-> Urbi: Já ničemu nerozumím, já dělám do fčel
aneb "Máte štěstí, že jdu kolem. Říkají o mě, že jsem odborník."
http://www.youtube.com/wa
tch?v=zOVts5m_StU
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Firma Tym-motorsport
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
flame
Zastavil:U-Geen
01:34:30
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
01:28:35
05.08.2011
05.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 05.08.11 00:48:37: Pokusím se krátce v bodech:
1. Cituješ větu s kterou jsem vůbec neměl problém a v podstatě s názorem jak se bude chovat na kopci jsem souhlasil a souhlasím... Já narážel na tohle cos napsal: "320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296" a řešil jsem sprint/zrychlení na rovině, kde bude prostě 320tka obecně lepší.
2. Kde tvrdím, že Chovancovo 296tka je přebrus?
3. Nevím proč se budeš Chovance ptát??? Ptal se už dávno před Tebou Petr s a po delším kroucení se přiznal, že je zkopírován sací palec. Je to tady už dávno napsáno ve fóru a řešíš věci, které jsou dané a potvrzené. Stejně tak jako Muck. Když tady napíšu, že umí tak max. stríkačky, tak jsem za debila co tomu nerozumí, ale je zajímavé, že když to tady potvrdil i Vici, tak se najednou situace a Vaše psaní změnilo...
4. Add Vrba viz. můj příspěvek z 09:07:51 04.08.2011
1. Cituješ větu s kterou jsem vůbec neměl problém a v podstatě s názorem jak se bude chovat na kopci jsem souhlasil a souhlasím... Já narážel na tohle cos napsal: "320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296" a řešil jsem sprint/zrychlení na rovině, kde bude prostě 320tka obecně lepší.
2. Kde tvrdím, že Chovancovo 296tka je přebrus?
3. Nevím proč se budeš Chovance ptát??? Ptal se už dávno před Tebou Petr s a po delším kroucení se přiznal, že je zkopírován sací palec. Je to tady už dávno napsáno ve fóru a řešíš věci, které jsou dané a potvrzené. Stejně tak jako Muck. Když tady napíšu, že umí tak max. stríkačky, tak jsem za debila co tomu nerozumí, ale je zajímavé, že když to tady potvrdil i Vici, tak se najednou situace a Vaše psaní změnilo...
4. Add Vrba viz. můj příspěvek z 09:07:51 04.08.2011
00:48:37
05.08.2011
05.08.2011
Petr Urban
-> Šediváček: Je to tu pořád stejný 9658-tý díl tak jde čas Vačky vačky kopírování práce, házení starých hoven, měření šulínků jak v 5 třídě u pisoárů. K tématu samozřejmě nic. Já chtěl jen napsat trochu recenze k CHovanci když tu o něm byla řeč a případně se dá vybrat i z jeho práce.
-> Tuner#2: má citace a doměnka z doslechu : zvláště tu 296 o které možná budu přemýšlet, která je v mnoha ohledech na vrchy lepší než leckteré 320,zase to mám jen z doslechu…konec citace z dřívejšího příspěvku.
Ale narozdíl od tebe, já se nechám poučit,přesvědčit a chci o něčem přemýšlet a z diskuze mi vyplívá že 320 bude asi lepší na sprint s dobře odstupňovanou špajzkou, možná i s originální. Mám referenci od kluků co jezdí s 296, že mají lepší časy než s minulou vačkou přes 300st.,nevím ted přesně číslo kolik to bylo,něco mezi 300 a 320, ale prý ta 296 jede velice dobře už od středních otáček. Má dedukce a doměnka: takže nemusíte mít tak krátkou špajzku a pořád řadit aby jste využívali nejlepšího co vám 320 nabízí jen ve velmi malém spektru otáček, častým řazením navíc asi taky ztrácíte nějaký ten čas...konec doměnky ! Možná budou i lepší vačky s podobným časováním,ale né za 4500,- co mi nabídl Chovanec. A až s ním budu mluvit, klidně se ho na tu 265 zeptám natvrdo, zda ji od někoho obšlahl nebo je to čistě jeho výmysl a klidně vám rád podám pravdivou recenzi rozhovoru. Mě je jedno, jestli ji kopíruje, pokud ano, správné to není ale to neznamená že si ji radši nekoupím za 1800,- od něho a myslím že časování má dobré, usuzuji tak z toho jak dobře a v jak velkém rozsahu otáček jede perfektně motor Vrbovi.
-> Eidy: -> Montér: -> vhml: Aspoň někdo ví o čem mluví, díky kluci konečně po čase trochu detailnější vysvětlení principů v kterých já nejsem kovaný, na nějakém sraze vás rád vyhledám. Tady už ztrácet čas nebudu, rači pořádně zahmotním na autě než se tady handrkovat.
-> Tuner#2: má citace a doměnka z doslechu : zvláště tu 296 o které možná budu přemýšlet, která je v mnoha ohledech na vrchy lepší než leckteré 320,zase to mám jen z doslechu…konec citace z dřívejšího příspěvku.
Ale narozdíl od tebe, já se nechám poučit,přesvědčit a chci o něčem přemýšlet a z diskuze mi vyplívá že 320 bude asi lepší na sprint s dobře odstupňovanou špajzkou, možná i s originální. Mám referenci od kluků co jezdí s 296, že mají lepší časy než s minulou vačkou přes 300st.,nevím ted přesně číslo kolik to bylo,něco mezi 300 a 320, ale prý ta 296 jede velice dobře už od středních otáček. Má dedukce a doměnka: takže nemusíte mít tak krátkou špajzku a pořád řadit aby jste využívali nejlepšího co vám 320 nabízí jen ve velmi malém spektru otáček, častým řazením navíc asi taky ztrácíte nějaký ten čas...konec doměnky ! Možná budou i lepší vačky s podobným časováním,ale né za 4500,- co mi nabídl Chovanec. A až s ním budu mluvit, klidně se ho na tu 265 zeptám natvrdo, zda ji od někoho obšlahl nebo je to čistě jeho výmysl a klidně vám rád podám pravdivou recenzi rozhovoru. Mě je jedno, jestli ji kopíruje, pokud ano, správné to není ale to neznamená že si ji radši nekoupím za 1800,- od něho a myslím že časování má dobré, usuzuji tak z toho jak dobře a v jak velkém rozsahu otáček jede perfektně motor Vrbovi.
-> Eidy: -> Montér: -> vhml: Aspoň někdo ví o čem mluví, díky kluci konečně po čase trochu detailnější vysvětlení principů v kterých já nejsem kovaný, na nějakém sraze vás rád vyhledám. Tady už ztrácet čas nebudu, rači pořádně zahmotním na autě než se tady handrkovat.
21:20:01
04.08.2011
04.08.2011
Šediváček
Jinak něco k tématu, Vostrýho znám dobře, něco umí hezky a něco zase trochu hůř. Asi jako každý....... Proto si dělejte co nejvíc věcí sami ať nemáte na koho nedávat a když něco neumíte, tak buďte rádi aspoň za něco, když to umíte líp, tak si to nemusíte nechávat dělat ne?
21:13:06
04.08.2011
04.08.2011
Šediváček
Už jsem myslel, že jste z toho hašteření vyrostli, ale je to tu pořád stejný. Někdo založí téma, probere se něco málo k tomu a najednou to je úplně někde jinde. Ale zajímavý je, že všechno o motorech končí u vačkových hřídelí
19:44:58
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Montér: Ano, rozhodující je moment na kolech a s momentem motoru souvisí krz převodový poměr. Pro celkové nejlepší zrychlení musím držet motor v maximu výkonu, ale jen proto, abych dosáhl největšího momentu na kolech. Třeba na jedničku, kde není kam podřadit, bude auto nejlíp zrychlovat na vrcholu momentu motoru a pak už se to zhoršuje, protože to klesá. U dalších rychlostí, kde je kam podřadit, bude zrychlení nejlepší ve vrcholu výkonu. Ale stále se vracíme k tomu, že rozhodující je moment na kolech, ke kterému se dostaneme zkrz převody atd. atd.
Jde mi o to, aby lidi pochopili, že změnu způsobí vektorová síla na kolech, která je moment na kolech dělený ramenem. Žádná kilowata nezpůsobí změnu rychlosti ani směru.
Jde mi o to, aby lidi pochopili, že změnu způsobí vektorová síla na kolech, která je moment na kolech dělený ramenem. Žádná kilowata nezpůsobí změnu rychlosti ani směru.
19:41:16
04.08.2011
04.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
To už je konec? A já jsem se kvůli tomu zdržel v práci do večera.
19:24:33
04.08.2011
04.08.2011
Syny
-> vhml: Seat
19:10:38
04.08.2011
04.08.2011
VeTeV
-> Vici: aneb realita, kterou nekdo nikdy neuvidi...
-> sep: kazdopadne teorie o poslednim slove tady plati ...
-> sep: kazdopadne teorie o poslednim slove tady plati ...
18:53:35
04.08.2011
04.08.2011
vhml
-> Vici: podle mě SEDR
18:34:34
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 18:03:34: Tohle 17:32:25 04.08.2011 Tě přijde jako zamotání? Ale asi "ano", když tvrdíš, že kazím kšefty Čepkovi a přitom dělám pravý opak na což jsem dal i důkazy... Škoda, že nemůžu najít ten mail ohledě jedné zápůjčky, ale Ty bys to zas určitě popřel... Hnus, jdu raději dělat něco užitečného... Naftě zdar!
18:07:12
04.08.2011
04.08.2011
Vici
-> vhml: já bych řekl že nejlepší je Budvar
18:05:44
04.08.2011
04.08.2011
vhml
A je lepší kyvka nebo vlečka?
18:03:34
04.08.2011
04.08.2011
Vici
když už nevíš co bys odpověděl začneš psát věty typu že by ze mě byl dobrý politik a nebo že na kamaráda neřeknu nic špatného a podobně. beru to jako že ti došly argumenty - protože jses sám zamotal do tebou vyvolané kopírovací aféry
- graf jsem sem dal jen proto, že jsi pindal že mi ujel vlak. s nikým to nerovnám ani neřeším nic dalšího. nikde jsem nepsal nic o tom že bych to měl z objemu 1,3 nebo že bych to měl lepší než kdokoliv další či jiný... to jen ty zas řešíš něco co nejni... a to je tvoje specialita... i proto jsem sem dal ten graf, zda se chytneš, vytočíš nesmyslně sám sebe a začneš vymýšlet pádné argumenty o ničem...
politik by byl dobrý spíše z tebe... umíš mlet a mlet a nevíš kolikrát vůbec vo co go pane...
pukud někomu graf vadí tak ho smažu
- graf jsem sem dal jen proto, že jsi pindal že mi ujel vlak. s nikým to nerovnám ani neřeším nic dalšího. nikde jsem nepsal nic o tom že bych to měl z objemu 1,3 nebo že bych to měl lepší než kdokoliv další či jiný... to jen ty zas řešíš něco co nejni... a to je tvoje specialita... i proto jsem sem dal ten graf, zda se chytneš, vytočíš nesmyslně sám sebe a začneš vymýšlet pádné argumenty o ničem...
politik by byl dobrý spíše z tebe... umíš mlet a mlet a nevíš kolikrát vůbec vo co go pane...
pukud někomu graf vadí tak ho smažu
17:57:25
04.08.2011
04.08.2011
suri
-> Tuner#2: ale bolo by lepšie sa prizerať a nereagovať , každý si kúpi to na čo má peniaze a je mu jedno skade to je , pokiaľ to funguje tak to nerieši
17:53:54
04.08.2011
04.08.2011
Montér
-> Eidy: Tak ty články pěkný, ale asi jen ten první má nějakou vypovídací hodnotu.
Jinak samo vím jak vypadá trakční diagram. Vezmu-li diagram se závoslostí rychlosti auta na momentu na kolech, dostanu při jednotlivých rychlostních stupních průběh momentu na kolech, který opravdu bude odpovídat momentu na motoru. Každá z křivek bude mít své maximum, které po zpětném přepočtu bude odpovídat otáčkám max. momentu. To bude cca odhadem v první polovině křivky. Ta potom začne klesat.
Současně ale bude platit, že rozhodující pro zrychlení auta bude síla na kolech..a=F/m, to je jasný. Takže si vyjádřim sílu na kolech jako moment/ převod / poloměr kola. Tam ale není patrno otáček, čili zavedu do rovnice výkon a dostanu něco jako 30*P*i/(pi*n*r_kola). Už ted vidím, že pro dosažení maxima hnací síly potřebuju max výkon a min otáčky.
A zpět k trakčnímu diagramu. Mám závislost Mk-v_auta. ale není tam výkon. Ten si vynesu při znalosti maxima výkonu motoru a jeho otáček jako hyperbolu (při konst. převodu).
A tahleta hyperbola mi olízně křivky všech momentů právě v místě otáček max. výkonu.
Čili já to vidím tak, že pro maximální zrychlení potřebuju maximální výkon. Točivý moment motoru mi pouze naznačuje, jaký ten průběh ten výkon asi bude mít. Jestliže se chcemme bavit o točivém momentu, tak jedině o tom na kolech, který ale s tím na motoru nemá moc společného.
Jestli jsi to myslel takhle, tak se omlouvám za OT, jestli ne, tak jsem otevřen diskuzi
Edit.: jak tak koukám na to co tu přibylo, tak asi myslíme fakt to samý
Jinak samo vím jak vypadá trakční diagram. Vezmu-li diagram se závoslostí rychlosti auta na momentu na kolech, dostanu při jednotlivých rychlostních stupních průběh momentu na kolech, který opravdu bude odpovídat momentu na motoru. Každá z křivek bude mít své maximum, které po zpětném přepočtu bude odpovídat otáčkám max. momentu. To bude cca odhadem v první polovině křivky. Ta potom začne klesat.
Současně ale bude platit, že rozhodující pro zrychlení auta bude síla na kolech..a=F/m, to je jasný. Takže si vyjádřim sílu na kolech jako moment/ převod / poloměr kola. Tam ale není patrno otáček, čili zavedu do rovnice výkon a dostanu něco jako 30*P*i/(pi*n*r_kola). Už ted vidím, že pro dosažení maxima hnací síly potřebuju max výkon a min otáčky.
A zpět k trakčnímu diagramu. Mám závislost Mk-v_auta. ale není tam výkon. Ten si vynesu při znalosti maxima výkonu motoru a jeho otáček jako hyperbolu (při konst. převodu).
A tahleta hyperbola mi olízně křivky všech momentů právě v místě otáček max. výkonu.
Čili já to vidím tak, že pro maximální zrychlení potřebuju maximální výkon. Točivý moment motoru mi pouze naznačuje, jaký ten průběh ten výkon asi bude mít. Jestliže se chcemme bavit o točivém momentu, tak jedině o tom na kolech, který ale s tím na motoru nemá moc společného.
Jestli jsi to myslel takhle, tak se omlouvám za OT, jestli ne, tak jsem otevřen diskuzi
Edit.: jak tak koukám na to co tu přibylo, tak asi myslíme fakt to samý
17:53:09
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.11 17:29:59: Ty woe tak nic, v tomhle se neschodnem...
-> sep 04.08.11 17:25:42: 3x hurá, sláva...
-> Vici 04.08.11 17:34:02: Jak vidím, byl by z Tebe dobrý politik ale jinak umíš akorát chytat za slovíčka...
-> suri 04.08.11 17:35:22: Asi nezměním, ale zároveň nevydržím jen tak nečině koukat na co co se tu děje...
-> darabos 04.08.11 17:35:00: Ano přesně tak... Jak už poněkolikáté píšu v tom Urbi prostě ujel, já reagoval a nechápu ten flame co se rozjel, když jsem nenapsal žádný bug...
-> Vici 04.08.11 17:38:52: Grafy tady máme zcela nečekaně v kartách u aut. Ten můj je na 92. fotce... Jinak Tvůj příspěvek nechápu, to je asi jako přijít na VW fórum a honit si tam triko s grafem z Ferrari F430 Řekl bych, že to máš ze zcela jiného objemu než je 1,3l a určitě to není bez turba (vím že máš tuším Octavii v ropě mám pocit). Na to můžem argumentovat pistou a jeho 188HP/220Nm z 1,3l Favo 135L ale jak už jsem naznačil s Ferrari srovnáváme jablka s hruškama... a neboj s naftou něco mám odjeto.
-> sep 04.08.11 17:25:42: 3x hurá, sláva...
-> Vici 04.08.11 17:34:02: Jak vidím, byl by z Tebe dobrý politik ale jinak umíš akorát chytat za slovíčka...
-> suri 04.08.11 17:35:22: Asi nezměním, ale zároveň nevydržím jen tak nečině koukat na co co se tu děje...
-> darabos 04.08.11 17:35:00: Ano přesně tak... Jak už poněkolikáté píšu v tom Urbi prostě ujel, já reagoval a nechápu ten flame co se rozjel, když jsem nenapsal žádný bug...
-> Vici 04.08.11 17:38:52: Grafy tady máme zcela nečekaně v kartách u aut. Ten můj je na 92. fotce... Jinak Tvůj příspěvek nechápu, to je asi jako přijít na VW fórum a honit si tam triko s grafem z Ferrari F430 Řekl bych, že to máš ze zcela jiného objemu než je 1,3l a určitě to není bez turba (vím že máš tuším Octavii v ropě mám pocit). Na to můžem argumentovat pistou a jeho 188HP/220Nm z 1,3l Favo 135L ale jak už jsem naznačil s Ferrari srovnáváme jablka s hruškama... a neboj s naftou něco mám odjeto.
17:41:12
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> darabos: Na daný rychlostní stupeň nee, při dané rychlosti vozu ano.
17:38:52
04.08.2011
04.08.2011
Vici
Pro odlehčení diskuze a ať máte do čeho rýpat...
Můj sériový požírač nafty - 204PS/461Nm
Můj sériový požírač nafty - 204PS/461Nm
17:35:22
04.08.2011
04.08.2011
suri
-> Tuner#2: a ako tomu kopírovaniu zabrániš ak tu budeš tvrdiť kadejaké polinformácie a podložené veci typu JPP? prečo sa na to prosto nevykašleš , si posledný koho by to malo trápiť , na tému že Chovanec je ozaj dobrý som ti niekedy cez SZ posielal a na to si sa aj registroval na feliciaklub .
17:35:00
04.08.2011
04.08.2011
darabos
nechcem velmi do toho kecat, nie som expert, ale podla mna motor sa zrychluje najlepsie v oblasti najvacsieho vykonu.
17:34:02
04.08.2011
04.08.2011
Vici
tak počkej.. když o něčem tvrdíš že je to kopie tak je to kopie. znáš vůbec význam tohoto slova?
protože teď jsi právě popřel to co od začátku tvrdíš...
protože teď jsi právě popřel to co od začátku tvrdíš...
17:32:25
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 17:21:28: To už si snad děláš srandu ne? Ty woe Ty si vždy vytáhneš jen co se hodí do krámu...
1. Netvrdím, že Chovanec dělá přesné kopie a to nikde (no těžko 265/265 je kopie 265/258 z ME)
2. Tvrdím, že zkopíroval know how a to netvrdím jen já sám. To že 265tka má stejný palec jako sací u ME tady napsal všemu uznávaný Petr s, bitmap, ten Petr105 a tuším že ještě snad Kozel to měl odměřené v bloku a ty vačky porovnával.
3. Zkopírovaný palec ještě neznamená, že jí Chovanec umí načasovat a navíc jí má symetrickou což je horší.
4. Kopie bohužel byly, jsou a budou, ale pořád je hodně velká řada lidí co si raději koupí originál
5. Čepka nějaké kopírovaní vaček v podstatě nesere, bohužel v Čechách tomu zabránit nejde (snad se najde pořád dost lidí, kteří jsou čestní a raději dají víc za originál), víc ho sere to, že když jeho motor skončí na bedně, tak dost často končí na protestním rozebrání a pak se za rok ty jeho díly a know how objeví všude a tam se nebavíme o trojce za vačku, ale o staticícových částkách...
1. Netvrdím, že Chovanec dělá přesné kopie a to nikde (no těžko 265/265 je kopie 265/258 z ME)
2. Tvrdím, že zkopíroval know how a to netvrdím jen já sám. To že 265tka má stejný palec jako sací u ME tady napsal všemu uznávaný Petr s, bitmap, ten Petr105 a tuším že ještě snad Kozel to měl odměřené v bloku a ty vačky porovnával.
3. Zkopírovaný palec ještě neznamená, že jí Chovanec umí načasovat a navíc jí má symetrickou což je horší.
4. Kopie bohužel byly, jsou a budou, ale pořád je hodně velká řada lidí co si raději koupí originál
5. Čepka nějaké kopírovaní vaček v podstatě nesere, bohužel v Čechách tomu zabránit nejde (snad se najde pořád dost lidí, kteří jsou čestní a raději dají víc za originál), víc ho sere to, že když jeho motor skončí na bedně, tak dost často končí na protestním rozebrání a pak se za rok ty jeho díly a know how objeví všude a tam se nebavíme o trojce za vačku, ale o staticícových částkách...
17:29:59
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Já nepotřebuju nic připouštět. Ano, pokud chci zrychlovat na konkrétni kvalt, tak nejlépe v oblasti maxima momentu. Ale nejlepšího trvalého zrychlení dosáhnu v oblasti největšího výkonu, to nepopírám. Já jen vysvětluju proč tomu tak je. Protože na kolech tak dosáhnu největšího momentu při dané rychlosti auta, ty vole.
17:29:53
04.08.2011
04.08.2011
Vici
a máte tu tedy někde ty grafy z brzdy k vidění? když už se mi připoměly staré časy, tak bych rád okoukl nějaké výsledky :-)
17:25:42
04.08.2011
04.08.2011
sep
-> Tuner#2: :"Ty prostě nepřipustíš, že hned od začátku jsem prostě měl pravdu".............
."Ať žije pánové císař František Josef I.?"
17:21:28
04.08.2011
04.08.2011
Vici
Ano kazíš mu kšefty a ne málo..... kdyby jses ve své zaslepenosti trochu porozhlédl přišel by jsi na prostou věc... snad to pochopíš když ti to zkusím vysvětlit...
- vačky které prodává čepek jsou nej, na tom se shodneme oba, i proto jsem ti ji kdysi před léty poradil pokud si matně pamatuju.. když jses radil kde vačku koupit, kdo má nejlepší atd...
a teď pozor
- když stále dokola tvrdíš že chovanec jeho vačky kopíruje... a píšeš to stále a všude.. tak tím vlastně všem říkáš že chovanec má stejnědobré vačky jako čepek. je to tak? je.
no a teď - čepek za ni chce dejme tomu 3500 a chovanec 1800 (ceny tipuju, nemám proč je zjišťovat, jde o princip)... čili na tvé doporučení si ji všichni koupí tam kde je levnější, protože proč by kupovali stejnou věc dráž že?.... čepek by měl asi radost...
Jinak si myslím, že ač nepřímo a nemusím to nikde prezentovat jsem čepkovi taky dohodil nejeden kšeft... ale nemusím to vytrubovat do světa...
Jak je to vše doopravdy vím, ale je to trochu složitější.. a ať si na to přijde každý sám... mě to za ty leta stálo nemalý peníz... A krom toho pokud někomu poradím, a dobře, stejně pak ještě vyrypuje a vytahuje úryvky 100 let starých mailů a podobně....
- vačky které prodává čepek jsou nej, na tom se shodneme oba, i proto jsem ti ji kdysi před léty poradil pokud si matně pamatuju.. když jses radil kde vačku koupit, kdo má nejlepší atd...
a teď pozor
- když stále dokola tvrdíš že chovanec jeho vačky kopíruje... a píšeš to stále a všude.. tak tím vlastně všem říkáš že chovanec má stejnědobré vačky jako čepek. je to tak? je.
no a teď - čepek za ni chce dejme tomu 3500 a chovanec 1800 (ceny tipuju, nemám proč je zjišťovat, jde o princip)... čili na tvé doporučení si ji všichni koupí tam kde je levnější, protože proč by kupovali stejnou věc dráž že?.... čepek by měl asi radost...
Jinak si myslím, že ač nepřímo a nemusím to nikde prezentovat jsem čepkovi taky dohodil nejeden kšeft... ale nemusím to vytrubovat do světa...
Jak je to vše doopravdy vím, ale je to trochu složitější.. a ať si na to přijde každý sám... mě to za ty leta stálo nemalý peníz... A krom toho pokud někomu poradím, a dobře, stejně pak ještě vyrypuje a vytahuje úryvky 100 let starých mailů a podobně....
17:20:58
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.11 17:10:31: Ty prostě nepřipustíš, že hned od začátku jsem prostě měl pravdu a na Urbiho reagoval zcela oprávněně že?
