Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů

prohledat
237 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 23.01.2011 do 25.11.2022, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
řadit dle data
17:30:55
06.02.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono hlavně projet se s prvním Favoritem z kraje výroby někde po hrbolech a vidět jak neudělali 2 Favority stejně, tak by mě chuť na Fáčko možná taky přešla. 3
17:17:53
06.02.2019
dragon_cb_cz
-> PeeterCZ: Jeden ten 90kový sedan je ta moje 5



-> Tom Troll 06.02.19 13:50:04: Teorie "většina motorů 742.136 je ze sedanů" je fakt zajímavá a řekl bych, že úplně mylná 3 Najdi si libovolnej dobovej návod na zástavbu favomotoru dozadu - všude se píše, že máš použít "sání, svody, domek termostatu a vodní pumpu z Rapida" - o sedanech nikde ani slovo (maximálně se někdě uvede magické 742.136) - a přežívá to do dnešních dnů, spousta lidí si 136 dodnes ztotožňuje s Rapidem a o sedanu ani neví.



Důvod je podle mě přesně ten, který zmíňuje -> Tomaso435 06.02.19 14:38:49: - Rapidy měly vesměs fakt tvrdej život a zároveň byly relativně levný, takže když byl nějakej zásadnější problém, tak se prostě kuchly použitelný díly (hlavně ten motor) a zbytek šel do pece a za pár tisíc se koupil další kus... sedany 136GL si naopak kupovali (z mý zkušenosti) spíš "usedlejší" a zároveň relativně konzervativní lidi. Kdo neměl prachy nebo je za to nechtěl dát, ten vzal obyč 105/120, kdo je měl a nebyl příliš konzervativní, volil fáčko. 136GL vzali podle mě lidi, co relativně peníze měli, ale zároveň byli konzervatní, opatrný a chtěli "starou jednoduchou škodovku" (fáčko bylo nový, složitý a podezřelý - elektronický zapalování, brrrrr!!! - samá elektronika, to ti nikdo neopraví!... úplně to slyším 3 Na tenhle profil mi přesně sedí předchozí majitel mojí (z vyprávění jeho bratra, který mi jí prodával, původní majitel už byl po smrti). A i z pár rozhovorů s původníma majitelama 136GL co je doteď provozujou mi to vychází stejně...



Jeden takovej jí zatvrzele odmítá prodat, protože se rozhodl, že jí dojezdí do mrtva, protože o novější auto (čti Favorita) se v Praze bojí... nebo tak něco 172
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 17:18:26
14:58:18
06.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tomaso435: pravdu máš

Ty tabulky už se tu kdysi řešily, jsou v tom namixovaný favoriti4
14:57:51
06.02.2019
PeeterCZ
-> ptk: Rapid 120 asi ani není tak raritní z hlediska počtu vyrobených kusů, jako spíše z hlediska toho, jak málo se jich dochovalo... a když už ano, tak málokdy v původním stavu. V Kvasinách (kde byla přijatelná kvalita výroby), se dělal R120 asi jen v modelovém roce 85 (s novějším jsem se nikdy nesetkal)... a asi jen v malých počtech, protože se dělal souběžně s R130, o který byl mnohem větší zájem. V BAZu se dělal R120 dýl (teď nevím z hlavy - ale buď do r. 86 nebo 87), ale jak se obecně ví, s mizernou kvalitou, takže v solidním původním stavu je jich jako šafránu :-)
14:39:17
06.02.2019
PeeterCZ
-> ondie 06.02.19 13:48:47: Taky se přikláním k názoru, že údaje za rok 90 budou hodně zkreslené... Kdyby těch aut fakt bylo vyrobeno tolik, kolik je uvedeno v tabulce, tak by to znamenalo, že drtivá většina sedanů 135/136 by byla ročník 90. Já jsem se ale téměř výhradně setkal (ať už reálně nebo na internetu) s rokem výroby 88 nebo 89, přičemž sedany 135/136 s prokazatelným rokem výroby 1990 jsem viděl snad pouze dva, pokud se nepletu... A vzhledem k tomu, že výroba 742 v pobočných závodech pravděpodobně skončila už v lednu 90, tak by takový počet aut nebyli schopni stihnout ani vyrobit...
14:38:49
06.02.2019
Tomaso435
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.19 13:59:12: a hlavně kolik desítek rapidů se zkurvilo tuningem kterej se dal ukecat na jednu dvě další stk a jelikož to byl rapid, tak z pravidla plyn na zemi nonstop a ty auta byly zrasovaný něco jako octavia I RS . to auto taky má dneska kdejakej matloň kterej s tim jezdí jak vocas.
14:10:45
06.02.2019
ptk
-> Tom Troll:

to ste ma celkom potešili, ešte by ma zaujímalo, koľko Rapidov 120 bolo vyrobených 8

príde mi to ako hodne raritné, ale možno sa mýlim.

moje vin sa mi bohužial dohladať nepodarilo, ale vzhľadom na stav a nekvalitu kusu by som povedal, že to kludne mohla byť BAZ 1

ked tak doma pozriem zo starej poistky vin, tie mám určite.
14:01:45
06.02.2019
Tom Troll
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Potichu závidim. 3



Tenhleten web skýtá dost archeologickejch nálezů.
13:59:12
06.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tom Troll: ty jsi tu dobu o zmiňuješ nezažil viď? To že se kuchali auta ve velkym to ano, ale vetšina dílů byla za rapidů ,popř. 130 sedanů, semtam nejaka 125 s vlečkou, vetšinou 130, nikdo to nechtěl, praskaly tomu hlavy :-) , a favo si tam vzdycky za odpoledne nacpal, 4pist, a vlečky chodily do 105tek v rámci "tuningu" ,auta byla na každym rohu, kupovala se v řádech tisicikorun, s opravdu hezkejma kusama se šmelilo v celku dál. Krásný to čas3
13:56:17
06.02.2019
ondie
-> Tom Troll: Já takhle kdysi na FB dost času prohovořil s jedním Kanaďanem,kterej se zdál,že dost věděl. FB sem ale pak utnul a komunikace i kontakt zmizely v nenávratnu a už si ty čísla nepamatuju,ale povídal taky něco o počtu prodanejch kusech.
13:50:04
06.02.2019
Tom Troll
-> dragon_cb_cz: No já tě chápu, u nás ještě taky jezdí 1. majitel se 136GL, jsou, ale například mě přijde, že v každý druhý kartě aut tady deset let a víc vzadu je "zdroj dílů shnilá 136GL na díly" i s fotkama a taky příspěvky typu - "vlečku seženeš na vrakáči 136GL jsou všude..." datováno 10 a více let zpět.

Furt bych řek že 136GL bylo dost, ale všechny byly rozebraný kvůli hnilobě a bylo snažší překopat 105 na 136 protože zachraňovat sedanový kastle nedávalo tehdá smysl...

Kolik lidí tady má motor 742.136, většina toho bude ze sedanů.



E: -> ondie: je to možný, je to velká neznámá a blbě se na to budou hledat informace.

Zbytek americkejch GLi zmizely do skandinávie potom co SKOCAR neodebíral/nemoh odebírat/auta neprošly homologací, tam bych hledal většinu toho zbytku, a poslení rakousko/německo a RiCe všude možně včetně británie.
upraveno 3x, naposled 06.02.2019 13:55:09
13:48:47
06.02.2019
ondie
-> dragon_cb_cz: V tom roce 89´,ale spíš v 90´bude myslim si chyba v počtu jak u 135L/GL tak i u 136L/GL. Teorie se započtenejma Fáčkama by mohla bejt reálná.
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 13:52:20
13:43:15
06.02.2019
dragon_cb_cz
-> Tom Troll 05.02.19 17:06:12: -> Bukaj 05.02.19 17:16:40: Ještě jednou - i když srovnávám stejné motory (136) tak mi to moc nesedí. Řádove se dle té tabulky mělo vyrobit sedanů i kupátek stejně (kupátek 1,73x víc než sedanů) - a kolik potkáváte 136tek Rapidů a kolik sedanů na srazech atd? Přijde mi, že sedan je výrazně vzácnější - ale nejsem objektivní pochopitelně 3
13:39:03
06.02.2019
Tom Troll
-> Jarda: Tohle můžu vyloučit, Rapid 120 se tu normálně dělal viz tohle
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Tom Troll vložen 06.02.2019 13:39:03
13:03:25
06.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.19 10:28:28: vsak proto to pisu :) ja si driv myslel, ze v CR se zadny rapid 120 nevyrobil, jen garde a rapid 120, ze se vyrabel pouze na slovaci4
12:29:31
06.02.2019
Bukaj
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jo, jen v té tabulce je nějakej kiks, respektive zmatek - Je tam Garde kupé 120 a Garde kupé 130 od 1984 do 1986 a Rapid 130 od 1987, takže je to matoucí.

Rapidy 120 se vyráběly v Kvasinách a později hlavně v Bratislavě - otázkou je, zda tato tabulka zahrnuje komplet produkci pod značkou Škoda (AZNP MB a Kvasiny, AZV i BAZ), nebo třeba produkce z Bratislavy (která byla leckdy dost specifická - už jenom odlišným VIN kódem výrobce) v těchto počtech zahrnuta není...?
10:28:28
06.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: on se ptal jestli to vubec existovalo
09:57:38
06.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.19 07:34:16: tak samo BAZ, ale pry par kusu i Kvasiny, co jezdi bilej s modrejma pruhama na garde a rapid na Vckach, tak to je pry 120 z Kvasin
16:41:00
05.02.2019
PeeterCZ
-> michael: A když se zeptám konkrétně, jaký počet vyrobených aut a datum ukončení výroby v MB tedy prosím uvádějí pamětníci?
16:03:19
05.02.2019
michael
-> PeeterCZ: Můj zdroj informací jsou vzpomínky pamětníků, kteří tehdy na M1 pracovali a pracují tam i dnes.
11:50:26
05.02.2019
PeeterCZ
-> michael: Proč si myslíš, že se jich vyrobilo podstatně více? Máš nějaký zdroj informací, který by uváděl jiné číslo než 76? Nemyslím to ve zlém, nechci se hádat, ale já jsem se setkal vždy jen s údajem 76 vozů Š125L vyrobených v roce 1990. A co se týče ukončení výroby typu 742 v MB, nejčastěji se uvádí právě ten termín 4.1.1990, ale setkal jsem se už i s termínem 28.12.1989, kdy se prý začala rozebírat linka na 742. Ale to by teoreticky mohl být termín ukončení výroby karoserií 742 v MB, přičemž těch dalších pár dní mohli už jen kompletovat auta z již hotových karoserií, nevím... Každopádně začátkem ledna 90 byl v továrně totální zmatek, takže nějaké oficiální loučení a focení s poslední 742 se určitě nekonalo. V té době dokrývala automobilka nedostatek pracovních sil pomocí trestanců (hlavně lisovna a lakovna)... 1. ledna 90 ale vyhlásil prezident Havel nečekaně amnestii, vězni byli propuštěni a nastal zmatek, kdy tam najednou chyběli lidi... Automobilka to musela dokrývat lidmi z jiných provozů, kteří ale nebyli na tento typ práce zaškoleni, takže dělali pomalu a zmetky... Byl to takový průser, že to vyvrcholilo 4. ledna tím, že se úplně zastavila výroba Favoritů v MB.... Armáda tam posílala vojáky, aby pokryli nedostek lidí a mohlo se začít zase vyrábět... Je tedy logické, že potom už se všechno soustředilo jenom na znovurozjetí výroby Favoritů a 742 už byla mimo hru... Já bych se tedy přikláněl k variantě 76 vyrobených kusů 125L v roce 90, víc jich podle mě nemohli stihnout.
17:31:11
04.02.2019
Tom Troll
-> michael: Spousta informací který se překrejvaj... teď si vybrat tu správnou pravdu... 7
16:49:25
04.02.2019
michael
-> Tom Troll: Vyrobilo se podstatně více vozů jak 76 všechny vozy na M1 a né v nějaké boční hale.
16:17:09
04.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tom Troll: přesně jak píše Dragon, tohle je utopie, kdyby to byla doložitelně poslední vyrobená, podložená fotkama z linky apod.to bych asi chápal, tohle je prostě jen jedna z mnoha....
15:59:19
04.02.2019
Tom Troll
-> dragon_cb_cz: v MB bylo v lednu vyrobeno 76 aut, to je všechno. Jedna z posledních to bude.

V Boleslavi to už dost dobíhalo a ty auta byly skládaný v boční hale pomalu na koleně (údajne), takže to šlo ještě pomalejc. Favorit byl na linkách a jel naplno.

