Rozdíly Mbček - co je originál?

prohledat
3675 příspěvků (zobrazeno 3551 až 3600) od 28.02.2012 do 06.02.2025, založil/a Bukaj
řadit dle data
17:33:13
04.08.2012
Petr98
Mam tu pro vas- odborniky na MB dalsi spek...... Dnes jsem si udelal tady od nas ze severni moravy vylet do cech abych se podival na jedno EMBEIXO na prodej. Za tu cenu a v tom stavu v jakem je, pro me neprijatelne. ALE- ma doklady A: dle technicaku je vyrobeno 10 a nebo 12- ted presne nevim den, ale mesic je tutove cervenec. Ale ma ruzova chytra knizka od GEREGA tvrdi, že prvni EMBEIXO bylo vyrobeno až 2.9. Zajimave, ze??
22:25:17
30.07.2012
Danster
-> doking: Taky jsem tomu nevěřil ale tohle se stalo dědovi když do předu naházel pytle cementu
22:22:56
30.07.2012
doking
-> Danster: to by se musel prohnout celkem dost,to už by se deformovaly i podběhy3
22:18:41
30.07.2012
Danster
-> auta.petr: To jseš na tom ještě dobře že ti tam nešla strčit. Horší bylo když někdo přeložil kufr a ten plech se prohnul a nešla vyndat ta rezerva 4
19:53:09
30.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Třeba mu tam nešla strčit rezerva tak jako mě, tak si s tím poradil takhle...3
19:33:26
30.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Jak píše Pavel, je to normálně natvrdo vyřezané, takže domácí úprava.
19:26:51
30.07.2012
Pavel P..
-> oojirka: dyk je vidět jak je to vyřezaný...
20:15:25
29.07.2012
doking
-> oojirka: To je určitě pozdější úprava jak píše Bukaj.
22:15:49
28.07.2012
Bukaj
Už jsem viděl několik MBček, které byly takto "upravené" - v sedmdesátých letech, kdy se takto vyráběly stovky, to byla snad dokonce legální úprava, často po bouračkách na čumák si tak lidé zvětšovali užitný prostor kufru...

Kamarád tu přepážku na jeho De Luxe 66 také nemá, časem ji tam vrátíme :)

Bourat bych s tím rozhodně bez přepážky nechtěl...

...koneckonců ani s přepážkou 4
20:45:50
28.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Tak dalece do toho nevidím, to musí říct někdo ze zkušenějších embéčkářů, dle mě to měla až stovka, tisícovka nikoliv.
20:22:00
28.07.2012
oojirka
-> auta.petr: no tak to vůbec nevím. mě to právě překvapilo, že tady jsou nafocený kufry který jsou s plechem a já to nemám. já ho schválně nafotím a dám to sem...taky mě napadlo, ale to je asi blbost, že třeba v té mé sérii se to nějak zkoušelo dělat takto, fakt nevím
upraveno 1x, naposled 28.07.2012 20:22:48
19:28:48
28.07.2012
auta.petr
-> oojirka: To co píšeš, je dle mého v kufru u Š 100, ale nikoliv u MB, tak to mi pak nejde do hlavy. Jedině, že by jí někdo někdy vyvařoval a předělal to??
23:51:27
26.07.2012
suri
-> Bukaj: dávali , 1202 a iné
23:48:27
26.07.2012
Bukaj
Mám dotázek k termosytiči - zjistil jsem drobné odlišnosti uvnitř - bohužel nemám foto, ale na první pohled je vidět rozdíl v papírovém těsnění, co je pod bakelitovým víčkem - všechny sytiče, co tu mám (asi 6 ks) mají to těsnění jen po obvodu a teď se mi dostal do "sbírky" termosytič s celoplošným těsněním, ve kterém je jen pár direk na kanálky a šrouby. Další viditelný rozdíl je v pacce šoupátka, do jejíhož výřezu se zasouvá bimetalová pružina - všechny sytiče, až na ten jeden, tam mají udělaný náběh pro snazší nasunutí (trefení) víčka s bimetalem, ale tenhle tam má jen rovný zářez.

Nejsem si jist, ale myslím, že se termosytiče dávaly už do starších škodovek (Octavie, ?), je toto jen nějaká varianta ze staršího vozu, nebo to modernizovali až v průběhu výroby tisícovek?
11:08:03
26.07.2012
oojirka
-> auta.petr: díky moc za změření
10:12:29
26.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Takže já mám kraj blikače od hrany blatníku přesně 10 cm, podle té fotky, jak si to chtěl změřit.
21:54:51
25.07.2012
oojirka
-> doking: ve finále by to asi vyčíst z fotky šlo a pak naměřit, ale myslím, že nejjednodušší je přeměřit to na nějakém modelu 64
21:27:17
25.07.2012
doking
-> oojirka: Promiň já to pochopil tak že za 69kový považuješ ty,které jsou tu okotovane. Ale teď teda nerozumím,proč nemůžeš vzít rozměr 140mm zde z okotovane fotky. A naměřit si ten střed díry na tom tvém 69kovém blatníku.
21:15:33
25.07.2012
doking
-> oojirka: Mě to teda jako blatníky z modelu 69 nepřipadá,kdyby to byly 69kový blatníky,tak mají díru skoro ukraje blatníku uprostřed prostoru céčka...v míste popisu šipky koty 124mm
upraveno 2x, naposled 25.07.2012 21:17:47
20:48:41
25.07.2012
oojirka
-> auta.petr: ahoj, díky moc předem
20:48:14
25.07.2012
oojirka
-> doking: jsou to blatníky z modelu 69
20:39:21
25.07.2012
doking
-> oojirka: ok,i takhle to jde,ale nerozumím tomu,proč nejde poloha chytit přes ty dirky co z obrázků vyčteš.Máš snad repliky?
20:36:26
25.07.2012
auta.petr
-> oojirka: Když vydržíš, tak ti to ráno změřím a napíšu.
20:29:47
25.07.2012
oojirka
-> doking: ale z obrázků to tady nevyčtu...mě stačí, kdyby někdo měl 64 a změřil mi od okraje blatníků, k okraji blinkru
20:20:14
25.07.2012
doking
-> oojirka: soráč,nechci tě nějak prudit atd...se klidně ptej,ale jestli se nemejlím,tak 64ka má naprosto stejně posazerné blinkry jako všechny následující modely,samo krom 69 širokosloupku s plastovou lištou no a na foto jsou ty co sháníš ne? Blinkry mají stejnou pozici jak u úzkýho tak širokýho úsměvu,jinak jinak jsou až 69kový blinkry.
19:51:14
25.07.2012
oojirka
-> doking: to fotky vidím, ale ne na model 64. proto se tu ptám zda mi někdo poradí. to snad nevadí ne, že mám dotaz??
18:54:38
25.07.2012
doking
-> oojirka: Jsem nechtěl aby si sem ten dotaz napsal znova,ale tohle téma si prošel a uvidíš tam nějaký fotky s rozměrama....
10:49:25
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: SZ
10:08:12
26.03.2012
Jozka
-> Vít Heřman 19.03.12 18:34:51: Ano, zadní je delší a má mnohem plynulejší přechod do ztracena. Já bych to bral, to bude nejspíš ML na dutiny nebo možná nějakej dobovej sajrajt na ochranu chromů - pamatuju zelený a hnědý přípravky..

-> Petr98 22.03.12 07:47:58: Moje čeřínková je taky spíš jako tvoje prostřední, nicméně známej měl v MBX naopak poměrně světlou. Původně jsem to bral jako důsledek pečlivé péče o jejich garážovaný vůz (ty vrásy jsou dokonalej magnet na špínu), ale dneska už si tím nejsem zdaleka tak jistej.

Jo - o standartech nemá cenu se dohadovat, tam je k vidění skoro celá škála o bílošedý po skoro slonovou kost, jak se podařilo nebo jak vybledlo, takže sice teoreticky odstín 1002, ale RAL 7044 se krásně snese, i když je trochu šedší.4
15:18:40
22.03.2012
Danster
-> Petr98: Přesně co kus to originál co se barevnosti týká z vlastní zkušenosti taky mě jich pár prošlo rukama ale samý hladký
14:18:36
22.03.2012
Petr98
jo ta prostredni je nejvyraznejsi. A vsechny jsou opravdu z MB. Budu asi na kousku plechu zkouset metodu- viz moje karta.
09:32:17
22.03.2012
doking
-> Petr98: :-D zajímavé zjištění,myslím,že moje palubka se nejvíce podobá té prostřední verzi jak odstínem tak povrchem,je to tak ne,že prostřední má takovej ten čeřínek a ty krajní ne? Jsi si jistej,že ty dvě krajní jsou originál ze škodovky?
upraveno 2x, naposled 22.03.2012 11:36:04
07:47:58
22.03.2012
Petr98
barva deluxove palubky aneb co kus, to original..... Chuji jedni- jsem byl vysmaty, ze mam neprovrtanou levou cast palubky a ze pravou pouziju nejakou ze dvou dalsich co mam doma. No a barvy?????? Viz foto....
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Petr98 vložen 22.03.2012 07:47:58
18:34:51
19.03.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Je to tak, že delší lišta je zadní a kratší přední, že jo? 1 Tady máš fotky, je celá zapatlaná nějakým voskem nebo čím, jde to dost blbě dolu, ale s trochou benzínu nebo acetonu to nebude problém (mám doma akorát lékařský líh): herman.pro/~dragon/.../th umbs.html



