skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vraky
07:20:22
15.12.2009
15.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kaprof: Proto mam Rapida... a Favoša na lítačku...
23:16:28
14.12.2009
14.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> su.tech: spravny škodovkar se o favority vubec nezajima jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...
23:04:03
14.12.2009
14.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
myschaak AZNP K.Hora 13.12.09 21:24:46 napsal:
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
22:46:12
14.12.2009
14.12.2009
THOMMY
-> jarda.u1: JJ, mkV, škoda ho, až na tu rez nebyl špatnej
22:41:27
14.12.2009
14.12.2009
jarda.u1
-> THOMMY : copak je to,Escort?
22:38:58
14.12.2009
14.12.2009
THOMMY
-> Pavel P..: V plánu byla záchrana,ale po odstrojení a po sondáži šroubovákem jsme usoudili, že to nemá smysl.... Přitom z vrchu pěkný auto
22:36:16
14.12.2009
14.12.2009
THOMMY
-> Kaprof:
22:35:57
14.12.2009
14.12.2009
Pavel P..
-> THOMMY : fuj to je šrot.. doufám že to vezeš do sběru?
22:30:18
14.12.2009
14.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> THOMMY : nojo neni nad nemeckou školu
22:23:38
13.12.2009
13.12.2009
Targa
-> Pavel P.. 13.12.09 18:46:10:
21:27:53
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: koukam že ty koncernovy značky maj jeden vetši "tradici" než druhej jeden 50 druhej 39
21:26:56
13.12.2009
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: a ted to jeste docitam, tak 1986 majoritni vlastnik a 1990 100%ni
21:25:01
13.12.2009
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: cs.wikipedia.org/wiki/SEA
T
21:24:46
13.12.2009
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
ale favorit je už vw.....
21:24:07
13.12.2009
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: seat vstoupil chvilku před tím než vyjela z linky synyho cordoba a ugeenovo toledo)
21:20:47
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: spiš se nechapem ja vim že tohle auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favoritspiš jsem se zajímal kdy Seat do toho koncernu vstoupil jinak tohle auto považuji za zdarile když je v pořádku..
21:17:40
13.12.2009
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: pomuze? translate.google.com/
21:16:21
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: Řeči tveho kmene nerozumímkdyžtak anglicky:o))
21:09:56
13.12.2009
13.12.2009
U-Geen
-> Kaprof: Der erste Ibiza im Jahre 1984 basierte auf dem Fiat 127/Ritmo/Regata und war die erste Eigenentwicklung von Seat. ...
21:06:08
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: moment.. ja myslel že tahle ibiza aspon častečně pamatuje už koncern a pokud se nemylim je vzadu odpružena listovym perem ješte.-))
21:04:42
13.12.2009
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: v době kdy tohle auto vyjelo z linky tak španělové nevěděli že nějakej koncern někdy bude)
21:03:47
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo a škoda vw group-simply never:o)))
20:37:02
13.12.2009
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: nemá,týden u nás pršelo
20:35:13
13.12.2009
13.12.2009
pulin
-> Pavel P..: dobře ty
20:32:56
13.12.2009
13.12.2009
Pavel P..
-> petr s: mu to posral kondor
20:31:23
13.12.2009
13.12.2009
petr s
-> pulin: myschák má bílé tečky na přední kapotě
20:29:10
13.12.2009
13.12.2009
pulin
-> myschaak AZNP K.Hora: nějaká podoba malá tam je ale nic moc
20:13:04
13.12.2009
13.12.2009
Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: podoba s vrakem čistě náhodná
19:32:25
13.12.2009
13.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: ta ibiza mi připomína mojí červenou gls...nevim proč
-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion
-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion
18:57:33
13.12.2009
13.12.2009
Pavel P..
-> Kaprof: ja ja, das ist eine kleine schöne Autoo
18:52:08
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: Das Auto!?
18:50:11
13.12.2009
13.12.2009
Pavel P..
-> petr s: dojelo, zaškytalo a půl roku se to nehlo... zřejmě banální závada
18:48:48
13.12.2009
13.12.2009
petr s
-> Pavel P..: Ale má to motor system porsche
15:41:01
13.12.2009
13.12.2009
Kaprof-Pisařík
Zeke-ten šestý 13.12.09 15:37:31 napsal:
hladká kapota, děrované čelo…komu by se to asi líbilo?
netušim:o))
hladká kapota, děrované čelo…komu by se to asi líbilo?
netušim:o))
15:39:04
13.12.2009
13.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Zeke-ten šestý: Pořád jsi mi neposlal to číslo a už jsem ti poslal 2 zprávy.
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
- Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
- jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
- kubasim (udělil Syny), důvod:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar