skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami
prohledat
380 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 13.06.2011 do 15.12.2018, založil/a Power of Bass
-> Eidy: -> Petr98: díky
-> Eidy:
pravdu máš. Závlačka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Lůďa: Co vím, tak závlačkou.
Originální čep na tažení Š100-110 co se dává do plechu pod nádrž se zajišťuje závlačkou, nebo něčím jiným? díky ...
-> Power of Bass: No, nevím kolik, ale jo, vyteče dost - ta miska 25x15x2 cm to většinou pobere, ale taky se mi to nepovede úplně vždycky ..
-> Jozka: no mě tam toho teda vyteklo celkem dost,ale asi to bude tím,že jsem neuhlidal šroub,tak mi vytekla většina obsahu "kelímku" otvorem pro utahovací šroub...
-> Power of Bass: Si pod filtr před vyšroubováním dávám obdélníkovou misku ze starých vah.. pak stačí vyškubat kabely od svíček a šikovně s ní ve vodorovné poloze vymanévrovat vzhůru (stejně poslouží i cokoliv jinýho podobnýho, třeba mělká plastová miska zbylá po nákupu masa).
-> dragon_cb_cz 29.03.15 13:41:40: přesně taaak...
Tak výměnou oleje snad motor nezkurvím... :P ačkoli sypu si popel na hlavu jsem se k tomu dostal až dnes.... za tu dobu jsem to byl párkrát krátce projet, vyměnil jsem svíčky a dneska nalil olej.. pochytat do lahví 1,8l ze 2 nalitých beru jako uspěch :D
- k tomuhle se blbě zeptám - EXistuje nějaký způsob jak zabránit uniku oleje při sundávání "kelímku"-filtr u ? nebo je nutno mít prostě velké vědro a demontovat i plech-kryt motoroveho prostoru ? (páč mi nepřijde jako standartní muset se u toho tak zprasit :D)
Co mě překvapilo,že byl ten olej tak zasraný... nový filtr mi tam taky nešel dát..ty gumy na koncích prostě byly moc velké aby to šlo zmáčknout a zatáhnout... naštěstí jsem nevyhodil ještě ten starý (porovnáním byly stejné-stejně dlouhé) tak jsem implantoval gumky z něj -ty byly na každou stranu cca o 0,5cm kratší..
Tak výměnou oleje snad motor nezkurvím... :P ačkoli sypu si popel na hlavu jsem se k tomu dostal až dnes.... za tu dobu jsem to byl párkrát krátce projet, vyměnil jsem svíčky a dneska nalil olej.. pochytat do lahví 1,8l ze 2 nalitých beru jako uspěch :D
- k tomuhle se blbě zeptám - EXistuje nějaký způsob jak zabránit uniku oleje při sundávání "kelímku"-filtr u ? nebo je nutno mít prostě velké vědro a demontovat i plech-kryt motoroveho prostoru ? (páč mi nepřijde jako standartní muset se u toho tak zprasit :D)
Co mě překvapilo,že byl ten olej tak zasraný... nový filtr mi tam taky nešel dát..ty gumy na koncích prostě byly moc velké aby to šlo zmáčknout a zatáhnout... naštěstí jsem nevyhodil ještě ten starý (porovnáním byly stejné-stejně dlouhé) tak jsem implantoval gumky z něj -ty byly na každou stranu cca o 0,5cm kratší..
-> dragon_cb_cz: taky jsem toho zkurvil dost, ale zničit si hned motor ....:)))
-> tukanovec83: To jo, ale jinak než tím že začne od základních věcí se to nenaučí - a jistojistě u toho něco zkurví. Já toho taky zkurvil dost... a stejně umím pořád velký prd ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: já to nemyslím špatně, jak jsem napsal, ale prostě jsem si otevřel tohle vláknu, čtu čtu a najednou si řikám, ty vole, ten kluk neví, ta moje rada je taková a škodofky umí dost lidí tyhle základní věci...
-> tukanovec83: Žádnej učenej z nebe nespadl - a chybama se člověk učí. A představa, že na každým rohu čeká sedm ochotnejch mu pomoci s autem "za pivo" je fakt úsměvná...
