-> Klubko_: 6 drážkové remenice určite nie , ten držiak musí byť bohove pevný lebo inak to uhýna a hvízda a vymyslieť vodiacu kladku nejakú tam nie je na škodu
4 drážkový remeň utiahne v 1,3 aj servo a klímu v pohode a to je riadne dlhý remeň
-> Tommyk: to muze za chvili zase vrzat. WDcko ma kratkodoby mazaci ucinek.
-> suri: dnes jsem jeste predelaval ten drzak, aby na kazdou remenicku vysla opravdu co nejvetsi plocha remene, protoze to na altiku trochu pohvizdovalo. V garazi to vypadalo ok, ale pak to za jizdy jeste hvizdlo, tak uvidime, jestli nebude potreba resit jeste nejakou kladku nebo 6ti drazkovy remenice. Klinak bych rekl, ze je dost napnutej.
-> havlik: na ramu to neni problem to se prida jen jedna soucastka ale kridlo je problem tam by se musely vymenit tahla. tak jedine zkusit tu firmu co je tam davala. je to vymena na 10 min a da se to udelat v okne ;-) jinak podlaha supr lino nebo plovoucka ?
-> castrol: no já vobkukuju jen tam, kde ty auta chvíli vydržej než dou na kupu,, jinde přijede auto a od brány ho chytne naběrač dá 4 rány vo zem a tu drť schrne na kupu takže,,, použitelný nebejvá vubec nic
-> Jumbo: jojo, staci mi posilovani pazi v praci, takze v aute si to klido odpustim a taky pro moju pusinu ot bude pohodlnejsi. Uz jsem ji to dal vyzkouset a vzala za to, jak byla zvykla az jsem malem vycelil bocni okynko
-> Radek Retro eLeSo: ja som robil štartér , očistil oká , umyl svorky benzínom od vazelíny ktorou boli ogrcané , kostrový som použil nový , nové matičky podložky a luxus to štartuje
hlavne som to kupoval že starý kostrový bol stiahnutý a doohýnaný a celý zničený a nechcel som ničiť novú baterku
inak vazelínu na kontakty nedávam , mám aj sprej loctite niekde na to a podľa mňa zbytočné radšej to utrem ked pozerám olej a nič sa tam neobjaví
Od 9 do 15 hod jsem kopal v garáži díru pro základ 1mx1m do hloubky 2,7m vše pěkně ručně rýčem a lopatou.Ještě zabetonovat a může se instalovat zvedák,ale citím se jak bych došel z posilky......