Přívěs - rada

prohledat
206 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 01.07.2012 do 26.09.2024, založil/a Pecyn
řadit dle data
09:45:26
04.04.2015
Bukaj
-> Jozka: Proto jsem kupoval novej vlek, aby mi ho nebylo líto rasit - jednou je to spotřební kus nářadí, tak proč jej "plně" nevyužít 3

Ale občas pokukuju i po nějakém dobovém "mazlíkovi" 4
09:19:49
03.04.2015
Jozka
-> Bukaj 02.04.15 22:39:11: To bych do tebe neřekl.. štěrkuchtivý vlekovrahu..5
06:27:57
03.04.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Už si ani nevzpomínám...

...to asi byla nějaká cesta na tábor, ne? Co jsme vezli?
00:16:05
03.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Ty a vleky, to je něco :-D Nejlepší jak si jednou přijel s kámošema s 3nasobně přetíženým vlekem, že chcete doufokat kolo :-D Náprava byla do A horizontálně i vertikálně :-D



Jinak u mě se vlek odkládá zatím, páč potřebuju teď zainvestovat něco jinýho :-)
22:39:11
02.04.2015
Bukaj
Dnes ráno cestou do práce vyjížděl z areálu jedné asfaltérské firmy v Radotíně Tranzit s přívěsem (takovej bytelnější dvounápravovej plaťák s bočnicema), na kterém mne zaujaly dvě věci - jednak asi "zapomněli" zapojit zástrčku, neboť osvětlení vleku ani nemrklo (a přes silniční válec na vleku nebylo z většiny úhlů vidět na světla Tranzita) a druhak to byla nálepka na blatníku, informující o max konstrukční rychlosti a tam bylo 140 (km/hod)9

Přemýšlel jsem, odkud vlek pochází, doposud jsem neviděl tabulku s vyšší omezenou rychlostí, než 130, natož na vleku...?

Jinak já mám MARO 06, kupované před 5 lety za cca 21k Kč. Je to překližkovej nebržděnej vlek s "A" ojí a na to, že se k němu nikdo nechová moc hezky (stojí mi na zahradě, jezdím i v soli, půjčuji jej kamarádům, často jezdí přetížen - beton, písek, štěrk, substráty...), tak jediné mouchy jsou zoxidovaná místa na pozinkovaných dílech korby a odrbaná překližka korby.4
23:57:13
01.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Hoši díky za konzultaci, zatím nic nekupuju, tak uvidíme jak to dopadne. Vím, že v tom máte pravdu...
23:47:31
01.04.2015
Jarda/felda
-> Hurdis 01.04.15 22:57:36: 600kg sportjacht tam byla, ovšem přívěs je rok 99 výroba 1
23:27:53
01.04.2015
Hurdis
Ještě mne napadá jedna vějička, která se tu zatím neřešila. Tou je konstrukční rychlost. Když jsem kupoval dva profi vleky před cca 4 lety, čekal jsem u prodejce na montáž doplňkových dílů a vyřízení pojistky na počkání. Abych se nenudil, pouštěli mi tenkrát nová homologační videa a vysvětlovali způsob testování vleků na vyšší rychlost.

Ve výsledku se hodnotilo zrychlení, zpomalení, nějaký losí test apod. s prázdným vlekem. Nic konkrétně vypovídajícím. V době, kdy jsem zboží kupoval, měl jsem homologaci na 100 km/h, s tím, že probíhala homologace na 130, tj. dnes bych si na stejném typu asi neměl mít problém zapsat nové údaje do TP.



