skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
14:01:42
21.05.2012
21.05.2012

Toňas
-> bibendum30: jojo brejlovce se mi taky moc líběj a krásně se stim jezdí akor s těmadle novejma katrama... ikdyž abyhc pravdu řekl když se člověj sveze na ,,volantovce" tak to taky nemá chybu :-) tady třeba naše čululu
14:08:50
19.05.2012
19.05.2012

bibendum30
Nová Škoda "z poloprofilu" 

14:06:39
19.05.2012
19.05.2012

bibendum30
ksichtík ŠKODA

14:04:29
19.05.2012
19.05.2012

bibendum30
Tahle mašina se mi vždycky líbila,a ty novější barvy jí podle mě mooc sluší
14:02:25
19.05.2012
19.05.2012

bibendum30
o kousek blíž
14:00:45
19.05.2012
19.05.2012

bibendum30
11:33:03
12.04.2012
12.04.2012

Toňas
-> palinator: za turbem je chladič vzduchu, sou tam dva, jeden vždy pro jednu řadu válců a je chlazenej vodou z vedlejšího vodního okruhu
21:50:01
10.04.2012
10.04.2012

palinator
-> Milan 136:
Řikám si, kam by ho dal a jak by ho chladil.
Řikám si, kam by ho dal a jak by ho chladil.
21:27:59
10.04.2012
10.04.2012

Milan 136
-> palinator: silně pochybuju
23:30:27
09.04.2012
09.04.2012

palinator
-> rené:
A něco jako chladič stlačenýho vzduchu za turbem Brejlovec má?
A něco jako chladič stlačenýho vzduchu za turbem Brejlovec má?
22:52:19
09.04.2012
09.04.2012

Kaprof-Pisařík
JH- uzkokolejka..asi pět let zpátky jsem s ní dokonce jel chlastat...parní jsme bohužel nestihli blejsknout když jela..:-(
15:39:38
09.04.2012
09.04.2012

rené
-> palinator: No standartně točí snad kolem 1100ot/m na plno, takže tak ty dvě tisícovky tam bejt mohly. Ale to je jen odhad.
13:52:13
09.04.2012
09.04.2012

palinator
-> rené:
Kolik to tak mohlo mít rpm? Přes 2000?
Kolik to tak mohlo mít rpm? Přes 2000?
13:21:05
09.04.2012
09.04.2012

rené
-> TooM-As: Stejný případ jako s tím palivem. Nutný vstup do strojovny a stejnak to nemáš čim ucpat. Udělátko žádný nejni.
-> Vojťas: Nevim proč to neodtáhli někam pryč. A vlastní silou, těžko. To by dle mého názoru nastala smrt buď pro generátor a nebo pro trakčáky. A vzduch si to saje ze strojovny, to po krajích střechy je vlastně jenom filtrovaný přívod vzduchu do strojovny. Sání na to není přímo napojeno.
-> Vojťas: Nevim proč to neodtáhli někam pryč. A vlastní silou, těžko. To by dle mého názoru nastala smrt buď pro generátor a nebo pro trakčáky. A vzduch si to saje ze strojovny, to po krajích střechy je vlastně jenom filtrovaný přívod vzduchu do strojovny. Sání na to není přímo napojeno.
08:08:38
09.04.2012
09.04.2012

Vojťas
Docela me prekvapilo ze s tim aspon neodjeli nekam pryc ze stanice, at uz kvuli materialnim skodam tak kvuli cestujicim, tak nejak to bylo vsem jedno koukam :D
Ted si nejsem jistej ale nejsou saci filtry po cely dylce velky strechy? to by asi zakryt neslo.
Ted si nejsem jistej ale nejsou saci filtry po cely dylce velky strechy? to by asi zakryt neslo.
01:41:40
09.04.2012
09.04.2012

TooM-As
-> rené: a tomu motoru zavřít přívod vzduchu ? je to přeci stále spalovací motor a bez vzduchu nejede. je ni jasný že to asi saje jak milion vysavačů ,takže by to udusit nebylo lehké , ale určitě by se řešení našlo. stejně jako mají dnešní nafťáky chcípací klapku v sání.
Ale asi to není běžná závada tak to nejspíš nikdo neřeší , jinak by tam už bylo dávno nějaké jednoduché a rychlé nouzové řešení pro zastavení motoru.
Ale asi to není běžná závada tak to nejspíš nikdo neřeší , jinak by tam už bylo dávno nějaké jednoduché a rychlé nouzové řešení pro zastavení motoru.
01:10:45
09.04.2012
09.04.2012

rené
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Mno když se ti "splaší" jediný ovládání čerpadel, ať pro běžné provozní situace, tak i pro nouzové, tak se to stát může. Jen podotýkám, že tenhle motor je původem ze 70.tých let, takže nelze čekat nějaké vymoženosti byť už to má řízení elektronickým regulátorem.
A odpojit palivo lze snad jediným způsobem. Zavzdušnit palivový okruh násilnou cestou, tzn rozmlátit kladivem ve strojovně nějakou část palivového okruhu. A to se rovná holému šílenství, když tě nesejme ojnice, která může v těhle otáčkách vylítnout kdykoliv, tak jsi do minuty hluchý jak poleno.
A odpojit palivo lze snad jediným způsobem. Zavzdušnit palivový okruh násilnou cestou, tzn rozmlátit kladivem ve strojovně nějakou část palivového okruhu. A to se rovná holému šílenství, když tě nesejme ojnice, která může v těhle otáčkách vylítnout kdykoliv, tak jsi do minuty hluchý jak poleno.
01:38:17
08.04.2012
08.04.2012

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Rozumiem tomu sice ako koza nakladaku, ale takata masina nema nejaky vypinac, ktorym sa v pripade nejake udalosti zdochne motor? Odpojit palivo alebo tak nejak? Divne mi to pride...
21:57:10
07.04.2012
07.04.2012

rené
-> palinator: No asi se splašil regulátor a nechal motoru plný palivo, příp. se mohlo zadřít ovládání čerpadel a přeotáčková ochrana motor nestopla.
21:51:49
07.04.2012
07.04.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
-> rené: toto som sledoval...nemohli toho Brejlovca odstaviť, neviem, čo sa stalo s motorom ale museli ho nechať buchnúť..na železničiarskych stránkach sa to riešilo,ale nikde nebolo jasne stanovené, z čoho tak zahorel
21:50:15
07.04.2012
07.04.2012

palinator
-> rené:
Tak čim to bylo? Něčim na čerpadle nebo prostě nasál olej?
Tak čim to bylo? Něčim na čerpadle nebo prostě nasál olej?
12:06:01
03.04.2012
03.04.2012

rené
-> palinator: ha, tak je to liazka www.prototypy.cz/?rada=81
1
12:00:38
03.04.2012
03.04.2012

rené
-> palinator: Silnější spalovák, teď nevim jakej, ale Liazka to myslim neni, nějaký dřevní řídící systém, vysoký sesle a další drobnosti.
23:19:18
02.04.2012
02.04.2012

palinator
-> rené:
Jaký jsou na 811 oproti 810 technický změny? Modernizovaná převodovka Praga a..?
Jaký jsou na 811 oproti 810 technický změny? Modernizovaná převodovka Praga a..?
20:45:05
02.04.2012
02.04.2012

rené
-> palinator: Pars je jedná velká chyba. Přemýšlím, kdy odtamtud vyjelo nějaký zdařilý, spolehlivý vozidlo. Možná tak ty dvě reko 811... Ale to není jen s rekonstrukcema...
15:04:51
02.04.2012
02.04.2012

palinator
Dneska jsem se (samozřejmě jako cestující) svezl prvně v "syslovi", v tý držce podivný naroubovaný na starej krám.. No, z uživatelskýho hlediska pěkný, proti bdmtee se v tom dá i sedět, docela to vevnitř pěkně vypadá, ač to na mě dělá takovej dojem jako Regionova, aneb ze starého nové. Nicméně vevnitř je až překvapivý klid a chodový vlastnosti jsou slušný. Co bylo hodně špatný, že už při nástupu měl při svý premiéře na naší zastávce 30 minut zpoždění a stačil si udělat přestávku ještě jednou na tý 25 km trase. Nějak si to s tim 163 a bdmtee soupravou nepovídá. Taky jsem čuměl na interiérový dveře, že už nejsou tichý pneumatický, kde bylo slyšet jen tlumený tssss...cvak, ale teď je to úúúúééééuéuéuéuébuch - vrčení servomotoru. Ne že by v Elefantech byly ty dveře nějak spolehlivý, ale tady byly totálně zmatený a občas se nechtěly nechat otevřít.. No, kde udělali soudruzi z Parsu chybu?
20:24:24
20.02.2012
20.02.2012

Toňas
-> rené: jo to je unás na lokálce taky běžný, když je sněhu víc než dost že i z kopce jezdíme na plnej plyn..... hold když je slabá gravitace :-D
22:10:34
19.02.2012
19.02.2012

rené
-> Toňas: závist :-) u nás na lokálce protahujem maximálně 810tkou a co si neprorazí to nemá
. Vzpomínám na svojí první zimu na trati. Solo šuplik, 15promile klesání, zafoukaná trať, koule na skle, na oleji 110°C a rychloměr se nepřehoup přes třicet.
(no pravda v tom nejhoršim pravidelně protahovali aspoň velkou loko)

(no pravda v tom nejhoršim pravidelně protahovali aspoň velkou loko)
18:45:36
18.02.2012
18.02.2012

Vojťas
-> Michal N 283: to sem presne chtel videt, diky !
18:20:56
18.02.2012
18.02.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
17:01:30
18.02.2012
18.02.2012

Vojťas
-> afro100: vlak? dyt to spis vypada jak mobilni odpalovací základna z bondovky 

13:20:45
18.02.2012
18.02.2012

afro100
-> Vojťas: vlak ? :D
12:21:31
18.02.2012
18.02.2012

Vojťas
-> Toňas: foto v akci by me zajimalo, jak se tomu řika? 

21:37:17
17.02.2012
17.02.2012

Toňas
Dovolím si ještě jednu fotečku. Bohužel foto z akce nemám, nebyl čas.
21:36:39
17.02.2012
17.02.2012

Toňas
No nevim jak v Praze (nic proti ní) ale unás drážní zima stále pokračuje. Musim říct že to stálo zato, já byl na kocouru a kluci traťovácký vepředu po vysílačce dávali návěsti. Jinak jsme čistili trať Trutnov - Adršpach. Fakt suprovej zážitek. Sunuli jsme maximálně 30km/h a přes přejezdy a nástupiště zhruba 10km/h. Zpátky jsme to táhli 40cítkou.
18:00:39
07.02.2012
07.02.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> rené:
To podej svému chlebodárci jako zlepšovací návrh. 


17:06:53
07.02.2012
07.02.2012

1560 - zrušená registrace
-> rené:





15:39:08
07.02.2012
07.02.2012

rené
-> 1560: To je nová, časově omezená nabídka. U štiplístka sis měl vyzvednout ovocný sirup, polejt a máš zmrzlinu v ceně jízdného
.

15:33:24
07.02.2012
07.02.2012

Toňas
-> 1560: nic neni ideální ;-)
01:35:50
07.02.2012
07.02.2012

1560 - zrušená registrace
Vůz Beer 113 (teda teď už je to přeznačeno na nějaké indexované Bee273 či co, no to je jedno), ve voze je stále stará tabulka. Aneb velmi těsnící okna u ČD :-)) Foceno samozřejmě uvnitř vozu (po odrhnutí záclonky).
12:46:37
04.02.2012
04.02.2012

jok3r
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ajo promin, sem se spatne kouk

09:35:02
04.02.2012
04.02.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> jok3r: Viz tamejsi prispevek. Asi moc nafty ve spalovacim prostoru. O pricine problemu se da polemizovat.
07:46:30
04.02.2012
04.02.2012

jok3r
prozradite mi nekdo co je spatne? navratdoreality.cz/?p=vie
w&...
19:15:11
01.02.2012
01.02.2012

Toňas
A součastný caterpillar
19:13:23
01.02.2012
01.02.2012

Toňas
Původní motor z 852/3
18:00:24
01.02.2012
01.02.2012

rené
-> palinator: Tak akorát tim, že má 12 válců do V a turbo. Jinak podobnost žádná.
12:01:51
01.02.2012
01.02.2012

palinator
-> rené:
Ale je ten dvanáctiválec konstrukčně shodnej s K 12 V 230 DR ne?
Takže co se týče topení, tak ten diesel sám o sobě dá tepla dost, ale je problém to z něj tím slabým výměníkem dostat, jo?
Ale je ten dvanáctiválec konstrukčně shodnej s K 12 V 230 DR ne?
Takže co se týče topení, tak ten diesel sám o sobě dá tepla dost, ale je problém to z něj tím slabým výměníkem dostat, jo?
11:50:48
01.02.2012
01.02.2012

Toňas
-> rené: unás se právě už několikrát stalo že EBR jak já říkám umřel, tak zkusili zvednout tu teplotu a zatim to funguje... když EBR umře na řidičáku 954 tak je to špatný, lidi jinam a já sem nabalenej jak sněžnej muž....
10:55:00
01.02.2012
01.02.2012

rené
-> Toňas: Aha tak to joo, u nás se to používá fakt jen když EBR nejde a to se moc nestává, aby zdochnul totálně.