E: Poslední měl bejt vyrobenej 4.1.90 - 76 aut za 4 dny ještě sedí.
upraveno 1x, naposled 04.02.2019 16:01:43
15:56:44
04.02.2019
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: Tohle by podle mě dávalo smysl kdyby to byla fakt poslední nebo jedna z úplně posledních (jakože třeba poslední den/týden výroby - jako má třeba Lucka Vavrečková svoje kilo), jinak ne. Těch aut vyrobených v roce 90 zas tak strašně málo být nemůže... kastle mojí 136GL je L3818138, tzn o 1974 míň a taky je vyrobená leden 1990 (expedice z Kvasin 10.1.1990). Ale otázkou je jak to bylo s číslama kastlí mezi Kvasinama a MB.
15:50:23
04.02.2019
Tom Troll
-> dragon_cb_cz: Dotáhnout, a dost náročně zrenovovat vzácnej kousek kterej ale krom čísla kastle ničim výjmečným nedisponuje, a moc lákavě nevypadá. Machrovina z toho, že to někdo udělá pro jakejsi historickej odkaz toho auta, ne pro celkovou vzácnost. 8
15:45:29
04.02.2019
dragon_cb_cz
-> Tom Troll 03.02.19 18:53:42: Co přesně by na tom byla machrovina?
07:20:56
04.02.2019
Matsoft
-> PeeterCZ 27.10.16 20:19:16: a navic dle toho co mi proslo rukama mam pocit, ze BAZ kazdy modelovy rok zacinal cislem kastle 00001

protoze jsem mel Garde s cislem 212 a byla to 83, rapida 84 nebo 85 a mel take dost nizke cislo... a kdyz vidim to cislo na tom zelenem, tak mne to jen v teto myslence utvrzuje.
18:53:42
03.02.2019
Tom Troll
na FB na slovensku je na prodej bílá 125L 1990... dle čísla kastle to sedí.



53. série začíná číslem kastle L3798131 v říjnu 1989, tahle je L3820112.



Stav je žalostnej, neni původní techničák, ale kdyby se někomu povedlo jí zachránit tak by to byla machrovina. 5

Tak je alespoň zdokumentovaná.. jedna z posledních. 8



www.facebook.com/groups/. ../2244577882240795

zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Tom Troll vložen 03.02.2019 18:53:42
upraveno 1x, naposled 03.02.2019 18:54:13
11:22:10
18.11.2018
michael
-> TONCEK: Škodovka potřebovala naplno rozjet výrobu Favoritu a né v té době udržovat při životě zastaralou koncepci typové řady 742 nehledě na to jet dvě výrobní řady na to nebyla kapacita. Ohledně Felicie již na přelomu let 96/97 se stálo před rozhodnutím jestli totálně modernizovat Felicii a nebo vyvinout nový vůz na nové platformě a to také tehdy dostalo zelenou, tak nemůže být vůbec řeč, že vývoj Felicie měl dále pokračovat. Bylo jasně dáno, že po příchodu Fabie se výroba Felicie bude postupně utlumovat což se také tak dělo. A jen tak mimochodem přejit u lisovacího nářádí z černého plechu na pozink není vůbec jednoduchá záležitost a někdy nejde vůbec realizovat. A neřekl bych, že Fabie byla drahá na rozdíl od Felicie, když např. v roce 99 - 2000 ve Felicii za 240 tis. nebylo nic a Fabie za 270 tis. měla v classiku centrál, tonová skla, servo, stavitelný volant, sedačku řidiče a nehledně na to, že to byl vůz někde jinde než tehdy Felicie.
06:34:36
18.11.2018
peter13789
-> Tom Troll: Presne taku mam teraz ja, zeleny stitok a vin zacinajuci na L
21:06:12
17.11.2018
TONCEK
Tak co podle tebe byl hlavní faktor že škodovku koupil vw? Favorit přece. Škoda měla dále vyrábět škodovku sice v malé utlumují formě ale určitě dále. Info mám přímo od člověka od MB(ANP). I výroba rapida měla dále jít a byl vytvořen další facelift, (který je v inventáři) a jeho palubka je velice podobá favoritu! A ač se to nezdá o rapidy byl dále vcelku slušný zájem na západě ( británie, niozezemsko atd. Ale před vše bylo nakonec jinak a to už měl v rukách vw. Takže žádný nesmysl.

to samé platilo o felicii o 10 let později. Její vývoj měl dál pokračovat , protože se nadále dobře prodávala po boku drahé fabii, měl do ní přijít motor, který dostala nakonec fabia 1.4 MPI a dostat pozink atd..... leč vw rohodl jinak. Jediné co se po prodeji škodovky vw povedlo dále vyvíjet byl náš motor. 1.3 SPI/MPI-1.4MPI. To byl uspěch, ale němcům trochu po chuti. I pro ně to byl zastaralý motor, ale stále nejlehčí v dané kategorii, nez jejich 1.6........
20:07:06
17.11.2018
michael
-> TONCEK: Co je to za nesmysl, že vyrobu Š125l utlo vedení VW a jak si přišel na to, že výroba měla pokračovat dál, když by nebyl tak velký problém při rozjezdu výroby Favoritu, tak by výroba Š125l přestala již podstatně dříve.
19:49:48
17.11.2018
TONCEK
Přesně tuto otázku jsem si nedávno také kladl. Že počet vyrobených Š125l je nějak málo. jen mě rukama prošlo kolem 5 kusu. Její výroba měla přeci pokračovat i dál po roce 1990. Výrobu utlo podstatě vedení vw. Když jí 1991 koupila. Důležitý byl Favorit, a ne řada 742, kterou brali němci jako prehistorii. Š125l měla být levou a uspornou variantou vedle tejdy drahého favorita. Takže určitě se nepočítalo původně, že po roce 90 skončí takto rychle. To že MB, neví nic mě nepřekvapuje, protože to co jsem se kdysi dozvěděl tak mě jen v tomto utvrzuje. Škoda MB, se a řadu 742 podstatě stydí a podle toho tak i vypada její prezentování. Jediné čím se dokola a dokola kasají je Favorit. Už jen ty oslavy když favorit slavil 30 let.... ale když 742/743 slavila 40?....
15:20:53
17.11.2018
PeeterCZ
-> Tom Troll: Já si taky myslím, že ten počet 76 + 2 se určitě vztahuje jen ke kalendářnímu roku 1990. V knížce Aby jezdily i v roce 2000 Cedrych uvádí tabulku, kde jsou tyto počty uvedeny... A jako první rok tam uvádí r. 1976, z čehož vyplývá, že to musí být kalendářní roky a ne modelové, protože první modelový rok řady 742 byl rok 77. A pro zajímavost...někde jsem četl, že linka na řadu 742 v Mladé Boleslavi se rozebírala na konci prosince 89, aby následně mohli vyrábět i na druhé lince Favority... Z toho by tedy vyplývalo, že ty 120/125 L vyrobené v lednu 90 by měly být vyrobené v Kvasinách nebo Vrchlabí, ale osobně jsem se tedy nikdy nesetkal se 120L nebo 125L vyrobenou jinde než v MB, tak nevím... Nebo jestli těch pár desítek aut kompletovali v lednu v MB někde mimo linku...
22:19:59
16.11.2018
Tom Troll
Trochu do toho píchnu, nemá někdo data na to kolik bylo vyrobenejch 120/125 za modelový rok 1990, respektive kalendářní srpen 89 - leden 90? 1

V knihách i po internetech je informace 76 kusů 125L a 2 ks 120L, a je to většinou uváděno jako model/modelový rok, ale nechce se mi tomu věřit že by jich za půl roku udělali do stovky aut.

Čekal bych že to bude v řádech pár tisíců, a těch 76 by mi přišlo trefný jen pro těch pár tejdnů v lednu 90.

Taky na to aby jich bylo jen 76 jsem jich už viděl tak 20 kusů po internetech, a pochybuju že takovej výřez zrovna takový úzký škály aut by nejenom přežil ale někdo o něm něco psal na internetech.

(Jsou snadno identifikovatelné zeleným výrobním štítkem v kufru, místo černého, popř. číslo karoserie počínajcí L)

Psal jsem do archivu škodovky, a tam o tom informace nemají. 8
upraveno 2x, naposled 16.11.2018 22:21:32
08:56:37
17.12.2017
Antony - zrušená registrace
Nezabýval se někdo z vás stejnym tématem, ale u rapida 136? Shaním info o konci výroby, 9708 vyrobených kusů, jakym v.č. začaly, nebo skončily.
21:31:09
27.10.2016
Angel
Ano je to F r.85, no pěkně se to tady domotává 3
20:19:16
27.10.2016
PeeterCZ
A já to ještě trochu zamotám :-) Podle mého názoru obecně platí v drtivé většině případů to, že Rapid 120 se dělal v BAZu a Rapid 130 v Kvasinách, ale nebyla by to AZNP, aby nebyly nějaké vyjímky potvrzujcí pravidlo :-) Řekl bych, že z počátku výroby Rapidů tj. modelový rok 85 se i v Kvasinách dělaly částečně Rapidy 120, ostatně Garde se v předchozích letech dělalo taky v obou závodech paralelně. Tuto teorii potvrzuje Angelova fotka - jestli vidím dobře, tak ve VIN je písmeno F, tudíž je to model 85. Já jsem se už taky se dvěma Kvasinskýma R120 setkal, rok výroby 1984 a 1985, oba modelový rok 85. A vyjímka platí i obráceně a to tak, že ke konci výroby v BAZu vyrobili pravděpodobně i nějaké Rapidy 130. Přikládám fotku VIN bratislavské 130 z roku 1987. Řekl bych, že důvodem bude ukončení výroby všech sedanů s motorem 742.12X v polovině roku 1987. Výroba Rapidů v BAZu ale údajně skončila až 31.12.1987, tím pádem se nabízí teorie, že ty poslední měsíce roku 1987 z BAZu vyjížděly buď částečně nebo výhradně Rapidy s motorem 130. Vzhledem k zanedbatelné měsíční produkci BAZu jich ale bude jak šafránu...
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od PeeterCZ vložen 27.10.2016 20:19:16
10:30:10
27.10.2016
Angel
-> CHIP 27.10.16 07:38:16: jo ty první roky jsou fakt zkreslené ve všech knížkách, v té knize Aby jezdili i v roce 2000 je právě psané že 130 se začaly dělat už v 84 a přitom si zase naserou do huby a daj tam taky něakou tabulku kde to napíšou úplně jinak ..... maj to něaké chujaté všude..3
07:38:16
27.10.2016
CHIP
-> Angel: To je zvláštní kniha .. Rapid 130, že se dělal jen 87-88 ? Tak to budu mít doma nějakou nesmyslnou raritku .. když mám Rapid 130 z roku 85. 3 1
21:16:47
26.10.2016
Angel
tady ještě jeden sken z knížky Opravy automobilů škoda 105-120-130
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Angel vložen 26.10.2016 21:16:47
21:15:00
26.10.2016
Angel
Aby jezdili i v roce 2000
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Angel vložen 26.10.2016 21:15:00
upraveno 1x, naposled 26.10.2016 21:15:29
21:12:35
26.10.2016
Angel
Tady je štítek BAZ
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Angel vložen 26.10.2016 21:12:35
21:11:41
26.10.2016
Angel
tady je sken ze zmiňované knížky Aby jezdili i v roce 2000, a jinak rapidy 120 tedy s číslem 12MOOG se dělaly i v kvasinách toto je štítek našeho rapida kvasiny
zvětšit Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů - obrázek od Angel vložen 26.10.2016 21:11:41
20:50:04
26.10.2016
Angel
-> Peca 24.01.11 20:51:05: Scifi to není stačí si najít celkový počet vyrobených karoserií...
07:09:33
22.10.2016
FrantaM
-> Enggik: OK, merito věci ovšem bylo napsáno, tedy stručně:

Rapid 120 (do 7/87) - BAZ; roční produkce cca. 3500 vozů

Rapid 130 (resp. Rapid 135, Rapid 136) - AZNP Kvasiny do r. 1990.

Ohledně produkce typů jsem psal již o knížce od R. M. Cedrycha "Aby jezdili i v roce 2000" z vydavatelství Grada (rok vydání 1994 - pokud byly nějaké dotisky, nevím, ale je to možné zjistit přes net).
22:06:04
21.10.2016
Enggik
-> FrantaM: To co tu píšeš s tím označením je identifikační označení typu v rámci VIN kodu. Navíc se píše bez toho 742.--- 4 Motory se označovali pouze 742.12 nebo 742.12x , jak už ti psal -> MOLSO:
20:50:14
21.10.2016
FrantaM
abych to tedy uvedl na přesnou míru: 742.12MOLS se týkalo motoru 120 LS; 742.12MGLS se týkalo motoru 120 GLS. Stále platí informace ohledně ukončení výroby. Mimochodem, produkce z BAZ, která měla být o poznání horší než produkce z Kvasin, nepřekročila roční produkci 3,5 tisíce vozů.
Extreme Tyres