skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
18:04:15
12.11.2011
12.11.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojťas: to bude jasné po komisionálnej prehliadke
13:15:49
12.11.2011
12.11.2011
Vojťas
-> Michal N 283: bouda a narazniky z tyhle strany jsou dole, ocesany co bylo treba, bouda teda prijde asi jina, a jak sem psal, zas tak ten ram znicenej neni, vlastne jen ohlej roh na celni desce, to za tim uz je jen takovy "oplechovani", na nosnych castech ramu viditelny poskozeni neni, ale je mozny ze ram jako celek neni uplne soumerny, to nevim jestli uz merili.
19:19:41
11.11.2011
11.11.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojťas: musela to byť slušná rana...stanovište sa dá vymeniť ,ale ten ohnutý rám...no neviem,neviem....tú mašinu asi čaká zrušenie a šrotácia...škoda ho-jeden z prvých typov Brejlovca,ešte aj v novom nátere ČD Cargo
15:57:31
11.11.2011
11.11.2011
palinator
-> Kaprof:
Kdepak, někdy jezdim Vectrou našich, ale maj zbytečný otázky na co to chci, tam jedu a leze mi to na nervy. Už dlouho šetřim na spotřebák, ale škodovkaření je svinstvo.
Kdepak, někdy jezdim Vectrou našich, ale maj zbytečný otázky na co to chci, tam jedu a leze mi to na nervy. Už dlouho šetřim na spotřebák, ale škodovkaření je svinstvo.
15:46:16
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Já myslel že nějakej spotřebák máš..:o) no škodovkou bych do Prahy fakt nejel
15:43:39
11.11.2011
11.11.2011
palinator
-> Kaprof:
Já bych taky jezdil autem, kdybych měl nějakej úspornej spotřebák. Škůdku do sraček tahat nehodlám.
Já bych taky jezdil autem, kdybych měl nějakej úspornej spotřebák. Škůdku do sraček tahat nehodlám.
15:38:00
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Já teda vlakem od doby ŘP nejel ale ráno jsem právě musel díky nim s mati do Práglu
15:15:34
11.11.2011
11.11.2011
palinator
-> Kaprof:
Cigáni překopli optiku zabezpečovačky. Taky jsem do PCE nejel.
Cigáni překopli optiku zabezpečovačky. Taky jsem do PCE nejel.
13:38:19
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
Něvíte kluci se se od rána dělo na trati AA-Kol ?:o) prej stály rychliky neskutečnym stylem už od jedne ranní :-)
20:06:14
01.11.2011
01.11.2011
Vojťas
-> rené: no jako taky bych tam nechtel byt, pult zacina tam co konci dvere, to znamena mezi stenou a pultem je sotva pul metru, a to tam jsou napasovany sesle, na ktery si teda nikdo nesedne, docela mazec. Zitra vyfotim. Jinak samozrejme se to bude opravovat, vsak je to par let po oprave. Bouda asi prijde jina a ramu nic zasadniho nejspis neni. jen trochu potrhanej predek, nadrz derava, musela to bejt dobra rana.
19:35:42
01.11.2011
01.11.2011
rené
-> Vojťas: No člověk si před těma gumokolama nemuže bejt v klidu ani uprostřed lesa. Jedni jezdí autama po trati, druhý na ní padaj... Pádokaždě nechtěl bych za tím sedět. Jen by mě zajímalo zda to brejlák ještě rozdejchá. Byla by ho škoda když jako jeden ze dvou přežil MH v podobě dvouokýho.
19:21:36
01.11.2011
01.11.2011
Pivodak
-> stika87: no to by bylo
18:06:31
01.11.2011
01.11.2011
Vojťas
15:35:55
01.11.2011
01.11.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Vojťas: Kde boural stíhač?
15:22:17
01.11.2011
01.11.2011
Vojťas
-> Michal N 283: brejlovec se zabradlim ? :) sama voda, je to z kocoura
14:59:58
01.11.2011
01.11.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Pivodak: skoda rapid 125
14:52:47
01.11.2011
01.11.2011
Pivodak
-> Michal N 283: jojo ten typ co jsem napsal měly tzv.Bardotky nebo taky se jim říkalo zamračené
14:48:42
01.11.2011
01.11.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Pivodak: To bude asi motor z Brejlovca 754
14:36:19
01.11.2011
01.11.2011
Pivodak
-> Vojťas: K6S310DR?nebo něco jiného?
15:24:26
10.09.2011
10.09.2011
1560 - zrušená registrace
-> Vojťas:
No co, vždyť to je pravda
No co, vždyť to je pravda
15:05:53
10.09.2011
10.09.2011
Vojťas
-> 1560: tim dám MuN tyyy....
