Skoda Fabia 1.2 Htp vs Skoda Rapid 1.3

prohledat
386 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 22.10.2007 do 30.10.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
22:30:42
22.10.2007
Honza M
-> Syny: podle mě kdyby to nebyly dvě ramena zbastlený dohromady ale bylo to jedno rameno tak by to fungovalo líp :) viz LR. Ale bylo by to moc drahý a navíc co potom s podélnejma ramenama že? Který nám chrlí fabrika
22:28:28
22.10.2007
havlik
-> Syny: hm tak jim to rozláme auto už takhle se kroutí uchycení podélnejch ramen
22:27:29
22.10.2007
Syny
-> Honza M: ja myslim ze kdyby ta vlecka nebyla poddimenzovana jako prase, tka ze by to bylo na svou dobu celekm velice slusny reseni zadni napravy s nahonem...
22:25:20
22.10.2007
Honza M
-> havlik: třeba mohli bez zásahu do kastle udělat něco lepšího 1 jiný uchycení na príčku atd...

Ale v tej době asi prd 7
22:23:34
22.10.2007
Syny
-> havlik: 3 3 3 To je fakt no... Ale tak vono to padani zas tak zhavy taky neni 4 Snad, mozna, doufam 3
22:22:45
22.10.2007
Jakub M.
-> havlik:

no vždyť proto tu pí*u ne?
22:22:02
22.10.2007
havlik
-> Syny: jo rve protože to má jednu nespornou výhodu nepadaj na tom povětšinou kola.
22:21:35
22.10.2007
havlik
-> Jakub M.: původně píču původně prostě museli udělat levný vylepšení bez zásahu do karoserie
22:21:00
22.10.2007
Syny
-> havlik: Hlavne ze to kazdej rve na auto 3 3 3
22:19:20
22.10.2007
Jakub M.
-> havlik:

jojo, tak to bohužel je, původně tam měla být stejná náprava jako v LR, ale pak snad kvůli jednoduchosti výroby? udělali tohle proutí, jak říkáš...
22:17:16
22.10.2007
havlik
-> Syny: mno dobře už RS měly ten samej princip s tim že kejvání bylo asi 15° a pak v rámci vylepšení vyrobily ten jejich mega bastle kterej se bez 10kilo 2.5plechu kroutí jak hovno v proutí včetně kastle
22:16:32
22.10.2007
Jakub M.
-> venni:

jo a jo, šáde rulez a já si ješte dupnu.. DUP!
22:15:42
22.10.2007
Jakub M.
-> Syny:

bylo to 10° .. ale pořád to mělo vlastnosti vlečky...
22:14:36
22.10.2007
Jakub M.
-> Honza M:

sem pro hele 3 3 3
22:13:23
22.10.2007
Honza M
Kdo hlasuje za to že vlečka byla nejlepší náprava v historii automobilismu at dá hlas 2 Samozřejmě že druhé místo si drží Kyvka 40
22:13:22
22.10.2007
Syny
-> havlik: LR mela pokud vim koncepcne vlecku s mensim uhlem vyklonu kola ne? Ted nevym jestli 10° nebo 5°... Myslim 10°. Proste jediny o co mi slo je rict to ze se mi u shade libi to ze mas kazdy kolo odpruzeny zvlast - coz se u Favorit - Fabie rict neda 4 Pís
22:13:16
22.10.2007
venni
připomíná mi to tady fakt školku,prostě i kdyby trakaře padaly tak škodovky jsou nej a nej 3 3 -> Milan 136: to já vím že 1,8T jede sama o sobě jak prase (pomýšlel jsem o ní) ale pro dva lidi to nemá cenu a navíc ta pojistka :( Jinak ale já jsem psala o motoru bez turba a ty dáš příklad 1,8 T a 1,9 TDi1
22:10:46
22.10.2007
havlik
-> Syny: ale ty seš jak debil nebo nevim JAK MŮŽETE SROVNÁVAT AUTA S JINOU KONCEPCÍ POHONU? Srovnávejte první fáčko s fabii nebo rapida s porsche když už ste tak přesvědčeni jak je vlečka super ? btw proč LR měla jinou nápravu?
22:09:40
22.10.2007
minno
Syny 22.10.07 22:02:25 napsal: -> havlik: To torzni Ucko je tam bych rekl dost pro zjednoduseni zadni napravy ktera tam plni pouze fci "aby vzadu neco bylo a bzrdilo".