Z obou stran jsem se pokusil očistit dvě místa, vršek vypadá cajk, spodek má trochu krupičku - snad je to na těch fotkách trochu vidět.
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 18:35:28
15:37:46
19.03.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: OK, večer nafotím.
14:59:55
19.03.2012
Jozka
-> Vít Heřman: Nu, já to dle stavu "přijatelnosti" (blbej ne-termín) měl případně v úmyslu prohodit, to jest na černý MB dát nově získanou a na Flekouše přesunout tu z černýho (ta napohled vypadá dobře, ale je chromovaná bez podmědění a v rohu je zavařená díra, kterou mi slíbili přetáhnout mosazí, ale vydlábli se na to..)
13:39:02
19.03.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: A na který auto jí chceš, na Flekouše? Protože pokud by ti stačila vyloženě "přijatelná", tak bych spíš sundal z té kapoty co mám na chalupě. Tahle je na tom myslím líp než "přijatelná" :D
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 14:16:41
11:29:20
19.03.2012
Jozka
-> Vít Heřman: Dějuji předem, dal jsem uzavřenou zbídačenou do základu a chtěl nějak dořešit - dolakovat, ale nějaká jetá přijatelná bude určitě lepší..
11:14:27
19.03.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: OK, večer doma kouknu co tam vlastně mám a kdyžtak ti cvaknu fotku. Měla by být buď nová nebo hodně pěkná použitá (zakonzervovaná vazelínou). Myslím totiž, že je to ta uzavřená...
10:38:05
19.03.2012
Jozka
-> Vít Heřman: Nevybavuju si žádnej další zásadní rozdíl v lištách než tebou popisovaný "OPEN/CLOSED".. A o uzavřenou bych měl možná zájem..
10:23:22
19.03.2012
dragon_cb_cz
Asi triviální otázka, ale když koukám na tenhle inzerát: auto.bazos.cz/inzerat/... /S-1000mb-listy.php - jaké jsou rozdíly v přední liště? Stará má otevřené konce navazující na C-čka a nová je "do ztracena" jako tady na foto? Nebo je ještě nějaký další rozdíl?



BTW možná to znamená, že mám jednu tu novější lištu na prodej... 8
08:25:56
19.03.2012
Jozka
Z ledna 1968 mám ještě šedý obdélníkový..
05:58:56
15.03.2012
Petr98
mam v modelu 69- zari 68 cerny pytlik. A doma mam novy jeste jeden cerny. A zjistuju jestli do mbgcka nepatri ten sedy.....
22:31:41
14.03.2012
Bukaj
-> Petr98:

S těmi Gejzíry mi to také není jasné, mám doma jeden starší bez nápisu a tři větší (novější) s nápisem (zde na fotce dva - modrý a šedý, ještě mám černý): bukajovofoto.rajce.idnes. cz/1000_MBG_-_Levandulka

Podle čísla na konci bude ten šedý starší (23), než modrý (25). Černý nemám vyfocen, takže nevím číslo. Bohužel většina MB, se kterými jsem se setkal, měla ostřikovač s el. motorkem ze stovky (prodávalo se jako vyepšení v Mototechně), takže nevím, který pytlík je ze kterého modelu.

Juknu se někdy u kamaráda, má model 68 a má tam ještě Gejzír :)

Jinak ten šedý je z Levandulky (říjen 1967) ;)
upraveno 1x, naposled 14.03.2012 22:34:24
21:13:10
14.03.2012
doking
-> Petr98: Teď jsem se to snažil všude možně najít,marně,jen mi katalog dílů potvrdil to že do konce 7 serie byl taky pytlíkový systém (bez nápisu) a od začátku osmé,ten s nápisem Gejzír až do konce. To jak dávali šedou nebo černou to nevím,jestli dopátráme. Já si myslím osobně,že černá je novějšího provedení.Oni pak i ty pytlíky pokračovaly ve stovkách,tak třeba černej vznikl až se stovkou :-)
upraveno 1x, naposled 14.03.2012 21:14:06
21:03:57
14.03.2012
Petr98
Myslel jsem který patří kam...
20:48:53
14.03.2012
doking
-> Petr98: Pokud vím tak byl šedivej s modrým nápisem a černej s bílím. O jiném provedení nevím. Já mám ten první jmenovaný v autě z prosince 67.

EDIT: Od 8 serie se na nádržce (pytlíku), objevuje nápis Gejzír.



Jinak teda tyto stránky by měli vyřešit většinu základních otázek,je tu snad ještě někdo kdo je nezná?

skoda-mb.prekladys.com/
upraveno 2x, naposled 14.03.2012 20:55:06
19:16:57
14.03.2012
Petr98
Jak je to prosím s pytlíkama GEJZÍR???
08:50:06
12.03.2012
Petr98
-> Jozka: diky a mam jasno- dam je tam. Ale to je jeste hooooooodne daleko..... az budu davat pasy.....
08:45:43
12.03.2012
Jozka
-> Danster 07.03.12 20:35:27: Ty páčky ovládací asi tak nějak, čili dobově. Nejmladší auto s modrou a červenou, bylo 1966, kus z 07/1967 už měl šedou a černou.

-> Petr98 11.03.12 13:59:56: Na to sou tydlencty paragrafy.. Pásy by dnes měly mít všechny auta, který na ně mají přípravu - podle zákona č. 32/1972 Sb. byla povinnost takové vozy dovybavit nejpozději do 1.7.1972. Dle dobových pramenů to bylo možná o rok odloženo, ale na STK by přes informovaného technika nemuselo projít..

-> Bukaj: Tvoje vypadají jako malinko pozdější Moravany (jiný přezky kotevní, plastový ovládací čudly), než ty úplně původní "letecký", ale díky tomu dovybavování v mezích zákona jsou dle mě taky úplně v pohodě.
Extreme Tyres