Firma Tym-motorsport

prohledat
224 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 26.07.2011 do 15.08.2011, založil/a FavoRS

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

flame

Zastavil:U-Geen

řadit dle data
15:51:33
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 15:49:08: Samozřejmě...



skoda-virt.cz/cz/.../1031 76-jakou-ja-mam-vacku-a-co -hlava?gotopost=1...



psal to sám Dedla, je vidět že už se hrabeš v naftě moc dlouho a ujel Tě vlak 1 JOKE
15:50:51
04.08.2011
havlik
-> Tuner#2: já mam 278 od čepka přebrus
15:49:51
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 15:45:56: Dedla už na to taky sere, koupil velké těžké auto a NO FUN... 2 Že ho pozdravuju a jsem zvědav jestli sem napíšeš pravdu a nebo budeš zas mlžit jak na začátku že se pomalu neznáme a žes mě nepsal...
15:49:08
04.08.2011
Vici
Tuner2: počkej počkej... čepek dělá 278 z polotovaru? od kdy????

ale jinak se nechtě do toho zamotáváš čím dál víc... :-D
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 15:50:28
15:47:54
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.08.11 15:36:20: To je blbost viz. havlík... Ono je blbost cokoliv nad nějakých 280 dělat přebrusem kor když má jít o nesymetrickou vačku. To je i důvod proč třeba Čepek dělá 278° taky z polotovaru a ne jen pouhým přebrusem ze série jako Chovanec...
15:47:33
04.08.2011
suri
Vici 04.08.11 15:45:56 napsal:

V sobotu to proberu s Dedlou u piva 4
ten bude nadšený :-D
15:45:56
04.08.2011
Vici
V sobotu to proberu s Dedlou u piva 4
15:45:27
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.11 15:33:04: Samozřejmě, že jsou to závislé veličiny, ale myslel jsem to tak, že když bude mít 296tka 110HP a 145Nm, tak prostě 320tka s 135HP, ale jen 130Nm navíc hodně nahoře, takstejně bude mít prostě navrch při zrychlení. To že takový motor bude hůř použitelný při rallye či tahu ve větším spektru otáček je jasné. Mimochodem tady to psal třeba RedBaron: www.autohificlub.cz/forum /.../1220065-x5-vs-x5-o



-> Vici 04.08.11 15:33:45: S Čepkem jsem si telefonoval víckrát, byl jsem u něj osobně a celkem často komunikuju s Dedlou. Nikde nepíšu, že by ta 320tka byla nemoderní a samozřejmě vývoj vaček šel dál, proto už stará 280/280 je dávno překonána nesymetrickou vačkou byť jsou tady tací co tvrdí opak, atd. atd.
15:39:47
04.08.2011
havlik
-> vhml: Dobrý den...Vačk. hřídel s tímto otevřením .....mám dvě varianty :



1. 304°/7 - zdvih přebrusem ze séroivé vačky s ložisky průměr 40,5/40 za 3500,-Kč s nitridací...tato vačka je sportovní



2. 306°/7,55 - zdvih vyrobená z oceli, jedná se o závodní vačk. hřídel s profilem, s velkým zrychlením..jsou nutná vent. péra 85-90kg...min. kompr.poměr 12-13...cena 9000,-Kč

S pozdravem P. Krejbich
15:38:39
04.08.2011
vhml
Jinak že je to naladeni jen potvrdim. Mel jsem stejnou vacku jako T2 a v mym motoru jsem ji proste nenaucil pracovat. Pritom vacka super, motor super, ale jako celek to nefungovalo. Nasadil jsem original ze 120S a bezi skvele.
15:36:20
04.08.2011
vhml
-> Tuner#2: tuším že i ten velkej zdvih umí nabrousit. Ale musí na to bejt vačka z feldy 50kW a to ještě jenom nějaká, protože se v průběhu let měnili. Nebo je tohle na malej zdvih? Ale znamej ji ma a vim ze jsem u toho dost divil jak dokazal takovej zdvih z prebrusu pri tomhle casovani. Ale urcite to je do 7mm. Mozna je jeste nejaka vicezdvihova
15:34:18
04.08.2011
Vici
Eidy : tak tak.. ale myslím že někdy je zbytečné to vysvětlovat....
15:33:45
04.08.2011
Vici
Tuner2 : čéče nejsi ty už trochu nemocný? 3x jsi telefonoval s čepkem beztak, a už se celý svět točí jen kolem něj? Sice nic proti němu nemám, až na jednu výjimku z dávné doby, čepek umí to je prostě fakt. Ale už to přeháníš...

Navíc proč myslíš že by moderní vačka třeba 296 nemohla být lepší než nějaká 320? A krom toho jak tu psal někdo dneska, je to spíš o naladění a doladění.... a to umí třeba čepek zcela určitě, akorát pochybuju že by jste si někdo k němu to auto dali naladit... 3 protože by si to samozřejmě nechal zaplatit - což je v pořádku.
15:33:04
04.08.2011
Eidy
Tuner#2 04.08.11 15:27:16 napsal: Urbi 04.08.11 15:09:27 napsal: → Vici: za mě 296 je jedna z nejlepších vaček vůbec do toho motorů co tady řešíme, co se týče dosahovaného výkonu. A přitom vačka jede už od středních otáček až do nejvyšších, 320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296.
Tos myslel vážně? Auto na sprintu kupředu žene výkon a ne krouťák a na 100% by vačka 320 spláchla auto s 296tkou jako nic…

Navíc co se týče 296 jakožto „nového“ produktu Chovance velmi nápadně to připomíná to co už přes 10 let jezdí Martin od Čepka: skoda-virt.cz/cz/.../4311 -martin-skod a-120l/

A co se 296tky týče, tak když už takovou vačku, tak jdu do malé Argentiny od Krejbicha z polotovaru s velkým zdvihem (dělá i s malým zdvihem přebrusem, ale to není ono). Tos myslel vážně? Auto žene kupředu točivý moment na kolech a z toho vyvozená síla na obvodu pneumatiky.

Výkon je točivý moment krát úhlová rychlost. Čili moment a výkon jsou věci na sobě přímo závislé. Moment je vektor, výkon je skalární veličina. Moment je síla na rameni a výkon práce za čas. Všechno je na sobě závislé, ale pokud budeme detailisti, auto pohání moment na kolech.

Známe se dlouho, ale pokud chceš slovíčkařit a poučovat, měl bys danou problematiku skutečně znát.
15:31:33
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 04.08.11 15:15:30: A mělo by to smysl i když tady byl petr s uznávaný? Jak vidíš, pořád si jedou svou Moravskou písničku... Trochu mě to připomíná staré časy se Sedlářem a jejich krásné rozebrání v knize Když Křeček prášil...5
15:27:16
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Urbi 04.08.11 15:09:27 napsal: → Vici: za mě 296 je jedna z nejlepších vaček vůbec do toho motorů co tady řešíme, co se týče dosahovaného výkonu. A přitom vačka jede už od středních otáček až do nejvyšších, 320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296.

Tos myslel vážně? Auto na sprintu kupředu žene výkon a ne krouťák a na 100% by vačka 320 spláchla auto s 296tkou jako nic...



Navíc co se týče 296 jakožto "nového" produktu Chovance velmi nápadně to připomíná to co už přes 10 let jezdí Martin od Čepka: skoda-virt.cz/cz/.../4311 -martin-skoda-120l



A co se 296tky týče, tak když už takovou vačku, tak jdu do malé Argentiny od Krejbicha z polotovaru s velkým zdvihem (dělá i s malým zdvihem přebrusem, ale to není ono).
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 15:27:51
15:15:30
04.08.2011
Nwkt
-> Tuner#2 04.08.11 09:07:51: Tak můžeš ještě doplnit ten rozhovor s petrem s z 2008
15:14:59
04.08.2011
Vici
Sice je to trochu OT ale já se celkem divím, a to v žádném případě nemyslím ve zlém, že i v roce 2011 jsou lidi schopní dát balík za úpravy motorů Škoda. Tipoval jsem že tento trend začne umírat už před lety.. ale pořád se ladí. To je fajn. Můj nejoblíbenější motor byl 1,3MPi 50kW :-)............. Ale jednou člověk zjistí že v naftě je síla a je hotovo

4
15:09:27
04.08.2011
Petr Urban
-> Vici: Přesně, nám přece může být úplně jedno kdo co od koho kopíruje, tady jde přece o to kdo vačky umí a kdo neumí a nás zajímá výkon a cena, nebo tlachání ? A Chovancovi 278 a 296 jsou jeho výmyslem a za mě 296 je jedna z nejlepších vaček vůbec do toho motorů co tady řešíme, co se týče dosahovaného výkonu. A přitom vačka jede už od středních otáček až do nejvyšších, 320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296. Já sem ještě zvědavý na svou 286 od Mucka,zda trochu pojede či ne když stála 6,5, což si myslím je absolutně nadsazená cena. Ten pán si o sobě myslí co nemá...ale opravdu to nemá.

-> Tuner#2: Už končím s dohadováním a obhajováním toho že u nás p.Mrkvan a p.Chovanec něco umí, uvidíme na srazu a můžem dát řeč tam, přestalo mě to bavit. Každý má svou hlavu. Za mě tito pánové dělají perfetkní práci, když je k tomu dokopete 3 Ale Chovanec to ted chce dělat na plný úvazek a ze nejlepší ceny je to od něho profesionální práce.
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 15:11:17
10:45:48
04.08.2011
Vici
ona je taky otázka odkud pocházejí vačky ME... myslel jsem si že od nich, ale proslýchá se že od Krejbicha... ale zjišťovat to nemíním, je mi to fuk... můj život bude stejný i kyž se toto nedozvím 3 . Nicméně to na tom že ty vačky jsou super nic nemění
10:34:21
04.08.2011
suri
-> VeTeV: a pritom ten kto by to mohol alebo mal právo riešiť je ME
10:32:55
04.08.2011
VeTeV
-> Vici: souhlas... jestli s tim ma ME nejakej problem, at si to resi sami a ne nekdo kdo prispecha jako rytir a bije se za prava utlacovanych...ale to asi neni predmetem teto diskuze
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 10:36:45
10:01:19
04.08.2011
Vici
Tuner2: myslím že stále dokola řešíš něco co řešit netřeba/měl by si to když už, případně řešit někdo úplně jiný...
09:59:55
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 04.08.11 09:22:24: Napsal to Petr105 s tím se vůbec neznám to jen pro info, aby někdo neřekl, že to bylo domluveno a jasně napsal, že Chovancovo 265tka má stený palece jako je sací z ME... Kdo s tou vačkou přišel první je asi jasné.
09:31:17
04.08.2011
Vici
Muck měl vačky na hovno vždy a pochybuju že je má nebo někdy bude mít k něčemu.. měl jsem myslím dvě a ani s jednou to nejelo... vyhozené peníze. ale on má všecko nejlepší na světě, čili samozřejmě to nikdy neuzná
09:22:24
04.08.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Nevím na co z toho příspěvku náražíš, četl jsem že vačku máte oměřenou, ale víte 100% že ji kopíruje Chovanec od Čepka nebo naopak nebo na co narážíš? A není taky možné že je to tak ověřená a dobrá věc, že ji vyrábí stejně 2 lidé, nehledě na to který to od koho kopíroval nebo neokopíroval, co z toho jako ? Z vlastní zkušenosti vím že umí a za mě dělá jedny z nejlepších vaček v republice za nejlepší cenu. Neříkám to proto že je to nějaký kamarád nebo proto že pro mě něco dělal,ale mám samé pozitivní recenze na jeho práci narozdíl od tebe. Dle mě jeho 278 je možná lepší než Muckova 286 co mám a to je o 3 tis. dražší.
09:12:44
04.08.2011
Petr Urban
-> Bery: Tak tak, je to o pěnězích a o tom co z toho chceš mít,ale hlavně Chovanec mi řekl že je tam tolik ovlivňujících faktorů na výkon motorů co si v náležitostech dokáže málokdo z nás uvědomit, že je možné postavit v domácích podmínkách lepší motor než např. u renomovaného Mucka a to hlavně díky kvalitnímu odladění,které dle mě umí pár jedinců zde. Písty umí Chovanec taky dobře,sehnat,upravit,co chceš, pořád je to o cenách a co od toho motoru čekáš. Ještě se mi líbilo, že mi nabídl zadarmo zapůjčit jakoukoli vačku z jeho nabídky na zkoušku,prej mu ji už nebudu chtít vrátit po zkoušce, zvláště tu 296 o které možná budu přemýšlet, která je v mnoha ohledech na vrchy lepší než leckteré 320,zase to mám jen z doslechu...aby někteří neříkali že vařím z vody.
09:07:51
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 04.08.11 02:49:10: Jako Bery. Je to ve všem, aktuálně na to narážím dnes a denně ve stavebnictví. Jeden Tě poradí tohle a druhý Tě pomalu vynadá cos to tam dal?



Netvrdím, že Chovanec neumí a nebo, že vždy dělá špatnou práci... To jsem tady nikdy nepsal. Na druhou stranu mám dost indicií/rad/zkušeností kamarádů k tomu abych mohl psát to co píšu o vačkách. Je mě jasné, že proti kamarádovi tady nikdo nic nenapíše, ale už to že jsem hned po nákupu vačky u ME dostal od nejmenovaného člověka z této diskuze zprávu, jestli bych mu vačku na týden nepůjčil o něčem svědčí a mě to dost naštvalo. V tomhle jsem zásadový člověk a uznávám know how a vlastní vývoj někoho... Přečti si ještě jednou odkaz zde: 18:41:46 30.07.2011 a jak vidíš nejsem sám kdo to tvrdí...



Co se týče Vrby, tak ano má dobře naladěno (na druhou stranu se při začátku opíral o moje zveřejněné hodnoty které mě doporučil Dedla z ME pokud si na to dobře pamatuju) a pokud vím, tak když tam měl SP 3,9, tak jsme jezdili na Hrocháči stejný časy s rozdílem 2 desetin a to já mám 1,3 taky poskládanou doma. Z ME mám akorát vačku. Stejně pak ve finále na poslední Hrocháč přijel starej Pešan, dostali jsme obklad 3-4 sekundy a jeli dom 3 (poslední větu berte jako JOKE, přece jen tam je to o jiné vačce, komplet motoru a váze auta).
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 09:08:42
08:22:39
04.08.2011
Bery
-> Urbi: co člověk,to názor,ale za ty roky už jsem tohle pochopil taky.Takže třeba u Mucka jsem na doporučení od Pistyy pokecal,koupil vačku,pochopil,že na některé věci ani mít nebudu a pokud si je neudělám sám pod dozorem kamaráda,která je motorář.takže bude vždycky rozdíl jestli přijdu k vyhlášenému motoráři a plácnu na stůl 100 tisíc,že chci pěkný motor,nebo si to za 30-40k zainvestuju sám a postavim taky sám.

U chovance jsem bral písty,který jsem nakonec prodal,protože jeden motorář tvrdí že jsou dostačující,druhý vám pak dá důkaz,že jsou těžký a za ty prachy se nechá sehnat něco lehčího...a takhle je to se vším a v cenách tím šplháte strmě vzhůru..
02:49:10
04.08.2011
Petr Urban
Pokud mohu, udám 2 dny čerstvou rezenci o Ing.Zdeňku Chovancovi, s kterým sem strávil 4h času v jeho dílně a bavily jsme se o všem možném, dle mě velice znalí člověk v tom co dělá a co říká a to né díky Ing. s VUT,ale hlavně dlouholetou praxí, to neříkám protože je to nějaký kamarád, pro mě to je člověk který umí rukama,ale taky mě uměl pěkně nasrat, že mi hlavu dodělal ted a já mu ji dával minulý rok v říjnu. Denně bývá v práci do 17 h a věnuje se úpravám po práci či o víkendě, nehledě na to že musí taky vést osobní život. Ale někteří se těžte, dal vypoved v práci a bude se naplno věnovat jen úpravám,takže pokud něco chcete, nastává vhodná doba. Každopádně hlava od něho vypadá naprosto perfektně a hlavně je pro mě za mnohem menší peníze než by mi mohl kdokoli jiný nabídnout. Nové větší sací ventily o 2mm z jiného auta,ještě upravený radius a vyleštěné, výfukové také o 2mm větší, sedla také úplně jiná,zvětšená a dokonale slícovaná se spalovacím prostorem a kanálem,jiná upravená vodítka-úprava i proti zaklepávání vodítka do kanálu(může se u závodního motoru stát prý), vykružen místa pro pružiny z BMW,výroba či sehnání jiných misek,vypočítán KP,srovnání či snížení hlavy,zabroušení ventilů, kompletace,zvětšené sání a hrubé slícování-to už sem řekl že si dodělám sám. Za 8 tis myslím velice dobrá práce, většina je za díly-ventily,vodítka,sedl a a jejcih úpravy. Za tu hlavu se mi zaruřil.



Mě osobně na vás všechny co pevně obhajujete svoje...takové to české handrkování a porovnávání si šulínků dost mrzí !!!



Motor-excel nechopochybně umí, ale umí i ostatní ! Jen ti ostatní možná k okolí nepodávají tak přesvědčivě to co umí. Já když sem si chtěl dělat hlavu, prvně sem oslovil p.Mrkvana(zlínský kraj-Holešov), který dělá také hlavně hasičské mašiny a jako jeden z mála dělá 2050ccm, když přejdete všechny jeho řeči a donutíte ho nějakým způsobem udělat si čas na vaši práci, udělá ji naprosto perfektně, mě se to nepodařilo, IvanoviC měl dělat motor 1600ccm,ležely u něho díly 1,5 roku a nenašel si čas,jen v hlavě byli hotové kanály.Obvolával sem tedy všechny v republice které znám. Muck(tommu racing) od kterého mám vačku, mě úplně odmítl, navíc na mě působil povýšeným dojmem,chytráckými řečmi a hlavně mi řekl že mi bud udělá celý motor nebo nic a tu částku co mi řekl a co za ni dostanu za motor...musel sem se jen usmát a říct naschle. Poté sem volal Chovanci a ten na mě působil ze všech nejlépe,všechno co o nějakém problému ví, vám řekne,sere na know how jako ostatní a navíc pro mě dělá za nejmenší peníze nejlepší práci tady Moravě ! Mrzí mě že sem tehdy nevolal i Čepkovi, což asi ještě udělám,at mám ucelený názor. Jestli kopíruje svou 265 od excelu nebo oni od neho je mi uplně jedno, ta vačka jede jako prase a je za 1800,- ! Doufám že vám to dokazují Vrbovi výkony ze sprintů, který si mimochodem udělal naprosto celý motor doma sám na ponku a jede líp než většině a to hlavně z prostého důvodu který mi několikrát opakoval Chovanec a to je naladění motoru,nejlépe na brzdě, tohle ale on už nedělá,dělá jen mechanické věci motoru a úpravy jednotlivých částí, motory neskládá a neladí,protože je to jak on řekl ta nejnáročnější věc hlavně na čas, který by mu nikdo nezaplatil a nemá ho,navíc ho taková věc vůbec nebaví, když může stát u své perfetkní vyvrtávačky, je ve svém živlu. Což se dostávám k tomu proč ho někteří haní,co z toho když vám udělá perfetkní hlavu a dá vám perfetkní vačku, když nebudete mít dobrý rozdělovač, karb. a podobně,klidně vám to pojede hůř než sériovka a pak budete nadávat na něho.



-> Tuner#2: Máš všechny reference jen od někoho, já nebudu nikoho hodnotit předem s názoru druhých. Nebo mám taky plácnout...že jsme se s Vrbou vezli s erkem 1450ccm kde byl za 5 tyček údajně áčkový lekr na favorita a to auto jelo naprosto hrozně a nedalo se vůbec točit, borec nám říkal že na karb. nesahal do nastavení,ani tomu nerozuměl dle mluvy. Dali jsme mu nastavení pro Sedr z tatry a najednou to lítá s "hustýma virtákama" nenáviděným Jikovem jak ohen. Je možné že se stal error někde jinde nebo že nám neříkal pravdu, ale nikde neříkám jak je excel k hovnu po zkušenosti co sem slyšel od někoho, i když sem takových slyšel víc a to můžeš slyšet snad na jakéhokoli úpravce, největším aspektem bych bral naše zásahy, ladění a zacházení s motorem, to bychom měly řešit a né nadávat na toho a toho úpravce.

Vemte hlavu a zkuste si ju udělat sami, at víte ! Vemte motor a poskládejte a laďte sami ! Pak pomlouvejte ostatních práci. To že to jde a jde to za pár tisíc a doma dokazuje to jak jede motor Vrbovi ! Naprosto čístý zvuk a skvělý zátah v 5-6,5ot.,motor navíc jede dobře od 2tis. do 6,5. Spotřeba 8-9L a to sem nikdy neviděl že by to na chvilku šetřil a vačka 265 Chovanec, 30tis. km bez závady a víte co, je možné že by to s excelovou vačkou jelo stejně. Hlavně je to o naladění a vaší práci !
upraveno 2x, naposled 04.08.2011 03:01:04
19:37:56
01.08.2011
suri
Tuner#2 01.08.11 15:20:47 napsal:

→ Montér 01.08.11 10:12:37: Nezůstane tam nic když

vězmeš že 265tka má zdvih kolem 6,5mm a cca. 270tka 6,9mm proto Čepek

tepelně upravuje i 265tky, ale Chovanec dlouho tvrdil, že to netřeba a

vesele to prodával jen přebroušené. Nutno dodat, že nebyl sám a takový

Pavlíček to nedělá dodnes… www.autohificlub.cz/forum /.../0
a boli s tými vačkami aj problémy? od pavlíčka som ohoblované videl ale u Chovanca som o takom nepočul
15:20:47
01.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Montér 01.08.11 10:12:37: Nezůstane tam nic když vězmeš že 265tka má zdvih kolem 6,5mm a cca. 270tka 6,9mm proto Čepek tepelně upravuje i 265tky, ale Chovanec dlouho tvrdil, že to netřeba a vesele to prodával jen přebroušené. Nutno dodat, že nebyl sám a takový Pavlíček to nedělá dodnes... www.autohificlub.cz/forum /.../0
upraveno 1x, naposled 01.08.2011 15:21:17
10:12:37
01.08.2011
Montér
-> Vici: Tak co já vím, tak tloušťka nitridované vrstvy je přibližne 0,3-0,8 mm max. U součásti jako je vačka bych se držel asi tý nižší hranice (ale nevim to jistě), takže by mě zajímalo, jak moc bude ta vačka upravená, jestliže jí brusič lízne na tý základní kružnici o takový 0,2mm aby tam ještě ty 0,1-0,2mm nitridovaný vrstvy zůstalo..?
21:52:42
31.07.2011
Vici
že se vačky nitrudují a co ta operace znamená vím už hezkých pár let... stejně jako spoustu dalších věcí - já jezdil 1450ccm už někdy v roce 2000? možná i dříve

Taky vím že ne vždy je tu nutné, záleží na tom jak se brousí a jak moc se brousí. pokud se nenaruší tvrdá vrstva tak se nitridovat nemusí. zkušený brusič ví a pozná. druhá věc je že nitridovaná vačka vylada "dráž" a dá se i prodat za vyšší cenu... a někteří ji pak třeba i vydávají za vačku z polotovarua nabízí za značně vyšší cenu... třeba až 7000.. kdysi jsem jednu takovou koupil - bylo řečeno že je z polotovaru a jak jsem se divil po té co jsem zásilku rozbalil... ale je to dávno, nemám za potřebí to řešit a už vůbec ne tady... krom toho s 200PS a 460Nm fakt žádné vačky už řešit nepotřebuju... ale rád se tu pobavím 4
20:56:45
31.07.2011
kury
Chovanec už u Engitecu nepracuje
20:33:34
31.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 31.07.11 14:18:42: Jediný kdo tu mele jsi Ty... Já tady popsal nutnou úpravu a že je potom většinou třeba i vačku srovnat... To že se tomu říká nitridace si můžeš pročíst ve starších diskuzích to už se tady řešilo 1000x a Čepek prostě říká, že vačka je telepně upravená což je pravda. Opravdu nevím čemu se směješ.



Leda tak své neznalosti...
upraveno 1x, naposled 31.07.2011 20:34:03
20:25:18
31.07.2011
koko
-> Vici: nitridace je tepelná úprava ! , kdy chemickou cestou za zvýšených teplot dosáhneš větší tvrdosti materiálu , takže tím smailíkem si pobavil akorát ty
14:18:42
31.07.2011
Vici
jerzy : je fajn že aspoň někdo má ponětí a nemele o něčem o čem ví prd 6
14:10:56
31.07.2011
jerzy
-> Tuner#2: myslim že se tomu říká nitridace ;)

cs.wikipedia.org/wiki/Nit ridov%C3%A1n%C3%AD
13:59:46
31.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 31.07.11 12:14:28: Ne všechno neznám, všechno nevím a ani to nikde netvrdím... Ale na rozdíl od odstatních se u Škodovek aktivně pohybuju nějakým 11-12 let a zbírání dat, rad a zkušeností od jiných se přímo bavím a je to můj koníček. Proto tady pak můžu udělat třeba galerii podvozků a něco o tom a majitelích vědět a to samé si troufám říct o motorech. Sám dokonalý motor postavit neumím, ale vím kam ho zadat a komu ho svěřit...



