Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami

prohledat
380 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 13.06.2011 do 15.12.2018, založil/a Power of Bass
řadit dle data
22:09:01
11.06.2014
Petuli
-> Eidy: děkuji,zkusím zítra vyměnit,a další typ,že by třeba cívka,svíčky ad.?????
21:55:14
11.06.2014
Eidy
-> Petuli: Tipuju kondenzátor.
21:28:35
11.06.2014
Petuli
Dnes jela v pohodě,pak začala škubat a při vyřazení na volnoběhu nešlo přidat do otáček a zhasl motor,ani nastartovat to nešlo až po nějaké době, a to samé začlo znova:-((((.Kdo poradí?
12:36:08
13.05.2014
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Volant je chycenej tou maticí zespoda, ale i když jí povolíš, tak jde většinou dolů pěkně blbě. Teoreticky by se matice měla zapřít o segrovku co je na volantové tyči a tím postupně volant z tisícihranu stáhnout, ale v praxi bývá tak zatuhlý, že to nehrozí ani náhodou. Vyřešil jsem to pomocí ocelových objímek, které jsem našel u tchána v dílně - dal jsem je na tyč pod tu převlečenou matici, aby se o ně opřela. Když se daly dvě pod sebe a zajišťovací šroub se dorval na krev, tak vydržely víc než volant na tisícihranu a stáhnul jsem ho. Ale prskal jsem u toho jak křeček.



Že drhne kolo o podběh je klasika, omačkanej doraz...
10:11:21
13.05.2014
Power of Bass
-> Adam59: zajímavé,tohle mě nenapadlo řešit,ale dobre info :)

potřeboval bych pootočit volant,bo když jdu rovně,kola jsou rovně,ale volant je pootočený na stranu.. doleva -bylo to bouchnuté napravo,ale zatuhlý brzdič jsem už dříve vyřešil,pravda,ted jak nemam kde to vyzkoušet nevím,jeslti to pořád tolik táhne na tu stranu ,ale nepřišlo mi to,dřív sme si toho všímal dost,ale trasa na kterou se zde bez značek a stk pouštím obsahuje jen velice kratky rovny usek s asfaltem,zbytek je "polňačka"... gumy leč starý gottwaldovský protektory nejeví známky neorvnoměrného opotřebení,tak si říkám,že geometrie by měla být ok.. ale asi to bude hnutý,když mi pravé kolo při plnem rejdu zadni stranou dře o podbeh (ošoupaný nátěr na kov)...

jak je volant uchycený? sundal sem plasty a našel jen masivní matku na tyči řízení, bohužel nejvetší klíč doma mám 32 a ten byl malý... taky mi dost rozpraskal plast,parchant,mám dojem že to dříve taky nebylo... :-/
11:50:07
01.05.2014
Adam59
-> škoda caddy: no viz Baťa ... "Kolo ukládejte upevňovacím otvorem disku na šroub držáku v podlaze (ten tam snad máš 3 ) a zajišťuje se maticí. Zvedák ukládejte do prohlubně před kolem a upevněte jej pryžovými pásy". Ty pryžové pásy se mi také nedochovali ...



Dále: "Montážní klíče, šroubovák, kleště atd. jsou uloženy v plátěné brašně pod polštářem levého zadního sedadla. V tomtéž prostoru je uložena i krabice se žárovkami, pojistkami a drobnými díly výbavy." Brašnu já mám koženkovou a nevím jestli je origo a ta krabička je taková plastová ale myslím si že ta moje je ze Š120.
11:05:29
01.05.2014
škoda caddy
Pánové, renovoval jsem u stovky kufr. žádnej vercajk nic, v něm nebylo. Poradil by teda někdo jak tam má bejt přichycenej hever atd. popř. jaký tam bylo nářadí a kde bylo umístěný ? Kdyby náhodou měl někdo i fotky, nezlobil bych se :D
upraveno 1x, naposled 01.05.2014 11:05:41
19:16:53
11.04.2014
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Na tuning starý hadice se vykašli, normálně jí rozřízni, vem si tu plechovou výztuž a zbytek zahoď... nejni to vzácnej díl (jak jsi se přesvědčil) a nestojí to za to.
19:15:41
11.04.2014
Power of Bass
Tak jsem sehnal,hadice doma 289kč.. dneska jsem vytáhl starou,má dost,ale asi ji zkusím ještě vytunit,proste do ní dám plastovou trubku a praskliny zalepim.. ten plech z toho sel celkem blbe ven,ikdyz jsem ho mackal aby zmenšil obvod-nepružil, byl už ponekud orezly..

