No, vzhledem k tomu, že to měla být (byla) úsporná verze MBčka, tak by bylo kontraproduktivní vyrábět menší serii jiného štítku s označením. Spíš bych čekal, že tam štítek nebude vůbec , ale to by vypadalo dost blbě ta kapota s dírkami A dělat kapotu bez dírek by zase bylo dražší, než vzít tu seriovou.
Třeba zadní čelo na mé 130L z Vrchlabí (stejně, jako všechny verze GL a GLS typu M) je také vyrobeno s dírkami na nápis, ale ty jsou před lakem zanýtovány hliníkovými nýtky a zakytovány, místo aby se vyráběla menší serie zadních čel bez dírek
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
00:30:20
18.09.2012
18.09.2012
Bukaj
07:54:46
17.09.2012
17.09.2012
Jozka
-> Enggik: Jo, je to tak, taky jsem už koukal .
22:26:38
14.09.2012
14.09.2012
auta.petr
-> Enggik: Myslím, že byla šedá a vypadala celkem zachovale, nemůže to být tak dlouho, co jsem to dával. Ten štítek tam je asi opravdu normální 1000MB.
22:08:47
14.09.2012
14.09.2012
Enggik
-> auta.petr 07.09.12 18:02:33: Šedé MBT 69"ka? Tu jsem zaregistroval, ale tím štítkem už jsi nejsem jistej.
-> Jozka: V Geregovi je i na fotce u MBT 68" pouze štítek 1000MB
-> Jozka: V Geregovi je i na fotce u MBT 68" pouze štítek 1000MB
22:41:58
13.09.2012
13.09.2012
Bukaj
-> sliwowitz:
Také bych řekl, že jsou to jen změny v průběhu výroby - u několika poklic jsem si všiml těch oválných dírek a měl jsem je za "vadné" kusy. Nelisovaly se náhodou poklice z plechu s připravenými dírkami? To by odpovídalo "natažení" těch děr...
Také bych řekl, že jsou to jen změny v průběhu výroby - u několika poklic jsem si všiml těch oválných dírek a měl jsem je za "vadné" kusy. Nelisovaly se náhodou poklice z plechu s připravenými dírkami? To by odpovídalo "natažení" těch děr...
09:55:28
13.09.2012
13.09.2012
Jozka
-> sliwowitz: Skoro bych si myslel, že na tý vpravo zapomněli ten otvor vylisovat, tak ho něčím prosekli.. Když jsem kdysi detailně porovnával tyhle kryty z MB 1968 a užovky 1977, zdály se mi až na jemné odchylky ražby (opotřebení nástrojů??) a použitý materiál (slabší nebo měkčí plech u novějších) stejný.. ale tahle "z profilu" jsem je tedy neporovnával, koukal jsem jim jen do ksichtu .
23:49:23
12.09.2012
12.09.2012
sliwowitz
rozdiel v pukliciach:
vlavo okruhly otvor na odtok vody, plytka, oblejsia puklica
vpravo otvor v tvare slzy hlboka, hranatejsia puklica...
tych vlavo mam x kusov, tie vpravo len dve.
ktora sa kam montovala?
vlavo okruhly otvor na odtok vody, plytka, oblejsia puklica
vpravo otvor v tvare slzy hlboka, hranatejsia puklica...
tych vlavo mam x kusov, tie vpravo len dve.
ktora sa kam montovala?
09:08:42
10.09.2012
10.09.2012
Jozka
-> Enggik: Není v Gereg-ovi - v knize ten štítek ?
-> Petr98: Mrkni.. skoda-virt.cz/cz/.../9529 -svihak-lazenskej
-> Petr98: Mrkni.. skoda-virt.cz/cz/.../9529 -svihak-lazenskej
10:07:55
08.09.2012
08.09.2012
doking
-> Enggik: fotku nemám,ale mám takovej pocit,že jednou v životě jsem ho někde viděl snad na aukru nebo možná na ebay,už ale vůbec nemám tucha.
18:02:33
07.09.2012
07.09.2012
auta.petr
-> Bukaj: Není to tak dlouho, MBT někdo nabízel na Bazoši, dokonce jsem dával odkaz do příslušného tématu, ale nechce se mi to hledat a asi už to nebude fungovat.
