skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia Iii - motory Tsi
-> Petrson: ano + něco navíc
-> Pavell 28.04.18 04:32:17: Výbava Style?
-> Pavell: vyborne 

Tak jsem dneska prohlédl a svezl máti novou Fábu 1,0TSI 81kw 6q. Auto vypadá slušně, po mé navržené konfiguraci to má pěkný vybavený introš. Motor je pro normální uživatele asi ok. Jede to pěkně, ale je to už takový bezduchý. Stovku jsem tam měl hned. Uvidíme jak to bude fungovat nadále.
-> Kocvin: casta vec, ze tam nekdo necha gumicku. Bacha na to
-> bouchy: Přímo na tohle svolávačka ani TSB nebyla..
Nicméně problém už je vyřešen.. Napadlo mě tam dát jiný filtr, jestli není jen vadný kus a zjistil jsem, že si kolega nevšiml a zůstala mu tam přilepená gumka ze starého filtru.. Ta vnitřní..
Nicméně problém už je vyřešen.. Napadlo mě tam dát jiný filtr, jestli není jen vadný kus a zjistil jsem, že si kolega nevšiml a zůstala mu tam přilepená gumka ze starého filtru.. Ta vnitřní..
-> Kocvin: Tam na internetech psali, že na to byla svolávačka.
Kluci mám hlavu v pejru.. Přijela mi tady na servis Ibiza 2012 1.2 TSi 77 kW CBZB a po výměně oleje začala být dost hodně hlučná nahoře.. Na netu jsem četl něco o výrobní vadě okolo nastavovače vačky, ale nic určitého nebo jednoznačného a už vůbec né spojeného s výměnou oleje.. Dával se Castrol 5W-30 504.00, filtr Mann.. Nesetkal se s tímhle už někdo? Nebo kluci z autorizáků, nemáte nějaké info? Je to celkem blbé, vracet zákazníkovi auto v horším stavu něž přijelo..



Ja teda nevim, mame kratkou fabku s litrem 70 kw. A jezdim s tím podobným tempem jako se svojim hdi a o litr levneji. Teď Olomouc a zpět mimo dalnici za 5. A to jsem se s tim uplne nemazlil, ale nezavodil. Mohelničák lolem 120 porát s prstem v nose. Ano ma to díru po přidání a neni to zrovna ostrej motor. Ale na to obyčejný žvýkání to stačí. Už je pro další období objednanej rapid s tim silnějším a kvaltem navíc, tak jsem za půl roku zvědavej.
-> suri: Přinejhorším tvrzený sedla aka octavia, 100,120 na N95
(na novou hlavu
)



-> minno: soft len
-> suri 02.04.18 18:35:32: Pekne. Ale je to dosť dlhé. Nikde v rýchlosti som nenašiel, čím sa líši 44 kW od 55 kW verzie?
-> palinator: a zatiaľ aj jazdí a aj LPG a CNG no problém údajne
-> bouchy: dokonce DOHC s přestavovačem vačky
-> minno: Ta sračka Junior byla OHV, 1,0mpi bude OHC imho.
-> Milan 136: ja čítam romány
-> suri: já to studoval vždy už od školy

-> Milan 136: kto iný to ako šprti čo chodíte na chalenge to číta?
-> suri 02.04.18 18:35:32: tyhle SSP jsou občas super věc. Najdeš tam věci, co nikde jinde nejsou. Třeba ohledně informací do testů na challenge
Nevychazi to urcite z niceho, protoze je to nova rada EA 211
-> minno:
Je to tříválec 12V. Nová konstrukce, co vim nevychází to z ničeho starýho.
Je to tříválec 12V. Nová konstrukce, co vim nevychází to z ničeho starýho.
-> Milan 136: najak ma ale laka vyskusat to tsi len asi to nebude po meste to prave
ale do leta este casu dosti na premyslenie
ale do leta este casu dosti na premyslenie
-> castrol: u ty domaci pece to budou asi poskoky kratky no
-> suri: takmne ide na fele prevodovka ok a nist nevydava ale to asi ze je po go
-> Milan 136: a vsetko je to jazdene asi po meste co ?
-> minno: su to 3 hrnky

-> minno: su to 3 hrnky
Tie 1.0 MPi sú 4-valce 8V? Na akom základe sú tie motory postavené? Asi to nebude to isté ako niekdajšie 1.0 vo Fab. I. Junior, že?
TSI doposud ok, ale jezdi to neco pres rok teprve. MPI pohoda. Jezdi k nam Citiga z nejaky domaci pece a maji najeto dve kila a v pohode to funguje
-> castrol: a ked to drzi tak to nebude zle , len prevodovka je ako vo felicii , aj tak radi aj take zvuky vydava
-> suri: viem jak na tom jazdia ako na sluzobakoch ,nesetria to
-> castrol: už ti písal aj Milan že tie MPi sú bezproblému , ja ich poznám kopec pizza áut a všetko jazdí bez porúch , ak neriešim odídené zámky kufra od 150 otovrení za deň a podobné pičoviny ... a to keby vieš ako na tom jazdia
-> Jirik_Tuňák1983:
-> suri: a jako je na tom ten mpi ?prave mam ponuku na tieto auta ,jedno mpi druhe sti a aj zaujimava vybava ,len sa nejak nevyem rozhodnut a ci vobec do toho ist, jazda by bola prevazne po okreskach a obcas rychlostna cesta
a este dalsia vec nie moj velky najazd km, cize autoby skor umrelo na starobu nie na opotrebovanie

a este dalsia vec nie moj velky najazd km, cize autoby skor umrelo na starobu nie na opotrebovanie

-> castrol: 1,0MPi je tu od 2012 , to je nie nový motor a skúseností je dosť ... 1,0TSi zatiaľ len tie ročné autá a pár km na konte , čas ukáže , osobne ten motor nemusím ale to som už písal ...
-> castrol 01.04.18 20:20:49: Kromě předsudků asi ještě ne. 

no co decka uz su nejake poznatky jak su na tom tie nove 1.0mpi a 1.0tsi ?
30t predepsali aby se sralo vic veci. Neverim nicemu kde se nemeni olej po 10t km.
-> JoseA:
osobně bych měnil po 10 tis km. nějaký rádoby longlife 30 000km, no fuj.
.. i když jesi to chceš za chvíly prodat až tam bude najeto 99 000km

.. i když jesi to chceš za chvíly prodat až tam bude najeto 99 000km
Tak zatím se zdá v pohodě a spotřebu ukazuje 5,3 za prvních 100km. Pořád přemýšlím, jestli vyměnit první olej sám co nejdřív, nebo to nechat až na předepsaných 30tis km
Zatím je dost času na rozmyšlenou.

-> Alenka 07.07.15 22:57:24: ono u tý slabší verze je potřeba se smířit s tím, že je to ořezaný na softwaru a podle toho řadit. Pokud to někdo točí domrtva tak se nemuze divit, ze to nejede. Se ,,zazracnou" plochou krivkou výkonu se proste musi nejdyl ve 4000ot nacpat dalsi kvalt. Samozrejme to i tak neni nejakej divocak na predjizdeni kdykoliv, ale na bezny jezdeni to funguje. Pravda ze s tim jezdim za cca 7-8litru kdyz se chvata.
najazdil som dosť na 81kw a neviem kde v tom aute sú , dynamicky strašne lenivé auto
-> MOLSO: Vox populi, vox dei
-> MOLSO:
No nevim, ještě jsem nejel ničim línějšim než svou 120.
No nevim, ještě jsem nejel ničim línějšim než svou 120.

Protože to lidi kupujou i tak, fabrika potřebuje splnit limity CO2 a většina zákazníků stejně nejezdí rychleji než 80, protože nejsou žádní piráti, tak jim to stači.
Emise, spotřeba, a hlavně to že je to bezpečný, jelikož se lidi nebudou snažit předjíždět, tak bude mín nehod při předjíždění ....
aky to ma vyznam vyrabat auta dynamickymi vlastnostami zhodne so skodou 100 ?
Trojková Fábie nejede se žádným motorem.
MPI a slabší TDI jsou vyloženě nebezpečně pomalé, silnější TDI a slabší TSI se dají použít možná tak ve městě a s nejsilnějším TSI bych se asi nebál vyjet mimo špičku i na okresky, ale o bezpečném předjíždění nemůže být řeč.
MPI a slabší TDI jsou vyloženě nebezpečně pomalé, silnější TDI a slabší TSI se dají použít možná tak ve městě a s nejsilnějším TSI bych se asi nebál vyjet mimo špičku i na okresky, ale o bezpečném předjíždění nemůže být řeč.