-> Power of Bass 20.03.15 18:12:36: promin, ale podle toho co tu čtu, tak s ním naprosto souhlasím, evidentně o tom nemáš dostatek informací, zkušeností, nevíš jak to v motoru funguje atd, takže on to tak špatně nemyslel asi...chtěl ti spíše ušetřit další škodu, proto i já doporučuji, aby jsi se do toho nemontoval a dal někomu na pivo, aby ti s tím pomohl, případně tě kontroloval, jinak pokud s tím nesouhlasíš, tak ti nezbývá než ti poradit, aby jsi filtr vypral ve vaně po koupání a dal ho tam zpět :)))
-> Power of Bass: tak vyhod vodovy filter a prepalach sprav bez vlozky. hovno sa stane na tych par minut a vyplachne sa to tak ci tak.
2 litre oleja do motora stacia, ked mi prdla mrazovka tak som robil preplach so 4 litrovvkou M6AD na 2x po 2 litre, jazda cca 8 km a vyliat. potom uz isiel normalny olej.
2 litre oleja do motora stacia, ked mi prdla mrazovka tak som robil preplach so 4 litrovvkou M6AD na 2x po 2 litre, jazda cca 8 km a vyliat. potom uz isiel normalny olej.
-> dragon_cb_cz: tak oto vůbec nejde,že,spíš oto jeslti mám dva,jestli má smysl dávat nový na ten proplach,pak ho vyhodit a dát nový nebo to není zas tak tragický a nechám ho tam,pak jsem si říkal,že tím proplachem se zasere,tak jeslti nechat ten starý.. každopádně to je to nejmenší...
je to ted bez oleje,zkusit tam nalit tu vodu jestli mi to behem vikendu tam zas neprotece abych predem ohalil ze je tam nekde dalsi problem nez dam novy olej?
je to ted bez oleje,zkusit tam nalit tu vodu jestli mi to behem vikendu tam zas neprotece abych predem ohalil ze je tam nekde dalsi problem nez dam novy olej?
-> Power of Bass: Prosimtě, ten filtr stojí 50 Kč nebo kolik, vůbec to neřeš a dej tam novej...
-> darklord: a Ty by ses neměl raděj vyjadřovat,když nechceš pomoct o "Hate" tu nikdo nestojí.. vážně nemám rád kecy typu "Když nejsi odborník,šoupej nohama" ... Howgh!
Raděj se 100x blbě zeptat,než 1x blbě udělat...
Pro ostatní - filtr dole - nevím jestli tam byla voda,byl v něm olej a s venkovní teplotou 9°C by obsah vody byl asi patrný (nesmíchané), každopádně je na výměnu.. ono aspoň je to zlý k něčemu dobrý a udělá se ta výměna :D ... jen si říkám,že ten starý lepší nechat na ten "proplach" a nový dát až před novou čistou náplní?
Raděj se 100x blbě zeptat,než 1x blbě udělat...
Pro ostatní - filtr dole - nevím jestli tam byla voda,byl v něm olej a s venkovní teplotou 9°C by obsah vody byl asi patrný (nesmíchané), každopádně je na výměnu.. ono aspoň je to zlý k něčemu dobrý a udělá se ta výměna :D ... jen si říkám,že ten starý lepší nechat na ten "proplach" a nový dát až před novou čistou náplní?
-> Power of Bass: ty by si radsej nemal s autom nic robit.
-> Eidy: v mém případě vyžadujícím podrobné informace u každé "prkotiny" je nutno zmínit veškeré detaily (když nevím,tak se hold nedovtípím a pak by to zas bylo nahouby,kdybych něco neudělal..). Tak to se ptal já co s tím mám dělat
vzal jsme podle rady ten nejobyčejnjší a podle jinéé zase snad není nutno celou náplň (jen po "rysku" -což 2litry snad nejsou málo-půl náplně)...
takže teď ještě filtr pryč.. zkusit nalit vodu a přesden,několik nechat stát jeslti bude ubyvat-uchcavat do motoru? .. hold si to prostě nemám jak kde kým rozebrat a zkontrolovat :( ...a vážně bych enrad ybc se mi na tom něco dojebalo :(
taky výskyt oeljového filtru neí uplnou samozřejmostí (ikdyž je..),už jsem nějaké ty díly nakupil,ale filtr tu ted vidím jediný (zatímco tlumiče,světla,brzd.oblož ení,těsnění hlavy a jiných vždy hned několikero),ale snad jich bude víc,dlouho jsem se v těch krabicích nepřehraboval :D
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
takže teď ještě filtr pryč.. zkusit nalit vodu a přesden,několik nechat stát jeslti bude ubyvat-uchcavat do motoru? .. hold si to prostě nemám jak kde kým rozebrat a zkontrolovat :( ...a vážně bych enrad ybc se mi na tom něco dojebalo :(
taky výskyt oeljového filtru neí uplnou samozřejmostí (ikdyž je..),už jsem nějaké ty díly nakupil,ale filtr tu ted vidím jediný (zatímco tlumiče,světla,brzd.oblož ení,těsnění hlavy a jiných vždy hned několikero),ale snad jich bude víc,dlouho jsem se v těch krabicích nepřehraboval :D
-> Power of Bass: 2 litry? Co s tím budeš dělat? A filtr považuju za samozřejmost, tudíž jsem ho nezmiňoval.
2 litry Carlson Extra M6AD (SAE 30)-koupeno.. ani nepíšou že by to byl "minerál" (odpovídá API SC/CB).. no na vypláchnutí azbavení s eté vody snad dobré
.. mimochodem,že nikdo nezmínil filtr? Tam ta voda taky musela nachcat ne? a jeslti je papírový... no starý olej byl teda černý dost a to jsme ho tam kdysi dost dolíval.. přemýšlím,rovnou udělá tu výměnu poctivěji,když už budu utrácet za novou náplň ten filtr mě nepoloží,navíc pokud by moh byt ted takjakotak napytel... (a nacucany vodou mi znehodnocovat novy olej.. jen taková uvaha,před spaním...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
noo takže operace započata... byla to prostřední mrazovka pod ventildeklem.. očistil jsem volnou korozi a naklepl ji zpět "nasucho",ale šlo to blbě bo nebyl přistup kolmo ale vadily pružiny ventilů atd..ted abych měl nervy jeslti to někdy vylítne na cestě? ... no chcát to jako z kohoutku muselo když jsem to do chladiče lel konví a protikalo to naplno tím otovrem....
vlezl jsem pod auto a vypustil olej, nejdřiv chcala jen voda-fest (což je super takových pár litrů,když máte auto venku,nezvednuté a ležite na trávě co ještě nestihla ani oschnout.. pak už s olejem a ani kanystr mi to nepobiral (zachytil jsem tak 2litry,ale víc ho tam už ani nebylo),takže menší ekologiická havarie kterou jsem teď hodinu uklizel (až to tata zjistí tak mě zabije-tudíž dělám co jde aby ne :D).... no pro dnešek stačilo,jedu s TP na dopravku prodloužit depozit....pro nový olej a pak na noční 12tku ... příští týden snad pro Litříka... (to už mě definitivně vyrazí z baráku.. :D
) ...
kolem rozvodového kola (co je na něm nástavec na točení klikou -já ho tam mám) to chčije normálně když to bylo tak přeplněné nebo to je další netěsnost? předpokládám,že vodní pumpu budu muset přetěsnit znova.. co mě sere je předloni měněná spojovaci hadice (5cm) mezi pumpou a trubkou ktera uplne zteřela ikdyž byla nová (a šla tam dát pěkně napiču a ikdyž mám dlaší kousek,tak s emi ji tam ani nehcce dávat aby udělala totéž..).. totéž palivova hadicka ke karbecu (ta byla bud taky nova nebo "novy" optimit z roku 91 uz se nepamatuju) ... prostě pořád něco a to s tím člověk ani nejezdí![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
teda jako ne že bych se nudil abych potřeboval řešit pořád další takové srandy,pičoviny a prusery :) ...