14:30:02
07.09.2012
07.09.2012
Petr98
Ja mam taky jeden dotaz. Jedna se o prevareni strechy mbx na mb a dalsi upravy na prestavbu na mbx. Upozornuji, ze to NECHCI DĚLAT. Jen se ptam, protoze mi nejde moc do hlavy jestli je to realne z hlediska tuhosti.
23:57:06
06.09.2012
06.09.2012
Enggik
-> doking: -> Bukaj: Jen že do toho vstoupím, a neměl by někdo z vás aspoň fotku toho štítku???
23:05:50
06.09.2012
06.09.2012
Bukaj
-> doking: To jistě, ale myslel jsem originál MBT
23:02:54
06.09.2012
06.09.2012
doking
-> Bukaj: MBT se dá celkem jednoduše vytvořit si myslím,největší problém by byl jen štítek na zadní kapotu
22:43:14
06.09.2012
06.09.2012
Bukaj
-> oojirka:
Jo, je to jak píšeš, MBL je zkratka pro "De Luxe"
1100 se vyráběly pouze ve verzi "de Luxe", čemuž odpovídá ten text na letáku
Jen 1000 MBT (tourist - taková sockoverze MBčka, něco, jako později 105s) se dělaly jen na vývoz do některých zemí a znám je jen z letáků, naživo jsem to nikdy neviděl...
Jo, je to jak píšeš, MBL je zkratka pro "De Luxe"
1100 se vyráběly pouze ve verzi "de Luxe", čemuž odpovídá ten text na letáku
Jen 1000 MBT (tourist - taková sockoverze MBčka, něco, jako později 105s) se dělaly jen na vývoz do některých zemí a znám je jen z letáků, naživo jsem to nikdy neviděl...
16:07:48
05.09.2012
05.09.2012
oojirka
Na Ebay je na prodej reklamní leták tisícovky model 69. A na něm se mimo jiné nabízí model 1000 MBL a 1100 MBL. Nevíte o tom něco bližšího? Jestli se to vůbec dělalo a případně v čem se liší? Není to třeba výbava De Luxe?
www.ebay.com/itm/.../3903 60194311?hash=item5...
www.ebay.com/itm/.../3903 60194311?hash=item5...
08:12:34
27.08.2012
27.08.2012
Jozka
První varianta to nebude, ta neměla v zrcadle obrysovku.. A i kdyby to někdo upravil, tak na skle asi v tý době nebyla ještě ta mezinárodní značka "CR". Chtělo by to to číslo, jak píše -> Bukaj: , nebo alespoň číslo desénu skla - to úplně nahoře odlitý, co nejde přečíst..
21:47:44
21.08.2012
21.08.2012
Bukaj
-> Petr98:
Pokud se nepletu, tak by to mohla být druhá varianta asymetrické paraboly - tj 6-11 serie.
Ale je možné, že se pletu a je to první typ...
Kdybys opsal zezadu paraboly číslo mototechny, tak bychom si mohli být jisti, co je to zač...
Mělo by to být 8252.XX, kde XX je určující číslo
Pokud se nepletu, tak by to mohla být druhá varianta asymetrické paraboly - tj 6-11 serie.
Ale je možné, že se pletu a je to první typ...
Kdybys opsal zezadu paraboly číslo mototechny, tak bychom si mohli být jisti, co je to zač...
Mělo by to být 8252.XX, kde XX je určující číslo
18:36:07
21.08.2012
21.08.2012
pap
Petr98 21.08.12 15:01:53 napsal: Myslim, že se to nekde resilo a priznavam se, ze jsem liny to hledat, ale- je toto svetlo z MB popr. obdobi? Jeste jsem ho nevidel. za mna je to na prve modely, takze urcite 64 a vyssie, ale neviem do kedy.
15:01:53
21.08.2012
21.08.2012
Petr98
Myslim, že se to nekde resilo a priznavam se, ze jsem liny to hledat, ale- je toto svetlo z MB popr. obdobi? Jeste jsem ho nevidel.
14:45:24
07.08.2012
07.08.2012
Jozka
-> Petr98: Máš pravdu, plechy pod sedadlama jsou stejný.. Ale MBX má (dle mě) daleko horší místa na opravování, než je podlaha..
