![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadrhavajuci plyn
Milos: mno ale co kto huli ten umi ne... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> BEYER:
![14](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
strucy: ale co at je fun...
chooki: mozno jazdim jak ko*ot ale urcite lepsie jak ty
mno nieco mi to pripomyna ne Juro jeb nato nepredbiehaj jeb nato
kua s tebou by clovek isiel asi fakt tyzden
ale jazdis pohodovo a nikam sa neponahlas... ja viem teba bavy jazdit aj za traktormi
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
chooki: mozno jazdim jak ko*ot ale urcite lepsie jak ty
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
vy ste všetci iný nazov je zadrhavajúci sa plyn a riešite tu kto aké ma brzdy a atd dilinovia jebte na to
Och chuapi. Labors sa ubera spravnym smerom. Ide tu o pomer jak plochy piestiku v THV oproti plocham piestikov v brzdicoch, ale aj o paku tvorenu pedalom, polomer stredu piestikov od osi kolesa a taiksto aj o ucinnost posilovaca. To k ucinnosti brzd. Problemom brzd je odvod tepla. Zaprve, brzdovka zacne varit okolo 250 stupnov. Sice sa da zohnat aj lepsia, ale tu tam asi malokto z vas ma. Ked zacne varit, tak mate po prdeli. Potom sa zacnu palit dosticky. Tym se sa palia, tak vlasten zacnu plavat na tenkej vrstve plynov a trenie medzi nimi a kotucmi sa niekolkoradovo znizuje. Vtedy sa uz vlastne ani nehovori o brzdeni :). No a zabudate na smyk kolies, ktory sa da spravit aj na seriovych zhrdzavenych brzdach. Ja som nemal problem hodit to do smyku aj na dazdom umytom asfalte ked uz bol len trochu vlhky a bez prechu. Ak chcete mozem vam ukazat v akom stave mam kotuce :). Takze ak chcete brzdit, tak ABS.
A este sa Vam divim, ze mate tak malo fantazie. Co tak dat sakymu vyrobit drziaky 4 piestov s uchytmi aj na opacnu stranu. Vyrobne ani cenovo to nie je problem a 2x4 piesty odvedu viac tepla nez len jedny. Akurat bude asi musiet nastupit druhy THV a aj druhy posilovac, ale myslim, ze kufor nepouzivate, takze je to len o uprave konzoly.
ALebo este lepsie. Zozente si cerpadlo vymyvlite mu nejaky pohon a spravte brzdy ako v BX a XM. A k tomu nie je problem spravit ABS. Posilovac tam napriklad vobec nie je. Akurat ze to uz nebude skodovka postavena zo skodoviek :).
Proste pustite uzdu fantazii, alebo si proste len "pozicajte" napady z inych aut. Ale nehadajte sa tu, ked sa mozete v realite pobit :).
A este sa Vam divim, ze mate tak malo fantazie. Co tak dat sakymu vyrobit drziaky 4 piestov s uchytmi aj na opacnu stranu. Vyrobne ani cenovo to nie je problem a 2x4 piesty odvedu viac tepla nez len jedny. Akurat bude asi musiet nastupit druhy THV a aj druhy posilovac, ale myslim, ze kufor nepouzivate, takze je to len o uprave konzoly.
ALebo este lepsie. Zozente si cerpadlo vymyvlite mu nejaky pohon a spravte brzdy ako v BX a XM. A k tomu nie je problem spravit ABS. Posilovac tam napriklad vobec nie je. Akurat ze to uz nebude skodovka postavena zo skodoviek :).
Proste pustite uzdu fantazii, alebo si proste len "pozicajte" napady z inych aut. Ale nehadajte sa tu, ked sa mozete v realite pobit :).
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> minno: Vewd o tom to je
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> BEYER & chooki: bavíte sa stále dookola a o ničom.
-> Milos: Ticho ... nerus ich... je to zabava
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
xlapci vy ste iny vajcaci
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
no ty si dobre mimo...si myslis ze sa jazdili len RSka alebo co ? jazdili aj 120ls (tovarenske), 120s z kila, a pred tym este 1000ka a ine a kopec aut upravovanych v garazach svazarmu...
a neboj nejazdim len 60, aj viac :) ale nejazdim jak koko*...a to je rozdiel :) a hadaj do akej kategorie vodicov patris ty ? sulino
a neboj nejazdim len 60, aj viac :) ale nejazdim jak koko*...a to je rozdiel :) a hadaj do akej kategorie vodicov patris ty ? sulino
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Labros: mno pozriem si pascalov zakon
nech v tom mam jasno
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> BEYER: tak mi pak ještě napiš co tam píšou že jaký vliv má ten objem...
chooki: zlato 4piestiky sa pouzivali uz na 70tych rokoch pupus... s130rs karoseria 110R urcite boli blazni aj na 2piestikoch mno ja nemam proti tvojmu autii nic ale ked moje je skarede ale schopne tak tvoje je pekne ale neschopne ja to vidim asi tak dako... mno a co sa tyka este tych brzd... tebe to urcite staci lebo tvoj otackomer nevie co je to ukazat rucicku nad 3tis. a pri tvojej max. po meste 60km/h ti to uplne staci pupus
labros: dnes pozriem do knihy a tam je aj objem piestikov a aj plocha ktoru vyuzivaju oboje brzdy...
labros: dnes pozriem do knihy a tam je aj objem piestikov a aj plocha ktoru vyuzivaju oboje brzdy...
ne ještě jednou
jde o plochu, ne o objem... objem můžou mít klidně menší... Když je větší plocha, pak bude větší i "zdvihový" objem, o to delší pak bude dráha pedálu. a ta plocha - už jsme to jednou počítali - je větší o mála - je to v řádu deseti procent, nějak tak. Spíš mají ty destičky taky větší plochu a je lepší odvod tepla.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
KUA, chlapi clovek ide na obed a tu je hned o 50 prispevkov viac
duri jak si som nepostrehol ze si sa mi ospravedlnoval za poloosi...ale budis...
a neviem co mas proti mojmu autu a brzdam ? a ze sa nepouzivali 2 piestiky na zavodnych autach ? a si myslis ze zavody zacali az ked prisla skoda 130 ? alebo co? ha ha :) neviem, nema to vyznam...ale kua stale hovorim ze mne to zatial staci...aj tak nebudem chodit 150...nebudes verit ale za cely cas co mam auto mozem spocitat brzdenia naplno na prstoch jednej ruky, a vzdy som s rezervol zastavil...jasne ze ked budem tomu davat co to da, a lepit sa na kazdeho predo mnou, tak sa rozbijem...a mozem mat aj desat 4 piestikov...
inac pani ked uz to tu hodnotite, nezabudnite ze brzdnu silu na kolese ovplyvnuje najviac pomer priemeru kotuca a vonkajsieho priemeru pneu...to len pre tych co si davaju velke kola..., a takisto zavodne brzdy sa odlisuju hlavne schopnostou nerobit "fading" (vadnutie) pocas dlhej doby (materiali, konstrukcia, predimenzovane rozmery...).
a napr, u motoriek presli pred par rokmi zo 6 na 4 piestiky...
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
duri jak si som nepostrehol ze si sa mi ospravedlnoval za poloosi...ale budis...
a neviem co mas proti mojmu autu a brzdam ? a ze sa nepouzivali 2 piestiky na zavodnych autach ? a si myslis ze zavody zacali az ked prisla skoda 130 ? alebo co? ha ha :) neviem, nema to vyznam...ale kua stale hovorim ze mne to zatial staci...aj tak nebudem chodit 150...nebudes verit ale za cely cas co mam auto mozem spocitat brzdenia naplno na prstoch jednej ruky, a vzdy som s rezervol zastavil...jasne ze ked budem tomu davat co to da, a lepit sa na kazdeho predo mnou, tak sa rozbijem...a mozem mat aj desat 4 piestikov...
inac pani ked uz to tu hodnotite, nezabudnite ze brzdnu silu na kolese ovplyvnuje najviac pomer priemeru kotuca a vonkajsieho priemeru pneu...to len pre tych co si davaju velke kola..., a takisto zavodne brzdy sa odlisuju hlavne schopnostou nerobit "fading" (vadnutie) pocas dlhej doby (materiali, konstrukcia, predimenzovane rozmery...).
a napr, u motoriek presli pred par rokmi zo 6 na 4 piestiky...
Labros: tak dostali sme sa tam kde sme chceli
trochu som to polietol ale vieme kam som mieril
tot to iste ak ma vacsi objem sucet piestikov v 4piestiku ako 2dvojpiestik tak by mali mat vacsiu silu takze a tym ze je ta sila rozdelana na 4 casti tak aj tlak je tak
cize ciste teoreticky by mali byt ucinejsie otazka je o kolko ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> BEYER: tak je to pravda, že bude síla větší. Tlak ne, ten je v uzavřené nádobě všude stejný. Archimédův zákon je o něčem trochu jiném ale to je tady fuk... ano, když dáš THV 19mm a prasátka 22mm tak budou brzdit víc.
Labros: mno lebo ja som mal na mysli ze ked mam THV 19 a napr... v zadu piestik 22 tak zadok bude lepsie brzdit
neviem nejak podobne funguje aj archimedov zak. nie ked dam mensi priemer valca na druhe str. vacsi tak na str. 22-ky by mal byt vacsi tlak... teda silnejsie brzdit... nieco pod som myslel aj s tym 4piestikmy ak maju vacsi objem ako dvoj piestiky mali by brzdit lepsie... ci sa mylim.. ponima to archimedus takto dako
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> BEYER: jo dělaly se válce 22mm ale ty se dávaly na škodovky bez posilovače.první 130ky měly prasátka 22mm tak nevim jestli taky neměly THV 22mm. Ale asi jenom první dva roky.
-> VeTëV: to by mě moc zajímalo.. pošli mi to mailem prosím prosím
Labros: moze byt... ale robili sa 22 a 19 tam by mal byt rozdiel v brzdnom ucinku ci ee ? mno ale mam pocit subjektivny ze zo 100 na 0 to je na jedno brko... od vacsich rychlosti je to citit asi viac... uz dlho som nejazdil na dvojpeistiku takze tazko sa mi uz zrovnava ale v kazdom pripade na bezne jazdenie je to uplne jedno... pri vyssich rychlostiach mam pocit ze ten 4piestik reaguje lepsie ako dvojpiest... teraz ma neukamenenujte... taxo 160km/h prudke brzdenie na 100km/ a nasledne brzdenie 0km/h zo 160 na 100 pohoda ale potom uz bolo citit ze uz to nieje uplne ono... na dvojpieste pri 150km/h nemal taky nastup a zbytok nieco obdobne ako 4piest... ale je to len moj pocit takze to nieje vieruhodne
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Labros: nevim presne, lae je to ze staryho svta motoru a nebyl to vartas a skudka ale 120 - 2pist versus rapid (nebo garde)- 4pist :-)) ale blize by mel vedet sep pac me temito udaji obdaril po tom co sem si zrepasoval 4 pistky (tedko) a menim za repasovany 2 pistky (loni ) :-(
osobne si myslim, ze na beznej provoz jsou 2 pistky jez samo nejsou komplet KO plne dostacujici a ja sem s nima spokojenej
osobne si myslim, ze na beznej provoz jsou 2 pistky jez samo nejsou komplet KO plne dostacujici a ja sem s nima spokojenej
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTëV: jo myslíš ten srovnávací test warťase a škůdky... jo je to na warťáckejch stránkách.. i když nevím jakou brzdu má warťas vzadu.. ale jo, dá se to brát jako test škodováckejch 4pístků.
-> BEYER: opakuji.. "brzdový válec je totiž stejný. "
A objem je úplně irelevantní. Má vliv jen na zdvih pedálu.
A objem je úplně irelevantní. Má vliv jen na zdvih pedálu.
-> Labros: mam ten dojem ze sep koukal na test ve starym Svete motoru a rozdil je mezi 2 pistkem a 4 pistkem - z 80km/hod provozni brzda u 4 pistu 33,8 a u dvou 33,9m
Labros: staci si to pozriet v knihe a spocitat
fakt si to teraz nepamatam... ale myslim ze objem piestikov je u 4piestu viecsi ako u dvoj piestu... a plocha ktoru vyuziva na brzdenie je myslim vacsja u 2piestiku... ako u 4piestiku... mno myslim ze s THV 19 to bude brzdit lepsie ako THV 22... ci sa mylim ?
... ake THV mala vlastne 130-ka ? mne sa mari ze 19... netvrdim ze toto co som teraz napisal je dako vieruhodne... niesom si tym isty... a mozem sa mylit
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> BEYER: právěže tlak v kapalině je stejnej.. brzdový válec je totiž stejný.
Plocha pístků je o trochu větší, ale jen o trochu, protože dvoupístky mají ty pístky zase mnohem větší. Takže brzdná síla je větší jen o málo (už nevím ty rozměry pístků ale když je změříš a pak podělíš jejich druhý mocniny tak dostaneš kolikrát to je..)
Plocha pístků je o trochu větší, ale jen o trochu, protože dvoupístky mají ty pístky zase mnohem větší. Takže brzdná síla je větší jen o málo (už nevím ty rozměry pístků ale když je změříš a pak podělíš jejich druhý mocniny tak dostaneš kolikrát to je..)
-> BEYER: -> chooki: Doprdele ja nemam cas citat co tu pisete, tomu hovorim praca
Ale pekne ste tu nasim Ceskym klegom predviedli skriti slovnik Slovakov
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale pekne ste tu nasim Ceskym klegom predviedli skriti slovnik Slovakov
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Labros: dobre x krat urcite nie to som tiez prehnal ale je to citit a to hodne
teda podla mna ... ked to porovnavam s kamosovou rapidu 136...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Labros: mas pravdu zalezi natom ake mas oblozenie
a velmi... ale pokial sa nemylim 4piestiky maju lepsie rozlozenie sil a tlak kvapaliny je vacsi, ked scitas hodnotu objemu 4piestokov tak by mali byt v ccm3 vacsie ako dvojpeistiky, myslim toto som si teraz fakt neni isty musel musel by som to pozriet v knihe...
a tym padom by mali mat silnejsi brzdny ucinok ako 2piestiky... myslim ze z 100 na 0 to tak nepocitis ako napr. zo 150 na 0... kotuce su sirsie a mali by sa aj o trosicku pomalsie zahrievat... aspon si to myslim
ja si nestazujem ani na 4piestiky su celkom agresivne ale ich vyuzitie je tak do 120-130km/h potom hasne fajka teda podla mojho subjektivneho pohladu... pri opakovanom brzdeni
ale na beznu jazdu je to uplne jedno... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> BEYER: já mam právě v jednom autě fávo a druhý je 105ka (výborná) ... X krát to určitě není, ale rozdíl to je, a to i při těch nízkých otáčkách.
