:14:58:




-> Syny: na htp posrali aj napínák aj vodiace lišty ale terau už to majú doriešené a podľa toho čo počujem tak to už je potichšie a nechrastí tak šialene
-> kamikaze: To melo i htp a jak pekne ty rozvody preskakujou 

-> Jakub M. 26.03.11 20:12:15: HTPcko ma taky retez a kdyby to neposrali hend na zacatku, tak to mohlo byt jediny co na tom motoru fungovalo. Takhle nefunguje ani to :) Retez ma vseobecne vuli a je tam napinak, kterej retez napina (HTPcko to ma treba tlakem oleje).
-> kamikaze:
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
pochopitelne ... to je samozrejmost .. VW u me nejsou konstrukteri .. spis takovej Microsoft ve svete automobilu
-> Jakub M.: No i inteligentni konstrukter da remen, kdyz ho k tomu nuti blbej setrivej management (nedovoli dat drahy retez).
-> Jakub M.: To se dá řešit, moskviče měli tuším napínání řetězu tlakem oleje
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je videt, ze mas mnoho zkusenosti s konstruovanim motoru :) Kdyz tam nedas remen Vika a vymenis je kdy mas a jak mas, tak tam neni problem zadnej...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
inteligentni konstrukter pouzije na rozvody retez ... ma to sice svoje nevyhody napriklad co se tyce roztaznosti bloku a hlavy v pripade OHC .. a dalsich par by se mozna naslo /nejsem konstrukter :D/ .. nicmene automobilkam jako Mercedes ci BMW se to bezproblemu dari ..
-> Syny: Je to curakovina, 2x vic potencialnich problemu, to je debilita konstruktera, ze tam neni misto.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Moc vaček, moc řemínů

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak kdyz tam na to neni misto... Nevidim v tom problem...
-> Syny: 2 rozvodovy, co je na tom?
Inteligentni konstrukter da jeden rozvodovej a jeden plochej remen a to je vsechno 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2 rozvodovy a jeden klinovej. Co je na tom?
-> Klubko_: To taky vymyslel idiot. 50 remenu, to sou kokoti.
dnes mi byly hvezdy nakloneny a konecne jsem vymenil rozvody na fabii rodicu 
-> Gryzly: jee, moje kara
jj, tam parkuju, kdyz su v arbajtu

-> Gryzly: jee, moje kara

-> Norton: Co to je za poloosy ? Jsou nějaký silnější ...
-> Fén: Áha, tak to jde mimo mě 

-> David29: to je kontrolka pre zaujímavosť -> FORM: potom daj postrehy
-> Mr_Kubas: -> OndraKrupi-TenČtvrtý: Volný závod v rámci Meteor Cupu v motokrose.
-> Fén: rally?
-> Fén 26.03.11 16:54:04: Co to, kde to? 

dneska jsem musel do práce,pak poslední fůru z lesa dostat domů,pak olej na carismě a kašlu na všechno....zejtra zas do práce asi do desíti a když bude počasí tak snad nalakuju G

-> David29: Jasný, u spotřebáka kontrolku nepotřebuju, ale tady bude zajímavá. Měla by být šestou, co bude svítit při startu :-)
-> FORM: Nebudu, mě je to tak nějak u prdele. Ale kontrolka, snad vim, jestli sem připoutanej-)
Ale pokud de o doplnění výbavy (jakože zvláštnost), tak to potom jo-)
Ale pokud de o doplnění výbavy (jakože zvláštnost), tak to potom jo-)
-> David29: U feldy pípák není, jen kontrolka. Jdná se spíš o doplnění výbavy a jistou zajímavost, kontrolka pásů byla zapojená u minima Feld. Jinak chápu co budeš namítat, já se o sebe bojím, když sedám do auta, automaticky zapínám pás.
-> Marra: nechci byt vterka, ale co nejaka zkusebni jizda? byla by?

-> FORM: Jakej význam má krom votravnýho zvuku kontrolka nezapnutých pásů?
Když byly doby, kdy za připásanou posádku odpovídal řidič, to chápu, ale teď?
Když byly doby, kdy za připásanou posádku odpovídal řidič, to chápu, ale teď?
Byl se na mžik mrknout, ale už to není ono. Kde jsou ty doby 1,5 km dlouhé kolony zaparkovaných aut. :o/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak víš jak... třeba to zatvrzelé kyvkaře popudí taky k upgradu, protože ten rozdíl je propastný.

-> suri: Jo, jsem zvědav jak to tam nacpu, přeci jen svazek docela nabyl na objemu.
-> Marra: To je objev 

konečně se dokopal k upgradu z kyvky na vlečku a musím zatím říct, než doladím spojku (new komponenty ještě přijdou, tak první projížďka výborná. navíc jsem nahodil plecháče z opelu 4x100 a je to luxusní. Kyvka never more:)
-> osminohej: tak to jo

-> Radek Retro eLeSo: Ne, není, jen se mi do toho už dnes nechce.
-> osminohej: takže je to složitější než jen prohodit mezi sebou?
-> Radek Retro eLeSo: mlhovka je, jen neni kdo by jí namontoval

-> osminohej: slušivý,nebyla by hezčí mlhovka?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : už bylo po pracovní době a flák masa na gril se chystá dát šéfová

-> Radek Retro eLeSo: No to je bordel! Taková flákárna... 

pridavam fotku miest ci sa neda podla nich urcit ci bola alebo nebola znizena a skutocna vyska , dufam,ze to bude vidno.
lenzeked budem merat KP tak to musim nasadit ventily a na motor dat nie ? ci ?
lenzeked budem merat KP tak to musim nasadit ventily a na motor dat nie ? ci ?
-> Tomáššš: tak určite to bude najlepšie , na hliníkovej hlave je aspoň taký orientačný výsek maximálneho zníženia ale to tiež nie je nič moc