Ale jedná se pouze o papírovou záležitost. Když vidím, co dnes má nálepku 130... a když vím jak se chová neutrálně dobře vyvážený vlek i při dálničním přesunu v běžných (mnohem vyšších) rychlostech, je to jen o čísle na papíru, který máte doma v šuplíku. V reálu si situaci, která by měla mít vliv na pomyslné lámání chleba představuju těžko.
23:06:58
01.04.2015
gim
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mrkni na toho bobka co jsem dával níže... za 14500,- dostaneš vozejk s překližkovejma sajtnama a jeklovým rámem, na kterém teprv potom je L-ko které u plecháčů tvoří celou konstrukci...
22:57:36
01.04.2015
Hurdis
-> Jarda/felda: A jakou máš? Nemyslím Knott nebo AL-KO..., myslím tonáž. O 750 kg variantách debata není. Ono to z veřejné diskuze asi nevyplynulo, řeším opozituru vůči hobby vlekům v dostupné variantě na 1,3 t (náprava, rám, oj, žehlička, popř. obutí..)
22:54:35
01.04.2015
Jarda/felda
-> Hurdis 01.04.15 22:49:27: pokud bude vozík používat tak reálně po 10 letech bude měnit nápravu 4 já jí měnil až ted po 16, ale už 5 byla špatná
22:49:27
01.04.2015
Hurdis
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale tohle právě nesrovnávej. U přívěsů nějaká úměra viz. nářadí nebo spotřební auta apod. neplatí. Tady Ti hodnota (min. ta užitná zůstane). Rozlož si rozdíl cca 11.000 Kč do 20 let a více a není moc o čem přemýšlet. Hobby přívěsy jsou pro lidi, kteří jsou spotřebně založeni, jejich rajonem je Kaufland a jejich protivníci jsou oponenti, kteří na akci vstávají v sobotu o pět minut dříve a parkují blíže ke vchodu.
22:43:13
01.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Hurdis: Ta zpráva by tam měla být, ikdyž hláška nevyskočí... :-)



Tenhle pohled chápu, nečekám, že ten plecháč bude něco extra. Zatím sleduju různý bazoše, jestli se nenaskytne něco hodnotnějšího ojetýho v rozumný cenový hladině. Na moje použití se mi prostě 20 litrů za novej "lepší" dávat nechce :( Pokud nakonec dojde na plecháč, tak se dá po pár letech prodat - nějakej další hejl se určitě najde.



Pohled na mě je asi jako kdybych se já díval na člověka, co si v LIDLu kupuje vrtačku parkside :-)
22:35:52
01.04.2015
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.04.15 22:08:13: plecháč určitě ne 8 považovat tu 0.8 plech nebo z kolikátky to lisujou za nosnou část je hnus 8
22:30:40
01.04.2015
spartra
-> Hurdis 01.04.15 22:19:55:
To je vše přátelé!




pokud chceš agados plechovej, seš slyšet hodně dopředu, proto se vybíral dřeveněj (překližka), bral se od sachra rs-09, pokud se jelo pro písek 1200 kg uveze, slabinou sou gumy, chtělo by to nějaký dodávkový, nebo s vyšší nosností, nějaký to dřevo taky odvozila.

jedinej problém za ca 10 let provozu, jedno ložisko je už hlučnější i když se přimazalo. Došlo k prasknutí předního rámu jeklu z obou stran, zavařeno a udělána výztuha. Tažná spojka (žehlička) hlásí opotřebení, měnily se přední sufitky obrysový.

Za 20t.czk se kupoval s plachtou 1m a plechový blatníčky, jěště bych doporučil kotevní misky dovnitř

.
upraveno 1x, naposled 01.04.2015 22:45:51
22:19:55
01.04.2015
Hurdis
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nj.nedošlo. Evženéééé.

Jestli mám dát radu, byť bude skoro otcovská, a tudíž nežádaná. Než koupit za 11 sráče na chvíli, raději za 22 něco na celogenerační využití.

Ono nejde ani o to co od toho krátkodobě očekáváš a kolik Kč máš ve váčku, ale hlavně o to, jak se to při používání chová.

Za dobu svého řidičského oprávnění jsem měl soukromě i pracovně za svým či cizým, velkým či malým tak cca 20-25 vleků. S různými náklady.

A s většinou jsem se s obavami pořád díval do zrcátek a opatrně najížděl zatáčky, nekvalitní silnice. S mnoha s jednoduchou krátkou ojí a nízkým rámem se bez cviku i obtížně couvalo, byť to je záležitost se kterou nemám absolutně žádný problém, ani s platem za prodlouženou dodávkou.

S vleky, které mi říkají pane tohle neznám.

Prostě naložím, ukurtuju a jedu jak jsem zvyklý (vyhlášku v tom nikdo hledat nebude) až do cíle.

A když je potřeba popovézt tuna až tuna a půl, vím že to není problém, jen si hlídám obutí. To je pak poslední článek - který bude brzy vyřešen přezutím na "C"čka.



A tohle je ta věc, kterou vždy a ve všech dodávkách, službách a nákupech eviduji jako rozhodující. Tzv. přidaná hodnota. Tzn. něco navíc, co mi klidní nervy.

...teď by se hodila ta prupovídka t reklamy na platební kartu .... a je to celý...tády dády dá. 1
22:08:13
01.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Hurdis: Já ti odpovídal do SZ, ale asi to má Evža rozbitý a nevyskočilo ti oznámení 10



Agados čistě kvůli ceně. Vím, že to není terno, ale byl by to vlek na občasný použití, žádný rasení... Jeden agados si půjčujeme a vím, že zvládá to, co bych po něm chtěl...
22:02:44
01.04.2015
Hurdis
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak jsem Ti psal na Tvou otázku do SZ.........jen výtah. Proč Agados?



VAPP - v překližce, profi verze, údaje v TP dle vlastního požadavku

Sacher - dtto

přívěsy HK - v kovu



To má smysl řešit pokud s vlekem plánuješ delší budoucnost než občasnou dovolenou. A již mohu u uvedených dát několikaletou referenci. Osobně vleky zatím poměrně šetřím, narozdíl od příbuzných, kteří je týrají už pár let mocně. Ale také vím co znamená naložit 1,5 kubíku dřeva, nebo dvě míchačky z betonárky.

Z toho se Ti Agados na místě poblije.

U VAPPu mám v rodině dokonce 2ks ze 4ks maloserie neodebrané objednatelem. S příslušenstvím za 21k/ks - profi verze s nosností 1300+



Plechovku hobby bych vždy považoval za vyhozené peníze, schválně se podívej do jakékoliv inzerce. Takový kus ohnutého pozinku se stářím do 5 let v ceně překoná každá herka na papírech pamatující časy, kdy Gusta Husák ještě večer mohl...
20:05:54
29.03.2015
Kuladmin
Vsuvka: My to měly na 400 sportjachtu a supr dalo se to přeložit i na dvojnásobek a pohoda akorád jsme si propálili blatníky o gumy :) A taky škoda že nám ho ukradli :(
19:16:48
29.03.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: On je to 6 hran a 3 hranná tyč, ovšem mě fascinuje, jak to vyrobí, aniž by se to na silnici v zatáčce rozpadlo 3 3



-> Pavel P..: Aha, co jsem zatím tyhle plečky viděl, tak měly něco jinýho 9 Ale tak ono to asi dělalo víc výrobců...
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 29.03.2015 19:16:48
18:50:04
29.03.2015
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: starej krám na bantamech má uplně stejnou skrutnou nápravu...
18:44:47
29.03.2015
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Čtyrhranná tyč na koso v jeklu vystalná gumovejma hadama, na koncích navařený ramena... Takhle nějak bych řekl, že to je...
18:39:37
29.03.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Jak maj ty agadosy delanou napravu? Je tam zaves narazenej v gumach. Je to nejak jisteny proti vysunuti do boku? Podle me ne. Zajimalo by me, jak se to vyrabi. Jediny co me napada, tak ze tu vnejsi trubku zalisujou do toho koncovyho tvaru az pri montazi tech polonaprav...

Trochu pokukuju po Handy 20 a zjistuju alternativy (pro skodovku a feldu)...

Nejakej starej kram na bantamech nevzbuzuje moc duvery.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 29.03.2015 18:39:37
19:22:48
11.07.2012
gim
Tata tedka kupoval vozejk odsud www.privesybobek.cz/Defau lt.aspx ceny rozumne kvalita solidni a i dobre jednani. Vozik privezou pokud se vam nechce az k nim.
07:42:18
08.07.2012
Pecyn
Mě se také zdá že by se to mělo srovnat líp tahem do předu, kdy se přívěs snaží sám vyosit na střed. Nejsu teda žádný veliký fizikář.
01:26:26
08.07.2012
afro100
-> Pavel P@nkáč: to je prave blbost.. ked zacne vozik tancovat tak mas naopak pridat..
18:33:26
04.07.2012
Pavel P@nkáč
macko KE 03.07.12 23:26:50 napsal:

Ako nejazdiť s vozíkom:

www.topspeed.sk/video-biz arna-nehoda-preco-dodrziav at-konstrukcnu-rychlost.ht ml

9
kdyz citil jak to zacina hazet tak mel sundat nohu z plynu a ono by se to melo srovnat, nechapu proc to neudelal, nebo taky tech. zavada (praskle kolo, volna zehlicka...)
15:44:51
04.07.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jarda/felda: Můžeš mi říct, kde jsi na to přišel?



ZÁKON 361/2000 Sb.

§ 18 Rychlost jízdy

(3) Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg a autobusu smí jet mimo obec rychlostí nejvýše 90 km.h-1; na dálnici a silnici pro motorová vozidla rychlostí nejvýše 130 km.h-1. Řidič jiného motorového vozidla smí jet rychlostí nejvýše 80 km.h-1.

(4) V obci smí jet řidič rychlostí nejvýše 50 km.h-1, a jde-li o dálnici nebo silnici pro motorová vozidla, nejvýše 80 km.h-1.

(5) Řidič nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla,2) a jde-li o jízdní soupravu, nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy.
14:05:37
04.07.2012
Jarda/felda
-> macko KE: jednou sem viděl kolotočáře jak táhli dvě maringotky za liazkou a ta vzadu jim lítala podobně 3
13:15:28
04.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> macko KE: o kurva9
23:13:15
03.07.2012
Tomaso435
-> Jarda/felda: to je blbost... jízdní souprava muže jet maximální rychlostí dle vozidla s nejnižší max konstrukční rychlostí
23:08:05
03.07.2012
darklord
-> Jarda/felda: mas presne znenie?
22:30:04
03.07.2012
Jarda/felda
když už jsme u tý rychlosti tak dle zákona s vozíkem můžete stejně max 80 tak na co víc ? 8
21:31:28
03.07.2012
Pecyn
-> jok3r: Tak upínáky to nemá - bude tuning. Ty sestavy dělají asi podle toho co mají nejvíc na skladě. Mě tam nacpali navíc to třetí kolečko. Ale jeden člověk s tím zaparkuje bezvadně. Zkoušel sem s tím valit těch 130 a dalo se to. Jinak je to stejně sociální vozík
upraveno 2x, naposled 03.07.2012 21:32:13
14:32:15
03.07.2012
jok3r
-> Pecyn: takhle velkej mame doma taky, sice jen do 100 ale nepatrim k tem co potrebujou s vozejkem jet rychlejc, ma taky upinaci oka v podlaze? jen koukam ze nema hrazdicky
14:26:38
03.07.2012
Pecyn
Tak jsem to vyřešil schůdnější cestou a koupil nový. Na lepší už nebylo1

Když umře tak už snad bude na lepší.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Pecyn vložen 03.07.2012 14:26:38
upraveno 1x, naposled 03.07.2012 14:27:24
14:56:21
02.07.2012
Jarda/felda
myschaak AZNP K.Hora 01.07.12 20:29:33 napsal:

auto.bazos.cz/inzerat/... /Privesny-vozik-valnikovy- PONGRATZ.php



co třeba totok)
děsnej sráč ošizený co to jde 8
12:48:31
02.07.2012
Hurdis
-> Roman: Ono každý prodejce v třídě profi má i od základního typu v nabídce nějaký solidní kus. Ať už Sacher, VAPP, Vezeko, Humbaur, Trojan...nebo jiný. Výběr je velký stejně jako konkurence.



Máš jednoznačně pravdu, vyplatí se dojet si koupit přímo ke zdroji. Není absolutně problém na místě smlouvat o konečné ceně jako na arabském tržišti, na základě aktuální nabídky a skladových zásob, případně si na místě nechat namontovat příslušenství zdarma nebo změnit některé prvky na vleku (plastové blatníky za plechové, jinou žehličku apod.), než se sepíše faktura a pojištění.