Add Chovanec je mě jasné, že proti kamarádovi veřejně nikdy nic nenepíšeš a staré e-maily zde vytahovat dál nehodlám...



-> Vici 31.07.11 12:17:06: Ano Čepek vačky po přebroušení tepelně upravuje, proto měl ze začátku i vyšší cenu, protože ta vačka se pak dost často musí rovnat (od toho na ní mezi palcema bývají záseky) a navíc ložiska vždy přeleští. Palce pak zůstávají takové šedivo mléčné... Chovanec to v době kdy jsem ten příspěvek psal (rok 2008) teprve začal dělat, ale pouštěl i nadále do světa vačky bez tepelné povrchové úpravy...
upraveno 1x, naposled 31.07.2011 14:01:03
13:16:00
31.07.2011
suri
echo prej
12:17:06
31.07.2011
Vici
hehe tohle mě pobavilo



15:36:43

03.11.2008Tuner#2 odkaz↑ zpráva id karta ! offlinevložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]

→ Karel.: ME si koupí ten kdo chce kvalitu a odbržděnou vačku a chce vačku od toho kdo jí navrhnul a vymyslel. Chvanec si jí pouze okopíroval a udělal stejný úhel otevření na sacím a výfukovém ventilu, to pro mě není solidní prodejce. Navíc některé vačky pořád nemá tepelně upravené a když je tepelně upravuje, tak včetně ložisek. Zda to bude ložisku vadit ukáže až čas…



Tepelně se upravujou tak leda potraviny aby se z toho člověk neposral, a ne vačky... 3
12:14:28
31.07.2011
Vici
Já se už celkem nemám k čemu vyjádřit... éru vyhazování peněz dle hesla "hovno nevyleštíš" mám už naštěstí za sebou... a je to už dávno. Teď si občas ladím něco co opravdu jede, za pár litrů nafty a jsem spokojen....



Jinak Tuner2 je vidět že všecko ví a všecko zná... bohužel (spíš asi bohudík, nemůžu si pamatovat všecko že...) si už nepamatuju jeho ladící příhody dřív než se poprvé dostal k panu čepkovi a od té doby má patent na rozum... nebo teda aspoň mi to tak přijde.

Zdena Chovanec kdysi postavil i motor 1569ccm.. jezdil s ním jedne známý z Prahy. Motor fungoval fajn, ale byly vždy po nějakém čase problémy s těsněním pod hlavou atd... Nakonec toto řešili v Motor-Excelu (protože majitel to měl blíže než sme na moravu) a čepek prohlásil že nenašel nic co by bylo špatně, ale prostě to už asi bylo tak nějak celkově moc... Myslím že z motoru se pak udělala 1490 a asi snad jezdí dodnes - s majitelem už nejsem delší dobu v kontaktu...

Chovanec to dělal vždy tak, aby se snažil, aby bylo vše co nej, což je asi jeden z mála v republice, na rozdíl od desítek dalších "odborníků".... .. možná i proto jsou někdy čekací lhůty delší......

K vačkám atd nemám co bych řekl, pokud chcete zjistěte si informace sami... nicméně v čr se kopíruje kde kým kde co...........
11:39:21
31.07.2011
Čokin
-> Tuner#2: Potřebuju se spálit na vlastní kůži. Netvrdím, že Čepek má špatné motory, ale prostě Chovance mám přes kopec, komunikace sním je v pohodě tak prostě nevidím důvod proč od něj nevzít upravené díly, znám hodně lidí co jeho motory jezdí a nemají problém, ale asi né každý se podařil. Kdyby to bylo na mě tak bych chtěl motor od Poláška, ale to už je starý pán, který už to prostě nedělá. Sám pořadně ještě nevím co odkud vemu, uvidíme jak se zadaří.
19:40:19
30.07.2011
Jarda/felda
-> Čokin: jedeš člen na feliciaklubu čekal rok na upravený díly na motor 4 3
18:41:46
30.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 30.07.11 13:12:08: Asi je potřeba to zas připomenout...



"19:33:50 03.11.2008 Petr105l napsal: 265/265 od Chovance má na obou palcích stejný průběh jako sací palec Čepkovy 265/258, máme to oměřeno"



Zdroj zde aby zas někdo neřekl, že jsem si to vymyslel: skoda-virt.cz/cz/.../9738 9-vacka-280-nebo-260-zdvih -od-koho-za-kolik?gotopost =1...



Ale je mě jasné, že proti kamarádovi nikdo nic špatného nenapíše...







-> Martin120L 30.07.11 13:58:23: JJ Petr mě tu anabázi s Chovancovo motorem taky vyprávěl. Neříkám, že Čepek nikdy nic nezkazí, ale mám dost referencí na to, abych měl názor takový jaký mám... Bohužel někomu není rady...

upraveno 4x, naposled 30.07.2011 18:43:12
14:23:35
30.07.2011
Martin120L
-> Vici: Co se týká kopírování vaček, je evidetní spolupráce mezi Čepkem a Krejbychem kde to nějakou dobu fungovalo, pak se něco podělalo. Nejhorší je ,když dělá technického komisaře jeden pán z automobilky z M.B. a po závodech, kde třeba zvítězí motory a nebo dojedou do třetího místa od firmy Motor Excel a hned po přejímce do depa jsou ihned dle nařízení T. K. z M.B. podrobeni rozebrání a následné kontrole a přeměření ,zda-li nejsou použity nedovolené úpravy pro tyto závody. Paradox zůstává, že to byly jen tyto motory od této firmy. A další rok se najednou objevily na trhu nové vačky, písty, atd. To by Vás asi taky na....
upraveno 1x, naposled 30.07.2011 14:25:12
13:58:23
30.07.2011
Martin120L
-> FavoRS: Další odporník na motory je pan Šotola z Hr. Králové, který dělal protočení seriové vložky 75,5 na 78 každý si dokáže představit kolik materiálu zbylo na vložce na osazení do bloku motoru. To jen tak na okraj. K prasklému bloku u vodní pumpy , prostě tam daly moc dlouhý šroub, který se následně opřel o dno své díry a bylo hotovo. Můj motor co stavěl Čepek je opravdu hodně starý, protože se stavěl ještě za éry pickupů 1500 a dle toho byla i jeho cena. Je pravdou , že nejdříve jezdil v mém coupátku a pak putoval do 120, moc nejeto nemá, ale když se snim jede, tak dostává fakt zabrat. Každopádně potřebuješ velký vložky a převrtat blok. Své o motoru by ti mohl vyprávět Petr z Brna co tady má 130RS v barvách a Favorita a oba motory mu stavel Čepek. 1 motor co byl postavenej od CHovance byl k.o. po 30km prostřelené těsnění pod hlavou a olej ve vodě. Motor skončil u Čepka a zjištěno , že převrtané díry na vložky nejsou v ose s vložkama a jsou nakřivo a na dosedací ploše v bloku nesedí tak jak by měli. To jen tak na okraj. Čepka nehájím a Chovance nepomlouvám, jen píšu čeho jsem byl svědkem. 5 odkaz na skoda110R Petr D.
upraveno 1x, naposled 30.07.2011 14:03:53
13:12:08
30.07.2011
Čokin
-> Tuner#2: Od Mucka jsem chtěl pouze spodek tzn. vrtání na 15ku + vložky a písty to jsem, ale ještě nevěděl, že Chovanec stím nemá problém. Nyní si nechám u Chovance udělat komplet spodek a hlavu s vačkou, složení si udělám sám.Snad se to časově zvládne Urbi už čeká na komplet hlavu snad půl roku8

Co se týká kopírování vaček tak k tomuto nemám informace a tím pádem nehodlám někoho soudit, jen mě to celkově příjde jako nesmysl, když oba mají úplně jiné parametry vaček.
upraveno 1x, naposled 30.07.2011 13:13:49
20:45:58
28.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 27.07.11 15:55:20: JJ pořád a neplánuju se ho zbavit. Naopak stáj se rozrostla 4 Když už tady jsi, mohl by jsi konečně objasnit kdo od koho okopíroval vačky. Tady už jsou jedinci co pomalu tvrdili, že Čepek kopíroval Chovancovo vačky byť to bylo evidentně naopak a nebo, že kopírování nezabíjí Vaše motory 5



-> Čokin 27.07.11 16:27:54: Myslím, že není co rovnat 4 BTW nechtěl jsi motor od Mucka a netvrdil jsi jak je dobrej? 5
upraveno 1x, naposled 28.07.2011 20:47:49

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

flame

Zastavil:U-Geen

Extreme Tyres