Taky jsem vyměnil přerušovač blinkrů,stylem pokus omyl jsem pripojil dva draty na ty dva konektory ze tří na kterých to fungovalo,takže to ted mnohem rychleji-spravně blika,na obě strany, taky jsem v zadnich svetlech prebrousil,ocistil naolejoval patice žarovek.. jenom vystražny trojuhelnik mi neblika.. a je prepalena jedna pojistka (1. ?) ,tak jsem zjistil,že nemám nahradní valečkové..možná vyštracham sadu z Dacie,někde byly...

a asi jsem nějak lip zaparkoval,protože i přes ten slejvák zrovna když sem mel auto umyte a sundanou plachtu a nebyl doma,mi tam nijak (skoro) nenateklo.. :P
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 19:18:13
21:38:13
03.04.2014
srdcar 120L
-> RadoS: 52 52
21:08:57
03.04.2014
RadoS
No práve na tom 105 tachometri bola svorkovnica taká istá ako na stovke a k tomu boli také krátke prepojky aby sa to dalo spojiť s elektroinštaláciou. Si to pamätám z doby, ked´som v robote skalpoval jednu 105 SP.
22:02:22
01.04.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: strašně nerad to říkám, ale já mám vždycky pravdu 4 3
21:53:55
01.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Bych řekl, že to vždycky překopali na aktální díly škodovácký, čili až po svorkovnice.. ale "stovková" 1203 mě teda minula, jistej si nejsem..
21:48:34
01.04.2014
dragon_cb_cz
-> RadoS: No rámeček možná vyměníš, ale co svorkovnice? Ty jsou jiné, ne?
21:01:26
01.04.2014
RadoS
Je to normálny budík 105 S, 120, 1203 a na ňom stovkový rámik, dá sa to skombinovať, mal som to tak kedysi, len mi vadilo, že nebolo vidieť vysvetlivky pod kontrolkami.
14:58:51
01.04.2014
dragon_cb_cz
Ještě raději uložím fotku zde:
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od dragon_cb_cz vložen 01.04.2014 14:58:51
14:58:25
01.04.2014
dragon_cb_cz
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-1203.php Tak to -> j_j: asi s tou troskou trefil...
21:09:11
29.03.2014
srdcar 120L
-> j_j: Tak omluva z mé strany, fakt jsem já blbě viděl.
23:57:00
28.03.2014
j_j
-> srdcar 120L: mrkni prosím pořádně :) je to tak jak říká suri + inzerát co jsem dal já (poslední 1977 š 100) jako důkaz. 6 Lůďův tacho tedy nebyl v době výroby stovek (sedanů) 1969-1977 do nich montován, ale pasuje (může být např. z 1203 nebo jako doplňkový modifikovaný ND)
upraveno 2x, naposled 29.03.2014 00:03:34
20:19:46
28.03.2014
srdcar 120L
-> j_j: Tak to špatně koukáš, protože na obr. č. 9 je přesně ten číselník, co má Luďa, chybí zde číslice 30 a 150, čárky rychlosti jsou bílé a ne červené. V tom je ten rozdíl, o který jde. Jinak jsou samozřejmě funkčně stejný.
19:41:09
28.03.2014
suri
to niekto preskladal , ani 77čka čo som mal toto nemala a to bola úplne posledná ...