Někteří prodejci na vyžádání do 24h odešlou barevné katalogy a ceníky zdarma, někdo zavolá a zeptá se na požadavky na výrobek apod.



Kdyby podobné praktiky fungovaly i na trhu s jiným zbožím, bylo by to fajn.
21:31:08
01.07.2012
Roman
-> Pecyn: www.vezeko.cz/cs/.../49-a kce-dobra-cena Podívej se sem,já koupil A08.2 v zesíleném provedení a nelituju,cena je vysoká,ale užitná hodnota také.Zajel jsem si pro něj přímo k výrobci(asi 350km).Perfektní jednání a přístup.
20:57:11
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: 47 47 47
20:55:11
01.07.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Jasný. Já se v dobré víře (a mnohem slušněji podotýkám) snažím vrátit osvětu, kteá mi byla dána.

Český národ je v nakupování levných a provozování otřesných vleků špička. Pročpak je asi třída hobby šmejd (překližka, trubka, ohnutý plech, 500kg do meze krutu) od třídy profi ( áčko, prodloužení, jekly odlehčené, dvojité rámování, obě výklopná čela, náprava a žehlička na 1400 kg, pozičky, kolečko) vzdálené cenově o cc 33%???

A proč podobné sračky z úvodu topicu (ani nemusí být po opravě - pláště, el., žehlička, ložiska) prodáme 2 ks na aukru za tři dny?

Protože se šetří pár tisícovek, vleky se i v případě malé využitelnosti přetěžují, odchází nápravy, rám, pláště za které se po třech letech platí předchozí rozdíl, o bezpečnosti, plynulosti a pohodlí provozu nemluvě.
20:48:31
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
20:47:23
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
20:44:37
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: 3 3 3 můj agados je momentálně nesmrtelnej....investice 2500kč a už mě přežije,tunu uveze.....jediný co tak se vysere bude náprava,ale to i u nějakýho za 304

co se týče toho co jsem dal odkaz,jsem myslel jako pohledat v něčem jetým...cenově to srazí a pokud bude vozit seno a tak,tak mu vydrží)
upraveno 1x, naposled 01.07.2012 20:45:39
20:36:15
01.07.2012
Hurdis
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No tak to jistě bez debat, ale doporučovat řehtačku s kupodivu schválenou 130.

Nicméně lépe jak Myshaak. Ten jako správný labužník ještě přihodí 12ky bantamy. Jako by svůj pekáč po dvou zimách nevyvářel i s rámem.

Hoši, kupujete věc za méně než jeden plat užitečnou věc na mnoho let, na čem ku*va asi tak ušetříte? Hm? Taky jsem byl blbej, tudíž píšu k tématu.
20:35:29
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: souhlas....na druhou stranu já osobně s agadosem od novoty tahám (ale není můj)...dneska vim že kupovat vozejk kterej budu chtít fakt využívat tak jdu do něčeho lepšího-viz -> Hurdis:
20:30:18
01.07.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Hurdis: Ja nerikam, ze to co sem ukazal je super. Proste je to lepsi, nez ta mala hujda.
20:29:33
01.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
20:26:45
01.07.2012
Hurdis
-> Pecyn: Ruce pryč. Vlastní hmotnost kolem 100kg, nosnost 300 kg je limitní, kdy pneu i správně nahuštěné začínají tát, navíc tento kus nevlastní ani ty 4.00 x 8".

Odpovídající cena za obdobu s čerstvou STK a platným TP je do 4ky, nové pláště bez disků (když neumíš zdarma) jsou od 600 ks, disk i více.



Sráč ala odkaz od Matthese bez áčkové (nedejbože snad prodloužené) oje, s rozvrzaným hliníkem, žehličkou a nápravou na 750kg, to jsou vyhozené peníze.



Rozbij prasátko, vytáhni lehce nad dvacku a máš klid na půl (či celou, dle užívání) generace s nesrovnatelnou užitnou hodnotou.
upraveno 1x, naposled 01.07.2012 20:26:54
Extreme Tyres