Milos: tak to stebou nesuhlasim... favo ma X - krat lepsie parametre ako 105-ka
v celom rozsahu otacok
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> BEYER: ony totiž nové brzdy nemusí brzdit líp, než staré... záleží na destičkách, kotoučích, paknách, bubnech... mám jedno auto a to má brzdy fungl nové a vepředu čtyřpístky... a jedno co má dvoupístky a vzadu úplně sjetý pakny... a brzdí daleko ostřeji... samozřejmě kdybych měl zaflekovat z 100 na 0 tak bych to asi poznal.. možná...
chooki: jazdim rychlo no a co ale tam kde sa da...
nejazdim jak prasa kade tade... a od fotrovcou pozicane nemam a to ze mi papa pomoze co je natom ze mi spravy kozy na auto ked ma tu moznost alebo pojazdny vozik pod auto... a pod. mne s autom pomahaju kamosi a to len preto aby som sa nenudil a ich to bavi tiez... a brzdy si sam napr. neodvzdusnim tak vtedy mi niekto pomaha alebo ked potrebujem viac ruk zase goro niesom
mno a otazocka ako si to myslel s tymi 4piestikmi to akoze shade's jazdili preteky na 2piestikoch ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
alebo ako
a ja motorky moc nemusim mam radsej 4kolesa ako 2
aj ked jazdievam aj na biku celkom rad... budis povazuj sa za tunera ale pre mna tuner niesi...
mno a nakoniec ja radsej budem jazdit na nechutnom ale 1000x lepsom priblizovadle naco mi je krasa ktora nejde a nebrzdi... moje auti ma jediny nedostatok LAK ooo musis mat paradny lak aby si mal paradne auto... mno uz som ticho lebo ma vykoti
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> chooki: toto som sa pobavil , ale kto jazdi 40 po meste
pupus
naco ti je silnejsi motor ked budes jazdit na 2000 ot/min ?to neni motor z M5 novej alebo nejaky "brabus" ze budes mat krutak 500Nm favo motor je hovno na 2000ot skoro jak 105ka, ale jak tu tie prispevky odsipaju, to sa mi paci
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Labros: ked uvidis jeho brzdy potom sa ozfi
ja viem co tam ma... ale to nieje podstatne... ja viem ze 2piestiky pokial su dobre vedia brzdit nadhrne mal som s nimi skusenosti a nestazoval som sa... netvrdim ze s tym neubrzdis ked su dobre... ale ja mam dobre kvazi nove brzdy a mne to nestaci na ten motor co tam mam... a to je vylagrovana 130-tka neviem si predstavit jeho autii v mojich rukach s jeho brzdami a tym motorom by som mu brzdy asi spalil ako papier... obrazne povedane...
chooki: oki ja ti pomahat nemusim... a nemyslim si ze mam furt pravdu a ani ze vsetko viem... neviem kam nato chodis... ale oki je to tvoj nazor... na podlozticky sa tesim...
mno chook... este jedna... vec vytocil si ma tym ze pytas rady ked ti niekto poradi series nato... robis si po svojom a potom pises pikacovyny a dal som na beyerovu radu... konov ko*ot si dal na moju radu.. keby si dal na moju radu... nepchal by si tam ten drot ale to je fuk... mno a pokial mi pamat neklame nahodil si si tam tu poloos aj sam... a svojim sposobom soms a ti uz ospravedlnil za tu poloos ale to je fuk si pan majster a vies si vsetko spravit sam
ja ti to neberiem
rob si sam co uznas za vhodne... si predsa svoj pravny ci nie ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
chooki: oki ja ti pomahat nemusim... a nemyslim si ze mam furt pravdu a ani ze vsetko viem... neviem kam nato chodis... ale oki je to tvoj nazor... na podlozticky sa tesim...
mno chook... este jedna... vec vytocil si ma tym ze pytas rady ked ti niekto poradi series nato... robis si po svojom a potom pises pikacovyny a dal som na beyerovu radu... konov ko*ot si dal na moju radu.. keby si dal na moju radu... nepchal by si tam ten drot ale to je fuk... mno a pokial mi pamat neklame nahodil si si tam tu poloos aj sam... a svojim sposobom soms a ti uz ospravedlnil za tu poloos ale to je fuk si pan majster a vies si vsetko spravit sam
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> chooki: nevim ale kedy si duro robil prdel z niekoho ked neco nevedel, to si radsej kusne do jazyka v momente to spravi a zeby nieco potom na webe roztacal ze ten nevie toto a ten toto, ,to som od dura este fakt nevidel
-> chooki: KURVA a co sa staras do mojho auta ? uz fakt skonci :)
tak jasne ze to mas lepsie ked jednu rapidu rozbijes, tak si to chystas do druhej, a fotra co ti pomaha... a sam hovoris ze kolko mas napoziciavane, tak asi od rodicov, ze ? ti hovorim ze kazdy robi ake ma podmienky...mozno to bude zniet blbo, ale som tuner, mozme to aj tak nazvat, som fanatik do aut motoriek , mam rad styl 70 tych rokov...
