skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Tuner#2: Jsem na to zvědav
Dneska bude na Nově ve Víkendu nějaká reportář o veteránské jízdě přes Alpy.
-> Burák: klidně 2 hodiny. Na videa o starejch škodovkách bych se koukal klidně misto nějakýho posranýho filmu večír :)
Stejně best off bylo viděo s tou 125 a trabíkem jak jedou do chorvatska. Ale bylo to krátký :-(
Stejně best off bylo viděo s tou 125 a trabíkem jak jedou do chorvatska. Ale bylo to krátký :-(
-> jourin: To by trvalo spis 80. min.
Klukum slo hlavne o to, pripomenout to vyroci a ukazat tam sborně něco, co se běžně takhle v souboru nevidí.
Klukum slo hlavne o to, pripomenout to vyroci a ukazat tam sborně něco, co se běžně takhle v souboru nevidí.
-> jourin: Ale v pohodě. Mě se to moc líbilo a budu rád za každé podobné video. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ja se bavil, takze diky a víc takových;)
Chlapci hadate se o kravinach :)
Stejne tak v roce 83 nebyly pasy na vsech sedackach a operky vsech hlav, stejne tak v roce 83 nebyly otvory v prednim celu na chlazeni brzd, nebyly ani blinkry v prednich blatnich, byl uplne jiny interier atd... :)
Jedine co v roce 1983 opravdu bylo a proti cemu tady prudite, byla osmikanalova hlava a to v modelu 130 LR :)
Jasne jsem do popisku videa psal, ze to neni video pro znalce z virtu, ale pro normalni lidi :) Nebo si myslite ze by nekoho krome par jedincu zajimalo popisovat kazdou modifikaci a upravu bod po bodu? :) To by to trvalo 40 min a meli by jsme pouze seriovy modely :-)
Stejne tak v roce 83 nebyly pasy na vsech sedackach a operky vsech hlav, stejne tak v roce 83 nebyly otvory v prednim celu na chlazeni brzd, nebyly ani blinkry v prednich blatnich, byl uplne jiny interier atd... :)
Jedine co v roce 1983 opravdu bylo a proti cemu tady prudite, byla osmikanalova hlava a to v modelu 130 LR :)
Jasne jsem do popisku videa psal, ze to neni video pro znalce z virtu, ale pro normalni lidi :) Nebo si myslite ze by nekoho krome par jedincu zajimalo popisovat kazdou modifikaci a upravu bod po bodu? :) To by to trvalo 40 min a meli by jsme pouze seriovy modely :-)
-> Karel. 25.12.16 23:29:19: V poho, ale pak nekomentuju neco co neznam slovy co je na tom videu tak skvely? Uz jen to, ze museli projet celou CR od Klatov az po Moravu a dali si s tim praci to zaslouzi reslekt. Navic samotnou kvalitou zaberu se to cim dal tim lepsi a tezko hledat lepsi reportaz o rade 742, ale tezko to vysvetlovat nekomu kdo tohle deni nesleduje a nebo jen povrchne.
To neni neci urazka, jen konstatovani aby se toho zase nekdo nechytnul...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 26.12.16 10:50:08: Ehm co by me tady melo jako vadit? Asi jsi necetl me predchozi posty, kde vysvetluju, ze jde asi jen o nestastne formulovanou vetu a ne mylnou informaci. U GT se muzem jen dohadovat proc mel P1 nejhorsi cas ac ma tomu melo byt naopak... Srovnavas hrusky s jablkama.
-> Tuner#2: Je zvláštní, že u měření časů na kolo v novém Grand Tour ti málem praskla cévka a tohle ti nevadí.
-> Tuner#2: auta znám, ale to je vše. Nebylo to nic proti ničemu, jen prostě každej nemusí vědět o koho jde a jak danou větu myslí![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karel. 25.12.16 22:51:14: Vyťukání do vyhledávače nicku nezebere více jak 2 sekundy. Jeho auta předpokládám znáš: skoda-virt.cz/cz/.../1193
4
-> havlik 25.12.16 22:52:15: Moc toho nového nebylo
ale jinak jako vždy pěkná práce celého teamu.
-> havlik 25.12.16 22:52:15: Moc toho nového nebylo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Asi tu trošku chybí tohle: Dárek k vánocům z naší undergroundové produkce :) Pro některé jedince dopředu hlásím, že to je vyrobené hlavně pro lidi kteří o stodvácách nemají ani ponětí, takže to vůbec není natočené pro škodovácké odborníky :) Ale i tak doufám, že tam uvidíte některé veci poprvé :-) Hezké svátky za mě i celý team Garáž.cz :)
-> Tuner#2: zapomínáš na jednu věc a to takovou, že třeba někteří aní já vůbec netuším kdo je Jourin. Ano jsem na virtu, ale nemám čas tohle sledovat prostě![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kraska98 25.12.16 22:17:08: Jo to větné spojení není úplně šťastné, ale vzhledem k tomu, že Jakub má nádhernou 125tku a Tomáš (jourin) má víc škodovek než my všichni dohromady, tak to myslím ani náznakem nemohlo být myšleno tak jak to tady přednesl Dušan. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Na mě to též trochu zapůsobilo tak,že hned v roce 83 se začaly montovat 8kanály,ale rozhodně to tak nemysleli,zkrátka jen nevhodně pronesena věta.Nicméně je tam spoustu nádherných kousků,které potěší škodovácké oko.Jako vždy jsem se od garáže dočkal skvělého videa ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Dušan 25.12.16 21:45:29: Vím od které minuty, schválně jsem si to před tím než jsem psal text pustil znova. Jakub mluví o tom, že eMko přišlo v roce 83 s tím souhlasíš? U něj jsme se dočkali jak širokách náprav, tak 8 kanálových hlav a 4 opěrek. Nic z toho užovka a ani předchůdci neměli, takže mluví pravdu a rozhodně netvrdí, že to bylo hned od roku 83. Jak říkám, to by jourin do světa nepustil a pokud si to někdo myslí, tak ho málo zná...
-> Tuner#2: od 4:00 mluvi od Mku. Možná jsem hnidopich, ale v daném textu to navazuje na sebe.
-> Dušan 25.12.16 21:20:54: Kde to tvrdí? Pokud vím Jakub popisuje zásadní zlom v roce 83 což byl příchod eMka. Nikde netvrdí, že hned od 83 to mělo hliníkové hlavy. Konec konců to by jourin do světa nevypustil...
Možná už jsem v tom dlouho, ale co na tom je tak skvělý ? Mělo to být o prototypech a je tam zmíněno jen pár kusů.... Navíc tlačit info, že v 83 přisly 8k hlavy ![132](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/132.gif)
![132](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/132.gif)
-> Tuner#2: Byls rychlejší. Moc pěkné video bez jakéhokoli náznaku sarkasmu či ironie. Spíš naopak.
-> Tuner#2: Pěkné video. Už jsem myslel že mě škodovky už nepřekvapí. Ten prototyp garde mě překvapil. Už tu na virtu o něm byl oskenovaný článek, ale že to auto existuje je mazec!!! ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pro Škodováky ten nejhezčí dárek! Užívejte Vánoce
www.garaz.cz/magazin/.../ 3002592-stodvacitka-uzovka -emko-rapid-a-garde-skodov ky-se-kterymi-jsme-prozili -mladi
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
www.garaz.cz/magazin/.../ 3002592-stodvacitka-uzovka -emko-rapid-a-garde-skodov ky-se-kterymi-jsme-prozili -mladi
Dobrý večer všem.Prosím kdo by měl díly pořadu automotorevue kde byli představeny vozy Škoda typů 105,120,130,135,136 Rapid?
Netuší někdo, jak se pak taková situace řeší? Docela by mne zajímala náhrada škody, trest pro traktoristu...mimo jiné trestem za neposkytnutí první pomoci a ujetí z místa nehody, kde došlo k vážnějšímu zranění je trestáno vězením, ne?
-> Martin14: Docela síla, ty komentáře svědků...![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Bukaj: Příjde mi to spíš jako kilo.
-> Bukaj: 110ka to je. www.ewrc.cz/ewrc/show.php
?id=1903&am... nehoda nekdy z roku 2005 myslim
V tomto videu čas 2:00 - je to MB, nebo ne? Podle konverzace je to česká posádka ("Jsi v pohodě,...?" "Dobrý, dobrý.")
https://www.youtube.com/w atch?v=jdvkSZGsvwk#t=140.2 89332
https://www.youtube.com/w atch?v=jdvkSZGsvwk#t=140.2 89332
Za mně tedy panelák s feliciou nula bodov.. Nechápu jak se to může někomu líbit a kór tím trávit celé odpoledne při vší té bezpečnosti. Úplně jak video z ruska ze zábavy hloupé a již silně znuděné ruské mládeže. Navíc se tím pak ještě chlubit zde..Nechápu.
-> castrol 15.10.16 22:17:51: Víme, budeme sledovat ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tomaso435: taketo auta v zime nejazdia
-> Vojťas: jak s tím jezdí v zimě na hory ?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: takhle moc nízko to už podle mě ani nevypadá dobře, nemluvě o tom, že jezdit se s tím dá jen tak jako na videu - pomalu a rovně.
Ale jestli se to lidem líbí, tak s chutí do toho.
Pořád lepší takovýhle "tuning" než aby to zrezlo někde na šroťáku :)
Ale jestli se to lidem líbí, tak s chutí do toho.
Pořád lepší takovýhle "tuning" než aby to zrezlo někde na šroťáku :)
-> peter13789: uplne suhlasim
-> Vojťas: nevim kde to je toceny, ale ten s tou kamerou jel neustale v protismeru :-D
-> Milan 136: Prej to tak koupili, někdo si to prostě dal do bytovky do obýváku
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: jasný dôkaz, že sú to tak krásne autá, že stačí dať pekné kolesá, zložiť na zem a o parádu je postarané ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Nwkt 26.09.16 09:45:20: pokud dobře vidím, tak za volantem sedí foglík
ale dokáže mi někdo vysvětlit, co předcházelo tomu videu?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ale dokáže mi někdo vysvětlit, co předcházelo tomu videu?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: jo to jo
-> Eidy: díky, večer si to přečtu
-> havlik: Nevím, jak moc to upravil, ale každopádně tam není žádný vícebodový zavěšení a třílitrovej turbobenzín. Je to vyšlechtěný RS.