
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vraky
01:03:15
16.12.2009
16.12.2009

asphalte
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže Favorata z 89 sneseš? Já se považuju za škodovkáře, i když mám Fávo, Felicii a Fabii

21:31:33
15.12.2009
15.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> su.tech: první fáva beru ale jak do toho začli spát stříkačky tak je to vw....ostatně jak píšeš "Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991" takže pro mě je favorit vw a první favoriti pro mě jsou taková odchylka k vw)...jinak jak psal kaprof:
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
ale takovýho sportlina a excellenta ještě snesu
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
ale takovýho sportlina a excellenta ještě snesu
16:42:44
15.12.2009
15.12.2009

Nwkt
No ještě to do toho, přečtěte si první příspěvek a pár následujících fotek
16:40:20
15.12.2009
15.12.2009

Ad@m
-> marek668112: to je pravda ale tak tohle je stránka o škodovkách, zkus to dát na opelkadett.cz , tam z něho budou mít třeba větší radost
16:08:56
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Ad@m 15.12.09 15:52:55 napsal:
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
15:52:55
15.12.2009
15.12.2009

Ad@m
-> marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?
14:55:51
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
interier
14:55:12
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
zo zadu
14:54:20
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Simca 1301 na Kežmarskom vrakovisku-pojazdna
14:53:06
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
interier
14:52:13
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
z boku
14:51:26
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
zo zadu
14:50:38
15.12.2009
15.12.2009

marek668112
Opel Kadett na Kežmarskom vrakovisku-pojazdny
07:20:22
15.12.2009
15.12.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kaprof: Proto mam Rapida...
a Favoša na lítačku...
a Favoša na lítačku...23:16:28
14.12.2009
14.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> su.tech: spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...
jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...23:04:03
14.12.2009
14.12.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
myschaak AZNP K.Hora 13.12.09 21:24:46 napsal:
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
22:46:12
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
-> jarda.u1: JJ, mkV, škoda ho, až na tu rez nebyl špatnej

22:43:29
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
A ještě předek, ten prostor za ramenem je kobereček 

22:41:27
14.12.2009
14.12.2009

jarda.u1
-> THOMMY : copak je to,Escort?
22:38:58
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
-> Pavel P..: V plánu byla záchrana,ale po odstrojení a po sondáži šroubovákem jsme usoudili, že to nemá smysl.... Přitom z vrchu pěkný auto
22:36:16
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
-> Kaprof: 

22:35:57
14.12.2009
14.12.2009

Pavel P..
-> THOMMY : fuj to je šrot.. doufám že to vezeš do sběru?

22:35:02
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
.
22:30:18
14.12.2009
14.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> THOMMY : nojo neni nad nemeckou školu


22:28:12
14.12.2009
14.12.2009

THOMMY
Je libo trochu Forda?

20:54:04
14.12.2009
14.12.2009

pulin
22:23:38
13.12.2009
13.12.2009

Targa
-> Pavel P.. 13.12.09 18:46:10: 

21:27:53
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: koukam že ty koncernovy značky maj jeden vetši "tradici" než druhej jeden 50 druhej 39 

21:26:56
13.12.2009
13.12.2009

U-Geen
-> Kaprof: a ted to jeste docitam, tak 1986 majoritni vlastnik a 1990 100%ni
21:25:01
13.12.2009
13.12.2009

U-Geen
-> Kaprof: cs.wikipedia.org/wiki/SEA
T
21:24:46
13.12.2009
13.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
ale favorit je už vw.....

21:24:07
13.12.2009
13.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: seat vstoupil chvilku před tím než vyjela z linky synyho cordoba a ugeenovo toledo)
21:20:47
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: spiš se nechapem ja vim že tohle auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit
spiš jsem se zajímal kdy Seat do toho koncernu vstoupil
jinak tohle auto považuji za zdarile když je v pořádku..
spiš jsem se zajímal kdy Seat do toho koncernu vstoupil
jinak tohle auto považuji za zdarile když je v pořádku..21:17:40
13.12.2009
13.12.2009

U-Geen
-> Kaprof: pomuze? translate.google.com/
21:16:21
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: Řeči tveho kmene nerozumím
kdyžtak anglicky:o))
kdyžtak anglicky:o))21:09:56
13.12.2009
13.12.2009

U-Geen
-> Kaprof: Der erste Ibiza im Jahre 1984 basierte auf dem Fiat 127/Ritmo/Regata und war die erste Eigenentwicklung von Seat. ...
21:06:08
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: moment.. ja myslel že tahle ibiza aspon častečně pamatuje už koncern
a pokud se nemylim je vzadu odpružena listovym perem ješte.-))
a pokud se nemylim je vzadu odpružena listovym perem ješte.-))21:04:42
13.12.2009
13.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: v době kdy tohle auto vyjelo z linky tak španělové nevěděli že nějakej koncern někdy bude)
21:03:47
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo a škoda vw group-simply never:o)))
20:37:02
13.12.2009
13.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: nemá,týden u nás pršelo

20:35:13
13.12.2009
13.12.2009

pulin
-> Pavel P..: dobře ty


20:32:56
13.12.2009
13.12.2009

Pavel P..
-> petr s: mu to posral kondor

20:31:23
13.12.2009
13.12.2009

petr s
-> pulin: myschák má bílé tečky na přední kapotě
20:29:10
13.12.2009
13.12.2009

pulin
-> myschaak AZNP K.Hora: nějaká podoba malá tam je ale nic moc


20:13:04
13.12.2009
13.12.2009

Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: podoba s vrakem čistě náhodná

19:32:25
13.12.2009
13.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: ta ibiza mi připomína mojí červenou gls...nevim proč
-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion

-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion

18:57:33
13.12.2009
13.12.2009

Pavel P..
-> Kaprof: ja ja, das ist eine kleine schöne Autoo


18:52:08
13.12.2009
13.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: Das Auto!? 

18:50:11
13.12.2009
13.12.2009

Pavel P..
-> petr s: dojelo, zaškytalo a půl roku se to nehlo... zřejmě banální závada

18:49:36
13.12.2009
13.12.2009

Pavel P..
bacha... Special edice

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
- Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
- jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
- kubasim (udělil Syny), důvod:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar
