skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> dragon_cb_cz: Tak já s řízením pod dohledem souhlasím. Taky pokud jedeš někam s dcerou, tak ať si řídí co chce, protože dostane kartáč jakmile je něco přes čáru. :-) Taky se moc blbosti nedělají s rodinným autem. Mne jde hlavně o tydenikpolicie.cz/mladik-
nezvladl-rizeni-a-u-meclov
aomotal-sve-bmw-okolo-stro
mu a jemu podobné. Subjektivně. Je to jedna z mála skupin osob, jejichž chování se kolikrát nedá absolutně předpovědět, což je pak mnohem nebezpečnější než důchodce nebo auto se "Z" na kufru. Proto jsem pro to omezení výkonu, který se ale nedá extrapolovat z motorek kvůli převodovce a kroutícímu momentu. :-) Takovejch 0,05kW/kg už smysl dává.
-> Borderer 23.01.20 11:53:38: Ad ŘP na zkoušku, tam jsem psal, že mi to celkem smysl dává.
To s těma penězma a motorkama nechápu už vůbec. Jak to souvisí s tím, že když v rodině auto je, tak je často nesmysl kupovat další? Proč by ten začínající řidič pod dohledem zkušenějšího to normální auto řídit nemohl? Vždyť je to situace násobně bezpečnější než samotný v nějaké pokriplené zdechlině.
Ad omezení výkonu - vždyť to na konci píšu: pokud bych to omezení u motorek hrubě extrapoloval na auta, tak v 18 můžeme dávat řidičák do 250kW, což jak říkám mi asi žíly netrhá.
To s těma penězma a motorkama nechápu už vůbec. Jak to souvisí s tím, že když v rodině auto je, tak je často nesmysl kupovat další? Proč by ten začínající řidič pod dohledem zkušenějšího to normální auto řídit nemohl? Vždyť je to situace násobně bezpečnější než samotný v nějaké pokriplené zdechlině.
Ad omezení výkonu - vždyť to na konci píšu: pokud bych to omezení u motorek hrubě extrapoloval na auta, tak v 18 můžeme dávat řidičák do 250kW, což jak říkám mi asi žíly netrhá.
-> dragon_cb_cz: A to, že je "řídit auto je samozřejmost a motorka koníček" je tedy důvod k tomu, že silnou motorku můžeme teenagerovi zakázat a auto ne? Někde mají řízení pod dohledem, někde ŘP na zkoušku, my tady v podhůří máme tak akorát mladý, kluky, co si honěj pipíšky před buchtama v nepřehlednejch zatáčkách. A když ty peníze vztáhnu opět k motorkám, taky existují nový kusy s 35kW v řádech statisíců. Máš na to? Tak si to kup. Nemáš? Je tu velký trh ojetin, kde se dá sehnat dobrej kus do začátku za pár desítek tisíc. A jako bonus tyhle motorky pak na ceně neklesají, protože se dají řídit brzo a za pár let se dají i slušně prodat.
A řízení pod dohledem, budeš s dcerou všude jezdit s ní, aby mohla bejt za volantem? Asi ne, proto omezení výkonu.... Spíš mi jde o samotnou podstatu věci a to, jak to funguje u motorek a jak by to mohlo fungovat u aut.
edit: Na jednu stranu tady přijdeš o ŘP za to, že do tebe někdo nacouvá, ty hodíš SPZ za okno a jedeš domů, ale za způsobení DN díky ztrátě kontroly nad vozidlem dostaneš pár tisíc pokuty, možná nějaký body a jdeš v klidu domů.
A řízení pod dohledem, budeš s dcerou všude jezdit s ní, aby mohla bejt za volantem? Asi ne, proto omezení výkonu.... Spíš mi jde o samotnou podstatu věci a to, jak to funguje u motorek a jak by to mohlo fungovat u aut.
edit: Na jednu stranu tady přijdeš o ŘP za to, že do tebe někdo nacouvá, ty hodíš SPZ za okno a jedeš domů, ale za způsobení DN díky ztrátě kontroly nad vozidlem dostaneš pár tisíc pokuty, možná nějaký body a jdeš v klidu domů.
Chvam se vlastne jak hovado taky, dnes jsem jel feldou na prdeli nejakymu matizovi, kterej na 90ce jel sotva 50, tak jsem ho chtel trochu popohnat, spechal jsem k zubari, jeste me predtim zastavili policajti - jak clovek jede feldou, tak je hned podezrelel, takze povinna vybava a zdrzovacka pres 1/4 hodiny. Resil mlhovky a co v nich prej mam za zarovky, tak mu rikam, at si je rozdela sam a jestli neco poskodi, ze si to zaplati... dement fakt. Kdyz jsem vytahl telefon, ze budu fotit a ze si jeho cinnost zdokumentuju, tak ho najednou mlhovky nezajimaly a sel do auta, ze si me musi prolustrovat. Jinak toho matize jsem predjel na prvnim prehlednym useku - bohuzel s plnou carou.
Mlhovky maji homologaci a mam v nich normalne legalni night breakery, pak ma clovek ty polucajty brat, kdyz to jsou kkti. :/ znam tu teda jednoho, ktetej je normalni, jednou ne zdravil, kdyz jsem vyjizdel ze zakazu vjezdu :) no u sloupku jsem je tenkrat nivou vytahl z prikopy a pokecali jsme...
Mlhovky maji homologaci a mam v nich normalne legalni night breakery, pak ma clovek ty polucajty brat, kdyz to jsou kkti. :/ znam tu teda jednoho, ktetej je normalni, jednou ne zdravil, kdyz jsem vyjizdel ze zakazu vjezdu :) no u sloupku jsem je tenkrat nivou vytahl z prikopy a pokecali jsme...
-> Borderer 23.01.20 10:45:59: A je ti jasný, že jiný auto na šest let je zbytečnejch klidně 150-200 tisíc? Mně teda přijde daleko bezpečnější, když se bude řídit pod mým dohledem v nějakém normálním autě, než když bude v nějaké dýchavičné jebce jezdit sama.
A ano, řídit auto je dneska svého druhu samozřejmost, protože celá společnost je nastavená na to, že řídit je normální. Motorka se naopak z kategorie běžného dopravního prostředku přesunula z velké části do kategorie koníčku.
A propos, i ty motorky na které se dá sednout v 16 letech už jsou co se dynamiky týká docela solidní, pokud vím tak je tam omezení max 11kW a 0.1kW/kg? To by u běžného auta odpovídalo výkonu někde okolo 120kW. V 18 už je to minimálně dvojnásobek... takže pokud by tvoje idea měla proporčně sedět, tak ok, v 18 letech dávejme řidičáky na auta do 250kW max a za dva roky bez omezení. S tím asi nemám problém![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A ano, řídit auto je dneska svého druhu samozřejmost, protože celá společnost je nastavená na to, že řídit je normální. Motorka se naopak z kategorie běžného dopravního prostředku přesunula z velké části do kategorie koníčku.
A propos, i ty motorky na které se dá sednout v 16 letech už jsou co se dynamiky týká docela solidní, pokud vím tak je tam omezení max 11kW a 0.1kW/kg? To by u běžného auta odpovídalo výkonu někde okolo 120kW. V 18 už je to minimálně dvojnásobek... takže pokud by tvoje idea měla proporčně sedět, tak ok, v 18 letech dávejme řidičáky na auta do 250kW max a za dva roky bez omezení. S tím asi nemám problém
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Pravda, lepší by byl poměr kW/kg. Jinak klidně ano, koupit na šest let jiný auto. Viz. co sem psal o motorkách - chtěl sem řídit od šestnácti? Tak nejdřív ČZ 125/476, v osmnácti Jawa 350, v jednadvaceti Suzuki GS500E a teď se vracím zase pomalu k Jawě. A světe div se, kamarád, co má motoškolu, kurzy bezpečnýho řízení a všecko okolo mi už několikrát říkal, že u lidí, kteří se vypracují takto postupně je průserovost a nehodovost o řád níž. Tak mi neříkej, že by to nefungovalo u aut. Hold řídit auto je dnes braný jako samozřejmost a podle toho to vypadá. Měla by to být určitá výsada.
Jinak mi tedy ukaž powerdrift se seriovou 120 na suchým asfaltu.
Jasně že i s kyvkou se dá prasit, ale už člověk musí bejt opatrnej a vědět.
Jinak mi tedy ukaž powerdrift se seriovou 120 na suchým asfaltu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: tu jazdia ako kokoti aj taký okolo 30tky takže tak , tento posledný si namiesto bývania kúpil leon cupra za 35tis eur v dobrej zľave a lieta s tým ako jebnutý , takže prečo nie ... okolo 30tky by mu nemuseli už tlačiť plné vajcia na hlavu
-> Borderer 23.01.20 06:33:54: Jenže to jestli se následně bude v provozu chovat jako kokot v autoškole fakt poznat nemusíš. Lidi se umí přetvařovat dnes a uměli to i před lety. Zkoušku složí a co s tím...