14:16:40
07.08.2012
07.08.2012
Petr98
-> dragon_cb_cz: Mas pravdu. Ale ja jako renovater nestojim za nic.... Karosarskou neumin, motory neumim.... Presne takhle jsem nad tim uvazoval. I kdyz jsem holou mbxovou kastli nikdy nevidel, myslim si, že ta byla dost brutalne nekym sfusovana. Napr. plechy pod sedadly si myslim, ze mbxo melo stejne jako mb. Ale tam byl vevareny rovny plech, shora plastovy spunt jak z nejake plechovky od arasidu..... no nevim.... Nicmene opravdu zajimaci pro me byly ty papiry.... Ale dost OT.......
14:04:23
07.08.2012
07.08.2012
Jozka
-> Petr98 04.08.12 17:33:13: Jsem se do toho Gerega zapomněl včera podívat, jak to tam vlastně píše o sérii a o předsériových kusech - má to zmapovaný dost dobře.. měl jsi to TP zdokumentovat (teda jestli by prodávající nenamítal), jestli to třeba nebyl duplikát TP s chybkou..
13:55:27
07.08.2012
07.08.2012
dragon_cb_cz
-> Petr98: Nevím, pokud se občas objeví na prodej (zrovna jedno bylo) zrenovované tak cena je 250-300 tisíc, tak si spočítej jestli z toho za těch 130-180 tisíc uděláš stejné nebo se ti vyplatí koupit už hotové... asi spíš záleží na tvých možnostech dělat si např. karosařinu sám, ta cena není objektivní parametr.
18:02:52
04.08.2012
04.08.2012
Petr98
-> auta.petr: To neni predmetem meho dotazu. Ale jde o holy skelet na kolech, v minulosti neodborne vyvarovan shnila strecha- je k tomu nahradni..... jinak mnoho doplnku na vyhoz- tapecy, palubka..... Ale je k tomu puvodni mot.- se vsim vsudy. Ale ta kastle SHIT.
17:58:53
04.08.2012
04.08.2012
auta.petr
-> Petr98: Tak cena není špatná, záleží na stavu.
17:54:00
04.08.2012
04.08.2012
Petr98
pri rychlem jednani 120000kc
17:36:00
04.08.2012
04.08.2012
auta.petr
-> Petr98: A jaká je cena, jestli to není tajný?
17:33:13
04.08.2012
04.08.2012
Petr98
Mam tu pro vas- odborniky na MB dalsi spek...... Dnes jsem si udelal tady od nas ze severni moravy vylet do cech abych se podival na jedno EMBEIXO na prodej. Za tu cenu a v tom stavu v jakem je, pro me neprijatelne. ALE- ma doklady A: dle technicaku je vyrobeno 10 a nebo 12- ted presne nevim den, ale mesic je tutove cervenec. Ale ma ruzova chytra knizka od GEREGA tvrdi, že prvni EMBEIXO bylo vyrobeno až 2.9. Zajimave, ze??
22:25:17
30.07.2012
30.07.2012
Danster
-> doking: Taky jsem tomu nevěřil ale tohle se stalo dědovi když do předu naházel pytle cementu
22:22:56
30.07.2012
30.07.2012
doking
-> Danster: to by se musel prohnout celkem dost,to už by se deformovaly i podběhy
22:18:41
30.07.2012
30.07.2012
Danster
-> auta.petr: To jseš na tom ještě dobře že ti tam nešla strčit. Horší bylo když někdo přeložil kufr a ten plech se prohnul a nešla vyndat ta rezerva
19:53:09
30.07.2012
30.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Třeba mu tam nešla strčit rezerva tak jako mě, tak si s tím poradil takhle...
19:33:26
30.07.2012
30.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Jak píše Pavel, je to normálně natvrdo vyřezané, takže domácí úprava.
19:26:51
30.07.2012
30.07.2012
Pavel P..
-> oojirka: dyk je vidět jak je to vyřezaný...
20:15:25
29.07.2012
29.07.2012
doking
-> oojirka: To je určitě pozdější úprava jak píše Bukaj.
22:15:49
28.07.2012
28.07.2012
Bukaj
Už jsem viděl několik MBček, které byly takto "upravené" - v sedmdesátých letech, kdy se takto vyráběly stovky, to byla snad dokonce legální úprava, často po bouračkách na čumák si tak lidé zvětšovali užitný prostor kufru...
Kamarád tu přepážku na jeho De Luxe 66 také nemá, časem ji tam vrátíme :)
Bourat bych s tím rozhodně bez přepážky nechtěl...
...koneckonců ani s přepážkou
Kamarád tu přepážku na jeho De Luxe 66 také nemá, časem ji tam vrátíme :)
Bourat bych s tím rozhodně bez přepážky nechtěl...
...koneckonců ani s přepážkou
20:45:50
28.07.2012
28.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Tak dalece do toho nevidím, to musí říct někdo ze zkušenějších embéčkářů, dle mě to měla až stovka, tisícovka nikoliv.
20:22:00
28.07.2012
28.07.2012
oojirka
-> auta.petr: no tak to vůbec nevím. mě to právě překvapilo, že tady jsou nafocený kufry který jsou s plechem a já to nemám. já ho schválně nafotím a dám to sem...taky mě napadlo, ale to je asi blbost, že třeba v té mé sérii se to nějak zkoušelo dělat takto, fakt nevím
19:28:48
28.07.2012
28.07.2012
auta.petr
-> oojirka: To co píšeš, je dle mého v kufru u Š 100, ale nikoliv u MB, tak to mi pak nejde do hlavy. Jedině, že by jí někdo někdy vyvařoval a předělal to??
23:51:27
26.07.2012
26.07.2012
suri
-> Bukaj: dávali , 1202 a iné
23:48:27
26.07.2012
26.07.2012
Bukaj
Mám dotázek k termosytiči - zjistil jsem drobné odlišnosti uvnitř - bohužel nemám foto, ale na první pohled je vidět rozdíl v papírovém těsnění, co je pod bakelitovým víčkem - všechny sytiče, co tu mám (asi 6 ks) mají to těsnění jen po obvodu a teď se mi dostal do "sbírky" termosytič s celoplošným těsněním, ve kterém je jen pár direk na kanálky a šrouby. Další viditelný rozdíl je v pacce šoupátka, do jejíhož výřezu se zasouvá bimetalová pružina - všechny sytiče, až na ten jeden, tam mají udělaný náběh pro snazší nasunutí (trefení) víčka s bimetalem, ale tenhle tam má jen rovný zářez.
Nejsem si jist, ale myslím, že se termosytiče dávaly už do starších škodovek (Octavie, ?), je toto jen nějaká varianta ze staršího vozu, nebo to modernizovali až v průběhu výroby tisícovek?
Nejsem si jist, ale myslím, že se termosytiče dávaly už do starších škodovek (Octavie, ?), je toto jen nějaká varianta ze staršího vozu, nebo to modernizovali až v průběhu výroby tisícovek?
11:08:03
26.07.2012
26.07.2012
oojirka
-> auta.petr: díky moc za změření
10:12:29
26.07.2012
26.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Takže já mám kraj blikače od hrany blatníku přesně 10 cm, podle té fotky, jak si to chtěl změřit.
21:54:51
25.07.2012
25.07.2012
oojirka
-> doking: ve finále by to asi vyčíst z fotky šlo a pak naměřit, ale myslím, že nejjednodušší je přeměřit to na nějakém modelu 64
21:27:17
25.07.2012
25.07.2012
doking
-> oojirka: Promiň já to pochopil tak že za 69kový považuješ ty,které jsou tu okotovane. Ale teď teda nerozumím,proč nemůžeš vzít rozměr 140mm zde z okotovane fotky. A naměřit si ten střed díry na tom tvém 69kovém blatníku.
21:15:33
25.07.2012
25.07.2012
doking
-> oojirka: Mě to teda jako blatníky z modelu 69 nepřipadá,kdyby to byly 69kový blatníky,tak mají díru skoro ukraje blatníku uprostřed prostoru céčka...v míste popisu šipky koty 124mm
20:48:41
25.07.2012
25.07.2012
oojirka
-> auta.petr: ahoj, díky moc předem
20:48:14
25.07.2012
25.07.2012
oojirka
-> doking: jsou to blatníky z modelu 69
20:39:21
25.07.2012
25.07.2012
doking
-> oojirka: ok,i takhle to jde,ale nerozumím tomu,proč nejde poloha chytit přes ty dirky co z obrázků vyčteš.Máš snad repliky?