-> palinator: k výměně těsnění pod hlavou bych ho moc nenaváděl, pokud to ještě nedělal mohl by si pěkně zavařit - to doslova. Z cesty na Slovensko bych nedělal moc vědu, dílů zatím spousta k dosažení, domluvíš se a slováci škodovky znaj a budou to umět, někdo někde, opravit. Vyměň olej za něco rozumného typu Mogul super, vem díly jak psali kluci - struna, karbec, rozdělovač, cívka, věci kolem brzd a jeď.
Moje 136tka dala bez údržby na cestě taky okruh ČR-Slovensko-Maďarsko-Rum
unsko-Bulharsko-Srbsko-Maď
arsko-Slovensko-ČR.
Se stovkou jsme jezdili s přítelkyní do Chorvatska asi tři roky a naprosto bez problémů, hlavně to moc netrápit (za mě cca. těch 90km), občas nechat vydechnout a skouknout jestli něco neteče...
Když jsme jeli poprvý špatně jsem odhadl cestu a stoupání za Lublaní jsme jeli asi 4hodiny v největším parnu po poledni, auto vydrželo s teplotou vody s bídou od odpočívadla k odpočívadlu a to jsou tam hodně blízko u sebe

. Nicméně mělo to i výhodu morgoši (stále ti samí) v passatu mi nabízeli ke koupi zlato co pět minut - než stovka vychladla obešli celý parkoviště a na dalším parkovišti jsme se zase sešli