vlezl jsem pod auto a vypustil olej, nejdřiv chcala jen voda-fest (což je super takových pár litrů,když máte auto venku,nezvednuté a ležite na trávě co ještě nestihla ani oschnout.. pak už s olejem a ani kanystr mi to nepobiral (zachytil jsem tak 2litry,ale víc ho tam už ani nebylo),takže menší ekologiická havarie kterou jsem teď hodinu uklizel (až to tata zjistí tak mě zabije-tudíž dělám co jde aby ne :D).... no pro dnešek stačilo,jedu s TP na dopravku prodloužit depozit....pro nový olej a pak na noční 12tku ... příští týden snad pro Litříka... (to už mě definitivně vyrazí z baráku.. :D
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
kolem rozvodového kola (co je na něm nástavec na točení klikou -já ho tam mám) to chčije normálně když to bylo tak přeplněné nebo to je další netěsnost? předpokládám,že vodní pumpu budu muset přetěsnit znova.. co mě sere je předloni měněná spojovaci hadice (5cm) mezi pumpou a trubkou ktera uplne zteřela ikdyž byla nová (a šla tam dát pěkně napiču a ikdyž mám dlaší kousek,tak s emi ji tam ani nehcce dávat aby udělala totéž..).. totéž palivova hadicka ke karbecu (ta byla bud taky nova nebo "novy" optimit z roku 91 uz se nepamatuju) ... prostě pořád něco a to s tím člověk ani nejezdí
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
teda jako ne že bych se nudil abych potřeboval řešit pořád další takové srandy,pičoviny a prusery :) ...
-> Eidy: Jasný, když jsem se nad tím zamyslel znova, tak mi to došlo, jak je to tam skloněný atd... takže nevermind ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: Vodítkem no nestihne. Ono to zas neteče jako z kohoutku, takže se do namíchá do oleje a steče dolů do vany.
-> Eidy: Já si teď nevybavuju, kde ty mrazovky nahoře jsou, napadlo mě, jestli to pak nemůže prochcat okolo ventilu... ale je fakt, že ten je tam dost natěsno a ta voda asi prostě steče okolo ventilovejch tyček, takže to tudy "nestihne"?
-> dragon_cb_cz: Do válce by se dostala jedině prasklou hlavou nebo špatným těsněním. Z oleje do válce nelze.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: A pokud tam nalítala voda vrchem, nemůže být trochu i ve válcích? Jestli by nebylo lepší to taky protočit bez svíček... i když ta asi postupně prochcala okolo kroužků....
-> Eidy: tak vycházím z toho jak jsme to dělali loni na tratoru :D ,mělo by to ale líp přilepit a zatěsnit než samotný kov na kov ne? to lepidlo nemám silikon jo.. je fakt,že už nevím jestli jsem jím nahrazoval i papír při opravě vodní pumpy,ale z ní to ted chcalo tež... no budu se modlit aby to bylo jen to a nemusel sem nechávat sundávat hlavu,či měnit a hlavně proboha,ať není nic s motorem,to by mě už odvezli (hlavně já bych musel shánět a cálovat odvoz do dílny) :P
-> Power of Bass: Silikon je tady spíš na draka. Ten neutěsní tlak. Takže buď starou hezky neklepnout a nebo novou. Když to pojistíš lepidlem na závity, bude to ok.
Voda se dostala úplně všude, ale na vypláchnutí bude bohatě stačit i vyjetý olej bez usazenin. A klidně i 2x. Já takhle jel s Fa motorem, kde za 10km přibyly asi 2 litry vody. 3x jsem vyměnil olej (cca 30km), než jsem se dostal k výměně těsnění pod hlavou. Po složení jednou propláchnout a jak pak ještě jezdil.
Voda se na olej naváže bez problémů. Udělá to emulzi. Když to necháš odstát, oddělí se to od sebe, takže to vypouštěj teplý.
Voda se dostala úplně všude, ale na vypláchnutí bude bohatě stačit i vyjetý olej bez usazenin. A klidně i 2x. Já takhle jel s Fa motorem, kde za 10km přibyly asi 2 litry vody. 3x jsem vyměnil olej (cca 30km), než jsem se dostal k výměně těsnění pod hlavou. Po složení jednou propláchnout a jak pak ještě jezdil.
Voda se na olej naváže bez problémů. Udělá to emulzi. Když to necháš odstát, oddělí se to od sebe, takže to vypouštěj teplý.
-> Eidy: můžu naklepnout tu původní,když tomu pomužu ("motorovym"-če
rbenym) silikonem? olej naváže tu vodu? fakt s eto nezadře, kdoví kam všade ta voda natekla .. :-/ do p...
jak moc je to akutní, zkusím jeslit něoc zjistím zitra ale musím do roboty tak s ek tomu neodstanu hned, moýná v pátek, v sobtu,pokud budu mít čím povolit šroub na vypuštění oleje.. ten stačí i jakykoli vyjety? (asi by enbylo dobre riskovat tam polo-plno syntetiku ani na tu chvili,radej koupit tedy novy mineralni-kolik ?
asi se ptám uplně blbě,ale už jsme z těch všech nezdarů nějak "unavený".. :P (navíc o tom vím fakt skoro kulové -co chvila s epotykám s něčím novým co jsme ještě neřešil a neznám :D :( )
jak moc je to akutní, zkusím jeslit něoc zjistím zitra ale musím do roboty tak s ek tomu neodstanu hned, moýná v pátek, v sobtu,pokud budu mít čím povolit šroub na vypuštění oleje.. ten stačí i jakykoli vyjety? (asi by enbylo dobre riskovat tam polo-plno syntetiku ani na tu chvili,radej koupit tedy novy mineralni-kolik ?
asi se ptám uplně blbě,ale už jsme z těch všech nezdarů nějak "unavený".. :P (navíc o tom vím fakt skoro kulové -co chvila s epotykám s něčím novým co jsme ještě neřešil a neznám :D :( )
-> Power of Bass: Rozebrat a najít špatnou mrazovku. Naklepnout novou a případně zalepit. Pak vypustit a nalejt nejobyčejnější olej. Nastartovat a nechat chvíli běžet, aby se voda natáhla do oleje. Vypustit a můžeš pak dát finální olej. Troška vody tam zůstane, ale to se vypaří při delší jízdě, kterou bys měl udělat jako první.
-> Eidy: aha
,takže filtrbhox dolů,víko a dál ? stejně s evypuštění oleje envyhnu a jak z tama vyhnat tu vodu-vlhkost.. lihem? bude třeba to rozebírat? bylo mi jen jasně řečeno NESTARTOVAT (že se to zadře)...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Power of Bass: Mrazovky jsou na hlavě i kolem ventilů pod ventildeklem.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> darabos: kéž by ,kéž by... ale popravdě jsem jiné ani nenašel (pravda nehledal jsem ,jen letmo obhledl) ,ale to by přeci nenatekla voda do olejove vany,aby to olej vytlačilo zkrz měrku ven...
-> Power of Bass: mozno len zátky, skontroluj ostatne v hlave.
-> darabos: kazdopadne asi jebla hlava nebo blok,že .... :( zaclo to progresivně chcat až se zacal plnit chladic(hladina vody nad vyškou hlavy)... kdyby byly vyvalene jine asi bych si vsiml ze mi to ve velkem protika kudy nema.. ale moc casu sem na to nemel,kdyz uz sme si rikal,ze uz to bude plne zmercil sem vytekajci olej z měrky,tak sme přestal a hned to nechal zas vypustit.. každopadně nemam kde a jak vyndat motor a čeká mě shaněni odvozu na voziku do dilny s tim,že rozsah pruseru zjistim až tam....
-> Power of Bass: skontroluj aj ostatne zatky, zrejme aj ine budu vytlacene.
Zdar chlapi !