Cituji: "Na závěr uvádím některá fakta, která vyplývají z textu:
Pokud jedeme určitou rychlostí a chceme, aby vozidlo maximálně zrychlovalo, volíme takový rychlostní stupeň, aby motor pracoval v oblasti otáček maximálního výkonu. Ideální pro zrychlení by bylo udržovat motor stále v otáčkách maximálního výkonu a rychlost měnit pomocí převodovky s plynule proměnným převodem. Pokud máme zařazenou určitou rychlost, kterou nebudeme měnit a chceme pocítit maximální zrychlení vozu na tuto převodovou rychlost, nastavíme otáčky do oblasti maximálního točivého momentu"
Z toho je snad jasné, že větší krouťák je na sprintu úplně k ho*nu, protože prostě vyhraje větší výkon.
Cituji: "Na závěr uvádím některá fakta, která vyplývají z textu:
Pokud jedeme určitou rychlostí a chceme, aby vozidlo maximálně zrychlovalo, volíme takový rychlostní stupeň, aby motor pracoval v oblasti otáček maximálního výkonu. Ideální pro zrychlení by bylo udržovat motor stále v otáčkách maximálního výkonu a rychlost měnit pomocí převodovky s plynule proměnným převodem. Pokud máme zařazenou určitou rychlost, kterou nebudeme měnit a chceme pocítit maximální zrychlení vozu na tuto převodovou rychlost, nastavíme otáčky do oblasti maximálního točivého momentu"
Z toho je snad jasné, že větší krouťák je na sprintu úplně k ho*nu, protože prostě vyhraje větší výkon.
17:17:29
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 17:00:51: Pokud tohle bylo na mě, tak to už je snad JOKE ne? Jak kazím kšefty? Naopak jsem mu pár kšeftů dohodil a budeš se divit, ale jsou i dnes lidi co si od něj nechají postavit celý motor (když si tady na to narazil) včetně odladění do sériovky...
Tady je jeden kamarád (fotky 73 - 80): skoda-virt.cz/cz/.../167- doksy-podzim-2009
tady druhý kamarád: skoda-virt.cz/cz/.../2147 -felda-sqs
Co se týče brzdy já mám odbržděno a takových lidí je tady více...
A co se týče mého napadnutí toho, že kazím kšefty Čepkovi jsi mě vážně nasral. Prodaných vaček na doporučení nepočítám a jak vidíš i celých motorů, mám to vypsané i v galerii u svého auta a asi se večer pohrabu ve starém mailu abych našel co jsi mě psával...
Tady je jeden kamarád (fotky 73 - 80): skoda-virt.cz/cz/.../167- doksy-podzim-2009
tady druhý kamarád: skoda-virt.cz/cz/.../2147 -felda-sqs
Co se týče brzdy já mám odbržděno a takových lidí je tady více...
A co se týče mého napadnutí toho, že kazím kšefty Čepkovi jsi mě vážně nasral. Prodaných vaček na doporučení nepočítám a jak vidíš i celých motorů, mám to vypsané i v galerii u svého auta a asi se večer pohrabu ve starém mailu abych našel co jsi mě psával...
17:10:31
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Taky tam píšou, že zrychlení auta kopíruje křivku průběhu momentu motoru ty probléme.
17:09:52
04.08.2011
04.08.2011
Vici
Řešíte krouťák a výkon... kdo máte svoje auto aspoň odbrzděné? Brzdu má dnes už kde kdo, 1000Kč za brždění taky není žádná hrůza.... ?
17:00:51
04.08.2011
04.08.2011
Vici
bylo to nabroušené na starou favorití vačku. tečka. dál s tebou nemíním diskutovat.
jinak tak přemýšlím, co ti čepek udělal zlého, že mu kazíš kšefty??
jinak tak přemýšlím, co ti čepek udělal zlého, že mu kazíš kšefty??
16:55:17
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Á tak koukám, že s tím máš dlouhodobý problém...
skoda-virt.cz/cz/.../1286 12-moment-a-nebo-vykon-to- je-to-oc-tu-bezi?poffset=5 0
věděl jsem, že tady to téma je, jen ho nemohl najít... No nic, patřím prostě do skupiny výkon a i na základě článku o Prelude co jsi sem dal tvrdím, že 320° vačka na sprintu prostě 296tce obecně vzato ujede jak nic...
skoda-virt.cz/cz/.../1286 12-moment-a-nebo-vykon-to- je-to-oc-tu-bezi?poffset=5 0
věděl jsem, že tady to téma je, jen ho nemohl najít... No nic, patřím prostě do skupiny výkon a i na základě článku o Prelude co jsi sem dal tvrdím, že 320° vačka na sprintu prostě 296tce obecně vzato ujede jak nic...
16:43:59
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.11 16:39:52: Vždyť s tím Prelude hned v prvním odkazu píšou přesně to co jsem psal já netahejme do toho jiné zpřevodování, odstupňování převodů, jinou hmotnost auta apod. Prostě obecně na sprint točivé auto bude jednoznačně lepší než auto s krouťákem v obecném srovnání 296tky a 320tky. Přesně jako ty Hondy... Fakt netuším co za tím zas hledáte jiného?
16:41:50
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> vhml: přesně.
-> Tuner#2: někdo to pořád nechápe, se mě zdá.
Až budete vědět, jak vypadá trakční diagram, možná pochopíte.
-> Tuner#2: někdo to pořád nechápe, se mě zdá.
Až budete vědět, jak vypadá trakční diagram, možná pochopíte.
16:39:52
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Montér: Chceš-li si něco přečíst, třeba zde:
hotrally.sweb.cz/tech/teo rie.html
www.motorkari.cz/clanky/. ../vykon-vs-tocivy-moment- 13445.html
hotrally.sweb.cz/tech/teo rie.html
www.motorkari.cz/clanky/. ../vykon-vs-tocivy-moment- 13445.html
16:38:05
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Montér 04.08.11 16:30:53: Přesně tak a bylo to i vidět na tom sranda "testu" s X5. Sice v té naftové nebylo nakonec tolik kolik bylo avízováno, ale prostě i ten mega krouťák nafty je "k ničemu", protože benzín se stejným výkonem mu prostě ujede. Ano nafta bude lepší v dálničním kopci v tahu to jo, ale na sprinty jde o výkon a ten má 320tka obecně vždy lepší... Proto ta reakce.
16:35:55
04.08.2011
04.08.2011
vhml
-> Montér: do toho se pak ještě zamotá převodovka, která ti mění moment na kolech. Stane že máš velkej moment na motoru, ale díky převodu je na kolech menší, než s menším momentem na motoru, ale více zpřevodovaným ( to je právě ten případ maxima výkonu) Někde je tu na to ćelý téma
16:35:32
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Montér: Bohužel nemáš pravdu. Je to subjektivní pocit, protože ve vysokých otáčkách motor řve a máš skvělej pocit. To je celý. Ale auto bude na konkrétní rychlost zrychlovat nejlépe právě v oblasti nejvyššího momentu.
16:30:53
04.08.2011
04.08.2011
Montér
-> Eidy: -> Tuner#2: Jen ohledně toho momentu a výkonu. Já si myslím že auto kupředu žene výkon. Na točivém momentu zcela evidentně vůbec nezáleží. Když na to jít selským rozumem, proč tedy auto nejvíc nezrychluje v oblasti maxima momentu..? No protože tam nemá největší výkon. Takže zrychluje nejvíc v oblasti maxima výkonu..
16:18:14
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 16:14:52: Mě přijde, že jsi fotku z toho odkazu co jsem dal snad ani neviděl??? Klikni na něj znova a odroluj nahoru na fotku co vložil Dedla 22:00:27 20.01.2009. Je to prostě polotovar z fabriky a brousí se z něj lépe než už z hotové fabrické sériové vačky. Proto se ptám jak to po přebroušení poznáš, když to poznat prostě nejde neb tělo kterého se při broušení nikdo nedotkne ani v továrně ani případně Čepek je stále stejné. Něco jiného je už vlastní výkovek, ale tam jsme cenově někde jinde že...
16:14:52
04.08.2011
04.08.2011
Vici
a proč by měly mít tělo mezi palcema stejné proboha? tělo nikdo nebrousí když přebrušuje vačky na hřídeli...
já tak odpovídám proto, že bych jinak zbytečně napovídal ... to se pak diskutuje trochu jinak..
já tak odpovídám proto, že bych jinak zbytečně napovídal ... to se pak diskutuje trochu jinak..
16:12:59
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 16:06:11: Hele u Tebe když dojde na lámání chleda (viz. naše mailová komunikace), tak vždy odpovídáš jak politik? Já se jasně ptám jak jsi to poznal a asi evidentně neumíš odpovědět.
Jenom dodám, že vačka z výkovku jde poznat bezpečně podle těla mezi palcema a dalších znaků, ale mě teda fakt zajímá jak poznáš 278čku ze série a pak nabroušenou ze sériového polotovaru, neb mají obě dvě tělo mezi palcema stejný. Díky za konkrétní odpověď...
-> Eidy: OK
Jenom dodám, že vačka z výkovku jde poznat bezpečně podle těla mezi palcema a dalších znaků, ale mě teda fakt zajímá jak poznáš 278čku ze série a pak nabroušenou ze sériového polotovaru, neb mají obě dvě tělo mezi palcema stejný. Díky za konkrétní odpověď...
-> Eidy: OK
16:11:39
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Ty tady chceš mít vysvětlený vše do podrobna, tak jsem to tedy skutečně uvedl na pravou míru. Nic víc.
Výkon nezměříš, ten jen dopočítáš. Pouze moment se dá měřit.
Výkon nezměříš, ten jen dopočítáš. Pouze moment se dá měřit.
16:06:11
04.08.2011
04.08.2011
Vici
Tuner2: nezlob se.. ale jsi opravdu mimo. raději se již zrdž komentářů na toto téma - vačky - a radši pojďme polemizovat třeba o tom jak je nafta na prd....
Vačku broušenou ze série a vačku z polotovaru pozná i slepý... poznáš to i kdybys to natřel černou barvou nebo třeba s odpuštěním hovnama. Respektive pozná to někdo kdo má aspoň trochu páru vo co go... kdo nemá a jen bazíruje na tom co kde slyšel, vyčetl nebo zaslechl, ten nepozná ani kdyby ta vačka byla vytočená z vrbového polínka...
Vačku broušenou ze série a vačku z polotovaru pozná i slepý... poznáš to i kdybys to natřel černou barvou nebo třeba s odpuštěním hovnama. Respektive pozná to někdo kdo má aspoň trochu páru vo co go... kdo nemá a jen bazíruje na tom co kde slyšel, vyčetl nebo zaslechl, ten nepozná ani kdyby ta vačka byla vytočená z vrbového polínka...
16:05:58
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.11 16:00:43: No a v tom je i tajemství mého dotazu zda to myslel vážně a čeho jsi se nesmyslně chyt... Prostě na sprintu bude obecně 320tka vždy lepší. To že nebude použitelná za provozu a na rallye je snad popsáno v každé dobové literatuře a platí to dodnes i o novodobých vačkách a předpokládám, že to je známý fakt...
16:00:43
04.08.2011
04.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: To copíšeš pravda je a není. Výkon je v podstatě opis toho, v jakých otáčkách je moment posazen. Z tebou navržených možností jasně vyplývá, že výkonově slabší motor s vyšším krouťákem má vše posazené do nižších otáček než ten druhý.
Pokud budu porovnávat ty tvoje navržený auta za různých podmínek budou různé i výsledky. Když to budou stejná auta, stejně těžká, stejně zpřevodovaná a na stejných kolech tak při pružném zrychlení ze 3000 na 4000 otáček motoru na jakýkoliv kvalt bude ten slabší vítězit, protože v této oblasti bude mít vyšší moment.
Ale jakmile bude sprint, vyhraje výkonově silnější, protože v okamžiku, kdy ten slabší musí odřadit, protože mu došel dech, ten silnější ještě vesele točí dál na nižší rychlost a díky většímu převodu může dýl využít většího výsledného momentu na kolech (při stejné rychlosti aut). V tom je celý tajemství.
Pokud budu porovnávat ty tvoje navržený auta za různých podmínek budou různé i výsledky. Když to budou stejná auta, stejně těžká, stejně zpřevodovaná a na stejných kolech tak při pružném zrychlení ze 3000 na 4000 otáček motoru na jakýkoliv kvalt bude ten slabší vítězit, protože v této oblasti bude mít vyšší moment.
Ale jakmile bude sprint, vyhraje výkonově silnější, protože v okamžiku, kdy ten slabší musí odřadit, protože mu došel dech, ten silnější ještě vesele točí dál na nižší rychlost a díky většímu převodu může dýl využít většího výsledného momentu na kolech (při stejné rychlosti aut). V tom je celý tajemství.
15:59:57
04.08.2011
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici 04.08.11 15:56:42: A jak jsi poznal vačku broušenou ze série a vačku broušenou z polotovaru na vačky z továrny viz. odbrázel v linku od Dedly? Myslím že po obrobení a tepelné úpravě (chceš li nitridaci) nemáš šanci nic poznat. Respektive máš ta z polotovaru může mít jiné časování bez nutnosti klínku protože prostě z toho víc masa si palce natočíš jak potřebuješ narozdíl od přebrusu... Toto je moje info...
15:57:30
04.08.2011
04.08.2011
vhml
-> havlik 04.08.11 15:39:47: trochu mi děsí ten minimální KP.
Trochu si i myslím, že to je ta vačka co máme ve Fabii. Tam je údajně 306 - což mě až dodnes přišlo divný, protože jsem vždy slyšel jen o 304.
Tu 304/7 má teda asi onen známej z toho přebrusu, ale zatím s tím ještě asi nejezdí. Je otázka jestli už je to nějaká záležitost kompromisu, že je to přebrus na úkor vlastností, ale to by asi ubral na zdvihu aby měl prostor na tvorbu profilu ne? Samotnýmu je mi to divný, že nabrousí ze série takovy casovani i zdvih
Trochu si i myslím, že to je ta vačka co máme ve Fabii. Tam je údajně 306 - což mě až dodnes přišlo divný, protože jsem vždy slyšel jen o 304.
Tu 304/7 má teda asi onen známej z toho přebrusu, ale zatím s tím ještě asi nejezdí. Je otázka jestli už je to nějaká záležitost kompromisu, že je to přebrus na úkor vlastností, ale to by asi ubral na zdvihu aby měl prostor na tvorbu profilu ne? Samotnýmu je mi to divný, že nabrousí ze série takovy casovani i zdvih
15:56:42
04.08.2011
04.08.2011
Vici
no.. jde o to že jsem si 278/265 7,1/6,7 koupil od čepka v roce 2001..... měla být z polotovaru, cena byla někde kolem 7000.... přišla ovšem nabroušená na sérii, a nitridovaná... čepek mi nebyl schopný po telefonu vysvětlit co to má znamenat... vačku jsem stejně chtěl tak jsem to neřešil - na výber nebylo. vačka je to opravdu skvělá.... resp. byla. Neměl jsem zapotřebí to nikde ventilovat, ale když jinak nedáš.....
Jinak já nejsem ten komu ujel vlak :-D, naštěstí jsem do něj zas včas nastoupil kvůli naftě ... a nemusím už konečně řešit nesmysly s vačkama a podobně
Jinak já nejsem ten komu ujel vlak :-D, naštěstí jsem do něj zas včas nastoupil kvůli naftě ... a nemusím už konečně řešit nesmysly s vačkama a podobně
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
flame
Zastavil:U-Geen