skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2910 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 01.11.2011 do 02.06.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> Sita 12.04.25 21:09:49: Tak tady mas dalsi obrazek pro info. Priblizne - dalnice 80%, 15% mimo mesto, 5% mesto. Na dalnici tempomatovych 130, sem tam 140. Mimo mesto tempomatovych 100. Cesta tam:
-> Syny 13.04.25 09:11:40: nepochopitelne... ja si ve stredu jedu pro k-maxi, tak me to bude ukazovat realitu, konecne... a na fabii si snad dam dalsi budik, tam k-maxi nejde, ono stejne to vidim, ze svou octu dam pritelkyni, fabii si necham jako popojizdedlo, nafta pujde do huti (stale si stezuje na provozni naklady, jinak to drzi... a hnije, jenze musi davat premiovou naftu, jinak to zlobi, jenze ona nekde uvidi neco levnyho a natankuje, VIF v kufru ma a neda to tam a pak ji to pada do nouzaku s eurooil, OMV a vervou to jeste do nouzaku nepadlo) a ja si poridim nejakyho zadohraba (koukam hlavne po japonskych a americkych vozech)
-> minno 13.04.25 08:27:01: Vodu i olej to ukazuje od 50°C, bohuzel.
-> ajok 13.04.25 08:54:37: Nemyslim si. Olej to ukazuje dle reality, ale vodu ne. Vsak tak to delaj uz snad 20 let, jestli ne vic. Nechapu proc, ale je to tak.
-> ajok 13.04.25 08:54:37: Nemyslim si. Olej to ukazuje dle reality, ale vodu ne. Vsak tak to delaj uz snad 20 let, jestli ne vic. Nechapu proc, ale je to tak.
-> minno 13.04.25 08:27:01: hlavne uz snad pochopili, ze maji ukazovat neoblbnutou...
-> Syny 12.04.25 20:40:43:
A teplotu chl. kapaliny to ukazuje od akej hodnoty? 50 st., ako u klasických budíkov?

-> Syny 12.04.25 18:32:36: ja to ocenuju, docela zacinam o tom 1.5tsi uvazovat, hlavne kvuli ty octe...
-> Milan 136 12.04.25 20:34:38: No u toho Leona FR co mam tak taky, ale nizsi vybavy to maj za priplatek.
Treba na tej mej fotce tady -> Syny 12.04.25 18:32:36: me uplne vytaci, jak ty ikony pripoutani lezou do ty delici cary. Jakoze proc tvl? To to fakt neslo naprogramovat jinam? Dyt to mohli dat jakkoliv
Todle moje OCD tezce nedava. Stejne tak nechapu, proc autohold je zobrazenej zelenym napisem "autohold" a ne ikonou. Pritom na vypinacim tlacitku je ikona a ne napis. A jak rikam, naslo by se toho jen na tom virtualnim kokpitu jeste mnohem vic...
Treba na tej mej fotce tady -> Syny 12.04.25 18:32:36: me uplne vytaci, jak ty ikony pripoutani lezou do ty delici cary. Jakoze proc tvl? To to fakt neslo naprogramovat jinam? Dyt to mohli dat jakkoliv

-> Syny 12.04.25 20:32:50: Tak ono už to je u spousty aut v základu.
-> Milan 136 12.04.25 20:16:54: Presne. Potencial obrovskej a dojebou to tim, ze sam nenastavis stejne nic a ukazuje to informace hur nez fyzicky budiky. Kdyby k tomu udelali apku, ze by si to uzivatel nastavil podle sebe, tak je to skvely, ale takhle jak to je, tak ja osobne bych si za to rozhodne nepriplatil.
Ty virtuální kokpity moc nechápu. Tam jde zobrazit cokoliv a výrobce tam dá ciferníky úplně na hovno a palivoměr udělají proužek dlouhý 2 cm s výškou asi jeden mm.
Hezký to má B8 před faceliftem. Po faceliftu už je to ta moderní hrůza s hranatým displejem a stupnicí po stranách.
-> Syny 12.04.25 18:45:01: Tých detailov je škoda. no. Ale zas človek nemôže mať všetko
Osobne preferujem tiež klasické budíky. Ak virtual nie je dotiahnutý do detailov, že by to malo zmysel.

Osobne preferujem tiež klasické budíky. Ak virtual nie je dotiahnutý do detailov, že by to malo zmysel.
-> minno 12.04.25 11:42:56: Po pixelech to neni, ale nejsou to ani cely ty sekce. Kazda ta sekce ubyde asi na 3x nebo 4x. Kazdopadne mi to taky neprijde uplne hezky. Ono obecne bych k tomu, jak ten virtual kokpit vypada, mel dost vyhrad. Treba cejchovani tachometru. To, ze uzivatelsky nejdou ladit detaily - treba do prostredka pravyho ciferniku nejde dat info o spotrebe nebo teplote, ale jen telefon nebo prehravac hudby. Navigace pres Android auto nejde hodit na budiky a tak by se dalo pokracovat. Po pravde se mi klasicka verze budiku u nizsich verzi tohohle modelu libi mnohem vic.
-> Jirik_Tuňák1983 12.04.25 14:58:45: To mi je jasné, ale myslím do tej "kapličky". Že to nemá ako napríklad Fabia, po stranách mimo displeja ešte všelijaké kontrolky.
-> Sita 12.04.25 10:48:50: Dost se ted kvuli tobe snazim 

-> minno 12.04.25 11:42:56: Jakej displej? Dyť je to celé displej. 

-> Syny 12.04.25 00:00:11: Ale ten palivomer je hrozný
Je to odstupňované aspoň po "pixeloch", alebo len 4 úrovne (čiarky)?
Ale displej zakomponovaný do prístrojovky pekne, aspoň to nevypadá "ala hranaté budíky u Š742/3" - ako je často u virtuálneho kokpitu zvykom.

Ale displej zakomponovaný do prístrojovky pekne, aspoň to nevypadá "ala hranaté budíky u Š742/3" - ako je často u virtuálneho kokpitu zvykom.
-> Syny 12.04.25 00:00:11: vida, to uz by slo!
Něco pro -> Sita:
Ale jako muj obvyklej styl jizdy to uplne nebyl, no 


tak to snad poznáš při koupi auta ne jak je na tom motor a převodovka, to sou věci které se dají ověřit, jsou indicie jako studený start, kouřivost po startu, hladina a stav oleje (konzistence, zápach), chování za studena / za provozní teploty (při deceleraci a následné akceleraci jestli nevyletí komínem oblaky kouře) atd. to jde z velké části odhadnout a tokouvou věc protě nekoupíš. a když jo tak s tím bud počítáš a nebo to neumíš poznat, to pak ale není problém techniky a koncepce..
-> 11mAjA11 14.03.25 04:23:41: Například vylágrovaný motor, převodovku nebo vyhnilý blok/hlavu v důsledku přetahování výměn provozních kapalin těžko vyřešíš nějakou dodatečnou údržbou po koupi ojetiny.
Ale jinak po koupi jakéhokoli vozu do něj zainvestuju čas a penízr, abych jej uvedl do uspokojivého stavu a mohl s ním beze strachu jezdit...
Ale jinak po koupi jakéhokoli vozu do něj zainvestuju čas a penízr, abych jej uvedl do uspokojivého stavu a mohl s ním beze strachu jezdit...
-> ajok 14.03.25 06:29:54: na 5W50 jezdím celou dobu. Mimo pár výjimek, kdy jsme občas vyhráli nějakej 5W-30 a 40 a nalil jsem to tam taky. Zrovna aktuálně je tam nalitej nějakej vyhranej Orlen 5W30
-> Borderer 13.03.25 22:16:45: tak já s červenou jezdil 185, ten motor trochu žral, tak litr na 3tis.km a dokud jsem nemaznul píst, ale spotřeba oleje se zvyšovala, pak jsem dal místo ME10w40 TQR 10w50 a bylo po motoru, proto mám i strach dát do 1.8T mobil1 5w50, kor když mi prodejce řekl, že s tím bude trpět, že je o proti SHU hustej a pak mi kolega, který ho dává do Subaru říkal, zeho přejmenovali na 10w50. AEE v blesky žere oleje mraky, měnil jsem 3x za cca 20tis.km, předtím majitelem, který to měl dva roky a prd najel to měl Němec, který před prodejem udělal i rozvody a jsou tam doteď, km nemají, ale řemen vyměním. Funka olej nežere, ale ten motor jde pokaždé jinak, jednou dobře, podruhé mizerné, člověk nikdy neví, s čím se po startu setká :), váčku a chip jsem tam dal z červené a tak to jede velmi slušné. Bluesky má i přes spotřebu dobře emise, funka je na tom hůř, chipem to není. Mít 2 měsíce času, tak bluesky rozeberu a zkusím prekrouzkovat. Jinak moje 1.8t nebyla zahnojeny ani přesto, že jezdila na benzín, já teda po kupí měnil činil, kterej měl najeto 3tis.km.
Neřekl bych že se těžko dohání , spíš je to o tom kolik do toho si ochoten vyklopit, koupíš ojetinu za 35 a 40 do ní nasypes hned po koupi, kolik lidí to tak udělá ? Alhambru sem tehdá koupil 90, hned během měsíce do ní šlo 40, Golfa AZD za 35 a taky do něj šlo 40, Superb byl za 42 a šlo do něj 25, to je prostě tak. Když bych koupil auta za cenu sectenou těch sum tak do nich stejně dvacka padne vždycky. A sou to částky čistě materiál , všechno dělám sám.
-> Bukaj: To u těch poplivaných AEE taky. Jen když mají všechny auta 200 tisíc plus, tak už se běžně údržba těžko dohání. Na červené Feldě je motor jediný, co drží, nebere olej a když sem před měsícem pospíchal, stíhal sem i dálniční "managerské" tempo 150kmh+.
-> 11mAjA11: takhle to dostává jiný rozmer

-> Bukaj: ale tak stejně to muzu otočit na modernější motory a třeba i ty HTP, spravne si to napsal VSE JE O ÚDRŽBĚ..když sem cokoli koupil vysypal sem do toho hned docela ranec a pak to auto jezdilo 10let na běžnou údržbu.nemusel sem řešit nic, palivo, filtry ,olej , 1-2x brzdy dle nájezdu. Jinak nic. Ve vešině případů si troufám říct že sem v nich měnil chladící kapalinu já poprvé za celou dobu předešlého provozu, nikdy sem na ničem co sem kdy koupil a provozoval nedělal těsnění pod hlavou z důvodu kolapsu toho těsnění..a to měly nájezdy ku 300tis..
-> Bery: to bylo před 15ti lety kdy sem měl uskladněno 1000litru permanentně k užití, byla nafta musela se brát. Když je dobrá cena..v autě to nezabíralo žádné místo při cestování ve dvou..byla jiná doba.
-> 11mAjA11 12.03.25 12:18:07: Jenže ty závady toho OHV motoru, které zde popisuješ, nejsou konstrukční závadou, ale zanedbanou údržbou
Není divu, že jsou po dvaceti letech vyžrané hlavy a dosedací plochy vložek v bloku, když v tom byla chladicí kapalina měněná jednou na garančce, když to bylo 3 roky nový auto a od té doby je tam furt ta původní, možná dolévané vodou...
...to je holt úděl levných a jednoduchých motorů. Když se zničí motor, který koupíš komplet za dva, tři litry, tak ušetřené náklady na údržbu obhájíš. Ale když máš za náhradní motor dát desetinásobek a desítku za práci, tak už si rozmyslíš, jestli na tom budeš škudlit desetikoruny za pravidelný servis...
Ty OHV navíc zažily dobu, kdy do nich šprtal každý, kdo měl doma kladivo, kombinačky a sadu klíčů a Temac byl o stovku levnější, než Elring, modernější motory (a vozy obecně) už jsou z doby, kdy uživatel vozu sotva zvládne dolít do správné díry olej a kapalinu do ostřikovačů a jezdí se pravidelně do servisu...
Takže zase tak černě bych to s tou kvalitou tehdejší produkce neviděl, ale fakt záleží na úhlu pohledu. Dnešní vozy určitě nevyžadují tolik servisních úkonů, jako vozy starší, ale když už nějaký servisní úkon je potřeba, pak je řádově dražší (a náročnější)... - vše má své klady a zápory a každému vyhovuje něco jiného

