skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Přesně tohle jen do jiného auta jsem taky dělal. Hezká práce.
-> FORM: to ale muselo dát práce a přitom taková blbost, co? :D :))) Hezké...
-> FORM: pěkný!!!
Chvilka přemýšlení, trocha vrtání, řezání, pilování a panýlek se celkem povedl. Vypadá to celkem jako originál, je to z originálních dílů, jen se tahle kombinace nikdy nedělala.
mozete mi niekdo najst info o vyrobni busov v lucenci ? tie mrdky co tam vyrabaju su katastrofalne a pritom su to mercedesi... dik vopred


Konecne smiem napisat ze mozem kludne spavat
mame HUMNO- (stodola)
jupiiiii
a na tabaku som sa ucil DK

mame HUMNO- (stodola)


a na tabaku som sa ucil DK

Dnes som prišiel z prace zutekal k autu a rýchlo ho prezul na odstavné drapáky
Potom som resistinom nastriekal chromove narazníky aby sa im náhodou niečo cez zimu nestalo a vybral som z auta náradie a blbosti, SD kartu z rádia a posledný krát v tomto roku naštartoval (ak sa nenajde nejaká garáž)
Ďalší smutný deň, dúfam že na jar bude jeden velmi veselý


Ďalší smutný deň, dúfam že na jar bude jeden velmi veselý

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: -> Pavel P..: V reálu to sežere 1l za hodinu plnýho výkonu (alespoň můj). Do sání jdou splodiny, když to špatně chytne a je saní krátké. Bufík při relativně velké místnosti pokud není hermeticky uzavřená ti rozhodně všechen vzduch nespálí....To bych už byl dávno mrtvej sám. má pootevřenou ventilačku v dílně a jedu osto šest....a i se zavřenou ventilačkou (nebyl jsem u vnitř) to jelo taky 30min a bez problémů....dílnu ani tak nemám hermetickou 
Pro klubka: na čerpadle je dolaďovací potenciometr, kterým si doladíš množství dodávaného paliva na nejvyšším stupni a jakmile to bude mít optimální spalování a nebudeš mít pocit, že ti jdou splodiny do sání, tak to necháš a zakápneš barvou. Vložka se musí hlavně vypálit....když dlouho neběží a je navíc zajebaný u vnitř naftou, tak to chvíli dělá bordel....a jako poslední věc je výfuk...nevím kam ti to jde ale je to špatně!!!!!! to se nedivím, že ti to jde zpět do sání....

Pro klubka: na čerpadle je dolaďovací potenciometr, kterým si doladíš množství dodávaného paliva na nejvyšším stupni a jakmile to bude mít optimální spalování a nebudeš mít pocit, že ti jdou splodiny do sání, tak to necháš a zakápneš barvou. Vložka se musí hlavně vypálit....když dlouho neběží a je navíc zajebaný u vnitř naftou, tak to chvíli dělá bordel....a jako poslední věc je výfuk...nevím kam ti to jde ale je to špatně!!!!!! to se nedivím, že ti to jde zpět do sání....
uuspesna technicka kontrola na golfe :D technik neskontroloval ani polku veci hadam ako ten pred dvoma rokmi :D
2 roky pokoj

-> Pavel P..: jn, jako by tot pri horeni tak pulzuje a trochu koure jde zpatky do sani. Nevim, esi to tak ma delat nebo ne, ale vzhledem k tomu, ze je bufik zanovni
Otvor na odvetravani pochpitelne uz je od postaveni garaze.
Otvor na odvetravani pochpitelne uz je od postaveni garaze.

-> Pavel P..: přesně pane

-> Klubko_: smrdí ze sání? já bych řekl že Apple to myslel tak že ti to sežene fůru vzduchu v uzavřený místnosti a mohl by ses otrávit oxidem uhličitým..
-> Klubko_:
není zač

-> Gryzly:
to nevim, jaky
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: udaj vyrobce je 0,7l/hod na plnej vykon. Ja zatim nemam vyzkouseno. Ovsem dobrej postreh s tim sanim, ja si rikal, ze to nejak smrdi i ze sani

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: udaj vyrobce je 0,7l/hod na plnej vykon. Ja zatim nemam vyzkouseno. Ovsem dobrej postreh s tim sanim, ja si rikal, ze to nejak smrdi i ze sani

-> Klubko_: kolik to chlastá, v práci je v tatrách měnim co týden, jo a bacha sání si udělej zvenku, bo tě z dilny vynesou nohama napřed
-> Klubko_: a co tlumítko sání K&N ? ;-)
uz jsem ho musel vyzkouseeeeeeeet
a funi teplo
Pochopitelne jde o tezce pracovni verzi. Na vyfuk prijde pozink roura, na ofukani tepla poradna vrapovka, jen jeste nevim, co na sani. Bez niceho to huci a tu novodurovou trubku ze zachodu tam nechavat nechcu 



-> Gryzly: jj korunovú
-> suri: a kyvka má M18x1,5
tak som sa bol dnes povozit na cerstvom snehu a dosiel som do prace o 2 hodinky neskorsie

-> Gryzly: tá menšia viem že má rovnaký závit ako kyvka
ale bežná normo matica má asi 18x2
ale bežná normo matica má asi 18x2
-> suri: Tak jsem to byl změřit a opravdu mám na té menší matce závit M18x1,5 a na té větší M24x2
-> suri: O normálních závitech tu psal "T". Já napsal co tam je v reálu. Ale kvuli tobě to jdu do garáže ještě zkontrolovat.
-> MOLSO: normálnu 8,8 a osústružiť , lepšie ako to blatko
-> Gryzly: normálna M18 má stúpanie 1,5?
M6- 1
M8-1,25
M10-1,5
M12-1,75
M14-1,75
a potom asi x 2 nie?
M6- 1
M8-1,25
M10-1,5
M12-1,75
M14-1,75
a potom asi x 2 nie?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: musim udelat nejaky foto karta bez foto je k nicemu 

-> 105: kdy mu založíš kartu ?
-> 105:
Na Brno jezdí samá taková hovádka. Už jsem tři řidiče z linky sesadil a jezdí teď příměstský pocuky. Že by byl čtvrtý? Zkusím se podívat do intranetu, kdo to byl, ale nevím, kdy se tam dostanu.
P.S.: Tohle do té stížnosti taky nepiš.
Na Brno jezdí samá taková hovádka. Už jsem tři řidiče z linky sesadil a jezdí teď příměstský pocuky. Že by byl čtvrtý? Zkusím se podívat do intranetu, kdo to byl, ale nevím, kdy se tam dostanu.
P.S.: Tohle do té stížnosti taky nepiš.
jel sem na evidencku s erem vsude snehu jak po kokot..
vracim se domu a nejakej debil se na me nalepi s busem ... za mestem prizbusobuju rychlost ke stavu silnice a jedu 70km/h na or 34
ten debil nedodrzoval bezpecnou vzdalenost a jel za mnou tak 1,5metru
za chvily me z niceho nic zacal na tom snehu predjizdet
ja mel otevreny okno a kdyz sem ho videl ze jede tak sem se snazil udrzet auto na ceste,, takze sem mel brecku jak na novych hadrach tak na sedackach tak na stropnici, tak sem toho zmrda chtel dohonit letel sem asi 80-90 a nemohl sem ho dohnat !!!! pak sem ho dohnal pres vystrazny ho vyzval aby zastavil on zastavil ale jak sem vystoupil tak se rozjel a malem mi nabral naraznik
tak sem zacal rvat ze je debiiiil!
boze on ma nalozeny lidi a jede jak HOVADO!
vracim se domu a nejakej debil se na me nalepi s busem ... za mestem prizbusobuju rychlost ke stavu silnice a jedu 70km/h na or 34
ten debil nedodrzoval bezpecnou vzdalenost a jel za mnou tak 1,5metru
za chvily me z niceho nic zacal na tom snehu predjizdet




boze on ma nalozeny lidi a jede jak HOVADO!
-> Arnold- bibendum30 -1050kč pískováno kuličkami
nejdražší bylo nastříkaní do základu jinak nechal jsem to dělat v Mnichově Hradišti za Litrou
nejdražší bylo nastříkaní do základu jinak nechal jsem to dělat v Mnichově Hradišti za Litrou
-> Gryzly: : dík 

-> T: Měl by tam být závit M18x1,5 a je to na klíč tuším č.24 ta vnitřní.
-> Gryzly: Tak kuzelovy zavity se obcas pouzivaj na tesneni. Treba baroskop na oil u skodovky...

-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebo šroub který na začátku má M10 a nakonci M11
-> T: Nevim
Jo je to kuli zaklepnuti matice...

-> Plisek: Kolik tě to stálo???a kde???
-> Matthes, záškodník z TechWebu: : víš jak jsem to myslel ne?
-> Gryzly: : takže je tam "standartní" závit? myslim prostě ten nejběžnější
a to osoustružení je tam jen kvůli zajištění? nebo to má ještě jiný důvod?

-> Gryzly: : takže je tam "standartní" závit? myslim prostě ten nejběžnější

-> Plisek: co to kostovalo??
-> Gryzly:
Promenlive zavity delaj polaci a cinani. Jak tu psal nekde suri, ze mel matici M10,39485





-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to jsi asi ještě neviděl katalog abnormálních šroubů. Jako šroub za roh, šroub s proměnlivým stoupáním závitu, ;-)
-> T: Jo běžnou matici se stejným závitem za 15kč kus a na soustruhu zúžit podle původní matice.
-> T: Definuj pojem normalni zavit
Nenormalni jsem jeste nevidel 


-> Gryzly: : závit je normální a myslíš stočit jen aby tam vznikl ten kroužek na zaklepnutí?
-> MOLSO: kup normální a nech na soustruhu upravit.
bol som sa previest v dedine po ulickach a troska zadriftit :D sa tesim na celu zimu :D

-> Matthes, záškodník z TechWebu: zdání klame 

-> hany: OK no me se zdaly nejaky maly.
-> MOLSO: v mototechně... fotka je dva roky stará