stale si myslim ze moje auto vyzera lepsie...aj ked tvoje lepsie jazdi (ale pockaj par dni :)), o brzdy sa neboj pupus, posilovac nemusim (ani zavodaky ho nemaju) 4piestiky takisto, sak ked mas lespi motor tak musis tomu jebat ? budem xodit taksito rychlo jak teraz...neni kazdy jak ty co musi by t vzdy prvy a kazdy polrok GO prevodovky :) ja kludne ustupim na ceste...mal som sierricku 2.0 a jazdil som tak isto jak na 105ke (do 2000ot.), aj ked 105ka je fakt slaba, najviac mi vadi ze ked idem do kopca tak je to o nicom...ale inac v pohode.
som povedal ze odkedy som mal bike, tak si myslim ze je blbost mat v aute silny motor...na co ? budes sa jebat, jebat o kazdy konik a sadni na bike so 150 ps a uvidis...v aute by si musel mat min. 500-600ps aby sa ten pocit dal porovnat...jasne ze mozem odlahcit zotrvak :) aby som mal kilowatik, aspon taky malinky :) a kwatik + kwatik mam velky KW :))
duri nexajme to uz :)
tak jasne ze to mas lepsie ked jednu rapidu rozbijes, tak si to chystas do druhej, a fotra co ti pomaha... a sam hovoris ze kolko mas napoziciavane, tak asi od rodicov, ze ? ti hovorim ze kazdy robi ake ma podmienky...mozno to bude zniet blbo, ale som tuner, mozme to aj tak nazvat, som fanatik do aut motoriek , mam rad styl 70 tych rokov...
stale si myslim ze moje auto vyzera lepsie...aj ked tvoje lepsie jazdi (ale pockaj par dni :)), o brzdy sa neboj pupus, posilovac nemusim (ani zavodaky ho nemaju) 4piestiky takisto, sak ked mas lespi motor tak musis tomu jebat ? budem xodit taksito rychlo jak teraz...neni kazdy jak ty co musi by t vzdy prvy a kazdy polrok GO prevodovky :) ja kludne ustupim na ceste...mal som sierricku 2.0 a jazdil som tak isto jak na 105ke (do 2000ot.), aj ked 105ka je fakt slaba, najviac mi vadi ze ked idem do kopca tak je to o nicom...ale inac v pohode.
som povedal ze odkedy som mal bike, tak si myslim ze je blbost mat v aute silny motor...na co ? budes sa jebat, jebat o kazdy konik a sadni na bike so 150 ps a uvidis...v aute by si musel mat min. 500-600ps aby sa ten pocit dal porovnat...jasne ze mozem odlahcit zotrvak :) aby som mal kilowatik, aspon taky malinky :) a kwatik + kwatik mam velky KW :))
duri nexajme to uz :)
to ze si ten sulin nevie vymenit oblozenie bola sranda...my sme uz viac tak srandovali...takze klud :) ale sam vies ze si viem vymenit tie poloosy... tak si to tam nemusel pisat, ak si dobre spomenies tak niekolko krat som ta odhanal, ze si sa tam stale pchal ? co som mal robit ? si taky ze vsetko xces robit sam :) a mas vzdy pravdu :)
ale fakt je ten, ze za tebou uz nepojdem...nikdy. Aby si mi pomohol...lebo potom by si zase vsetkym hovoril ze to ja neviem a ze ty si mi to musel spravit...a to ma na tom najviac sere...
vzdycky je to lepsie ked nieco robim s niekym co to uz robil, aj ked som 100pct presvedceny ze to viem aj ja (mozno aj lepsie) ale je to rychlejsie...tiez prvy krat som menil pruzniy vpredu 4.hod a 2 krat 1.5 hod...na ulici...tiez som si vymenil mokru poloos ked sa mi ulomila...s minimalnym naradim...
Ty si jak jeden chalan u nas z ulice :) raz mi podaval kluce ked som nieco robil, a potom som sa dozvedel na druhom konci blavy, od ineho chalana, ze on mi robi auto...:)
tak klud uz duri...dneska mas podlozky, uz sa tesis ? tak si nalesti fotacik :) xi xi
ale fakt je ten, ze za tebou uz nepojdem...nikdy. Aby si mi pomohol...lebo potom by si zase vsetkym hovoril ze to ja neviem a ze ty si mi to musel spravit...a to ma na tom najviac sere...
vzdycky je to lepsie ked nieco robim s niekym co to uz robil, aj ked som 100pct presvedceny ze to viem aj ja (mozno aj lepsie) ale je to rychlejsie...tiez prvy krat som menil pruzniy vpredu 4.hod a 2 krat 1.5 hod...na ulici...tiez som si vymenil mokru poloos ked sa mi ulomila...s minimalnym naradim...
Ty si jak jeden chalan u nas z ulice :) raz mi podaval kluce ked som nieco robil, a potom som sa dozvedel na druhom konci blavy, od ineho chalana, ze on mi robi auto...:)
tak klud uz duri...dneska mas podlozky, uz sa tesis ? tak si nalesti fotacik :) xi xi
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
jinak dvoupístky zabrzdí 136ku stejně jako čtyřpístky a pokud má řidič dostatečně vycvičenou nohu, tak nemusí mít ani posilovač
To jen k tomu Beyerovově poučování.
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Milos: mi si to vydiskutujeme uz dnes
ale nie...
Chooki: nadaval som nato ze ma nasralo to na TKS... sidis lidi... a typek si to priznal ze nieje tuner... mna len irituje to ze sa zanho povazujes
nic vzlom ale ked ty si tuner tak ja som wunder-baum
dufam ze sa na mna za moj nazor nehnevas... ani ja sa nepovazujem za tunera alebo za dakeho upravcu... ja si auto robym k obrazu svojmu...
mno a ked je to na doolitla vela nech si zadovazi nieco lacnejsie ale nech sa potom nestazuje ze nedobija a pod.
mno a nemyslim ze dool je naivny... to by som si mohol mysliet aj ja o tebe... (nemyslim si to o nikom) ale ty si tiez nerozhodny jak Peliska z vibratorom
co sa tyka uprav tak ides do nich dost bezhlavo tot moj nazor... mno a preco ta nepovazujem za tunera... ? lebo seres na brzy... to je celkovy zaklad bez ktoreho by som nezacal robyt ziadne upravy... ides tam cpat 136-ku chcem vidiet ako budes dobrzdat... irituje ma ked si niekto nadrbni silny "motor" teda oproti tomu co tam mas je to trhac asfaltu a potom sa bude modlit aby zastal
to je fakt super tuning
ako paci sa mi ze si to pustil k zemi... aj ked troxu nedomyslene na prednej naprave ale pohoda... vies co tak otocit misky dorazov aby si nebehal furt na dorazoch...
inac ty stavas co show car ale upravene autii s ktorim sa da jazdit ?
![170](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/170.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Chooki: nadaval som nato ze ma nasralo to na TKS... sidis lidi... a typek si to priznal ze nieje tuner... mna len irituje to ze sa zanho povazujes
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![11](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/11.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
chooki: mna nasralo to ze jak rypes na webe do inych... pi*e a co ze si nevie nejaky sulin vymenit oblozenie... s tymi poloosami... kua ste vsetci vysraty s niecoho co idete robit prvy krat... a to si bol aj ty... ak som napisal ze to nevies vymenit mno tak teda sorry mozno by si to spravil aj sam
ved blby niesi aspon mylsim... chook rozdiel medzi favo altikom a klasikou ne neporovnatelny mne favo altik dava na volnobehu 13.8V na volnobehu ak mas na klasicko altiku 11.8V na volnobehu tak si frajer a mas ho zachovali... ale 55A-klasik dobyja myslim od 1100 - 1500ot do vety je to o nicom... a odkedy mam favo altik tak nemam problem s dobijanim a pod... pozri ty nemas zatial ziadne audio v aute... nic akoby si natazil svoju el. system... ked si vyhulis radio... zapnes svetla stierace ventilator na plne gule... tak sa pozri co ti to potom robi
a potom nieco povedz... ja to nikomu nenutim ale kazdy komu som to do auta dal si len pochvaloval a nema odvtedy problemi s dobijanim...
mno ak si zozenies karbec za 2200 oki tak si kup radsej NEW a ja si 130 s radostou neham
nemam problema... aspon budem mat este jeden do zalohy
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> chooki: uplne v poho, secko berem, ale az na to ze neni vrakac jak vrakac, ale sak si ta pockam ja v nedelu a vydiskutujeme si to
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milos: no vrakacova cena altika je 500, to nahodovom viem docela presne
kto je sikovny tak zadara, aj to som videl....ale aby bolo jasne, ja tu nepisem ze duri xce vela za veci, len on tu pise nadavky na mna, potom ako sme sa bavili o cenach dielov, tak neviem ci ho to tak nasralo ? alebo co ? sak mi to mal povedat do oci...a proste som mu povedal ze pre doolitla je 1500 za altik vela, je mi luto...to je moj nazor, a doolitl je naivny, a to mi vadi, lebo je to jeho zneuzivanie...jasne ze aj ten karbik si kupim za menej, len som si ho na par dni pozical, a by som si odmeral rozmery, a vratim mu ho...a kludne ho pozvem za to na pivo, takisto ako ja poziciam veci inym ludom...tiez aj tie gumy co xces by som mohol spekulovat ze nova stoji tolko a tolko, ale ani ma to nenapadlo ! su tvoje tak si xod zobrat alebo ti ich prinesiem ked budem mat viac casu...takze tak to vidim ja...xi xi
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> chooki: pani ale toto?, jak male deti, ale aspon to tu nespi
inac chooki, ked si kupis cele auto za 2-3 litre tak to mi je poradny strep, aby som si ho kupoval len kvoli tomu ze mi nekdo za 3 litre dava dajme tomu altik a karbec, tak teda potom, no neviem kupovat staru picu z ktorej to vsetko moze byt horsie jak mas vo svojomo aute, no to nemusim, inac trosku som tio tu cital, sxvalne sa bez kuknut na vrak co pytaju za karb alebo za altik, bud sa stej ceny zaseres alebo im prijebes od jedu co za to pytaju, ja osobne som kupoval altik za 1500 lebo som ho potreboval asluzi ale keby si ho videl tak by si zan nedal ani 200 korun ane ze aby boli veci natunovane a neviem co, jake urcite si vseci cenime, duro toho prenas dost robi si myslim, keby nexcel tak asi ne, moj nazor, ked potrebujes surne tak to zober od neho jako ked ma karbec najzdene 2500 tak to je nove, neviem za jaku cenu ti to predava ale.. no a ked to nexces alebo potom to budes porovnavat ze ten by dal za tolko a ten zas inac, tak potom xod za nimi a ne za durom, no musi sa tu xalan takto rozculovat
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> chooki: aspoň niekto si sám sebe vynadal
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
chcel som napisat Beyer a nie chooki, uz som vytoceny
duri duri...kde sa v tebe berie ta zlost...
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
sorry " biť "
stopnite to tu lebo sa začnú byť
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)