A ad omezení výkonu a podobně - to mi přijde jako ještě větší kravina. Auta do 50kW už dneska prakticky neexistujou
A až si jednou moje dcera udělá papíry, tak jako kvůli tomu abych jí mohl pod svým dozorem nechat trochu vyjezdit budu kupovat na 6 let jiné auto? Nebo jak si to představuješ. Ty koně fakt nejsou problém. Nehledě na to, že fakt nejsou měřítkem - naše naftová 9-3 s 88kW na tom dynamicky o moc líp než 50kW felda nebude - spíš naopak.
Nejrizikovější situace pravidelně zažívám v kile... Pokud se 120kou neumíš blbnout jinde než na zasněženej silnici, děláš něco špatně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ještě možná dovedu pochopit ty "řidičáky na zkoušku" - ono když by za první podobnou kravinu ten člověk přišel vyfasoval 4 body a zjistil, že ještě jedna drobnost a je bez papírů, tak by se asi sakra zklidnil.
Další věc je, že podobný kraviny kolikrát prováděj lidi, který nemaj ani ty mokrý papíry...
-> Bukaj 23.01.20 09:06:20: Jo, někdy se to předvídat dá, ale někdy taky ne. Jako třeba když jedeš po Strakonické v levém pruhu a kamion v pravém se rozhodne do toho levého přejet a nepodívá se. Svodidla tam od švagrovo mondea byly pocuchaný docela dlouho. A sedět tenkrát místo Mondea v Rapidu, se kterým jezdil před tím, asi by dneska život měl podstatně méně radostný.
Každej ať si jezdí čím chce, nikomu "moderní bezpečný auto" nenutím. Ale sám za sebe jsem rád, že to dle tebe zbytečný železo sebou vozím.
A ad omezení výkonu a podobně - to mi přijde jako ještě větší kravina. Auta do 50kW už dneska prakticky neexistujou
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nejrizikovější situace pravidelně zažívám v kile... Pokud se 120kou neumíš blbnout jinde než na zasněženej silnici, děláš něco špatně
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ještě možná dovedu pochopit ty "řidičáky na zkoušku" - ono když by za první podobnou kravinu ten člověk přišel vyfasoval 4 body a zjistil, že ještě jedna drobnost a je bez papírů, tak by se asi sakra zklidnil.
Další věc je, že podobný kraviny kolikrát prováděj lidi, který nemaj ani ty mokrý papíry...
-> Bukaj 23.01.20 09:06:20: Jo, někdy se to předvídat dá, ale někdy taky ne. Jako třeba když jedeš po Strakonické v levém pruhu a kamion v pravém se rozhodne do toho levého přejet a nepodívá se. Svodidla tam od švagrovo mondea byly pocuchaný docela dlouho. A sedět tenkrát místo Mondea v Rapidu, se kterým jezdil před tím, asi by dneska život měl podstatně méně radostný.
Každej ať si jezdí čím chce, nikomu "moderní bezpečný auto" nenutím. Ale sám za sebe jsem rád, že to dle tebe zbytečný železo sebou vozím.
-> Borderer: No vidíš a to já sám se sebou se občas v autě celkem dost bojím ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Kravit se dá s ledasčím, ale stále náctiletej řidič v litrový Fabii nebo Felicii je potencionálně míň nebezpečnej, než když si za letní brigádu koupí trojkový nebo pětkový BMW. A díky nevalnému výkonu se naučí předvídat a používat za volantem mozek. Viděl jsem to na sobě, kamarádech a díky příbuzným to vidím i na týhle generaci. Naprostá většina v 18ti přemýšlí přirozením a chtějí hned auto, co má koně, dají se s tím dělat kraviny bez ohledu na jejich zkušenosti a schopnosti.
Hlavní problém tví v tom, že ještě když jsem ještě dorůstal já, cenově dostupný auto byla 120tka, se kterou se dalo blbnout leda tak na parkovišti nebo zasněžený silnici. Vidím to u nás poměrně často a jakmile je podzim, mokro a začíná zima. V pěkných zatáčkách každou chvíli vyvalený auto, nejčastěji starý BMW nebo 4x4 OI, dehtový Fabie a u toho smutně koukající "řidič" s rovným kšiltem a ustupujícím akné. Jakmile nasněží, tak tyhle závodníky tahaj na silnici cestou na Ještěd skoro denně.
Opravdu nemam rád svazování zákony, buzeraci, ale tady si myslím, žeby to pomohlo a nemuseli by se vymejšlet hovadiny, který odskáčou všichni.
edit: Zrovna jeden takovej nám pár dnů zpátky lítal kolem baráku (v obci), kilo + a jeho kamarád si ty jeho "průjezdy" točil na mobil a fotil to.
edit: A ještě jeden edit. Fakt mi nevadí, když někdo dělá kraviny na silnicích, taky se neřídím předpisy. Ale vadí mi, když to někdo dělá a nemá na to.... Ty seš zrovna ukázkovej případ, vyvádíš se škodovkou neskutečný věci, ale nikdy sem se s tebou v autě nebál.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hlavní problém tví v tom, že ještě když jsem ještě dorůstal já, cenově dostupný auto byla 120tka, se kterou se dalo blbnout leda tak na parkovišti nebo zasněžený silnici. Vidím to u nás poměrně často a jakmile je podzim, mokro a začíná zima. V pěkných zatáčkách každou chvíli vyvalený auto, nejčastěji starý BMW nebo 4x4 OI, dehtový Fabie a u toho smutně koukající "řidič" s rovným kšiltem a ustupujícím akné. Jakmile nasněží, tak tyhle závodníky tahaj na silnici cestou na Ještěd skoro denně.
Opravdu nemam rád svazování zákony, buzeraci, ale tady si myslím, žeby to pomohlo a nemuseli by se vymejšlet hovadiny, který odskáčou všichni.
edit: Zrovna jeden takovej nám pár dnů zpátky lítal kolem baráku (v obci), kilo + a jeho kamarád si ty jeho "průjezdy" točil na mobil a fotil to.
edit: A ještě jeden edit. Fakt mi nevadí, když někdo dělá kraviny na silnicích, taky se neřídím předpisy. Ale vadí mi, když to někdo dělá a nemá na to.... Ty seš zrovna ukázkovej případ, vyvádíš se škodovkou neskutečný věci, ale nikdy sem se s tebou v autě nebál.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 22.01.20 22:52:44: Takové situace v provozu se dají předvídat a vyhnout se jim. Většinou. To spíš vidím větší riziko v tom, že se někde rozmáznu svou vlastní blbostí. Ale domnívám se, že "co se má stát, to se stane"...
-> Borderer 23.01.20 06:33:54: To není o výkonu vozu, ale o zkušenostech, sebereflexi, hormonech, sebeovládání, momentálním rozpoložení řidiče atd. "Prasit" se dá i s 40 kW Feldou (nebo škodovkou na plyn
) a rozumně se dá jezdit i s čtyřlitrovým osmiválcem...
-> Borderer 23.01.20 06:33:54: To není o výkonu vozu, ale o zkušenostech, sebereflexi, hormonech, sebeovládání, momentálním rozpoložení řidiče atd. "Prasit" se dá i s 40 kW Feldou (nebo škodovkou na plyn
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: A co kluci, co chtějí jezdit na motorce? Taky jsem musel kupovat motorku na třikrát, protože sem chtěl jezdit už od 16 let ...jde to... a při cenách ojetin v tom nevidím problém.
-> Borderer 23.01.20 06:33:54: :první tři roky ideálně nesmět jezdit vůbec a pak opakovací zkouška jak se "vyjezdil".-)
-> Borderer 23.01.20 06:33:54: To by se skutečně vyjezdil.
Určitě by měl prachy každé ty tři roky měnit vůz.
Pokud správně počítám, před důchodem by mohl jezdit v nějakém proudovém speciálu na solných jezerech.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pokud správně počítám, před důchodem by mohl jezdit v nějakém proudovém speciálu na solných jezerech.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Ale to ,že dneska dostane ŘP každej kokot, je bohužel fakt. A ještě horší je to, jaký auta se dají sehnat za pár šlupek. Mokrý papíry, 100kw+, ideálně zadní náhon, sjetý gumy a nepředvídatelný chování. Pořád se vymejšlí kraviny, ale proč nezavedou odstupňování ŘP dle výkonu a myslím, žeby stačilo, aby majitel ŘP mohl řídit první tři roky aut do 50kW, další tři roky do 80kW a po šesti letech vlastnictví řp neomezeně....
-> Jarda - zrušená registrace 22.01.20 22:55:14: Si to zas tak neromantizuj, lidi který řízení spíš obtěžuje než baví jezdili i před 50 lety...
-> Bukaj 22.01.20 22:45:21: jenze driv jezdili s auty jen ridici a dnes uzivatele
kdyz vidim, kdo jezdi vse po silnici, tak z toho mam nejvetsi strach... driv ten, kdo mel auto, tak to mel jako konicka, zivotni styl... dnes jen jede, casto jak hovado, nalepenej na prdeli, spoleha se na elektroniku, neco sudla v ruce na mobilu a ze by nahodou nekde naboural, tak ho to netizi, vzdyt ma preci bezpecny auto... a je pojistenej, tak proc nebourat, ze? hruza
![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Bukaj 22.01.20 22:45:21: Až tě někdo napálí z boku, tak ti tvoje řidičský umění bude houby platný...
-> Jarda - zrušená registrace 22.01.20 22:32:21: Srovnej si O2 a O3... náhodně jsem na auto-data.net vybral O2FL 2.0TDI a O3FL se stejnou motorizací... O3 je lehčí o 146kg. Samozřejmě že tam budou odchylky dle výbav atd, ale ten trend je jasný... fakt auta hubnou a co vím, tak napříč značkama. Insignie od Opelu mezigeneračně zhubla taky skoro o 200kg.
-> Bukaj 22.01.20 22:38:36: Nemám moc přehled o jiných autech z té doby než o škodovkách a tam si stojím za tím, co jsem napsal tady: -> dragon_cb_cz 22.01.20 22:22:17: - že to zas takový rozdíl není. Jen ty škodovky v sobě vozily hodně vzduchu na místech kde k ničemu nebyl, takže zabírají hodně místa i když ho uživateli moc nenabízejí.
A ano, v autě je spousta "křemíkových pičičárniček", které se staly standardem, to je pravda, ale ty na té váze moc neudělají. To spíš to zesílení tam, kde to má ochránit posádku. Osobně mi nevadí vozit si v autě oproti kilu nějakých 7 metráků železa navíc, když to znamená, že nehoda která by mě v kile v lepším případě stála zdraví a v horším života pro mě pravděpodobně bude znamenat jen lehké otřesení![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj 22.01.20 22:38:36: Nemám moc přehled o jiných autech z té doby než o škodovkách a tam si stojím za tím, co jsem napsal tady: -> dragon_cb_cz 22.01.20 22:22:17: - že to zas takový rozdíl není. Jen ty škodovky v sobě vozily hodně vzduchu na místech kde k ničemu nebyl, takže zabírají hodně místa i když ho uživateli moc nenabízejí.
A ano, v autě je spousta "křemíkových pičičárniček", které se staly standardem, to je pravda, ale ty na té váze moc neudělají. To spíš to zesílení tam, kde to má ochránit posádku. Osobně mi nevadí vozit si v autě oproti kilu nějakých 7 metráků železa navíc, když to znamená, že nehoda která by mě v kile v lepším případě stála zdraví a v horším života pro mě pravděpodobně bude znamenat jen lehké otřesení
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: Dřív auta sloužila k jezdění... :)
-> Bukaj: jestli to nebude tím, že se dnes auta při sebemenší kolizi neslisujou do kostky :))).
-> dragon_cb_cz: Spíš je zarážející, že v době, kdy skoro všechno na autě je z plastu nebo pečlivě udělaný odlitek hliníku/výlisek plechu, při výrobě se pomalu používají kosmické- a nano-technologie aby se ušetřilo na materiálu, ty vozy váží stále víc, než ty ze 60.-80. let. Že by to bylo tím množstvím křemíkových pičičárniček, které se dnes staly standardem?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 22.01.20 22:22:17: bych spis rekl, ze ta suzuka je vyjimkou
ale mas pravdu, treba v madarsku jich jezdi dost![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tam to nahradilo 4takt trabanty :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tam to nahradilo 4takt trabanty :)
-> Jirik_Tuňák1983 22.01.20 22:20:55: A kolik měl srovnatelný vůz té třídy před 20 lety? Jako velký limuzíny a kombíky nikdy lehký nebyly... Jo, pár let zpátky byly auta dost Ingoty, třeba Saab 9-5NG se k těm dvěma tunám blížil taky dost. Ale co vím tak třeba O3 oproti O2 zhubla dost výrazně, u toho Suzuki co zmiňuju to taky mezigeneračně bylo třeba 200kg - a to se jedná o malá auta. Opely to samé... atd atd atd.
-> StepaNoFUN 22.01.20 22:12:50: Jak se to vezme. Pokud bych bral auta tomu kilu blízká vnitřním i zavazadlovým prostorem, tak mi přijde, že skoro i jo
Takový Suzuki Ignis v předokolce má provozní hmotnost 910kg a skoro bych se vsadil, že uvnitř je místa víc a do kufru toho taky naložíš minimálně stejně jako do obou "zavazadlových prostorů" kila.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz 22.01.20 22:09:53: Vůz, nad kterým momentálně sliním, má cca 1900 kg. Takže asi jak co a jak kde. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> dragon_cb_cz: Ale porad vetsinou nemaj 800-900kg jako napriklad S100
-> Jarda: A to jsi vzal kde, že nejdou? Vždyť auta posledních skoro 20 let prochází dost radikální dietou...
Vaclav Kral predpovidal 3 kolova auta, idealne s favomotorem :) 4 kola je zbytecnej luxus, to je fakt
nevim, proc nejdou automobilky cestou odlehcovani, ale spis naopak, ono honit po silnici 2tuny a vic je zhovadilost
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 22.01.20 21:48:51:
Což není zas tak daleko od reality, stačí pár cest do práce a těch 75 litrů z nádrže zmizí jak nic
Greta is not amused...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: Já už jsem taky zblblej - první, co mne napadlo, když jsem viděl tu fotku - že bys měl dotankovat protože Fuel=0...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS 22.01.20 19:24:32: Taky když jsem pár dní zpátky dojel domů tak na mě mrknul lehce "ďábelský" nájezd ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: skoda ze to nevyslo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
O víkendu jsem sedl do tátovi Feldy a na tacho 090909
Zítra by mělo naskočit u manželky 066666, tak snad to uvidím
Zítra by mělo naskočit u manželky 066666, tak snad to uvidím
-> castrol 22.01.20 17:26:34: pamatuju, jak nam ucitelka fyziky na zakladce tvrdila, ze kazde auto bude mit jadernej reaktor a bude nonstop jezdit zadarmo a naprosto ekologicky
a to uz bylo po cernobylu![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dragon_cb_cz: 1:je aj nieje 2:sak to ani nikde nepisem :) sak uz sa pracuje na elektroautach a potom sa to stabilizuje ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol 22.01.20 17:14:10: To 1) není tak úplně pravda 2) nikdo neříká, že se nemá jezdit vůbec - jen že ta současná míra není úplně udržitelná. Některé z těch 100t km nejspíš byly potřebnější více a některé méně.
Což není žádná obžaloba Bukaje jako jednotlivce, ten problém je systémový a jedinec s tím až tak moc neudělá.
Což není žádná obžaloba Bukaje jako jednotlivce, ten problém je systémový a jedinec s tím až tak moc neudělá.
-> dragon_cb_cz 22.01.20 16:56:01: lenze pod nos ti nikdo nic nedonesie ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj 22.01.20 16:45:04: Missing the point - měla by radost, kdyby lidi tolik nejezdili.
-> dragon_cb_cz: Myslíš, že by Gréta měla větší radost, kdybych jezdil naftovou dodávkou? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 22.01.20 14:33:01: A ani ta převodovka nevydržela... mrcha
Každopádně hezký, škodovek s tímhle nájezdem už naživu asi moc nebude. Jen Greta by tě teda asi nepochválila.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 27.10.19 07:25:32: Tak jsem to nestihl...
...až dnes:
Jinak 100 tisíc jsem ujel přesně za dva roky a 7 měsíců -> Bukaj 21.06.17 00:27:01:
...až dnes:
Jinak 100 tisíc jsem ujel přesně za dva roky a 7 měsíců -> Bukaj 21.06.17 00:27:01:
jedno z posledních "poctivých" aut co jsem koupil a řekl bych, že s ní ještě jednou to stejný natočím![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> minno: no to urcite
-> castrol: áno, a úplne najhoršie je na tom FabIII ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno 06.01.20 20:20:50: a od tej doby to islo dole vodou ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka 06.01.20 12:25:40: Jo, občas je to fajn. Tu regulaci intenzity podsvitu umí dneska už snad každý auto, ale to selektivní vypínání jsem jinde moc neviděl.
-> King:
-> miguelias:
-> minno: a bez ralátek..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> miguelias:
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> minno: a bez ralátek..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A 120 v základe bez reostatu, bez cyklovača, bez štartovacej kľuky![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 06.01.20 19:05:30: Ten samý reostat co kilo, měla tatra 603 už v roce 55.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)