![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> castrol 29.03.19 22:09:50: Nevěříme, tak to zbytečně neokecávej. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: davam to sem len koli fačku ,vobec taketo sracky nepocuvam
-> Jirik_Tuňák1983:
Co je to za sračku? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> castrol 29.03.19 22:00:46: No ty píč@, strašný, chtěl bych vidět, jak by to okomentoval můj děda, kdyby byl ještě živ. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Tak napůl. Máš třeba auto,který je nejdřív nedotáčivý a pod plynem přetáčivý .. Takže nemůžeš na konci dlouhý rovinky zároveň brzdit a zatáčet. Tak raději déle brzdíš,zatížíš předek,zlomíš to agresivněji,ale můžeš akcelerovat bez rizika korekce plynu protože přidáváš hned plnej s kolama rovně a ne v oblouku - a ta akcelerace vše smaže/onu ztrátu v nájezdu.
Ale takhle se jezdilo dřív,dneska máš trakci a ABS. Brzdí se v oblouku stejně tak přidává,je už jiná doba a novější auta.
Ale takhle se jezdilo dřív,dneska máš trakci a ABS. Brzdí se v oblouku stejně tak přidává,je už jiná doba a novější auta.
-> MVM:
Tohle natažení brzdění se používá ideálně před dlouhou rovinkou, aby na výjezdu ze zatáčky byla už co největší rychlost, i za cenu pomalejšího projetí této zatáčky. Nebo si to pamatuju blbě?
Tohle natažení brzdění se používá ideálně před dlouhou rovinkou, aby na výjezdu ze zatáčky byla už co největší rychlost, i za cenu pomalejšího projetí této zatáčky. Nebo si to pamatuju blbě?
-> vhml 05.07.18 12:22:57: proto taky vsem ujede. Kazdej hejtar se ohani tovarnou, ale jeho um uz nikdo nezmini.
-> vhml 05.07.18 12:22:57: No zkrátka všude tam,kde buď adheze povrchu,nebo slabší brzdy - neumožní zabrždění auta v nájezdu klasicky plným bržděním a auto se zbrzdí jedním/dvěma přetáčivýma smykama před zatáčkou (ideálně vidět historici šotolina Finsko). Ale je potřeba pro takový táhlý dlouhý smyk oravdu dobrej pružnej motor aby v půlce zatáčky,jak kdy se to začne chytat,nedošla pára.. A vidět takhle 1,3 škodovku na suchu, hrabat ve 120Km/h,to už chce výkon nebo žádnou adhezi ..
Ad rallye Kopecký - ono to není jen v soutěžích. Jsou auta na okruhu který jsou přemotorovaný , (stejně tak jako WRC,R5,atd) Kde se přímo v datech telemetrie dozvíš v jaký fázi zatáčky ztrácíš a kde získáváš. A mnohdy se vyplatí než čistá stopa - natáhnout brždění,pak prudce zlomit na apex a co nejřív s rovnýma kolama plnej plyn zmizet ze zatáčky :-)))
Ad rallye Kopecký - ono to není jen v soutěžích. Jsou auta na okruhu který jsou přemotorovaný , (stejně tak jako WRC,R5,atd) Kde se přímo v datech telemetrie dozvíš v jaký fázi zatáčky ztrácíš a kde získáváš. A mnohdy se vyplatí než čistá stopa - natáhnout brždění,pak prudce zlomit na apex a co nejřív s rovnýma kolama plnej plyn zmizet ze zatáčky :-)))
-> MVM 05.07.18 07:11:22: přesně tak, powerslide nemusí být v podmínkách nižší přilnavosti nutně pomalejší než čistá stopa. Typicky na stovce s kyvkou nebo žigulíku, kde ty zadní nápravy vzhledem ke svý konstrukci nemají kdovíjakou přilnavost a je rychlejší to prostě neřešit a poslat to tam.
Druhej krásnej příklad - Honza Kopecký. Všimnite si videí, ideálně zpomalených záběrů. Posílá auto bokem do každý ostřejší zátočiny/ křižovatky. Ale vždy jen tak, že nemusí dávat žádné kontra. Auto sice jede bokem, ale s kolama rovně a pořád dopředu. To je ten obrovskej rozdíl mezi zbytkem českýho pole.
Druhej krásnej příklad - Honza Kopecký. Všimnite si videí, ideálně zpomalených záběrů. Posílá auto bokem do každý ostřejší zátočiny/ křižovatky. Ale vždy jen tak, že nemusí dávat žádné kontra. Auto sice jede bokem, ale s kolama rovně a pořád dopředu. To je ten obrovskej rozdíl mezi zbytkem českýho pole.
-> MVM 05.07.18 07:11:22: Měl vzadu zimaky ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: Pomalejší to být nemusí. Jsou dva jizdní styly Powerslide (Drift) a Sideway. Zvlášť na mokru nebo štěrku,sněhu. Protože v podstatě nebrzdíš brzdama. (jen pozn.)
Ale na suchu se škodovkou s malým objemem motoru,s upraveným motorem kterej nemá dlouhej průběh .. to je dost dobrý, Ale musí jet o dva řády rychleji v nájezdu do zatáčky než to obvkle snese - jinak by ten smyk jen tak neudržel,nebo má nějaký mrchy pneu vzadu aby to šlo líp. Je vidět že se ot těch gum ani v nejrychlejších dlouhých obloucíc nějak extra nekouří modře/bíle.. Kahle se s tim nepáře, vidíš že ten motor drhne do krve,klidně to urve spojkou - ale jo vypadá to dobře na efekt![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ale na suchu se škodovkou s malým objemem motoru,s upraveným motorem kterej nemá dlouhej průběh .. to je dost dobrý, Ale musí jet o dva řády rychleji v nájezdu do zatáčky než to obvkle snese - jinak by ten smyk jen tak neudržel,nebo má nějaký mrchy pneu vzadu aby to šlo líp. Je vidět že se ot těch gum ani v nejrychlejších dlouhých obloucíc nějak extra nekouří modře/bíle.. Kahle se s tim nepáře, vidíš že ten motor drhne do krve,klidně to urve spojkou - ale jo vypadá to dobře na efekt
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 23:49:06: Boží! To je pecka na tohle koukat. Kašlu na to, že je to pomalejší, hlavně, že je sranda.
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: To je velkej mazec tahle jízda.
-> Luky 17.03.18 08:19:14: jezkos to říkal ;-)
-> Tuner#2: takže to tentokrát nebyly ani jeho oblíbený šoto gumy?
Je to mazec...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> kraska98 15.03.18 22:26:08: Tak je, ale na tohle se tak pěkně kouká.
Kahle nazul zimáky a dělal divadlo![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kahle nazul zimáky a dělal divadlo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: A pak, že čistá stopa je na okruhu ta nejrychlejší. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak pokud je karoserie v bílé a zbytek grafiky je barevný polep,tak není potíž to několikrát za rok změnit. To je jen o penězích a co se komu zrovna líbí ...
-> Luky 06.03.18 20:12:40: Myslím že nezanikne, na Podbrdské jsou běžně 3-4 stejně "zbarevný" auta a stejně je bezpečně poznáš... teda alespoň já když jsem na LRy ujetej...
Za mě teda taky malinko zklamání, je spousta dobových nebo rádoby dobových neokoukaných zbarvení a takhle to auto (než se rozjede
) zanikne v davu
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tuner#2: no pokud chceš dělat na HA tak jí musíš mít dost podobnou originálu, dokonce třeba musíš použít i ručku tak jak je vyfocena v homologaci:) Nicméně at si jí udělá třeba růžovou, jen se mi to nějak přejídá. Myslim že by byl někdo schopen navrhnout nějaké vkusné ne nutně fabrické zbarvení. Vzhledem k tomu že to má každá druhá 120tka co si na něco hraje.
-> havlik 06.03.18 19:35:05: Proč by nebylo? Je řada jiných dobově příbuzných témat jak to udělat, ale zrovna Petr bude mít LRu hodně podobnou originálu a tovární barvy tomu sednou.
-> Tuner#2: no protože mezi návrhy pietra a origo fabrickým polepem není nic jiného.
-> havlik 06.03.18 17:45:08: Zrovna u Petra to kvituju a naopak se mě na LRu nelíbí novodobé pokusy jako dělá Pietro ač jinak na nová auta to pasuje.
-> vhml: to už bych skoro řekl že je![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> havlik 06.03.18 17:45:08: za chvíli bude originálních LR jeste vic nez RS![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: jen škoda toho lakování/polepů
No myslím, že to letos bude v MČRHA hodně zajímavý...
První video hned nahoře![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.facebook.com/pg/.../p osts?ref=notif
První video hned nahoře
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.facebook.com/pg/.../p osts?ref=notif
-> Tuner#2: tak ono snadno, kdybys dal do RSy celolitinovej 2litr s 200konma tak to taky bude stát za hovno, protože to bude těžký.
-> Tuner#2: třeba dostali podklady od stejného PR diktátora ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.17 22:06:54: Už druhý člověk co mluví o jízdních vlastnostech 130RS úplně stejně: www.auto.cz/rozhovor-s-jo
hny-hauglandem-skoda-130-r
s-byla-lepsi-nez-porsche-9
11-81638?utm_source...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ale jak im to slape![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tom Troll: i prd, to je rukama... ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tuner#2: Co vím, měl nějakým způsobem zásluhu i na tom, jak dobrým způsobem byly určité motorové komponenty dovyvíjeny postupem let a dělal jedny z nejlepších škoda motorů vůbec a je jedním z nej. jezdců "staré školy" Naopak o jakékoliv své informace nebyl nikdy sdílný, cena motorů byla jedna z největších už kdysi a neudělal někomu druhému stejně dobrý motor jako sobě... Informace co mám z doslechu.
-> Tuner#2: ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
Pěkné povídání p. Michla. Hlavně to jak RSo má lepší jízdní vlastnosti jak stejně staré Porsche se hezky poslouchá
www.ceskatelevize.cz/ivys ilani/.../217471291269247- special
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
www.ceskatelevize.cz/ivys ilani/.../217471291269247- special
-> Tuner#2: ![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> Petrson 14.09.17 20:06:24: Vím, z toho odkazu jsem dával link na video ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)