jediný rozdiel niekde okolo 71 bolo v zmene kontrolky neobsadenej vpravo - žltá za zelenú alebo naopak - už neviem a zároveň aj jej zapojenia ..
19:18:00
28.03.2014
j_j
všechny kila i 1977 měly klasiku stejnej www.eurooldtimers.com/cze /.../43909-skoda-100-r-v-1 977.html zde kilo 1977 a má taky pořád ten stejnej (a to v roce 1977 se už jen domontovávaly standarty obyč kila).....
upraveno 1x, naposled 28.03.2014 23:54:17
19:11:01
28.03.2014
srdcar 120L
-> Lůďa: Tak podle všeho je to asi náhrada za původní
18:19:15
28.03.2014
Lůďa
18:19:02
28.03.2014
Lůďa
Udělal jsem lepší foto.
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Lůďa vložen 28.03.2014 18:19:02
00:17:17
28.03.2014
Jozka
Klasickej tachometr kilí řekl bych, že asi takhle.. řekl bych, že 1970, 72 a 75, co jsem měl se asi moc nelišily, možná leda tak v nějakém detailíku..
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Jozka vložen 28.03.2014 00:17:17
00:11:09
28.03.2014
dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: Kilí klasika je tenhle (moje 110L z roku 74): img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8629_2013-05 -02_00-03-55_26.jpg
00:08:54
28.03.2014
srdcar 120L
-> dragon_cb_cz: Asi by to tedy chtělo fotku origo kilího a porovnat, přece jen už je to nějaký ten pátek. A trochu lepší fotku od Lůdi. I když můj táta měl Š 100 L, r.v. 1974, od novoty a ta měla trochu větší číslice na tachometru, ale jinak byl stejný jako můj. Tak nevím...8 Připadne mi, že tam nebyl rozdíl.
upraveno 1x, naposled 28.03.2014 00:09:44
23:44:40
27.03.2014
dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: Klasický kilí právě má jiný font číslic a celkově potisk je jiný... určitě ho neměly kila před rokem 75, spíš až později.
23:15:06
27.03.2014
srdcar 120L
-> Lůďa: Pokud pamatuju, tak tento typ tachometru se montoval jak do kil, tak i do 1203, od r. 1970, menší inovací bylo pak zvětšení číslic, jinak je funkčně pořád stejný.

1203 měly před tím tachometr s kapilárovým teploměrem jak měly 1000 MB. U prvních 105-120 modelů od r. 1977 se pouze změnil vnější rámeček. Později se přešlo na samostatné budíky. Já měl kilo z r. 1970 a tento tachometr už mělo, pouze s menšími čísly. Samozřejmě měl originál elektrické čidlo teploty.
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 23:16:07
19:22:45
26.03.2014
Lůďa
-> dragon_cb_cz: Jj, to že ho dostaly poslední Kila co se vyráběly už souběžně s Užovkama mě taky napadlo.
upraveno 1x, naposled 26.03.2014 19:23:07
16:26:09
26.03.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Tam je stejně elektrickej...
16:23:09
26.03.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: šlo mi o šlahoun, kterej má 1203 kratší 6
16:15:14
26.03.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: ?? Teploměr je součástí celý tý desky uvnitř, není samostatnej jako u MB.
16:13:01
26.03.2014
j_j
-> Lůďa: neměl jsi to s teploměrem vid? 8
16:09:26
26.03.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Mě se ptej... ale mám pocit, že už jsem ho viděl i přímo namontovaný v autě...
16:05:56
26.03.2014
j_j
-> dragon_cb_cz: no, zajímavé :) do 1203 není?
16:04:48
26.03.2014
dragon_cb_cz
-> Lůďa: Taky už jsem ho párkrát viděl, předpokládal jsem, že ho dostaly poslední kila co se vyráběly už souběžně s užovkama...
16:00:52
26.03.2014
Lůďa
Nevíte někdo prosím více info o tomto tachometru? Je do Škody 100/110, ale vnitřek-číslice atd. má jako první Užovky, díky ...
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Lůďa vložen 26.03.2014 16:00:52
21:12:44
22.03.2014
Power of Bass
asi si tu novou hadici koupím,když to půjde aspon "na sklad" a stejně bych tu starou ale zkusil nějak vytunit :)

Dík moc chlapi.

Adam - to je klasická 75tka? napadlo mě jestli se to taky neunaví ty plasty,aby nepouštěly při kontaktu s benálem např..než pozink sáh bych rovnou po nerezu 1 na přerušovačích (zas je večer a je to nějaká doba co sem tam byl vlezený) mám snad jediné značení barevné tečky .. (modrá,hnědá?) ? .. nebyl moc čas se tím zabývat, nicméně tu hadici chci vyřešit,at tam můžu lét ropu a toršku to tu aspon občas projet ,ted nevím jeslti to blbě chytá kvůli vzduchu v hadici-malo benalu nebo je problem jinde .. nejvyšší čas stím pohnout at je to ve stavu a ..kura,už sem měl jezdit,nejlepší počasí,ted dokud nejsou hice a je sucho :P ale bez pomoci známeho kerý mi slíbil lak a má možnost odtahu-odvozu asi technickou nedám aby mě vrátili značky z depozitu.. no je těch bolistek jakychsi pořád dost... bavilo by mě to víc,kdyby se mi to dařilo efektivně i odstraňovat a mohl jsme vklidu jezdit..