Presne tak1
22:08:24
22.10.2007
Syny
-> havlik: ale to nikdo netvrdi ze shade je lepsi... Jen tu srovnavame vlecku se zadni napravou s torznim Uckem... A rikame ze ta vlecka je mnohem lepsi - pac tam mas pruzeni nezavysly a kdyz te pruzi vlecka tak jdou kole nahoru a dolu relativne pod malim uhlem vyklonu coz se u torzniho U rict neda... Samozrejme tma hrjou roli tlumice, pruziny a celkova tuhost kastle v cem fabie teda zase prevlada...
22:05:41
22.10.2007
havlik
-> Syny: -> Jakub M.: šak to já vim celou dobu ale vy ste tu začali srovnávat vlečku s nápravou ve fabii vy si nevydíte do huby a nevim proč furt tady melete že škodovky sou nejlepší auta na světě a směle můžou konkurovat těm novejm asi už se dál nebudu vyjadřovat v tomhle tematu už tu jednou velmi podobný proběhlo
22:05:13
22.10.2007
Jakub M.
Syny 22.10.07 22:02:25 napsal:

-> havlik: ...předohraby maj zadni napravu jen aby se nereklo ze tam neni...


3 3 3
22:04:53
22.10.2007
Honza M
ted se stejně na zadek dávají víceprvkové nápravy. Ona ta ohnutá trubka nebude tak dobrá :)
22:03:45
22.10.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> havlik: fáčko hodit ze skály viz Vašut 3 a koupit rapida1 2
22:03:37
22.10.2007
Syny
Kdyz sem vydel vypruzenou zadni napravu fabie, docela to pripomina kyvku...
22:02:50
22.10.2007
Jakub M.
-> havlik:

ale prd, vlečka je dobrá akurát při zadnim náhonu, fávořit má motor na špatný straně...

děcka..
22:02:25
22.10.2007
Syny
-> havlik: Mno a proc by se asi na fabie davala dozadu vlecka kdyz je to konstrukcne zbytecne slozity kdyz to vzadu nema nahon... To torzni Ucko je tam bych rekl dost pro zjednoduseni zadni napravy ktera tam plni pouze fci "aby vzadu neco bylo a bzrdilo". U shade to ms krasne rozdeleny, predek zataci, zadek pohani... Predohraby maj zadni napravu jen aby se nereklo ze tam neni 3 Dyt na tom ani nejde pomalu serizovat geometrie... A jak taky kdyz to mas spojeny...
21:59:52
22.10.2007
havlik
-> Jakub M.: hm tak hurá děcka zvedam se od kompu a jdu bastlit vlečku na fáčko 105 105
21:58:45
22.10.2007
Jakub M.
-> havlik:

vlečka se přestala vyrábět jen proto, že je složitá, ne proto že je špatná, pozor na to

21:57:32
22.10.2007
Jakub M.
-> Milan 136:

tady se ale nikdo nebaví o 120, troufnul bych si říct, že když 130cu pošleš do zatáčky tak ve stejný rychosti pujde 1tunová fábka na 165/70 na 14 (což má obyčejně HTP) asi hodně rychle ze silnice.. ono uhlovka a kyvka je dost velkej rozdíl... (dokonce i ta kyvná náprava je při správnym nastavení stabilnější než to co předvádí fábie (jakákoliv) nehledě k tomu že i Fabku RS honíš po silnici jak trabanta, protože s McPehrsonem a vohnutou rourou jak říká správně Syny asi těžko něco provedeš k lepšímu, je to šmejd do obyčejnejch aut a neumí to nic jiného než jezdit z bodu A do bodu B
21:56:04
22.10.2007
Honza M
-> havlik: 3 3
21:55:05
22.10.2007
havlik
-> Syny: myslíš že kdyby byla vlečka lepší tak že by jí přestali vyrábět a většina světa by zatvrzele na auta cpala stejnou zadní jen aby nasrala nás škodovkáře3
21:54:30
22.10.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
u fabie mi desne vadi ten A-sloupek, mizernej vyhled, jak je clovek zvyklej jezdit se šáde ...
21:53:57
22.10.2007
Honza M
-> Syny: zase se to mín nakoní ta fabie
21:52:38
22.10.2007
Syny
-> Milan 136: A pokavad by meli stejny pruziny a tlumice, tak myslim ze by mela lepsi vlastnosti ta naprava 742 - nevim jestli teda kyvka, ale vlecka myslim ze jo...
21:51:13
22.10.2007
Syny
-> Milan 136: mnoooo to teda nevim nevim... Fabka ma stejnou (konstrukcne) napravu jako filcka a facko ne? A u nich kdzy si riznul zatacku, ale fakt ostre, tak se te to vnitrni zadni kolo zvedalo... To se u 742 nestane...
21:40:10
22.10.2007
Milan 136
-> Syny: To bych se hádal. To je nezávislý a ta roura je stabilizátor. Zkus projet nějakou zatáčku s fábkou nadoraz a pak tou samou rychlostí se 120. Bude top-chop3
21:33:55
22.10.2007
Syny
Hlavne se mi libi nezavisly zaveseni kol u shade... Pokud si teda odmyslite ten stabik vepredu 1 Je to 100x lepsi nez vzadu mit nakou zahnutou rouru...
21:09:02
22.10.2007
Petrxall
-> Boga: nejdřiv čti, potom někoho posuzuj... asi si dostatečně nepochopil smysl tohodle článku
20:55:21
22.10.2007
PeterP136
Mne sa viac paci podvozok skodovky a nie fabky. Asi to bude tym ze sa nerad hram na (su)machra. 1 . Ked niekam idem autom tak tam chcem ist pohodlne a bez vypadanych plomb 1 . A bez toho aby mi vozilo prdel po sedacke.
20:45:04
22.10.2007
Milan 136
-> venni: Taková Octa 1.8 T RS čiplá na 220 koní to je takovej menší masakr3

2.0 TDi taky jede jak z praku, ale u ni neplatí nízká spotřeba. S tou se jezdí klidně za 8-10 litrů...

A nedej bože když to má DPF. To bude starostí teď s tou naftou plnou sraček:-/
20:33:43
22.10.2007
Boga
no coment petrxall je dement
20:09:12
22.10.2007
venni
-> Milan 136: jinak je fakt,že stokoňovka krouťák moc velkej nemá,ale ještě jsem neviděl auto bez turba,aby pořádně jelo,všechno musíš točit aby jsi mohl předjíždět atd.....
20:05:47
22.10.2007
venni
Luukkyy 22.10.07 17:15:34 napsal:

-> aDAm: Hokejový trenér pan Ivan Hlinka sestřelil Škodou Superb (4 hvězdičky) Avii. Co mu ty airbagy byly platné je obecně známo.


Šéf Slovenského ústavu paměti národa Ján Langoš narazil ve 170ti km/h Octavií II do Multikáry. Z místa nehody ho odnesli v několika pytlích po 15 ti kg 8


A to jsou ty známější bouračky, jak pochodil Pepa z Horní ve své Fabii 1,2 nikoho neinteresuje.


PS: Já v autě airbag mám. O tom, že mi tam k něčemu bude, až zachrápu na dálnici a 130 to narvu do svodidel si fakt iluze nedělám 4
a víš že superb má horší hodnocení v euro NCAP než fabie? asi ne co 1
19:58:14
22.10.2007
minno
-> bitmap: no aj nové Favo 89 bolo niekedy fajn4 Teraz mám možnosť hodnotiť presne Fačko 89 a Feldu 00, obidva autá základná výbava, nalietané okolo 100 tis. km, obidva zachovalý stav. A okrem interiéru, náraznikov vo farbe, zadného stierača a menšieho hluku vo Felde je to skoro rovnaké. Navyše v tejto konkrétnej Felde je spojka lámač nohy a interiér vyhrkaný ešte viac ako vo Fáve...Rozdiel tam teda samozrejme je, ale nemá hodnotu toho rozdielu v cene...takže tak.
19:36:19
22.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> minno: nemas pravdu, soudruhu. Favo '89 a Felda '00 jsou skoro uplne jiny auta, jen obrysy maji stejny, jinak je ta Felda o 11 svetelnych let dal. Ted uz to tolik posoudit nejde, pac vetsina tech aut uz jsou vylitany hujdy, takze je to m*dka jak m*dka, ale kdyz byly novy, tak to musel bejt rozdil jak svin.
19:33:58
22.10.2007
minno
vyrobená a nie varobená kua...10
19:33:13
22.10.2007
minno
Milan 136 22.10.07 19:29:13 napsal: -> minno: No tak nevím, zda se dá tahle Dacia řadit do aut Oproti tomu zlatý HTP



veď to3 ale aspoň bola s tým autom sranda a bol som v tom čase na svoju 120 veľmi hrdý, pocit z kvality auta bol asi taký akoby škodovka bola varobená v tom onom roku 2004 a dacia v 1988....3
19:30:41
22.10.2007
minno
A keď už posudzujete ceny, porovnajte si rozdiel medzi cenou Fáčiek a Feld v podobnom stave....Neviem ako v ČR, ale v SR je to rozdiel cca 50-60 tisíc. Fáčka okolo 30 tis., feldy tak 80-100. A to je myslím riadny rozdiel, nakoľko sú tie autá karosársky, podvozkovo/motoricky takmer rovnaké autá. Hovorím o štandardných výbavách....Len ten interiér je trochu kultúrnejší vo felde...ináč rozdiel takmer žiadny, akurát v rokoch výroby, ale mi môže byť fuk, keď sa na tom nič zásadné nezmenilo....
19:29:13
22.10.2007
Milan 136
-> minno: No tak nevím, zda se dá tahle Dacia řadit do aut3 Oproti tomu zlatý HTP
Extreme Tyres