Průser !!! Akutně potřebuju vědět co s tím... na podzim bylo tak dlouho pořád kolem nuly,že jsem jednou tu vodu neuhlídal a přimrzlo mi to :( kvůli letnímu přilěžitostnému púrovozu jsem nedával nemrzku protože mi přišlo ,že se kapalina pořád ztrácí... dělal-měnil jsem pumpu... no vyrazilo mi to zátku na hlavě u rozdělovače... stalo se nám i na traktoru,a nebyl problém,tak jsem to porstě očistil ůmotorovýmů silikonem "ojel" a mrazovku naklepl... při lití vody mi ale začla zkrz pumpu a hlavně měrkou oleje! chcat voda a vytlačený olej... hned jsme zas vodu zkrz chladič a topení nechal vytect... motor byl 30tis po generalce.. co ted kurva s tím? jsme z toho krajně v kaši .. :(
řeším dovoz nepojizdneho MBčka na kerem sem chtěl dělat s tím,že kilo mi jezdí a ted takový záděr... hlavně nezkurvit motor....
Průser !!! Akutně potřebuju vědět co s tím... na podzim bylo tak dlouho pořád kolem nuly,že jsem jednou tu vodu neuhlídal a přimrzlo mi to :( kvůli letnímu přilěžitostnému púrovozu jsem nedával nemrzku protože mi přišlo ,že se kapalina pořád ztrácí... dělal-měnil jsem pumpu... no vyrazilo mi to zátku na hlavě u rozdělovače... stalo se nám i na traktoru,a nebyl problém,tak jsem to porstě očistil ůmotorovýmů silikonem "ojel" a mrazovku naklepl... při lití vody mi ale začla zkrz pumpu a hlavně měrkou oleje! chcat voda a vytlačený olej... hned jsme zas vodu zkrz chladič a topení nechal vytect... motor byl 30tis po generalce.. co ted kurva s tím? jsme z toho krajně v kaši .. :(
řeším dovoz nepojizdneho MBčka na kerem sem chtěl dělat s tím,že kilo mi jezdí a ted takový záděr... hlavně nezkurvit motor....
-> Vitek: Minimálně jedna náprava mě taky letos čeká - snad dám na 1. pokus, protože i tak do bude delší akce se šlechtěním a nátěrama okolí.. i ta nádrž půjde určitě ven.
-> Jozka: celý ne jen přední náprava musela 2x dolů v rámci mojí blbosti a lenosti. No pak se mi to všechno pěkně vrátilo...
-> Vitek: Tak ono když celý auto 2x ročně úplně rozebereš, jde pak snadno úplně všechno..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Lůďa: Možná jsem měl prostě štěstí, ale já jen sundal plech pod nádrží a ven jí dostal s úplně minimálním násilím. Zpátky šla trochu hůř, ale pořád nic tragickýho... šlo teda o MB.
-> Jozka: To asi ano, ja to takto tahal letos 2x takže to všechno hladce šlo![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Vitek: No, hodinka.. to jenom když jde všechno naprosto hladce.
-> Jozka 10.08.14 21:43:17: stačí spustit a nechat vyset na tlumičích je to cca na hodinku práce a nádrž je venku...
-> Lůďa: Na sériovým autě nádrž vyndat jde i s nápravou na autě - ale je to trochu čuňárna, většinou se ohne podlaha kolem hrdla nádrže a odře i samotná nádrž. Na libovce bych si nápravu spustil dolů, co dovolí hadice a až pak vyndaval..
-> dragon_cb_cz: By ale musela jít dolu i náprava, nebo ne? Sakra tak to asi bude něčím jiným, že auto nechce jít za plynem a do otáček :-(
-> Lůďa: Bez pořádnýho třepání jí nikdy nevyčistíš pořádně... a vyndat jí je práce na chvilku. Ale jinak povlaku bych se moc nebál, dokud není vyrezlá, tak je to podle mě v klidu.
Nemáte prosím rady do života, jak by se dala vyčistit nádrž na 100vce, aniž by musela ven z auta? Nádrž jsem dnes vypustil a je v ní takový jakoby žlutý povlak, vypadá to skoro jak pyl. Děkuju
Včera osmirkované plošky na kladívku,palec a kontakty ve víčku rozdělovače,pak zkontrolován karbec-čistý,šel jsem to projet a bez problémů:-))))