ale za ten pocit.. se těším až to postavím pak před fabriku :D ale musí to být vychytané,aby z toho nebyla akorát ostuda :D ....

edit- tak sem si to nechal změřit,je to 50, nicméně 500,- když mi to nabízel místní překupník v jedíném mistě kde sem to zatím sehnal i s tím,že mi to dá za 450,jsem se jenom poobhledl po modelech abrexu (kilo neměl,to naní snad už vážně nikde) a šel s myšlenkou na to,že si to může strčit někam....
upraveno 1x, naposled 25.03.2014 11:52:57
23:42:57
15.03.2014
Jozka
-> Power of Bass 12.03.14 16:49:55: Jsem byl pro cosi ve sklepě a mrkl na ty přerušovače.. a dvoukontaktový fakt nejsou označený vůbec, u těch je asi jedno, kterej drát kam, odporová spirála se ohřeje tak jako tak.. Když se dává třínožovej za dvou, zapojujou se jen kontakty "+" a "Z" ("P" je pomocnej kontakt pro varovnou funkci - pro pozdější jednodušší spínače varovnejch). Kterej z tvých drátů dát na plus a kterej na Z můžeš zkusit najít dle toho, že "+" jde od 2. pojistky a "Z" z jedný z těch mnohapól. svorkovnic.. no anebo zkusit - pokud někdo nebude vědět barvy izolace..
20:17:40
15.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Bych se musel na ty přerušovače mrknout, ale matně si pamatuju, že některý ty starý měly označení kontaktů buď nečitelný, nebo nějaký odchylný, takže schéma od novýho nebylo k ničemu, muselo se buď pokus-omyl anebo odpertlovat.. no a nebo si to pamatovat "levej-pravej". .10
19:27:44
15.03.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Ten navod tu nekde mam, zkusim vyfotit...
16:25:00
15.03.2014
Jozka
-> Adam59 15.03.14 15:19:20: Když máš origo balení a víš, kterej drát v autě je kterej, tak pomůze, jinak moc ne. 4
15:19:20
15.03.2014
Adam59
Jinak zapojení přerušovače ... bývá nakresleno bud přímo na přerušovači,na krabičce a nebo v krabičce bývá schematko složeno i s návodem 4
13:25:50
15.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Taky si nepamatuju.. řekl bych, že ty rovnoběžný nože, ale vůbec si nejsem jistej...

-> Power of Bass: Divný, proč ti teď k přerušovači vedou 2+2 dráty.. moc bych se experimentovat nebál, jeden vodič bych zapojil a druhým oťukal zbylý dva, pokud by neklaplo, tak přehodit. Uvnitř je jen žhavící spirála a kontakty, to jen tak nevyhoří..



O stovkový hadici tu nedávno někdo někde tvrdil, že se dá koupit, resp. že by koupil dvě a udělal z ní jednu na embéčko... bohužel nevím kde.. Já svou poslední nedávno vyhodil..
13:22:35
15.03.2014
Adam59
-> Power of Bass: dá se sehnat jak nová tak se do ní vleze i PVC trubka 4 stejně ji tam budeš muset dát (slouží jako výztuha v místě kde ti hrdlo prochází podběhem do kufru-origo je tam zkružený pozinkovaný plech jenž je zhnilý tak že ti z něj bordel padá do nádrže) 4
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Adam59 vložen 15.03.2014 13:22:35
13:12:50
15.03.2014
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Da se bezne koupit nova, do tri stovek se vejdes.
13:03:19
15.03.2014
Power of Bass
právě ,jsem s tím raděj nechtěl experimentovat..

btw nějaký tip jak opravit/nahradit tu popraskanou přívodní benzinovou rouru od hrdla do nádrže? vadil by kus PVC/PP nebo průměr jsme neměřil jestli by to bylo voperovatelné, nejsem si jistý,že by ještě po vrakáči bylo z čeho kanibalizovat nějakou použitelnou...
03:40:03
13.03.2014
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Sakra, kdybych já si pamatoval který dva jsou zapojený - před týdnem jsem ho měnil taky 8
Extreme Tyres