Škoda 130LR/B na Dakaru

prohledat
716 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 03.08.2020 do 29.01.2022, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
07:44:14
06.01.2021
Eidy
Já doufám, že to dojede. Nechová se k tomu autu o nic hůř než ZdrubT a ten taky vždycky dojede. 1
06:18:12
06.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 05.01.21 23:38:54: koukal jsme před spaním. Nechová se k té převodovce vůbec pěkně, úplně mě to bolelo slyšet jak to tam rve. Jinak předváděcí z léta bylo auto s kterým boural Honza Frei v Rumunsku opravené a na Dakar se stavělo nové.
01:30:19
06.01.2021
TTomas
-> Karfi: Mám úplně stejnej pocit, ze pokud to náhodou dojede , tak to bude malej zázrak.
upraveno 1x, naposled 06.01.2021 20:31:48
00:34:30
06.01.2021
Bukaj
-> castrol: Ale na předváděcích akcích v ČR tam měli nová světla. Nebo ta ostrá auta mají dvě?
23:57:34
05.01.2021
castrol
-> Bukaj: to by sa im ten dakar pekne predrazil keby tam maju este aj nove svela 1
23:48:16
05.01.2021
Bukaj
Ale líbí se mi přístup, že v rámci úspor na auto před ostrou jízdou dali starý zažloutlý zadní lampy i přední blinkry1
23:38:54
05.01.2021
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.01.21 14:47:11: Tak jsem zhlédl dnešní video a fakt ohnuli rameno 9 a při tom zapadnutí se k autu moc hezky nechoval, chápu adrenalin, ale na plnej knedlík z písku nevyjede ani kdyby chtěl a řadit před dotočením kol taky nic moc8

Ale po bitvě je každej generálem1
17:51:58
05.01.2021
Milan 136
-> Karfi 05.01.21 16:35:34: Taky to vidím černě.
16:35:34
05.01.2021
Karfi
Nevím jak vy, ale já myslím, že s tím jeho zacházením, to nemá šanci dojet, kor ještě s Vostrým jako mechanikem.
14:47:11
05.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 05.01.21 14:32:59: převodovky mají asi dvě, ramena jsme tam taky viděl, ale tohle se podle mě hlo v držáku. Včera zrovna na videu je jak to utahuje na 145Nm a říká, že víc ne.
14:32:59
05.01.2021
radekp
-> Tuner#2: myslíš že nemají náhradní převodovku a ramena?
14:32:51
05.01.2021
castrol
budeme radi ked vobec ten dakar dokoncia
14:30:57
05.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
Právě koukám na video, kde to má brutální Áčka na zadní nápravě. Asi těch 145Nm včera bylo málo a posunuly držáky. Protože pokud ohnuly rameno, tak fakt nevím jak to chtějí dojet.
14:13:45
05.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
K té technice se nechová úplně příkladně, uvidíme co to vydrží. Honza Vostrý říkal, že můžou ještě přitvrdit. 1
13:55:29
05.01.2021
vhml
Tohle je taky dobra diskuze pred startem :-D fb.watch/2Q6PnsgdBT
upraveno 1x, naposled 05.01.2021 13:55:37
13:18:23
05.01.2021
MVM
-> Jarda: To auto jejich auto na Dakaru je vysoky dostatečně. Ma to velký kola..

Podle mě ( z videii který zveřejňují) ani nejsou pomalí. Spíš v kritických bodech rychlí.

Je to neco jako litat ve městě 120, hledat křižovatky v mapě za jizdy, a do toho zastavovat přesně u čísla popisných u domů.. (Takovej jako orientační beh po lese)

Tak ten point prostě o par desitek metrů tŕeba přejede a musi se vracet, a tak furt dokola..
13:17:58
05.01.2021
MVM
-> Jarda: To auto jejich auto na Dakaru je vysoky dostatečně. Ma to velký kola..

Podle mě ( z videii který zveřejňují) ani nejsou pomalí. Spíš v kritických bodech rychlí.

Je to neco jako litat ve městě 120, hledat křižovatky v mapě za jizdy, a do toho zastavovat přesně u čísla popisných u domů.. (Takovej jako orientační beh po lese)

Tak ten point prostě o par desitek metrů tŕeba přejede a musi se vracet, a tak furt dokola..
13:10:13
05.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 05.01.21 12:41:04: to je slusne, u nivy je tusim 21 cm od difu k zemi a prizvednutim se todle nevyresi, jedine vetsi kola nebo portaly :) ale zase k prahum mam skoro pul metra :)
12:41:04
05.01.2021
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 05.01.21 11:57:56: v nějakým videu se zmiňuje, že je to stejně vysoký jako landcruiser. Já třeba mám aktuálně na Mazdě na zimu 19cm pod diferákem.



-> radekp 05.01.21 10:47:20: večer jsem koukal na stránky Dakaru pro zajímavost co to vlastně obnáší. Tak v tý sestavě jak jedou, tj. pravidelnost, s doprovodným kamionem, novinářským autem a 3 lidi navíc to vychází 50000 Eur na startovným ( včetně trajektu a paliva na celej závod )
12:33:24
05.01.2021
MATTESS
Ano, adrenalin působí a na každýho jinak. Chtělo by to trochu klidu. Jak tak sleduju různý onboardy, tak lze takový otáčky a změny provádět s větším respektem k technice
11:57:56
05.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 05.01.21 11:54:47: byl jsi rychlejsi, myslel jsem to podobne, jen jsem se troch rozkecal :)



Skodovka je nizka, ja kdyz nemel jeste nivu a vetsinu trochu dobrodruznych cest jsem jezdil rapidem, tak jsem premyslel o nejakem bazmeku do pruzin, kterym by se to dalo prizvednout ke zlepseni prujezdnost. Treba me rapid nastval, kdyz jsem chtel hledat kostel v Rumunsku, pod jehoz prahem ma byt hlava Draculy a rapid proste na ten teren nemel, to jsem zacal snit o terenaku a driv tu proste byla po skode nejrozsirenejsi lada :)
upraveno 1x, naposled 05.01.2021 12:03:13
11:56:56
05.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> MATTESS 05.01.21 11:29:43: a to rikal, ze musi dojet... Ale znam to, jak je clovek v aute, tak to je neco jineho, nez za pocitacem. Ja na sahare prijit jen o pohon jedne napravy, tak bych tu ted mozna nebyl a to jsem s sebou mel jen zadni kardan a vpredu jeste utrhavajici se hlinikovej diferak. Na asii jsem udelal uz pevnostni ocelovej diferak, hlinikovej bych byval asi roztrhal pri tom skoku na prekopu na Pamiru, ale na zadek bych dojel, jen bych se z Kazasske strany uz nepodival k Aralu.7
11:54:47
05.01.2021
Bukaj
Domnívám se, že jak s autem zachází, je záležitost adrenalinu. Taky vždycky autu dám největší kouř na nějaké akci typu "výsadek" na táboře nebo "když tam vede cesta, tak přece škodovka projede" apod3
11:29:43
05.01.2021
MATTESS
Taky mi přijde z toho, co jsem viděl, že tomu autu dává v určitých momentech zbytečně "pokouřit"
10:47:20
05.01.2021
radekp
-> vhml: přesně tohle jsem si říkal taky. Je mi jasné že to není prdel, moje navigační schopnosti jsou taky velmi omezené. Ale podle toho videa v tom plavali totálně. Kolik peněz a energie muselo dát dohromady tým, postavit auto, všechny přípravy a administrativa...a kousek jejich profesionality tam vidět není. Přijde mi, že ani ta Ondřejovy srandičky nejsou na místě po takovém výkonu, který ještě sestříhají a nechají jen to bloudění. A taky mi přišlo, že při rozjezdech to auto zbytečně trápí. Proč hrabat při rozjezdu nebo při otáčení, když to potom můžu dohnat vyšší rychlostí (pokud není průměr blízko jejich maximální povolené rychlosti).
10:25:55
05.01.2021
k.jarek
-> MVM: Na konci posledního videa říká, že jim vypadává8
10:17:20
05.01.2021
MVM
Zahlidnul jsem jak zapadli, a jak dal kure*sky zabrat zpatečce. Ta jim bude buď vyskakovat nebo už o ni přišli. Slaby misto, i v dog box "K" převodovce .Zrovna tu dva dělám. 10
22:21:29
04.01.2021
MVM
-> vhml: Ja jim přeju ať se ve zdravi svezou, účel splni když to odjedou cely.. asi tak. Všechno je tak specifický, celej ten projekt je podle mě dost divokej. A hlavně kazdej účastník zaplati startovný pořadateli. Proto se často tyhle doplňkový B disciplniny, přilepuji k vetsim podnikum... Vlk se nažere a koza.. 5
22:12:47
04.01.2021
vhml
-> MVM 04.01.21 21:49:50: to rikam kazdymu, ze je pravidelnost kurevsky tezka a nikdo mi to nechce moc verit. Na Dakaru je kolem toho aspon nejakej medialni ohlas. Na cesky rally jsme nejobsazenejsi kategorie a nikde se ani nedoctes, ze se nejaka pravidelnost vůbec jela. www.ewrc-results.com/entr ies/62192-invelt-rally-pac ejov-2020?cat=60
21:49:50
04.01.2021
MVM
-> vhml: No právě ta pravidelnost, zo je peklo disciplína na obyč asfalt RZtach. Parkrat jsem jel takhle historiky. A vůbec to mitfarovi nezávidím, vlastně ani jednomu. To je potom o nervy. Bud se na trestný body vykašlou a prostě pojedou jen tak,a nebo jim rupnou nervy. Navigovat dakar na pravidelnost bez treningu je taky dost šílený nápad.

A jsem zvědav jak se dlouho tomu motoru bude líbit to tahání v krouťáku v těch dunách..
21:45:23
04.01.2021
George88
-> vhml 04.01.21 21:07:34: Ale tohle si věděl dopředu, mohli jste se na to oba připravit. Mě to přijde, jak kdyby jim ty papíry dali večer před startem a spolujezdce sebral v přístavu při vyzvedávání auta..
21:07:34
04.01.2021
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.21 21:00:43: Jo prdel to vůbec není, to neříkám. Když jsme jeli Bayerwald Classic, tak jsem toho sám měl dost. Ale čekal bych, že když jedu na Dakar, což není akce za pár korun, tak jsem podle toho nějak připravenej a v posádce sehranej.



-> George88 04.01.21 20:58:56: třeba na tom Bayerwaldu jsme měli takový špeky, jako že do bodu 1 jedeš čas od startu. Do bodu 2 taky, ale do bodu 3 máš čas od bodu 1 a do bodu 4 třeba zas od startu atd. Pak třeba 3 fotobuňky postavený za sebou na 10metrech a podobný srandy 3 To jsou prostě akce, kde se řidič jen veze a je jedno kdo tam sedí, protože 90% práce a výsledku je spolujezdec.
upraveno 2x, naposled 04.01.2021 21:08:49
21:00:48
04.01.2021
k.jarek
-> Tuner#2: Den ode dne lepší157 Navíc ta šestá příčka je parádní na to, že to položili na břicho.
21:00:43
04.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.01.21 20:57:44: jo Vlčák se v tom docela ztrácí, ale oni to pak vysvětlují v dalším videu, kdy není prdel hlásit časy, metry a ještě sledovat kam z toho bodu pak ven. Když si vezmu, že jsem dokázal zabloudit s Eidym na Běšinech, tak rozhodně tak kritický nejsem...
20:58:56
04.01.2021
George88
Mě to přijde jako strašný navigační peklo - muset mít každý 3 kilometry jinou průměrnou rychlost(nevím jak moc rozdílnou) Víc si musí hlídat stopky, hodiny, tripmaster, navi abych tam náhodou nebyl o vteřinu dřív/později než aby se řidič soustředil na cestu. Taky že Petr Vlček v tom seděl poprvé až v prologu - a podle toho to taky vypadá...
upraveno 1x, naposled 04.01.2021 21:00:45
20:58:35
04.01.2021
růža
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.21 20:51:58: Jsem koukal na jejich včerejší video a přišlo mi, že byl Ondra na navigátora docela nasranej.
20:57:44
04.01.2021
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.21 20:51:58: no ten onboard z prvního dne kde je spolujezdec zmatenej a ridic mu do toho jeste keca je vcelku desivej.
20:51:58
04.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
Zatím se kluci učí a i tak moc pěkné.
zvětšit Škoda 130LR/B na Dakaru - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 04.01.2021 20:51:58
00:00:11
02.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
Kluci točí i kvalitní on line videa:



Umřela naše Toyota / Škodovkou na Dakar 2021
21:25:11
31.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
20:11:01
09.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 09.10.20 19:06:29: 79 takže pamatuji jak Speciál, tak Super (96). Tak nekvalitní palivo tam nepochybně bude, já sa na to těším a fandím jim být je tam řada ale... 4
19:06:29
09.10.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.20 18:44:09: Jistě jsi podobný ročník výroby jako já, tudíž pamatuješ červený Speciál Oktanove číslo VM 91 , tudíž to ma tak 80 motorovou metodou kdyz dobře. Takže kompresni poměr to snese úplný hovno.. A vztah DCR, vlivu na točivý moment, a tudiz na průběh celkovyho výkonu je zřejmý. Takže mi tam v tý rovnici nepssuje x neznámých.

Ale ja si celkově o tomto "projektu" mam svý zaujatý mínění.. Takze jako ze jo..2 Pro média,novináře,jako prezentace něčeho.. Přesně by se to do grafů hodilo..3
18:44:09
09.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Ladění u pana továrníka Čepka.



Původně jsem to chtěl dát vedle do grafů, ale tam by to zase zhejtovali, že 125 koní. 3 S ohledem na provoz 91octanu a výdrž 10000km pěkný.



MĚŘENÍ VÝKONU NA BRZDĚ / Škodovkou na Dakar
08:55:29
29.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vopalda 28.08.20 23:10:23: jen jestli ve výsledku není hovadina kritizovat volbu třídy oceli na náboje, Banham a teď i LRu na Dakaru...
23:10:23
28.08.2020
Vopalda
-> kpt.Budha 12.08.20 06:48:25: takže ve výsledku je to hovadina :)
09:14:14
14.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peca 14.08.20 08:10:08: hezky sepsáno více méně tom co bylo už řečeno i ve videu.
07:28:34
12.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kpt.Budha 12.08.20 06:48:25: všechno tohle říká i p. Kotek ve videu a o autě mluví jako o 130LR pro skupinu B. To, že jsou tam věci, které by u nás v MCRHA neprošli je snad jasné i laikovi.
06:48:25
12.08.2020
kpt.Budha
-> Vopalda: Protože kdyby udělali kategorii jen pro auta, co tam reálně závodila, tak tam bude pět aut, protože ve většině když už ta auta přežila, tak si je všichni hýčkají doma, mají velkou cenu a nikdo s nimi nepojede do písku. Tak to rozšířili na auta, která v té době prokazatelně jezdila aspoň rallye, ale v standardní rallye úpravě by ta auta nepřežila, tak museli ještě umožnit nějaké změny, pravděpodobně i částečně nedobové...takto nějak jsem to odposlouchal od účastníků.

A vůbec, stejně přijede De Rooy s Turbotwinem a vyhraje i před osobáky, jako obvykle 1
00:03:28
12.08.2020
Vopalda
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.20 23:13:01: Možná rejpu, ale jen do tvých dogmat. Laik, v prvním příspěvku jsem se ptal,co má tohle auto společného s LR/B, odpověď od tebe byla, že auto nemusí být přesně dle homologace = tím pádem to není LR/B. A kdybych chtěl rejpat, tak proč tohle auto má jet dakar classic?
Extreme Tyres