
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Strycek Marty: slušnej základ na renovaci

-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.09.19 14:11:19: me jednou nekdo se strasne spinavejma rukama zacal u MTX osahavat tapecy a kdyz jsem mu neco slusne rekl, tak se zacal rozcilovat

-> Tuner#2: asi autofil.
-> MATTESS 23.09.19 00:42:05: Pokud je to profík o to víc by měl vědět co to může zanechat za stopy na laku. 

-> darabos:
Včíl už su viděl všecko


-> Tuner#2: prej profík ví o co jde....
-> michael 22.09.19 22:37:57: Useknout mu ruce za to co dělá po laku u těch aut... 

-> vhml: Paráááda!!!



-> Tuner#2: Tebe ne, jiné ano



-> MVM 19.08.19 22:33:57: Já jezdím na rallye bezmála 30let, focení mě taky baví, ale v životě by mě tohle nenapadlo obzvláště ne tam, kde se letí na vytočenou pětku. 

-> Tuner#2: Než jsem začal pracovat na závodech, tak jsem hodně často jezdil na rallye jako divák. Jsou místa kam rozumný člověk nepůjde. A fotografové - to je skupina sama o sobě. Přesně jak bylo řečeno - vesticka nesmrtelnosti. A svět v pořádku - pouze do tý doby,než někdo nedejbuh někoho sejme, bude to půl roku na Nově a v Blesku, zase to budou chtít zakázat a obsere to kluk v pořadatelské vestě či dostal dvě bagety, a vysílačku a stojí tam za odměnu...

-> Luky 19.08.19 22:16:11: JJ, štěstí, že si to místo rozmyslel. Ale ono tam dost diváků stálo až s podivem, že to bezpečnost pustila. Úplně diametrálně jiné než tady na západě. I kolega z práce co tam byl, říkal jak to tam tím žije a nic není problém... Holt je tam ještě svět v pořádku 

-> Tuner#2: má vestu nesmrtelnosti
-> Bery 19.08.19 21:37:58: po tom co jsem sylšel, že jeden nejmenovaný komisař řekl, že si dneska už můžou vybírat kdo testaci udělá a kdo ne, tak bych se v budoucnu nedivil ničemu. Ostatně třeba to, že Vostrýmu písemně potvrdí kopii Heigo pro 130LR a i 130L/A dva roky zpět a následně dělají u Áčka problém, že nesmí být zapuštěná to mě hlava nebere a takových věcí je víc...
Jinak teď jsem sjel jedno video a pan fotograf se znovu narodil...
Jinak teď jsem sjel jedno video a pan fotograf se znovu narodil...
-> vhml: griazinovi zapomněli říct že nemá tolik životů jak na simulátoru. jel strašnou hranu.
snad skupinu 17 nezruší. preci jen to nejsou jenom škodovky a jsou to platní a platící účastníci.
snad skupinu 17 nezruší. preci jen to nejsou jenom škodovky a jsou to platní a platící účastníci.
-> vhml 19.08.19 20:56:06: No on jel tak trochu bezhlavě... Ostatně třeba tady 0:21 už moc nechybělo aby to zahodil a ta rána o zábradlí bylo štěstí v neštěstí. To trefit na dveře, tak už tady možná nebyl...
Jinak souhlas, tempo neskutečné a krásně se dívá na videa od mediasportu. Sjel jsem všech 8 a paráda jak kvalitou videozáznamu, tak obsahem.
Jinak souhlas, tempo neskutečné a krásně se dívá na videa od mediasportu. Sjel jsem všech 8 a paráda jak kvalitou videozáznamu, tak obsahem.
Aby tu nebyly jen starý sráče. To tempo co se jelo letos na Barumce bylo už naprosto šílený. A s Fábií EVO a Fiestou Mk8 se bude zas jen zrychlovat.
Doporučuju shlídnout i onboard Gryazina z RZ7 , kterou má najetou z Richard Burns Rally. A v obou průjezdech ji vyhrál rozdílem třídy ( 0,35s/km )
Doporučuju shlídnout i onboard Gryazina z RZ7 , kterou má najetou z Richard Burns Rally. A v obou průjezdech ji vyhrál rozdílem třídy ( 0,35s/km )
-> vhml 19.08.19 17:16:10: Tak určitě je takových lidí s autama víc , tak si zorganizují při nejhorším svý závody. Stejně jako v podstatě není českej okruhového mistrak, tak se jdeš vozit na Carbonii kde nikdo nikoho nebuzeruje... Předpokládám že tu rozvahu musí každej udělat už před tím než začne stavět.. Nejhorší na tom je to, že místo toho aby se to podporovalo,tak se vymýšlí změny. Proč?
E: Samozřejmě čistokrevná LR se zase asi lip prodává..
E: Samozřejmě čistokrevná LR se zase asi lip prodává..
-> MVM 19.08.19 16:44:26: já si právě vůbec nemyslím, že je to správný směr. Z hlediska svezení ano, o tom žádná. Ale taky se klidně může stát, že si zítra někdo vzpomene, že takovej historicky-moderní kočkopes tolerovanej nebude a najednou nemáš kde závodit. A to "zítra" je dost reálný, protože bylo předesláno, že nová auta od roku 2019 už otestovat nepůjdou. Asi se teda situace změnila, ale nikdy nevíš, kdy tě to zůstane doma úplně k hovnu.
-> Bery: Po tom všem co slyším, vidím,bych asi ani nepomýšlel stavět historika LRu. Podle mě jdeš správným směrem a už se těším jak to bude vypadat,a prášit

