kolik má najeto vaše auto

prohledat
4342 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 25.05.2007 do 03.05.2024, založil/a Luděk
řadit dle data
12:04:57
14.05.2019
Borderer
-> OTA-MTX: A samozřejmě si to přepinoval tak, aby to svítilo i bez použití světel. Jeden z tisíce. 6
11:29:25
14.05.2019
OTA-MTX
-> Borderer: se stav, Mnichovo Hradiště, mohl jsme taky zprasit předek a vyrezat tam diry pro denní svícení, ale dal jsem je místo mlhovek použil od nich kabeláž, sorry4
11:24:26
14.05.2019
Borderer
-> OTA-MTX: Pěkný, ale za ty mlhovky ve dne bys zasloužil kopanec vojenskou botou s rozeběhem. :-)))
11:20:22
14.05.2019
OTA-MTX
takže jsem 2× objel blok abych měl tuhle fotku1
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od OTA-MTX vložen 14.05.2019 11:20:22
11:19:10
14.05.2019
OTA-MTX
dneska jsem jel jen do trafiky a čeho si nevšimnu, sestra s tím docela pohla
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od OTA-MTX vložen 14.05.2019 11:19:10
18:43:36
29.03.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: 3 -> Jirik_Tuňák1983: mam ho na to co ty 3
16:12:29
29.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 29.03.19 15:57:03: Já mám sice co říkat, ale to máš k hovnu a nebo k ježdění? 3
16:09:22
29.03.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: To už není vtipný, pokaždý si půjčit v autosalonu předváděčku a pak tu machrovat 3
15:57:03
29.03.2019
castrol
15:56:24
28.03.2019
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: To ne, na MBčko to vychází asi 500 ročně 3
15:31:42
28.03.2019
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: tak to nebude asi za 1350,-
14:36:17
28.03.2019
castrol
14:32:41
28.03.2019
dragon_cb_cz
-> Tomaso435 28.03.19 14:25:49: Mám v ceně povinka...
14:26:13
28.03.2019
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983 28.03.19 14:25:29: musíš bejt vzhůru už ve 3 abys v 5 nejdýl vyrazil 3 3
14:25:49
28.03.2019
Tomaso435
-> vhml 28.03.19 14:17:45: vubeééééc :-D všechno je v rychtyku :-D

-> dragon_cb_cz: nojo ale platit si ašistenčku, zbytečný :-D
14:25:29
28.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 28.03.19 14:17:45: A ještě kvůli tomu sraní ráno dojedeš o hodinu a půl později. 3
14:17:45
28.03.2019
vhml
-> Tomaso435 28.03.19 13:50:50: jenže z těch jedenácti natočíš až pátý, když do něj dáš baterku z třetího. V tom ale stejně není benzín, tak to zkoušíš dál a nakonec jedeš osmým, v kterým je beztak vysráno zas něco jinýho 3
upraveno 2x, naposled 28.03.2019 14:18:49
14:05:01
28.03.2019
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Já radši mám jedno, na který se můžu spolehnout, že natočím... a když náhodou ne, tak zavolám asistenčku ať mě do toho servisu koukaj odvézt 4
13:50:50
28.03.2019
Tomaso435
-> dragon_cb_cz 28.03.19 13:47:09: ale ten komfort toho že ráno nenatočím jedno a jdu si vybrat z dalších jedenácti kterým odjedu je k nezaplacení 3
13:47:09
28.03.2019
dragon_cb_cz
-> Syny 28.03.19 11:02:05: Záložní auto je blbost... už jsem to tu někde psal, za tři roky mě "záložní auto" stálo (nepočítám benzín, jen pořízení, servis, pojistku atd) tolik, že bych za to měl náhradní auto z autorizáku na víc jak půl roku...
12:55:18
28.03.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: V podstate si volvo vymenil za skodnu ktora tiez nic nejazdila 3
12:52:04
28.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.03.19 11:02:05: Já ujíždím tři jen kvůli tomu, že Karolína nejezdí moc často a je na mateřské.

Pokud by pak dělala v Plzni a jezdila jen občas na nákupy, pak jedno pustíme do světa. Samozřejmě to nejstarší v naftě. Možná i dvě a koupilo by se jedno co nejnovější v benzínu, takže bych měl jedno já místo Volfiho a Cromiho a jedno Karkule, což by byla zároveň taková záloha.
11:02:05
28.03.2019
Syny
-> vhml 28.03.19 10:42:56: 3 3 3

-> Jirik_Tuňák1983 28.03.19 10:41:03: Ja sam nevim, jak bych ujezdil i dve auta. Chvili jsem o tom premejslel kvuli dojizdeni do prace, kterou jsem chtel zmenit (mit jedno jeste v zaloze), ale to padlo, takze jedno staci.
10:42:56
28.03.2019
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 28.03.19 10:41:03: no jak, jak. Stojí tam, hnijou, všechny v okolí serou, ale zarytě budou všem tvrdit, že v nejbližší době chystají renovaci.
10:41:03
28.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.03.19 10:18:35: Ještě štěstí, že jsem prodal tu škodovku a ještě se musím zbavit skútru, páč jinak bych byl úplně v řiti. 3 Nevím, jak to dělají ostatní, kteří mají auta zaparkovaná na jednom hektaru a ještě vymýšlí, kam by vmáčkli ještě aspoň dvě. 3
10:18:35
28.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: 3
09:54:57
28.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.03.19 08:23:41: Njn, tento týden v pondělí Fiat 1, v úterý Volvo, středa Fiat 1, čtvrtek Fiat 2 a zítra ještě uvidím. Asi Fiat 2 a v sobotu do Prahy Volvo a nebo Fiat 1 podle počasí. 3
upraveno 2x, naposled 28.03.2019 09:55:30
09:35:56
28.03.2019
castrol
-> Syny: mam to podobne ale na firemnom 1
08:23:41
28.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Ale ja na jednom aute 3
08:10:42
28.03.2019
Jirik_Tuňák1983
06:54:22
28.03.2019
Syny
-> castrol: No ja mam najezd +/- 15 tkm rocne...
20:45:24
27.03.2019
castrol
-> Syny: -> Jirik_Tuňák1983: a mne budete vravet ze malo jazdim 3
07:18:45
27.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 27.03.19 07:15:31: Njn, ono pak bylo myslím ošklivě. 3
07:15:31
27.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To si od 8.8.2018 najel s timhle autem jen 1000km? 3
22:01:15
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983
Tadáááá 3
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 26.03.2019 22:01:15
12:33:46
26.03.2019
vhml
12:22:36
26.03.2019
Syny
-> vhml: To delas v ZF v Plzni? Jestli ty prevodovky jsou spolehlivy jako nejakej (uz nevim jmeno) vedouci tamni konstrukce, tak to potes 3
upraveno 2x, naposled 26.03.2019 12:23:13
12:19:56
26.03.2019
dragon_cb_cz
-> vhml: Jsem si myslel, že u ZF děláš, ale nebyl jsem si jistej.



-> suri: Já s tou SX4 mám dlouhodobou (dle tankování) 7.5l / 100km, průměr za asi 12 tisíc km, minimálně 50% Praha. Nevěřím, že bych s manuálem byl pod 6 litrů. Podle spritmonitoru tam vychází rozdíl aut/man téměř presně litr pokud si dobře pamatuju. Novou 9-5 teď máme s manuálem, tak pak můžu porovnat, ale chvilku to bude trvat... a taky ta nová je sedan 162kW, stará byl kombik 184kW. Zatím to vypadá, že bude tak o půl litru až litr úspornější...
upraveno 1x, naposled 26.03.2019 12:20:11
12:08:22
26.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: To je houby, starej Mustang měl 3° automat (i 3° manuál) Stačilo to? No...3 3 (ani nemluvě o historický Čajce aj.)
11:49:40
26.03.2019
suri
-> dragon_cb_cz: posledné FSI z automatom bolo 9-10 vs 6-7 manuál
11:47:40
26.03.2019
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 26.03.19 10:49:27: samozřejmě, že naše převodovky jsou ty nejvíc nejlepší 3
11:12:25
26.03.2019
dragon_cb_cz
-> suri: To jo, s tou japonskou atmosférou je ten 4q dost letargickej, ale zase to jinak funguje dobře a je to relativně jednoduchý - tak doufám, že to vydrží a pokud by se něco rozbilo, že to půjde za rozum opravit. V 9-5 ta kombinace fungovala super, ale tam byl 5q a taky úplně jiná porce krouťáku.



Jasná nevýhoda je spotřeba, hlavně po městě kde je měnič pořád v prokluzu... ale ten litr navíc mi za to pohodlí asi stojí.



-> Jirik_Tuňák1983: Netuším, na novou Giuliu rozpočet úplně nemám 3 Ale prý to funguje dobře... otázkou je, jak moc dobře to bude fungovat za 10 let. To teď asi nikdo netuší. Máma má v Mini taky nějakou 6q HDM, kdo to vyrábí nevím, funguje taky dobře, ale totálně hladká taky není (a to to auto nemá najeto ani 10 tisíc km)... teď už tam myslím dávají dvouspojku.
10:49:27
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Já se v těch automatech vůbec nevyznám. Jen si pamatuji, že třeba nová Giulia má osmistupňový od ZF s měničem a manuální od Getragu.

Od ZF jsou taky dobrý?
10:31:50
26.03.2019
suri
-> dragon_cb_cz: ja som celý všeobecný , AISIN je trošku niečo iné predsalen ... nehovorím že je to zlá prevodovka ale treba k tomu aj motor adekvátny
10:03:58
26.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Ups, reaguju na to, že konstatní jízda není dobrá pro CVT. Ok, řetěz, myslel jsem si.
09:55:13
26.03.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Nevím na co reaguješ... CVT mají pokud vím většinou řetěz.
09:54:25
26.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jawák2: Trhnutí při zařazení R/D můžou dělat i silentbloky okolo motoru/převodovky, ale zároveň i vnitřnosti převodovky. U toho variátoru netuším jak přesně uvnitř vypadá, takže těžko říct. Každopádně doporučuju to moc neprožívat - olej jsi vyměnil, dokonce s proplachem, takže ono stejně není nic moc jiného, co bys mohl udělat. Prostě jezdi a pokud to nebude mít jasně se zhoršující tendenci, tak to neřeš. Pokud by se to zhoršovalo, tak tě repas nemine a je pochopitelně lepší ho provést dokud to nějak funguje, než čekat až to bude úplně v hajzlu.



Já jsem tuhle chybu udělal s naším prvním Sobem - první auto s automatem, ta převodovka neřadila úplně 100%, 4 roky jsem z toho měl trochu nervy. 4 roky to bylo stejné nebo možná spíš zlepšující se a pak jsem auto prodal a nový majitel s ním spokojeně jezdí dál... Dneska už tuším, že to nejspíš bylo tím, že v tom autě vyměnili převodovku (to vím) a neudělali adaptaci TCM (to odhaduju)... proto se to postupně trochu zlepšilo, jak se převodovka postupně adaptovala sama.



-> suri: Rozhodně ho neopraví když už je tam něco vyloženě rozbité, ale speciálně u HDM automatů, pokud je tam olej co už má něco za sebou, tak ta výměna "pocitu" z převodovky může pomoci fakt dost - speciálně u "problémů" závislých na teplotě bych řekl.



Problém je, že automatů je tu najednou docela dost, ale spousta mechaniků (teď pochopitelně nemyslím tebe, -> suri: ) má podle mě jen velmi povšechné povědomí o tom, jak přesně fungují a jaká třeba mají jednotlivé modely specifika. Třeba v případě obou mých Aisinů měnič s řízeným prokluzem lock-up spojky - mechanik, který měnil převodovku v té 9-5 o něčem takovém myslím neměl ani tuchu a že měl vytáhnout Tech 2 a udělat ty adaptace, to nejspíš taky ne. A že by něco takového tušili v autorizáku Suzuki, kde byla teď SX4, jsem také pocit neměl... tu převodovku tam potkají jednou za uherák. Tak se to "nějak" udělá, ono to "nějak" funguje... proto jsem taky výměnu oleje v převodovce na SX4 nechal udělat u specialisty a ne v autorizáku. Protože ten typ převodovky poznal na první pohled, aniž by hledal štítek a celkem přesně věděl, co a jak...
09:52:28
26.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Tak to je překvapující. Ten "řemen" v tom CVT je guma? Někde jsem zaslech, že kov, RAV4 vypadá, že to jen plíškama pobitý. Guma mi ve výkonech 130kw+ nějak nedává smysl. A ten jejich "otáčkoměr" taky ne. Vždyť otáčky motoru u CVT můžou (při zrychlování) leda růst ne? On to byl beztak spíš ekonoměr/ampérmetr.
09:16:57
26.03.2019
suri
-> Jawák2: nestraším , mám skúsenosť ...
Extreme Tyres