Mašinfíráci :-)

prohledat
1059 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 08.04.2011 do 13.10.2025, založil/a palinator
řadit dle data
14:01:42
21.05.2012
Toňas
-> bibendum30: jojo brejlovce se mi taky moc líběj a krásně se stim jezdí akor s těmadle novejma katrama... ikdyž abyhc pravdu řekl když se člověj sveze na ,,volantovce" tak to taky nemá chybu :-) tady třeba naše čululu
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 21.05.2012 14:01:42
14:08:50
19.05.2012
bibendum30
Nová Škoda "z poloprofilu" 6
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od bibendum30 vložen 19.05.2012 14:08:50
14:06:39
19.05.2012
bibendum30
ksichtík ŠKODA6
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od bibendum30 vložen 19.05.2012 14:06:39
14:04:29
19.05.2012
bibendum30
Tahle mašina se mi vždycky líbila,a ty novější barvy jí podle mě mooc sluší
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od bibendum30 vložen 19.05.2012 14:04:29
14:02:25
19.05.2012
bibendum30
o kousek blíž
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od bibendum30 vložen 19.05.2012 14:02:25
14:00:45
19.05.2012
bibendum30
11:33:03
12.04.2012
Toňas
-> palinator: za turbem je chladič vzduchu, sou tam dva, jeden vždy pro jednu řadu válců a je chlazenej vodou z vedlejšího vodního okruhu
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 12.04.2012 11:33:03
21:50:01
10.04.2012
palinator
-> Milan 136:
Řikám si, kam by ho dal a jak by ho chladil.
21:27:59
10.04.2012
Milan 136
-> palinator: silně pochybuju
23:30:27
09.04.2012
palinator
-> rené:
A něco jako chladič stlačenýho vzduchu za turbem Brejlovec má?
22:52:19
09.04.2012
Kaprof-Pisařík
JH- uzkokolejka..asi pět let zpátky jsem s ní dokonce jel chlastat...parní jsme bohužel nestihli blejsknout když jela..:-(
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Kaprof-Pisařík vložen 09.04.2012 22:52:19
15:39:38
09.04.2012
rené
-> palinator: No standartně točí snad kolem 1100ot/m na plno, takže tak ty dvě tisícovky tam bejt mohly. Ale to je jen odhad.
13:52:13
09.04.2012
palinator
-> rené:
Kolik to tak mohlo mít rpm? Přes 2000?
13:21:05
09.04.2012
rené
-> TooM-As: Stejný případ jako s tím palivem. Nutný vstup do strojovny a stejnak to nemáš čim ucpat. Udělátko žádný nejni.

-> Vojťas: Nevim proč to neodtáhli někam pryč. A vlastní silou, těžko. To by dle mého názoru nastala smrt buď pro generátor a nebo pro trakčáky. A vzduch si to saje ze strojovny, to po krajích střechy je vlastně jenom filtrovaný přívod vzduchu do strojovny. Sání na to není přímo napojeno.
08:08:38
09.04.2012
Vojťas
Docela me prekvapilo ze s tim aspon neodjeli nekam pryc ze stanice, at uz kvuli materialnim skodam tak kvuli cestujicim, tak nejak to bylo vsem jedno koukam :D

Ted si nejsem jistej ale nejsou saci filtry po cely dylce velky strechy? to by asi zakryt neslo.
upraveno 1x, naposled 09.04.2012 08:26:59
01:41:40
09.04.2012
TooM-As
-> rené: a tomu motoru zavřít přívod vzduchu ? je to přeci stále spalovací motor a bez vzduchu nejede. je ni jasný že to asi saje jak milion vysavačů ,takže by to udusit nebylo lehké , ale určitě by se řešení našlo. stejně jako mají dnešní nafťáky chcípací klapku v sání.

Ale asi to není běžná závada tak to nejspíš nikdo neřeší , jinak by tam už bylo dávno nějaké jednoduché a rychlé nouzové řešení pro zastavení motoru.
01:10:45
09.04.2012
rené
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Mno když se ti "splaší" jediný ovládání čerpadel, ať pro běžné provozní situace, tak i pro nouzové, tak se to stát může. Jen podotýkám, že tenhle motor je původem ze 70.tých let, takže nelze čekat nějaké vymoženosti byť už to má řízení elektronickým regulátorem.
A odpojit palivo lze snad jediným způsobem. Zavzdušnit palivový okruh násilnou cestou, tzn rozmlátit kladivem ve strojovně nějakou část palivového okruhu. A to se rovná holému šílenství, když tě nesejme ojnice, která může v těhle otáčkách vylítnout kdykoliv, tak jsi do minuty hluchý jak poleno.
upraveno 2x, naposled 09.04.2012 01:16:52
01:38:17
08.04.2012
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Rozumiem tomu sice ako koza nakladaku, ale takata masina nema nejaky vypinac, ktorym sa v pripade nejake udalosti zdochne motor? Odpojit palivo alebo tak nejak? Divne mi to pride...
21:57:10
07.04.2012
rené
-> palinator: No asi se splašil regulátor a nechal motoru plný palivo, příp. se mohlo zadřít ovládání čerpadel a přeotáčková ochrana motor nestopla.
21:51:49
07.04.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> rené: toto som sledoval...nemohli toho Brejlovca odstaviť, neviem, čo sa stalo s motorom ale museli ho nechať buchnúť..na železničiarskych stránkach sa to riešilo,ale nikde nebolo jasne stanovené, z čoho tak zahorel
21:50:15
07.04.2012
palinator
-> rené:
Tak čim to bylo? Něčim na čerpadle nebo prostě nasál olej?
21:40:26
07.04.2012
rené
Splašená mašinka 1.část

Požiar rušňa 750 129-9 na Os 9131 v žst. Prešov 18.10.2011


Splašená mašinka 2.část

Požiar rušňa 750 129-9 na Os 9131 v žst. Prešov 18.10.2011
upraveno 1x, naposled 07.04.2012 21:42:34
12:06:01
03.04.2012
rené
-> palinator: ha, tak je to liazka www.prototypy.cz/?rada=81 1
12:00:38
03.04.2012
rené
-> palinator: Silnější spalovák, teď nevim jakej, ale Liazka to myslim neni, nějaký dřevní řídící systém, vysoký sesle a další drobnosti.
23:19:18
02.04.2012
palinator
-> rené:
Jaký jsou na 811 oproti 810 technický změny? Modernizovaná převodovka Praga a..?
20:45:05
02.04.2012
rené
-> palinator: Pars je jedná velká chyba. Přemýšlím, kdy odtamtud vyjelo nějaký zdařilý, spolehlivý vozidlo. Možná tak ty dvě reko 811... Ale to není jen s rekonstrukcema...
15:04:51
02.04.2012
palinator
Dneska jsem se (samozřejmě jako cestující) svezl prvně v "syslovi", v tý držce podivný naroubovaný na starej krám.. No, z uživatelskýho hlediska pěkný, proti bdmtee se v tom dá i sedět, docela to vevnitř pěkně vypadá, ač to na mě dělá takovej dojem jako Regionova, aneb ze starého nové. Nicméně vevnitř je až překvapivý klid a chodový vlastnosti jsou slušný. Co bylo hodně špatný, že už při nástupu měl při svý premiéře na naší zastávce 30 minut zpoždění a stačil si udělat přestávku ještě jednou na tý 25 km trase. Nějak si to s tim 163 a bdmtee soupravou nepovídá. Taky jsem čuměl na interiérový dveře, že už nejsou tichý pneumatický, kde bylo slyšet jen tlumený tssss...cvak, ale teď je to úúúúééééuéuéuéuébuch - vrčení servomotoru. Ne že by v Elefantech byly ty dveře nějak spolehlivý, ale tady byly totálně zmatený a občas se nechtěly nechat otevřít.. No, kde udělali soudruzi z Parsu chybu?
20:24:24
20.02.2012
Toňas
-> rené: jo to je unás na lokálce taky běžný, když je sněhu víc než dost že i z kopce jezdíme na plnej plyn..... hold když je slabá gravitace :-D
22:10:34
19.02.2012
rené
-> Toňas: závist :-) u nás na lokálce protahujem maximálně 810tkou a co si neprorazí to nemá 3 . Vzpomínám na svojí první zimu na trati. Solo šuplik, 15promile klesání, zafoukaná trať, koule na skle, na oleji 110°C a rychloměr se nepřehoup přes třicet.
(no pravda v tom nejhoršim pravidelně protahovali aspoň velkou loko)
upraveno 1x, naposled 19.02.2012 22:12:04
18:45:36
18.02.2012
Vojťas
-> Michal N 283: to sem presne chtel videt, diky !
18:20:56
18.02.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojťas: je to koľajový snežný pluh LPO 411 S a tu je v akcií:
Sněhový pluh,část 2
17:01:30
18.02.2012
Vojťas
-> afro100: vlak? dyt to spis vypada jak mobilni odpalovací základna z bondovky 3
13:20:45
18.02.2012
afro100
-> Vojťas: vlak ? :D
12:21:31
18.02.2012
Vojťas
-> Toňas: foto v akci by me zajimalo, jak se tomu řika? 1
21:37:17
17.02.2012
Toňas
Dovolím si ještě jednu fotečku. Bohužel foto z akce nemám, nebyl čas.
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 17.02.2012 21:37:17
21:36:39
17.02.2012
Toňas
No nevim jak v Praze (nic proti ní) ale unás drážní zima stále pokračuje. Musim říct že to stálo zato, já byl na kocouru a kluci traťovácký vepředu po vysílačce dávali návěsti. Jinak jsme čistili trať Trutnov - Adršpach. Fakt suprovej zážitek. Sunuli jsme maximálně 30km/h a přes přejezdy a nástupiště zhruba 10km/h. Zpátky jsme to táhli 40cítkou.
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 17.02.2012 21:36:39
18:00:39
07.02.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> rené: 3 To podej svému chlebodárci jako zlepšovací návrh. 157
17:06:53
07.02.2012
1560 - zrušená registrace
-> rené:
3 3 3 3
15:39:08
07.02.2012
rené
-> 1560: To je nová, časově omezená nabídka. U štiplístka sis měl vyzvednout ovocný sirup, polejt a máš zmrzlinu v ceně jízdného 3 .
15:33:24
07.02.2012
Toňas
-> 1560: nic neni ideální ;-)
01:35:50
07.02.2012
1560 - zrušená registrace
Vůz Beer 113 (teda teď už je to přeznačeno na nějaké indexované Bee273 či co, no to je jedno), ve voze je stále stará tabulka. Aneb velmi těsnící okna u ČD :-)) Foceno samozřejmě uvnitř vozu (po odrhnutí záclonky).
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 07.02.2012 01:35:50
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 01:36:21
12:46:37
04.02.2012
jok3r
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ajo promin, sem se spatne kouk4
09:35:02
04.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> jok3r: Viz tamejsi prispevek. Asi moc nafty ve spalovacim prostoru. O pricine problemu se da polemizovat.
07:46:30
04.02.2012
jok3r
prozradite mi nekdo co je spatne? navratdoreality.cz/?p=vie w&...
19:15:11
01.02.2012
Toňas
A součastný caterpillar
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 01.02.2012 19:15:11
19:13:23
01.02.2012
Toňas
Původní motor z 852/3
zvětšit Mašinfíráci :-) - obrázek od Toňas vložen 01.02.2012 19:13:23
18:00:24
01.02.2012
rené
-> palinator: Tak akorát tim, že má 12 válců do V a turbo. Jinak podobnost žádná.
12:01:51
01.02.2012
palinator
-> rené:
Ale je ten dvanáctiválec konstrukčně shodnej s K 12 V 230 DR ne?

Takže co se týče topení, tak ten diesel sám o sobě dá tepla dost, ale je problém to z něj tím slabým výměníkem dostat, jo?
11:50:48
01.02.2012
Toňas
-> rené: unás se právě už několikrát stalo že EBR jak já říkám umřel, tak zkusili zvednout tu teplotu a zatim to funguje... když EBR umře na řidičáku 954 tak je to špatný, lidi jinam a já sem nabalenej jak sněžnej muž....
10:55:00
01.02.2012
rené
-> Toňas: Aha tak to joo, u nás se to používá fakt jen když EBR nejde a to se moc nestává, aby zdochnul totálně.
Extreme Tyres