Není divu, že jsou po dvaceti letech vyžrané hlavy a dosedací plochy vložek v bloku, když v tom byla chladicí kapalina měněná jednou na garančce, když to bylo 3 roky nový auto a od té doby je tam furt ta původní, možná dolévané vodou...
...to je holt úděl levných a jednoduchých motorů. Když se zničí motor, který koupíš komplet za dva, tři litry, tak ušetřené náklady na údržbu obhájíš. Ale když máš za náhradní motor dát desetinásobek a desítku za práci, tak už si rozmyslíš, jestli na tom budeš škudlit desetikoruny za pravidelný servis...
Ty OHV navíc zažily dobu, kdy do nich šprtal každý, kdo měl doma kladivo, kombinačky a sadu klíčů a Temac byl o stovku levnější, než Elring, modernější motory (a vozy obecně) už jsou z doby, kdy uživatel vozu sotva zvládne dolít do správné díry olej a kapalinu do ostřikovačů a jezdí se pravidelně do servisu...
Takže zase tak černě bych to s tou kvalitou tehdejší produkce neviděl, ale fakt záleží na úhlu pohledu. Dnešní vozy určitě nevyžadují tolik servisních úkonů, jako vozy starší, ale když už nějaký servisní úkon je potřeba, pak je řádově dražší (a náročnější)... - vše má své klady a zápory a každému vyhovuje něco jiného

Já teď byl s mulťákem v itálii a pak na rakousko italský hranici, ale v rakousku... cca 3000km, ale nikdy jsem si naftu nevozil, to už mi přijde moc. stejně se po cestě stavíme na kafe, na jídlo, za týden na horách vypálíš balík za který bych tu existoval půl roku a ušetřit pár desítek, nebo stovek kč na dojezdu do čr mi fakt nedává smysl.
-> vhml 12.03.25 11:07:04: Já dost často tankuju, až když dochází hlavní i alternativní palivo...

-> ajok 12.03.25 16:37:38: norma pro autorizák je dokonce 2,2 hodiny nebo něco takovýho
Do jedničkové Alhambry sem narval lehce přes 80litru nafty, dojel sem na Makarskou, tam sem něco málo pojezdil po okolí , dolil sem kanistr 30litru a dojel zpět domů, na SK dálnici už sem se modlil aby byla otevřena pumpa protože lehce za maďarskou hranici začla problikávat rezerva..no nebyla jediná pumpa na trase v provozu a když už sem sjížděl ze Šancí do Ostravice tak už sem se na tankování vykašlal, kontrolka svítila někde od Trenčína a domu sme dojeli na úplné výpary. 2266 km na 110litru nafty, ale byla to klidná jízda většinou na tempomatu žádné divočení..

-> StepaNoFUN 12.03.25 12:42:49: u fab mi prijde, ze nastavili male presahy z vyroby, nekde na dolni toleranci :/ na modre jsem ho delal asi ve 160tis.km a bylo to skoro v 0, nechal liznout hlavu, dal elring a ted ma 240, tak uvidime kolik to jeste da
-> 11mAjA11 12.03.25 12:18:07: 1.8T jsem mel rozvody za 13h, ale byl to zahul, na funce AEE jsem je delal na 2 dny za asi 8h, ale pres 3h jsem dostaval ven pumpu liten, total zarostla, kde jsou ty casy, ze jsem si u fava v 370tis.km rekl, ze uz mi dost chrasti retizek, zacal jsem nekdy odpo a koncil pred setmenim
Nemci vse podelaji, viz. ta OHV fab, asi aby to mohli pohrbit, VW umi nafty, benziny ne, 1.8T je audi, proto je lepsi. V cem je ten golf motor lepsi, nez AEE, myslim spodek, ze tomu dava hlava uplne jine parametry je jasne, dokonce u funky mam i u kliky rysky pro 8V a16V, protoze to je r. 2000, taky uz me napadlo tam dat jinou hlavu, ale zas by to bylo slozitejsi, coz nemam rad...
Jinak u jedinych OHV motoru, kde mam strach ze sroubu a zavitu je 110LS a 120LS, kde nikdy nebyla sundavana hlava a je tam stabil a mozna i u zelenyho MTX, tam taky nebyla sundavana hlava a preci to je 30let. A jeste mam teda jeden vrak 130motoru, z toho nevim, jestli budu nekdy neco stavet, chtel jsem do neho zkusit fab. kliku, ale nakonec jsem ji dal do 742.136.
-> 11mAjA11 12.03.25 13:08:10: slusny, ja verim, ze mit i to AEE od novoty, tak bych na tom byl podobne, ja mel cistounkej i lada motor, ted jsem se ptal souseda, ktery ma nivu asi 10 let, jake dava oleje a on na me chvili koukal a pak rekl, je tam to, s cim jsem to koupil a do motoru obcas doleju to nejlevnejsi, co sezenu, hmm to musi vypadat, ale jezdi porad, AEE uz by davno dojezdilo :)
-> 11mAjA11 12.03.25 12:18:07: 1.8T jsem mel rozvody za 13h, ale byl to zahul, na funce AEE jsem je delal na 2 dny za asi 8h, ale pres 3h jsem dostaval ven pumpu liten, total zarostla, kde jsou ty casy, ze jsem si u fava v 370tis.km rekl, ze uz mi dost chrasti retizek, zacal jsem nekdy odpo a koncil pred setmenim

Nemci vse podelaji, viz. ta OHV fab, asi aby to mohli pohrbit, VW umi nafty, benziny ne, 1.8T je audi, proto je lepsi. V cem je ten golf motor lepsi, nez AEE, myslim spodek, ze tomu dava hlava uplne jine parametry je jasne, dokonce u funky mam i u kliky rysky pro 8V a16V, protoze to je r. 2000, taky uz me napadlo tam dat jinou hlavu, ale zas by to bylo slozitejsi, coz nemam rad...
Jinak u jedinych OHV motoru, kde mam strach ze sroubu a zavitu je 110LS a 120LS, kde nikdy nebyla sundavana hlava a je tam stabil a mozna i u zelenyho MTX, tam taky nebyla sundavana hlava a preci to je 30let. A jeste mam teda jeden vrak 130motoru, z toho nevim, jestli budu nekdy neco stavet, chtel jsem do neho zkusit fab. kliku, ale nakonec jsem ji dal do 742.136.
-> 11mAjA11 12.03.25 13:08:10: slusny, ja verim, ze mit i to AEE od novoty, tak bych na tom byl podobne, ja mel cistounkej i lada motor, ted jsem se ptal souseda, ktery ma nivu asi 10 let, jake dava oleje a on na me chvili koukal a pak rekl, je tam to, s cim jsem to koupil a do motoru obcas doleju to nejlevnejsi, co sezenu, hmm to musi vypadat, ale jezdi porad, AEE uz by davno dojezdilo :)
-> saskyn2: měl jsem C4 1.6 HDI s 60l nádrží a běžně dojezd kolem 1200km reálný. Jednu cestu do Chorvatska jsem tankoval do plna v Mikulově, na dálnici mraky zůžení a IGL omezení, takže celé Rakousko 80. Na AT/SLO hranici (po cca 300km) jsem si všiml dojezdu 1580km - průměrná spotřeba 2,8 l. Ale to už se nikdy nestalo :-D
-> Syny: to není moje to je fotka jedny zákaznice. Já jezdim dost ostře a tak to mám tak nějak jako si to měl ty

-> saskyn2 12.03.25 12:45:42: Slusny, ale tvl s B6 jsem najel dost a takovejhle dojezd jsem nikdy nevidel
Dostal jsem se asi nejlip na cca tech 1200km, ale bez natankovani jsem do UK nedojel ani jednou. Co tam mas za prumernou spotrebu? Ty mas 4motion?

-> StepaNoFUN 12.03.25 12:42:49: HTP s 200+ bez závad (kdy se řešil pouze běžný servis jakože brzd atp.) je hromada.
Motor po 150tkm kdy kokot pustil auto z kopce na kvalt protože mu nechtělo na startér chytit, byl uvnitř krásně čistý, kdyby neudělal díru do pístu a nevystipal vložku odlomenym ventilem, stačilo dát nový řetěz a vodítka s napínákem a auto jezdilo dále.
Motor po 150tkm kdy kokot pustil auto z kopce na kvalt protože mu nechtělo na startér chytit, byl uvnitř krásně čistý, kdyby neudělal díru do pístu a nevystipal vložku odlomenym ventilem, stačilo dát nový řetěz a vodítka s napínákem a auto jezdilo dále.
Od výměny do výměny (1x za rok s nájezdem do 15tkm, rozmezí 12-15tkm) poklesne na rysce v předepsaném rozmezí na čtvrtinu rozsahu, čili zanedbatelné množství, 5w40. Jediná 1.6 16v co znám, která nežere litr na 100.
Sám tomu nerozumím, teorie je že to hodně šetří LPG provoz, který produkuje minimum sazi a tím nekontaminuje olej abrazivem.
Ano AZD.
Sám tomu nerozumím, teorie je že to hodně šetří LPG provoz, který produkuje minimum sazi a tím nekontaminuje olej abrazivem.
Ano AZD.
-> 11mAjA11: Kolik oleje ti bere ten 1.6 16V (AZD?) a jakej davas (staci mi SAE)?
-> Bukaj 12.03.25 11:01:41: Jo aha, pokud to má 80l benzínovou nádrž tak to asi má dojezd slušný, to jsem nevěděl. Každopádně já nechtěl, ale donutili jste mě



Na tom vychvalovanym OHV (ve Fabii) jsem delal tesneni pod hlavou ve 40tis. od novyho... HTP (kdyz pominu ty uplne prvni s blbym napinakem, ktery se potkaly z tech duvodu, ze to nekdo povesil na kvalt v "protismeru") najely casto 150tis. bez sahnuti...
jenže ten přeskočený retez je řešitelný, jenže sežraná hlava, blok kolem vložeky a podobné píčoviny jsou ekonomicky už naprosto nesmyslné závady. HTP je dobrý motor který funguje, to že 90% odjetých kurev sou služebáky se kterýma jezdí kdo má nohy a ruce neovlivníš, spotřebu mají přijatelnou a dynamika je uplně v pohodě. přepálený olej mají uhnané služebáky, neviděl sem jediný motor soukromého majitele HTP, který by byl jakkoli zanesený karbonovým nánosem, v porovnání 1.4 MPi, kdy byly všehny co sem kdy dělal na servise i doma, uvnitř s vrstvami na stěnách..takže asi tak..když na udržbu mrdáš tak se ti to vymstí a vrátí. to že si nemusel na felicii menit vstřiky neznamená že nebyly potřeba protože to je tak stupidní sstém který není schopný se pořádně diagnostikovat a hlídat si jak funguje, tvrzení že LPG vstřiky najely 500tis bez jakéhokoli servisního zásahu nevěřím, žádné takové neexistují.
Sharan 1 generace s nájezdem přes 700tis a ve stavu stále zachovalého auta taky existoval dokud ho paní nehodila do příkopu kde byl v ceste betonový most..
A porovnávat taxi auto se soukromě provozovaným je přinejmenším zcestné..ty auta jezdí uplně jiné režimy a podmínky..porovnávej porovnatelné..340tkm Golf je ve stavu že kdyby tam bylo nastaveno 150tis tak to nikdo nezpochybní a nepozná..takže je to o tom jak se k autu chováš a ne o tom jaká je to značka/model..tvoje zkušenosti s tím jak "moderní" motory sou dílo satanovo jsou zvláštní, dělat hlavu na OHV a modlit se o závity v bloku a prasklé šrouby, oproti jednoduché mechanické práci při výměně rozvodového řemene, kdy z operace na jeden den (v domácích podmínkách) uděláš několik dní po několik hodin, to je taky zvláštní..
pro tebe je top motor OHV a pro zbytek jiný, takže bude každý provozovat to své a gréta exploduje radostí.
Sharan 1 generace s nájezdem přes 700tis a ve stavu stále zachovalého auta taky existoval dokud ho paní nehodila do příkopu kde byl v ceste betonový most..
A porovnávat taxi auto se soukromě provozovaným je přinejmenším zcestné..ty auta jezdí uplně jiné režimy a podmínky..porovnávej porovnatelné..340tkm Golf je ve stavu že kdyby tam bylo nastaveno 150tis tak to nikdo nezpochybní a nepozná..takže je to o tom jak se k autu chováš a ne o tom jaká je to značka/model..tvoje zkušenosti s tím jak "moderní" motory sou dílo satanovo jsou zvláštní, dělat hlavu na OHV a modlit se o závity v bloku a prasklé šrouby, oproti jednoduché mechanické práci při výměně rozvodového řemene, kdy z operace na jeden den (v domácích podmínkách) uděláš několik dní po několik hodin, to je taky zvláštní..
pro tebe je top motor OHV a pro zbytek jiný, takže bude každý provozovat to své a gréta exploduje radostí.
-> saskyn2 12.03.25 08:28:56: nic nepočítám, na to něm čas, jsem rád, že si tu něco prectu

-> 11mAjA11 12.03.25 07:14:57: v jedné rodině a km jsem viděl, sedělo všude, to u nafty spíš nevěřím těm 400tis.km, tu někdo při dotažení mohl stáhnout, taky je hnila, ale mechanický OK, jako když jsem měl třeba původní kosti stabiku a jedna min vulicku... OHV prodělali Němci ve fabii jako toho sracko golgs, ale věř si, čemu chceš :) já vím o čem mluvím a sám píšeš potkanech a pak to vychvalujes, dobrý no :) HTP, kde se ti prepaluje olej, super, to si kup :) žádný výstřiky jsem nikdy nikde neměnil, ani na felde s půl mega, ale jezdí opravuj, v Kyrgyzstánu jsem taky viděl taxi Vw, které mělo 750 na tachu, možná už přetočené a že to jelo byl zázrak, tak odjetý auto jsem asi do té doby neviděl, dveře nadzvedavat, abys je zavřel a vsechny :)
-> vhml 12.03.25 11:07:04: kde jich je málo, tak sestavují mapu trasy podle LPG cerpacek :) ale třeba na fagarash jsem si to na větvi přepnul a pak mi na dálnici odešly 2 Nokian letní pneu, Vítek pak, že mi je daroval z auta, kde se udělaly boule na předních... njn, tak jsem v Bukurešti byl rád za Chiny za dvojnasobek

-> Bukaj 12.03.25 11:01:41: počítat benzínovou nádrž do dojezdu je fajn, ale realita je taková, že nikdy nikdo na ten benzín nejel dál než k první lpg čerpačce 

-> saskyn2: Nevím, kolik km má dojezd naftovej Passat, myslím, že tu padlo něco málo přes 1000 Km (1200?). A to má to žravé Volvo v LPG taky - 80 l nádrž na benzín (cca 800 Km při spotřebě 10/100) a dalších 400 Km na LPG. Určitě by se dalo jet úsporněji, ale beru průměr...
...škodovka už je na tom o něco hůř - ta má jen 37 litrů nádrž na benzín (550, max 600 Km) a dalších 450-500 Km, ale i tak je těch 1000 km dojezdu lepší, než 550
...škodovka už je na tom o něco hůř - ta má jen 37 litrů nádrž na benzín (550, max 600 Km) a dalších 450-500 Km, ale i tak je těch 1000 km dojezdu lepší, než 550
