skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vraky
21:37:23
18.12.2009
18.12.2009

Quest
vše origo
21:34:16
18.12.2009
18.12.2009

Quest
a málem bych zapoměl, rapído 120
21:32:17
18.12.2009
18.12.2009

afro100
-> Quest: agregát chybí
... teda, skoro 


21:31:00
18.12.2009
18.12.2009

Quest
a nějakej ten agregát
21:29:44
18.12.2009
18.12.2009

Quest
a z jiného úhlu
21:28:49
18.12.2009
18.12.2009

Quest
MBX jak ze škatulky 

22:22:07
17.12.2009
17.12.2009

El_Burro
-> Pavell: Taková škode jsi mi ho měl radši prodat bych ho ještě zachránil

21:33:30
17.12.2009
17.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Mr_Kubas: však ja proti Oplum(starejm) nic taky nemam naopak a navic je to značka s tradici(na rozdil od jinych
).

20:13:19
17.12.2009
17.12.2009

Mr_Kubas
-> Kaprof: Netvrdim, že je to libovka, ale ten kousek co je na té fotce zachycen tak nevypadá úplně špatně. Kola bych řekl, že tomu sluší
Jinak proti Oplům nic nemam, spíš s nima nemám žádný zkušenosti... 


19:40:56
17.12.2009
17.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Mr_Kubas: Sopel?
jinak taky nepobiram ikdyž se mi to nelibi


19:24:47
17.12.2009
17.12.2009

Mr_Kubas
-> 1560: Náhodou styling pěknej, ale i tak nechápu proč je to ve vracích...
16:20:54
17.12.2009
17.12.2009

1560 - zrušená registrace
Vrak to není, ale dám to sem, protože pro mne by to vrak byl, auto, co nejde použít na běžné ježdění...
Byl tam tak milimetr, když odjížděl, málem to tam nechal.
Byl tam tak milimetr, když odjížděl, málem to tam nechal.
16:01:56
17.12.2009
17.12.2009

az141
16:01:02
17.12.2009
17.12.2009

az141
15:59:49
17.12.2009
17.12.2009

az141
15:25:09
17.12.2009
17.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: neasi

15:21:08
17.12.2009
17.12.2009

Tomaso435
-> Kaprof: to je ona:)
11:09:52
17.12.2009
17.12.2009

1560 - zrušená registrace
-> RON:



10:19:43
17.12.2009
17.12.2009

RON
něco jsem našel na netu
23:01:44
16.12.2009
16.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Pavell: Měl jsem novejši generaci ale nemužu na něj pipnout slovo špiny supr vozítko dostal jsem ho nebrzdiciho udal novy trubičky a prodal za 9 tis:o)))
22:57:33
16.12.2009
16.12.2009

Pavell
ve své době to byla super kára
22:55:25
16.12.2009
16.12.2009

Pavell
tohle ted vyhazuju,,,nissan sunny 1.8GTI,,r.v.88
20:26:52
16.12.2009
16.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> asphalte: hele ať má každej co se mu líbí...škodovkář je dle mě někdo kdo má motor pod zadní kapotou....ale jako škodovkář je i každej kdo to má v tp....ale tohle je fórum o 742 takže asi tušíš co si myslim..fávo je fajn,ale pro mě jen jako spotřebák

17:31:12
16.12.2009
16.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: jj oranžová u Mochova-ale z ty už je ukradena převodovka a dalši komponenty



17:29:35
16.12.2009
16.12.2009

Tomaso435
-> skodarapid1365: něco podbnýho sem viděl jako reklamní držák někde u čelakovic,myslim...
17:24:45
16.12.2009
16.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> skodarapid1365: 

17:23:44
16.12.2009
16.12.2009

skodarapid1365
Náš bývalý hasičák 

16:54:05
16.12.2009
16.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> 1560: jojo to sou papiraky:o))
16:39:22
16.12.2009
16.12.2009

1560 - zrušená registrace
-> darklord: -> Danster: -> Pavel P..:
Citroen AX :-)
Citroen AX :-)
16:09:42
16.12.2009
16.12.2009

Pavel P..
-> 1560: renault 11ka?
16:03:18
16.12.2009
16.12.2009

Danster
-> 1560: Že by Citroen AX ?
15:52:34
16.12.2009
16.12.2009

darklord
-> 1560: oltcit? :D alebo to ma az 4 sroby na kole?
15:51:18
16.12.2009
16.12.2009

1560 - zrušená registrace
A tady ještě jeden libovej zahraniční pekáč...
15:50:53
16.12.2009
16.12.2009

1560 - zrušená registrace
Kvalitní práce...
01:03:15
16.12.2009
16.12.2009

asphalte
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže Favorata z 89 sneseš? Já se považuju za škodovkáře, i když mám Fávo, Felicii a Fabii

21:31:33
15.12.2009
15.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> su.tech: první fáva beru ale jak do toho začli spát stříkačky tak je to vw....ostatně jak píšeš "Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991" takže pro mě je favorit vw a první favoriti pro mě jsou taková odchylka k vw)...jinak jak psal kaprof:
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
ale takovýho sportlina a excellenta ještě snesu
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima


16:42:44
15.12.2009
15.12.2009

Nwkt
No ještě to do toho, přečtěte si první příspěvek a pár následujících fotek
16:40:20
15.12.2009
15.12.2009

Ad@m
-> marek668112: to je pravda ale tak tohle je stránka o škodovkách, zkus to dát na opelkadett.cz , tam z něho budou mít třeba větší radost
16:08:56
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Ad@m 15.12.09 15:52:55 napsal:
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
15:52:55
15.12.2009
15.12.2009

Ad@m
-> marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?
14:55:51
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
interier
14:55:12
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
zo zadu
14:54:20
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Simca 1301 na Kežmarskom vrakovisku-pojazdna
14:53:06
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
interier
14:52:13
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
z boku
14:51:26
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
zo zadu
14:50:38
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Opel Kadett na Kežmarskom vrakovisku-pojazdny
07:20:22
15.12.2009
15.12.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kaprof: Proto mam Rapida...
a Favoša na lítačku...



23:16:28
14.12.2009
14.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> su.tech: spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...


23:04:03
14.12.2009
14.12.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
myschaak AZNP K.Hora 13.12.09 21:24:46 napsal:
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....

Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
- Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
- jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
- kubasim (udělil Syny), důvod:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar