Vraky

prohledat
15411 příspěvků (zobrazeno 10401 až 10450) od 20.01.2007 do 24.04.2024, založil/a chooki
řadit dle data
14:51:26
15.12.2009
marek668112
zo zadu
zvětšit Vraky - obrázek od marek668112 vložen 15.12.2009 14:51:26
14:50:38
15.12.2009
marek668112
Opel Kadett na Kežmarskom vrakovisku-pojazdny
zvětšit Vraky - obrázek od marek668112 vložen 15.12.2009 14:50:38
07:20:22
15.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kaprof: Proto mam Rapida...3 2 4 a Favoša na lítačku...
upraveno 1x, naposled 15.12.2009 07:20:44
23:16:28
14.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> su.tech: spravny škodovkar se o favority vubec nezajima 3 4jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...
upraveno 1x, naposled 14.12.2009 23:17:10
23:04:03
14.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
myschaak AZNP K.Hora 13.12.09 21:24:46 napsal:

→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě

škodovky favorit





ale favorit je už vw.....4
Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...



Tak trochu historie Škoda



Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).



Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
upraveno 3x, naposled 14.12.2009 23:11:21
22:46:12
14.12.2009
THOMMY
-> jarda.u1: JJ, mkV, škoda ho, až na tu rez nebyl špatnej7
22:43:29
14.12.2009
THOMMY
A ještě předek, ten prostor za ramenem je kobereček 127
zvětšit Vraky - obrázek od THOMMY  vložen 14.12.2009 22:43:29
22:41:27
14.12.2009
jarda.u1
-> THOMMY : copak je to,Escort?
22:38:58
14.12.2009
THOMMY
-> Pavel P..: V plánu byla záchrana,ale po odstrojení a po sondáži šroubovákem jsme usoudili, že to nemá smysl.... Přitom z vrchu pěkný auto
22:36:16
14.12.2009
THOMMY
-> Kaprof: 108
22:35:57
14.12.2009
Pavel P..
-> THOMMY : fuj to je šrot.. doufám že to vezeš do sběru?3
22:35:02
14.12.2009
THOMMY
22:30:18
14.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> THOMMY : nojo neni nad nemeckou školu47 47
22:28:12
14.12.2009
THOMMY
Je libo trochu Forda?1
zvětšit Vraky - obrázek od THOMMY  vložen 14.12.2009 22:28:12
20:54:04
14.12.2009
pulin
22:23:38
13.12.2009
Targa
-> Pavel P.. 13.12.09 18:46:10: 41
21:27:53
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: koukam že ty koncernovy značky maj jeden vetši "tradici" než druhej jeden 50 druhej 39 3
21:26:56
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: a ted to jeste docitam, tak 1986 majoritni vlastnik a 1990 100%ni
21:25:01
13.12.2009
U-Geen
21:24:46
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit



ale favorit je už vw.....4
21:24:07
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: seat vstoupil chvilku před tím než vyjela z linky synyho cordoba a ugeenovo toledo)
21:20:47
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: spiš se nechapem ja vim že tohle auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit4spiš jsem se zajímal kdy Seat do toho koncernu vstoupil4 jinak tohle auto považuji za zdarile když je v pořádku..
upraveno 1x, naposled 13.12.2009 21:21:37
21:17:40
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: pomuze? translate.google.com/
21:16:21
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: Řeči tveho kmene nerozumím4kdyžtak anglicky:o))
upraveno 1x, naposled 13.12.2009 21:16:40
21:09:56
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: Der erste Ibiza im Jahre 1984 basierte auf dem Fiat 127/Ritmo/Regata und war die erste Eigenentwicklung von Seat. ...
21:06:08
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: moment.. ja myslel že tahle ibiza aspon častečně pamatuje už koncern4 a pokud se nemylim je vzadu odpružena listovym perem ješte.-))
21:04:42
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: v době kdy tohle auto vyjelo z linky tak španělové nevěděli že nějakej koncern někdy bude)
21:03:47
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo a škoda vw group-simply never:o)))
upraveno 1x, naposled 13.12.2009 21:04:11
20:37:02
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: nemá,týden u nás pršelo40
20:35:13
13.12.2009
pulin
-> Pavel P..: dobře ty 3 3 3
20:32:56
13.12.2009
Pavel P..
-> petr s: mu to posral kondor3
20:31:23
13.12.2009
petr s
-> pulin: myschák má bílé tečky na přední kapotě
20:29:10
13.12.2009
pulin
-> myschaak AZNP K.Hora: nějaká podoba malá tam je ale nic moc 3 3
20:13:04
13.12.2009
Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: podoba s vrakem čistě náhodná3
19:32:25
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: ta ibiza mi připomína mojí červenou gls...nevim proč3

-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion2
18:57:33
13.12.2009
Pavel P..
-> Kaprof: ja ja, das ist eine kleine schöne Autoo3 3
18:52:08
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: Das Auto!? 3
18:50:11
13.12.2009
Pavel P..
-> petr s: dojelo, zaškytalo a půl roku se to nehlo... zřejmě banální závada3
18:49:36
13.12.2009
Pavel P..
bacha... Special edice3
zvětšit Vraky - obrázek od Pavel P.. vložen 13.12.2009 18:49:36
18:48:48
13.12.2009
petr s
-> Pavel P..: Ale má to motor system porsche
18:48:38
13.12.2009
Pavel P..
vinylová střecha snadno a rychle3
zvětšit Vraky - obrázek od Pavel P.. vložen 13.12.2009 18:48:38
18:47:44
13.12.2009
Pavel P..
to je zdravý jak rybička3 3
zvětšit Vraky - obrázek od Pavel P.. vložen 13.12.2009 18:47:44
18:47:02
13.12.2009
Pavel P..
krasavec3
zvětšit Vraky - obrázek od Pavel P.. vložen 13.12.2009 18:47:02
18:46:10
13.12.2009
Pavel P..
něco od soudruha větéfky... kdopak má rád ty seaty? 2
zvětšit Vraky - obrázek od Pavel P.. vložen 13.12.2009 18:46:10
18:40:50
13.12.2009
mb136gl
...ale ešte by sa dal spraviť
zvětšit Vraky - obrázek od mb136gl vložen 13.12.2009 18:40:50
15:41:01
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
Zeke-ten šestý 13.12.09 15:37:31 napsal:

hladká kapota, děrované čelo…komu by se to asi líbilo?2




netušim:o))
15:39:39
13.12.2009
Zeke-ten šestý
asi přihrádka na noviny
zvětšit Vraky - obrázek od Zeke-ten šestý vložen 13.12.2009 15:39:39
15:39:14
13.12.2009
Zeke-ten šestý
15:39:04
13.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Zeke-ten šestý: Pořád jsi mi neposlal to číslo a už jsem ti poslal 2 zprávy.
15:38:57
13.12.2009
Zeke-ten šestý
a pak jedna Avie
zvětšit Vraky - obrázek od Zeke-ten šestý vložen 13.12.2009 15:38:57

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
  • Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
  • jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
  • kubasim (udělil Syny), důvod:
  • Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar
Extreme Tyres