-> Bery 19.08.19 13:48:33: Tak jasný, to už jsme si tady psali několikrát. Co se týče času, tak ono podívej se jak jel Neumann s Fordem loni a jak jede dnes. Loni to bylo cukavé, zatáčka na 2x a vyfouklé turbo. Dneska už se na to kouká moc pěkně a taky je to na časech vidět, takže podle toho bych to teda rozhodně nesrovnával a Honza Frei byl poslední dva roky na špičce o tom bez debat.
-> Tuner#2: já jak procházim tou stavbou, tak nenacházim žádné pozitiva a důvody proč dělat historika, který nikdy nebude tak fungovat a je v řádech stotisíců dražší. Navíc problémy s komisí.. Ale je to pěkné, na svou dobu pecka. klobouk dolů tomu kdo se do toho pustí a provozuje to závodně.
stará kastle a nápravy, osazené moderní technikou - to je pro mě koukatelné z venku a řiditelné zevnitř v 21. století.
Zpětně když kouknu na nějakou RZ kde se potkal třeba Honza Frei s Neumannem s Coswortem... Radostín třeba na bohemce loni - 22,2 km - Honza 22s za fordem...
stará kastle a nápravy, osazené moderní technikou - to je pro mě koukatelné z venku a řiditelné zevnitř v 21. století.
Zpětně když kouknu na nějakou RZ kde se potkal třeba Honza Frei s Neumannem s Coswortem... Radostín třeba na bohemce loni - 22,2 km - Honza 22s za fordem...
-> Bery 19.08.19 11:11:10: No podle časů bych si teda úplně netroufal na tak záludných tratích jako má Barumka. A v absolutním myslíš Urbana a Kašpara? To už moc LR nejsou když jsme u toho. 

-> Tuner#2: to vidíš i z časů. A prodloužené uši a oči, co byly na barumce.
Spíš mě překvapily ty 3 LR v hlavním poli. Tomášovi Zemanovi teda na poslední RZ lehla převodovka, ale klobouk dolů před všema. Ta poslední RZ vůbec míchala kartama.
Spíš mě překvapily ty 3 LR v hlavním poli. Tomášovi Zemanovi teda na poslední RZ lehla převodovka, ale klobouk dolů před všema. Ta poslední RZ vůbec míchala kartama.
-> Bery 19.08.19 09:07:19: Ty už jsi viděl nějaká videa? Já zatím sjel jen mediasport vždy po večerech a tam je samozřejmě jen špička.
-> Paja120l 19.08.19 07:43:58: Zjišťuju.
-> Paja120l 19.08.19 07:43:58: Zjišťuju.
-> Tuner#2: celkově to moc nejelo.. jeho jsem zvyklý sledovat ne ve skupině, ale v absolutním pořadí.
-> Tuner#2: O co konkretne slo? To mu opravdu odesly primo valce? Treba Vlada ma vahadlo samozrejme taky a jezdi Wilwoody.
Bylo to tak hezky rozjetý a už jede jen Vláďa Berger. Petrovi selhali brzdy, AP racing válce, asi se na to fakt vyprdnu.
-> MVM 14.08.19 20:04:38: Jo včera jsem tu měl kamaráda se 130L/A a co už musel řešit z toho zůstává rozum stát...
-> MVM: To je smutný.
-> Petr Urban: Dneska nepřímo telefonát s p.Stránskym ( hlavní technik). Musím se tomuto smát a vážně se kolem výfuku LR vedly velký debaty. Závěr mě fakt překvapil, opravdu to posuzují "aby to bylo či nejvíce podle tý fotky" což je prostě výklad našich techniků. A není proti tomu rozumnyho vysvětlení. Můžeš se vztekat, auto neprojde přejímkou, můžeš se sebrat a jet domů. Jsem rád že se těchto národních závodů vlastně neúčastnim, a taky se nedivím že to tady jde všechno leda do prdele..
-> Petr Urban 12.08.19 22:02:28: A jak to teda je s tou homologací? Vím za co tady místní kluky vyhodili a bylo to tvaru svodů moc do prostoru.
-> Petr Urban 12.08.19 22:02:28: Nic z Tebe nedělám, jen mě udivuje, že po tolika letech u Hlušičky by šel jinam a zrovna k Hricinovi? Ale za chvíli je Kramolín, tak se schválně poptám. 