22:23:18
09.09.2011
09.09.2011
1560 - zrušená registrace
No konečně... Už bylo na čase!
www.zelpage.cz/zpravy/831 3
Zajímalo by mne, jak se v provozu osvědčí zastavování v Ústí nad Orlicí namísto MuNu, zastavování na Stodolní beru jako docela zajímavý krok, ale přijde mi, že už je těch zastávek po Ostravě zbytečně moc - nějakou minutu navíc to udělá.
Docela by mě zajímalo, k čemu je u stewardek dobrý vysokoškolský vzdělání, tady jde asi jen o reklamní záležitost (my máme vysokoškoláky, tak jsme lepší).
Velká škoda, že zatím nejsou nové vlaky, vlastně mi tak trochu i uniká, proč se prvně investovalo do oprav těch starých hrůz.
Palubní komfort a doporovodné služby je sice věc pěkná, ale je to i jeden z hlavních důvodů, proč prakticky nevyužívám žluté autobusy, mám rád svůj klid, a ne, že mi co pět minut někdo hučí do ucha, jestli něco nepotřebuju. Na ty čisté hajzle jsem zvědav, to ČD před lety, kdy se zaváděli IC a EC vlaky, slibovali taky, a všichni víme, jak to tam teď vypadá. Spíše bych ocenil, kdyby byly vždy a všude papírové ubrousky, u ČD věc mnohdy nevídaná.
To řešení vagónů mi přijde trochu megalomanské, ale na druhou stranu, své zákazníky si to najde, minimálně z řad managerů a podobně zaměřených lidí.
Pohyb dětí po vlaku pouze v doprovodu stewardky je zajímací věc, jsem zvědav, jak to (ne)bude fungovat v praxi - dost pochybuju, že se jim podaří uhlídat vše. Zákaz psů mimo schránky je velké plus, není nic příjemnějšího, než Labrador rozvalující se přes celou uličku, který ještě vrčí, když se ho člověk snaží překročit. Navíc, v době, kdy jsem dělal brigádu v depu, uklízet chlupy a výkaly psů ze sedaček bylo na běžném pořádku.
Ten nákup jízdenek se mi zdá nějak komplikovaný a tak trochu zbytečný, osobně si myslím, že není nad papírové jízdenky, co nemám v ruce, jako bych neměl. No, uvidíme.
Velké plus jsou zásuvky 230V - věc, která mi u ČD hodně chybí (kupodivu mnohdy ani při rekonstrukcích vagónů se nedává). Klimatizace je v dnešní době samozřejmost, ale musí fungovat a procházet pravidelným servisem - v Chorvatsku to nedělají a pak se diví, že to neklimatizuje :) WiFi je dnes už taky nutný standart.
Hodně se mi líbí, že je povinná rezervace, ale bez příplatku. Pro cestující velké plus. Nabídka jízdenek a "letecký" tarif je taky docela dobrá věc, jen si na to lidi musí zvyknout. Seznam prodejních míst taky jde. Velké plus je uznávání Rail Plus. Alespoň ho konečně někde vyhrabu. Nabídka slev je tuším také větší než u ČD, ale otázkou je, zda to tak zůstane i nadále, jestli nejde jen o nalákání lidí.
Osobně mám z toho celého na jednu stranu dobrý pocit (konečně nějaká výraznější konkurence ČD - Viamont, Železnici Desnou apod. nepočítám, to není konkurence, to je jen snaha o udržení provozu některých tratí a snaha dokázat, že to jde), na druhou stranu se obávám, že to časem sklouzne k obyčejnému "boji za každou cenu" a jistým slibům, které nebudou naplněny, stejně tak výhody, které jsou teď, po získání určitého procenta cestujících, být nemusí. Kažopádně, je dobře, že se někdo pokouší o to, dostat se na české koleje.
www.zelpage.cz/zpravy/831 3
Zajímalo by mne, jak se v provozu osvědčí zastavování v Ústí nad Orlicí namísto MuNu, zastavování na Stodolní beru jako docela zajímavý krok, ale přijde mi, že už je těch zastávek po Ostravě zbytečně moc - nějakou minutu navíc to udělá.
Docela by mě zajímalo, k čemu je u stewardek dobrý vysokoškolský vzdělání, tady jde asi jen o reklamní záležitost (my máme vysokoškoláky, tak jsme lepší).
Velká škoda, že zatím nejsou nové vlaky, vlastně mi tak trochu i uniká, proč se prvně investovalo do oprav těch starých hrůz.
Palubní komfort a doporovodné služby je sice věc pěkná, ale je to i jeden z hlavních důvodů, proč prakticky nevyužívám žluté autobusy, mám rád svůj klid, a ne, že mi co pět minut někdo hučí do ucha, jestli něco nepotřebuju. Na ty čisté hajzle jsem zvědav, to ČD před lety, kdy se zaváděli IC a EC vlaky, slibovali taky, a všichni víme, jak to tam teď vypadá. Spíše bych ocenil, kdyby byly vždy a všude papírové ubrousky, u ČD věc mnohdy nevídaná.
To řešení vagónů mi přijde trochu megalomanské, ale na druhou stranu, své zákazníky si to najde, minimálně z řad managerů a podobně zaměřených lidí.
Pohyb dětí po vlaku pouze v doprovodu stewardky je zajímací věc, jsem zvědav, jak to (ne)bude fungovat v praxi - dost pochybuju, že se jim podaří uhlídat vše. Zákaz psů mimo schránky je velké plus, není nic příjemnějšího, než Labrador rozvalující se přes celou uličku, který ještě vrčí, když se ho člověk snaží překročit. Navíc, v době, kdy jsem dělal brigádu v depu, uklízet chlupy a výkaly psů ze sedaček bylo na běžném pořádku.
Ten nákup jízdenek se mi zdá nějak komplikovaný a tak trochu zbytečný, osobně si myslím, že není nad papírové jízdenky, co nemám v ruce, jako bych neměl. No, uvidíme.
Velké plus jsou zásuvky 230V - věc, která mi u ČD hodně chybí (kupodivu mnohdy ani při rekonstrukcích vagónů se nedává). Klimatizace je v dnešní době samozřejmost, ale musí fungovat a procházet pravidelným servisem - v Chorvatsku to nedělají a pak se diví, že to neklimatizuje :) WiFi je dnes už taky nutný standart.
Hodně se mi líbí, že je povinná rezervace, ale bez příplatku. Pro cestující velké plus. Nabídka jízdenek a "letecký" tarif je taky docela dobrá věc, jen si na to lidi musí zvyknout. Seznam prodejních míst taky jde. Velké plus je uznávání Rail Plus. Alespoň ho konečně někde vyhrabu. Nabídka slev je tuším také větší než u ČD, ale otázkou je, zda to tak zůstane i nadále, jestli nejde jen o nalákání lidí.
Osobně mám z toho celého na jednu stranu dobrý pocit (konečně nějaká výraznější konkurence ČD - Viamont, Železnici Desnou apod. nepočítám, to není konkurence, to je jen snaha o udržení provozu některých tratí a snaha dokázat, že to jde), na druhou stranu se obávám, že to časem sklouzne k obyčejnému "boji za každou cenu" a jistým slibům, které nebudou naplněny, stejně tak výhody, které jsou teď, po získání určitého procenta cestujících, být nemusí. Kažopádně, je dobře, že se někdo pokouší o to, dostat se na české koleje.
13:09:57
21.07.2011
21.07.2011
rené
-> myschaak AZNP K.Hora: Taky se toho nebojej Jojo, tohle se soudobým CATrem člověk neudělá, elektrónika zapráskaná.
10:53:16
21.07.2011
21.07.2011
myschaak AZNP K.Hora
23:43:14
18.07.2011
18.07.2011
Syny
-> rené: Tahle lokomotiva se mi moc libi :)
23:42:09
18.07.2011
18.07.2011
Pivodak
03:07:09
18.07.2011
18.07.2011
palinator
-> rené:
Hééérgot já chci bejt mašinfíra...
Hééérgot já chci bejt mašinfíra...
00:48:57
18.07.2011
18.07.2011
rené
No ona tahle fotka už tu sice proběhla, ale přiložím znovu. Jedná se o ten samý stroj jako na obrázku ze čtvrtka. Hold blbě seštelovanej motor, trysky asi trochu v pr... a zanesenej tlumič vejfuku. A pak to dělá co to dělá :-). Na tej mašině nejni kouska strojovny čistej, Na všem je minimálně vrstva nafty, oleje nebo šmíru... Mrcha tejden stála, spadla nafta a nechtěla nastartovat, tak jsem musel nechat povolat dílnu, aby odvzdušnila a pak teprv hurá na trať. Ale jinak dokonalej stroj. A jakou má člověk škodolibou radost, když "vyudí" někoho na peroně .
00:55:26
16.07.2011
16.07.2011
palinator
00:02:34
16.07.2011
16.07.2011
Arnold
-> Syny: myslis ze by spalil i gumy??
