skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dálkové cesty se škodovkami
-> DJFrndzalica: ony tadyty dálkový cesty, mají kolikrát předlohu z cest v 60.letech, tam jsou různé blázniviny z dnešního pohledu - právě tam jeden pán doporučoval Pionýra, že s ním byl v SSSR, další rok na Jadranu a tak...defekt - jen píchlé duše.
-> vhml: zkusim se zeptat jestli mu něco v garáži nezbylo.... už dřív mi sliboval sání na webery do RSy s kterou jezdil než přesednul na trabuka..

-> vhml: poněvadž jseš těžkej jak prase :), mě nebolí :P.
-> Pavel P..: závodní hlava je i dnes nesehnatelná věc bohužel. Takže se po různu snižujou bloky, odlejvaj vyšší písty, atd :-D
-> m8rinek: v závodním mtooru jsou taky jen dva kruhy ze 3 :-D
Fichtla nemam dodelanyho, a do toho bych asi ani nesel, boli z toho prdel. Ten trabant ma aspon sedacku poradnou :-D
Fichtla nemam dodelanyho, a do toho bych asi ani nesel, boli z toho prdel. Ten trabant ma aspon sedacku poradnou :-D
-> vhml: no právě... na tom závodním s kterým jezdil za nějakej Svazarm tak vyprávěl jaký měl úspěchy a jak těžce sháněli nějaký závodní hlavy Assman z německa a závodní gumy byli OR6 a podle hloubky vzorku byli buď na mokro a nebo sjetý jako slicky na sucho 

-> vhml: hele nepojedem taky někam na fichtlech? :D
-> Pavel P..: jo jo kolega vyprávěl jak v itálii vyráběl těsnění pod hlavu z alobalu z čokolády. Případně jak ze záložního motoru měnil kruhy na ten v autě s tim, že mu jich půlka popraskala a domu jel jen na zlomek atp.
-> Pavel P..: jako vybrus je na tom fakt za chvili. Hlava i valec drzi na 4sroubech, stahnes to, vyklepnes pistni cep a hura...
Klika je v kulickovejch loziskach takze ty se nema moc co stat.
Klika je v kulickovejch loziskach takze ty se nema moc co stat.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): tak jasne že sú to šialenci, do Kazachstanu na pionieroch je podľa mňa šialenstvo
Už keď tak, tak aspoň spraviť takú dlhú trasu SK-CZ...a nie Kazachstan


-> vhml: taky dobrodruh
jo když vyprávěl známej jak dřív závodil na trabantech a generálku dělal na chodníku, ráno začal a odpoledne už valil s rodinou na chatu


-> DJFrndzalica: No podla mna su to sialenci... ale ticho im zavidim ze maju na taketo cesty "gule"
Tohle mám v plánu přístí týden TRABANTEM aby se zajel motor, jeden ráno tam, druhej v noci zpátky. Plus mezitím odtrénovat a odject Rally Krkonoše, též tím trabantem :-)
mapy.cz/
mapy.cz/
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): toho Mareka Slobodníka poznám osobne, je to moj sused a už dlho sa venuje motorkám...
-> Enggik: Ty, ale to je dobry napad ...
-> afro100: To se asi ještě načekáš




-> Enggik 09.06.11 21:17:42: az budes u hranic zo Slovacou daj vediet ;)
-> j_j: Dej mi pokoj ! mne stačilo tenhle víkend najet ve 105Sku za tři dny 800km
A to jen z Prahy do Brna a po okolí
Ale někdy bych si chtěl objet republiku podél hranic
-> oppik: Nikoho jinýho tam neznám!




-> oppik: Nikoho jinýho tam neznám!
Enggik 09.06.11 20:21:58 napsal:
→ COL: → Syny: Taky by mne zajímalo jak to
chtějí stíhat. A hlavně když jsem to auto vyděl nedávnou stát
u kámoše v ulici
Ale maj Ti kluci můj obdiv, protože tou škodovkou jezděj jen tyhle dálky.
na běžný ježdění mají jiný auta.
doufám že myslíš tím u kámoše v ulici MĚ

→ COL: → Syny: Taky by mne zajímalo jak to
chtějí stíhat. A hlavně když jsem to auto vyděl nedávnou stát
u kámoše v ulici

Ale maj Ti kluci můj obdiv, protože tou škodovkou jezděj jen tyhle dálky.
na běžný ježdění mají jiný auta.




-> Enggik: díky,ale první cestu bych viděl na to Slovensko...
(zatím teda mám na cestu připravenej rozdělovač a věci k němu, koupil jsem relátko, strunu plynu)
tak se pojdte na příští léto dohodnout na nějakou jízdu :)
(zatím teda mám na cestu připravenej rozdělovač a věci k němu, koupil jsem relátko, strunu plynu)

tak se pojdte na příští léto dohodnout na nějakou jízdu :)
-> COL: -> Syny: Taky by mne zajímalo jak to chtějí stíhat. A hlavně když jsem to auto vyděl nedávnou stát u kámoše v ulici
Ale maj Ti kluci můj obdiv, protože tou škodovkou jezděj jen tyhle dálky. na běžný ježdění mají jiný auta.

Ale maj Ti kluci můj obdiv, protože tou škodovkou jezděj jen tyhle dálky. na běžný ježdění mají jiný auta.

-> COL: Presne tak... Kdybych neco takovyho podnikal, tak si ty mista budu chtit uzit a ne ze pojedu nekam dnem a noci, tam pak zakempim na tejden, pak popojedu jeste nekam dal kde se cvaknu u Gibraltaru a hura zase rovnou zpatky...
Kazdopadne neco podobnyho bych rad nekdy taky uskutecnil... Nejakou blaznivinu :)
Kazdopadne neco podobnyho bych rad nekdy taky uskutecnil... Nejakou blaznivinu :)
-> Enggik: Gibraltar za 14 dni je pekna fuska... a jestli nechteji jet po dalnicich tak potes koste
. A koukam, ze chteji jet jeste do Portugalska, stavit se v Madridu a Andorre a cca 6 dni se koupat. To vychazi tak na 940 km denne.... To z tech mist uvidi tak akorat ceduli. Do toho bych teda nesel.

-> vhml: vloni jsme spali v penzionech, letos jsme chtěli stany, páč jsme jeli jen dva, každý na svém stroji, takže se vešel i stan a pořádnej spacák
-> suri 06.06.11 21:11:54: v poho,bylo jich tam prej mraky a já se kouk znova a je to dokonce 2003

-> suri: 

-> Radek Retro eLeSo: súdim len podľa felicii
jinak teda sorry za kvalitu fotek ale je to přefocovaný z klasickejch lesklejch

-> j_j 06.06.11 20:50:35: vozim klasiku co vždy vozil táta a tady se zmiňovalo,jen do toho Dánska s kámošem sme byli dva tak se vezli i jiný věci
-> suri 06.06.11 20:52:20: psal sem asi 2002-2003
Radek Retro eLeSo 06.06.11 20:30:07 napsal:
Velká Británie čo to je za rok? tak 98-9?
Velká Británie čo to je za rok? tak 98-9?
-> Radek Retro eLeSo: to jo, vážně pěkný....ta se nacestuje
vozíš něco speciálního s sebou nebo vcelku to, co tady již bylo zmíněno ?

jinak mam i něco v kartě,takže jako malej s našima taky Grossglockner,Italský alpy,Švýcarsko a několikrát různě po Německu
Já od doby co sem přičuch k Německejm srazům,sem tam byl nespočetněkrát,taky třeba jednodenní sraz až do Augsburgu(tam a zpátky 720km)
Myslim že toho ta moje obluda tady označovaná zvládá dost..................... ..
Já od doby co sem přičuch k Německejm srazům,sem tam byl nespočetněkrát,taky třeba jednodenní sraz až do Augsburgu(tam a zpátky 720km)
Myslim že toho ta moje obluda tady označovaná zvládá dost..................... ..

a kámoš s bejvalkou,fotil toho víc cestou ale já dám jen něco(asi 2003-2004)
Belgie
Belgie
opět Dánsko,s kámošem na Škoda tour,do Škoda muzea a pak až do Legolandu(Billund) 2004
tak přidám něco málo ode mě
04/2002,nejdřív do Holandska na sraz Český veterán den a po pár dnech do Dánska
04/2002,nejdřív do Holandska na sraz Český veterán den a po pár dnech do Dánska
-> Jarda: o tom cyklovači jsem taky četl, tak ho nepoužívám, altík jsem ještě nezkoumal, nějak není čas
-> M@rtin: no dit to rikam... me prijde, ze u feldy po extradlouhej ceste odchazi altik, proto radeji s sebou
Ing. Janda z Cimbu mi jeste tvrdil, ze dlouhodobe pouziti cyklovace steracu muze u mpi vazne poskodit RJ
Regler jsi nezkousel menit? jinac to bude asi dioda...

Regler jsi nezkousel menit? jinac to bude asi dioda...
-> Jarda: No já neměl žádnej problém, ale cca 1000km po návratu šel do kopru altík, tak jsem koupil novej 70A Magneton

-> M@rtin: tak na mpi feldu urcite snimac polohy klikovky, zapalovaci listu (u BMM vysokonapetovou civku) a pak altik a klinak (ale ten jde koupit vsude) ja feldou projel italii a pak v CR probliknu auto ktere proti me predjizdelo a ono to prestavalo jet - baterka byla total vybita a nedobijelo to - odesel regler
Já jsem byl loni na ve Švýcarech, ve Francii, na azurovém pobřeží a v Itálii, celkem za 14 dní jsem najel cca 5000km s nově postaveným motorem, co měl najeto 2500km ...
cestovní rychlost na dálnicích 120 - 140km/h, okresky 90 - 100, sebou jsem nic nevezl, jen základní nářadí.
cestovní rychlost na dálnicích 120 - 140km/h, okresky 90 - 100, sebou jsem nic nevezl, jen základní nářadí.
loni nejdal Wattmannshagen, Lalendorf, Deutschland pres 700 km tam plus naky jezdeni tam a za 5 dni zpet.
85 % po dalnici otacky okolo 4-5 tisic. asi 4 prestavky na pul hodky.
jedina zavada moc oleje v prevodovce takze si to po dojezdu upsouklo :)
Bedna naradi plus naky ty zakladni nahradni dily
Letos chci zas plus nekam dal ;-)
85 % po dalnici otacky okolo 4-5 tisic. asi 4 prestavky na pul hodky.
jedina zavada moc oleje v prevodovce takze si to po dojezdu upsouklo :)
Bedna naradi plus naky ty zakladni nahradni dily
Letos chci zas plus nekam dal ;-)
-> vhml: v pátek odpoledne nasednou a dopoledne vylézu zlomenej z auta - ale pak sji den v prdeli 

-> Luky.: škoda, bejt to do 250km tak se zmákne za jeden den i zpátky. Spíte pak ve stanech? Nebo nějaký penziony?