-> Tuner#2: Až ty svody uvidíš, zmer si je, prostřední větve jsou o mnoho centimetrů kratší a není to jak udělat jinal, když prostřední větve musí jít pod ty vnější.
-> Tuner#2: Není to tak úplně jaké máš závěry.... Ani o homologaci ani o Petrovi. Já dostal na brzdění na test katastrofické svody hriciny z ještě horším jeho tlumičem a ještě mi Petr sám řekl že je od Hriciny a to hrozné provedeni sedělo, takže nemusíš ze mě dělat blbce, když říkám fakt, možná proto jak se na provedení nadával si nechali udělat nový svody nyní. Sám Dlouhý mi řek že motor už tak jako ode mne nejede... Nechali si přeházet celý webry, jiný výfuky, kdoví jaký předstih...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.19 18:55:49: právěže kvůli podvozku. Motor je vydechlá 1.4 , to jede dost podobně. Ale můžeš se celou dobu věnovat řízení a ne jak s kyvkou půlku času řídit a druhou půlku řešit, že to auto si dělá úplně něco jinýho
Ale samozřejmě s tím měkkým podvozkem nemáš šanci nic korigovat a musíš to poslat do zatáčky na první dobrou, jinak to honíš po celý silnici jak se to jednou rozhoupe.

Ale samozřejmě s tím měkkým podvozkem nemáš šanci nic korigovat a musíš to poslat do zatáčky na první dobrou, jinak to honíš po celý silnici jak se to jednou rozhoupe.
-> vhml 11.08.19 21:31:05: To je přesně ono, byl jsi jedním z případů co mě napadnul. Peugeot je rychlejší jen a jen kvůli motoru to tak je.
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Já si pořád myslím, že od Hriciny výfuk Petr nikdy neměl. Leta letoucí co ho znám jede svody od Hlušičky a ten patřil ke špičce ve svém oboru a všechny větve měl vždy stejně dlouhé. Nicméně je to už starší pán a dělá už spíše jen pro skalní.
Co se týče homologace, tady asi není co namítat narozdíl od jiných případů co jsem řešil. V homologačním listu je jasně daná fotka a takto to v továrních autech jezdilo. Jsou na to zcela nezvratné důkazy a co vím, tak se jim nelíbí, když to někdo rovná od hlavy víc nahoru a do prostoru. Logicky tím natahuje délku větví, ale tak to origo nebylo. Samozřejmě otázka je jak moc důrazně na tom trvat, soukromníci jezdili co si doma slepili a taky to byla 130LR...
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Já si pořád myslím, že od Hriciny výfuk Petr nikdy neměl. Leta letoucí co ho znám jede svody od Hlušičky a ten patřil ke špičce ve svém oboru a všechny větve měl vždy stejně dlouhé. Nicméně je to už starší pán a dělá už spíše jen pro skalní.
Co se týče homologace, tady asi není co namítat narozdíl od jiných případů co jsem řešil. V homologačním listu je jasně daná fotka a takto to v továrních autech jezdilo. Jsou na to zcela nezvratné důkazy a co vím, tak se jim nelíbí, když to někdo rovná od hlavy víc nahoru a do prostoru. Logicky tím natahuje délku větví, ale tak to origo nebylo. Samozřejmě otázka je jak moc důrazně na tom trvat, soukromníci jezdili co si doma slepili a taky to byla 130LR...
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Neznám tu situaci na prejimkach, ale napadá mě leda že se začalo obecně "podvádět" a tak se jako první začali technici zabývat důsledným dodržováním homologací. Až to dospělo k absurdistanu... Pokud to tam takhle vyloženě je, jde oproti tomu asi těžko oponovat. Navíc je homologační list trvale k dispozici.. Myslím si ale že vše je možné dohodnout,povolit na další sezónu po určitých procesech na FASu.
-> Tuner#2: Volal mi Milan Dlouhý ... a nechali si nedávno dělat nové svody od Hlušičky, z nějakého důvodu neřek proč tam ty Hříčinovi jet nechtěli. Takže jsem mistifikoval, nebyl jsem informovaný o aktuálu, omlouvám se. Jedou nyní Hlušičku, ale dle té otřesné homologace, takže trubky nemají stejné délky o mnoho centimetrů, jsou zlomené u hlavy, větve nejsou dlouhý jak by motor potřeboval apod. hrůzy jen aby to bylo podle jednoho otřesného obrázku z homologace trubky co si někdo posvařoval doma a dal na 130rs vyfotili do FIA jen aby tam něco bylo a dnes je z toho etalon jak to má být .... to jsou takové trapnosti kolem historiků, že průměrně myslícímu člověku to hlava nebere ... Nebo tam někdo tahá za drátky...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.08.19 14:57:19: mě toho auta je taky líto, ale jestli s tím mám ject jak pro rohlíky, to můžu bejt rovnou doma. Třeba vůbec mi není líto Pežotu, jenže tam je průser, jak to nedělá žádnej kravál a ladně se to houpe, tak to na videu vypadá strašně nudně i když se s tím jede hrozná hrana, kterou bych si se stovkou v životě nedovolil kvůli kyvce. Jenže jak to řve drncá a občas uteče bokem, tak se na to kouká líp. Přitom je to na 10km vložce třeba o minutu pomalejší.
U času 1:30 si vždycky vzpomenu proč mám na převodovce ustřižený to mezikruží co jí středí s motorem :-D
U času 1:30 si vždycky vzpomenu proč mám na převodovce ustřižený to mezikruží co jí středí s motorem :-D