00:02:12
16.07.2011
16.07.2011
1560 - zrušená registrace
-> Kaprof:
To občas aji bez sepnutí. Aneb, jak říkal kolega, autor této fotky, vlaky stojí, autobusy jedou :-D
www.k-report.cz/discus/.. ./584802.jpg
To občas aji bez sepnutí. Aneb, jak říkal kolega, autor této fotky, vlaky stojí, autobusy jedou :-D
www.k-report.cz/discus/.. ./584802.jpg
00:01:46
16.07.2011
16.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Syny: Jo a když by to sepnul dvakrát tak to preskočí na druhou kolej
00:00:13
16.07.2011
16.07.2011
1560 - zrušená registrace
-> Syny:
23:59:15
15.07.2011
15.07.2011
Syny
-> palinator: Ze by vyslehl z kominu plamen, proklouzly kola na kolejnicich a zatlacilo to do sedacky?
22:02:40
15.07.2011
15.07.2011
palinator
-> Syny:
-> myschaak AZNP K.Hora:
Díky chlapci, to jsem vážně nevěděl.
Já jen, jestli někde ve strojovně nejde růčo třeba přestavit čerpadlo do nějakýho čipnutýho módu.
-> myschaak AZNP K.Hora:
Díky chlapci, to jsem vážně nevěděl.
Já jen, jestli někde ve strojovně nejde růčo třeba přestavit čerpadlo do nějakýho čipnutýho módu.
20:30:55
15.07.2011
15.07.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: asi tomu dal čudla když se mi na honu zasekával tak jak si přidal plyn tak černooo
19:46:12
15.07.2011
15.07.2011
Syny
-> palinator: Plnej knedlik :)
19:15:35
15.07.2011
15.07.2011
Pivodak
-> rené: hezkýýýýýýýýýý asi si tomu dal kartáč vid
15:15:24
15.07.2011
15.07.2011
palinator
-> rené:
Ono tomu jde ještě nějak pomoct, aby to hulilo co nejvíc?
Ono tomu jde ještě nějak pomoct, aby to hulilo co nejvíc?
15:05:33
15.07.2011
15.07.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> rené: dobře ty!
02:06:37
15.07.2011
15.07.2011
rené
Dnešní(no vlastně už včerejší) směna "pod vlajkou dýmu" aneb fuck off EURO 5
13:07:54
05.07.2011
05.07.2011
Vojťas
-> rené: jojo brejlaci 150ky :D na tom tedka delam :D :D :D
11:44:51
05.07.2011
05.07.2011
Mr_Kubas
11:35:45
05.07.2011
05.07.2011
lukynn105l
Matthes, záškodník z TechWebu 04.07.11 16:21:16 napsal: → lukynn105l 03.07.11 13:14:03: Decentni malej moturek jj obsah 72 l na válec X 12
11:11:06
05.07.2011
05.07.2011
rené
-> 1560: Z běžnýho provozu asi jo. Pádokaždě teď stojí v DHV Lužná u Rakovníka bez čísel, asi zatím provozuschopná, ale když vidím, jak se k dieselům v lužný chovaj tak mám docela obavu že postupně schátrá. Ale zase pokud jim jí tam poslali místo 751004, která tam měla jít, tak zas jedině dobře :)
Jináč ad kolejiště, taky jsem už kolikrát uvažoval o stavbě, pár loko a vagonů mám, ale spíš to zatim vidim na funkční diorama depa, rotunda o 4 stáních aby se mašinky jen neválely ve škatulích. Ale ztroskotal jsem zatím na panelu. Nějak nejsem schopen splašit materiál na stavbu.
Jináč ad kolejiště, taky jsem už kolikrát uvažoval o stavbě, pár loko a vagonů mám, ale spíš to zatim vidim na funkční diorama depa, rotunda o 4 stáních aby se mašinky jen neválely ve škatulích. Ale ztroskotal jsem zatím na panelu. Nějak nejsem schopen splašit materiál na stavbu.
10:52:56
05.07.2011
05.07.2011
Skili
-> 1560: ja mam na pude taky par vagonku a masin v TT a H0 a obcas si s tim trocu pohraju ale nemam to kam dat takze vzdicky slozim najakou trat na podlaze chvilu si zajezdim a pak zase sup do krabic a na pudu
10:40:59
05.07.2011
05.07.2011
1560 - zrušená registrace
Děda měl kolejiště v TT, v rozebraným stavu (ale bez "krajiny" - jen koleje, budovy, pár vagónů a dvě lokomotivy) to mám ve sklepě... Kdybych měl místo, tak bych si taky postavil, žel v bytě 1+1 nemožné.
10:35:49
05.07.2011
05.07.2011
Shader
-> Kaprof: Můj táta se kdysi tomu věnoval, měl plochu v rozměru 2x1m. Je už to ale dost dávno, hodně věci se z toho poztrácelo, teď to leží na půdě a práší se na to. Jestli bude čas, udělám fotky.