![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> isti 30.01.25 18:45:22: Opravy sprejem. A negarážovaný vůz (vyšisovaný lak).![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435 02.02.25 09:55:30: ja ze skodovky nedostal nikdy nic, pouze kdyz jsem tam meril, tak se mi povedlo COC na UK funku a todle byla akce nemcu, takze od toho bude skodovka davat ruce pryc![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...
-> ajok: jako by byl problém si tam někde nalepit samolepku s homologací..... Nebo si zažádat o vyjádření škodovky....
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
-> Tomaso435 02.02.25 06:45:59: vsak jo, ale nekdy s tim maji problem, na face probehla likvidace feldy kvuli tomu, ze to nedokazal protahnout pres STK, ja technikovi rikal, ze nekdo tomu musel udelat dovozovou STK
-> ajok 02.02.25 03:41:37: vsak v pořádku. Je to jen střešní okno. Zcela jistě to má 8sd nebo týfko co je platný po celý zkurvený eu
-> SO545 01.02.25 20:29:13: coz je celkem problem... ja origo bluesky a nemam zapsano nic, jeden technik rekne, ze to je jen velky okno a druhej zasah do konstrukce, jediny co bylo v TP - odkaz na nejaky dokument SRN
-> ajok 31.01.25 18:51:38: ak to ma zapisane...tak to prejde.
-> ajok: Prevodovka sa vymení kus za kus,nádrž tiež ale motor je KO a do to sa mi nechce investovať lebo to auto už bolo 5x búraný na predok a vyzerá to všeliako.
-> isti 31.01.25 18:56:55: jako, ze je moc hnila a nema to smysl?
-> ajok: Otec má v tejto farbe 105ku,ja som to rozobral ale už nikdy nezložím,tak som pozeral po náhrade![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
auto.bazos.sk/inzerat/...
/skoda-130l.php
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
-> isti 31.01.25 18:18:14: porizujes novy vuz?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Eidy: -> Milan 136: -> saskyn2: Vďaka chlapy,tak hladám ďalej.
Tyhle fleky dělali takový ty rádoby akrylátový spreje před cca 15 lety co se prodávalo
-> Eidy 30.01.25 20:45:30: Taky bych řekl. A ještě je to navíc asi mokrý.
-> isti: Podle mě opravy laku, který vyšisovaly rychlejc než zbytek auta.
auto.bazos.cz/inzerat/...
/strecha-felicia-fun-hadro
va.php
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: akorát od toho odečti ty ( třeba jako já ) který se za ten volant prostě nevejdou. U mě je rapid a favorit funkčně a komfortně hraniční. Ve 120 bych asi nikam nedojel. Ve 100 ani po dvoře nepopopojel a za volant Octavie se prostě nenasoukam abych tomu něco neproved :-D
-> Bukaj: S tím v podstatě souhlasím, z jiného důvodu si člověk to auto ani pořídit/opečovávat nemůže. Ostatně pro mne má taky hodnotu jen ta jedna nebohá, Xkrát bouraná.
Jedině žeby se teda posunula doba a přibývá škodovek nablýskaných jak psí kule, co vyjedou jednou za rok místo těch ,které opravdu jezdí a dělají svým majitelům reálnou radost.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Právě že ty blinkry byly fakt až na opravdu řídký výjimky funglovky = býval jsem tehdy skoro až nasranej, že si neseženou nějaký vyčpělý..
I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).
![169](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/169.gif)
I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).
-> Jozka: Tak dneska jsou repliky a už kdysi se často na MB s vyšším rizikem kolize (rallye) dávaly přelakované zažloutlé nebo popraskané originály...
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: Na každej rally, kterou jsem v letech 96 - 2006 navštívil, zemřely minimálně dva kapkový přední blinkry..
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Tak nějak bych to viděl
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ty, kteří měli škodovky jako "daily" nízkonákladový vůz pochopitelně vyselektoval trh nebo STK - pokud si včas nestihli nasyslit díly a nedělají si servis sami.
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...
A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ale furt jsou takový lidi - nevím tedy jako u 742/3, to moc nesleduju, ale jen v okolí se na srazech objeví každej rok minimálně 5 kil nebo MB nově renovovanejch.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.
-> Jozka 23.01.25 13:57:22: kdyby jsi toužil po kolínáku tak se mi tu válí jeden relativně hezkej ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: no kdo. Přece investoři ne , to je teď móda :-))
Nejakej vocas se ted takhle pokouší hejbat s trhem zadních brzd na st typ favorita. Odevšad zmizeli bubny i pakny... A podivně se z jednoho místa objevují echt čínský repliky... Za cenu víc než originálu samozřejmě.
Podobně tomu bylo s membrankama na karbec za dvacku, nyní po 4 letech uz jako zase sou, za 130....
Stejně to všechny pustí.... Už jen z důvodu že za pěkný celolak nedá někdo 150.
Nejakej vocas se ted takhle pokouší hejbat s trhem zadních brzd na st typ favorita. Odevšad zmizeli bubny i pakny... A podivně se z jednoho místa objevují echt čínský repliky... Za cenu víc než originálu samozřejmě.
Podobně tomu bylo s membrankama na karbec za dvacku, nyní po 4 letech uz jako zase sou, za 130....
Stejně to všechny pustí.... Už jen z důvodu že za pěkný celolak nedá někdo 150.
-> Bukaj: Mne by jen zajímalo, kdo reálně ty díly vlastně ještě kupuje. Z mého okolí lidi vyrostli, mají rodiny a na škodovky se téměř všichni vysrali. A ti, kteří už mají rodiny déle a děti odrostli se na škodovky vysrali taky, protože ceny dílů atakují nesmysly a raději si koupí za míň peněz stejně starý auto s násobně lepšími vlastnostmi od těch jízdních po udržitelnost provozu.
Na pozici "dělník do smrti" jsou už i u nás na Severu Felicie/Fabie, důchodci jezdí převážně ve starších Daciích a z celého Liberecka potkávám pouze jednu výletněprovozní 130tku v metalíze, jednoho notně zašlého trabanta a jednoho Warťase s čtyřtaktem.
Vlastně dneska sem v Jablonci nad Nisou potkal zjevně provozní, bílý Mko s klukem za volantem tak 20-25 let, od podzimu první.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vlastně dneska sem v Jablonci nad Nisou potkal zjevně provozní, bílý Mko s klukem za volantem tak 20-25 let, od podzimu první.
-> Bukaj: Nu mám třeba ze zvědavosti ve sledování okyslej kolíňák - a už pěkně dlouho.. Ale co jsem napsal, jsou jen dojmy - přece jen máš mnohem větší přehled, já soudím jen dle inzerce, kde je rozptyl cen bez ohledu na položku obrovskej a k2 bývá zpravidla spíše výše.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka: Naopak - Krejčík je přesně ten typ, co zná poměry na trhu a neprodá pod cenou, ale taky nenasadí nesmyslnou cenu, kterou nikdo není ochoten akceptovat.
A na Aukru mu možná "visí" aukce na běžný sortiment, kterého má hromady (ale každou věc vždy poté, co se prodá, vyfotí znovu, aby byly aktuální fotky konkrétního kusu - na to si dává pozor)...
Dneska sice je trh poměrně nasycen vozidly (nejen MB, kterážto byla na vrcholu poptávky tak před 15-20 lety, ale i řady 105-136, kde bylo cenové maximum někdy za kovidu), jejichž cena postupně klesá (tedy pokud se nejedná o nějaký zajímavý exemplář - ať už stavem nebo verzí), ale originálních nových dílů notně ubylo a po nich je hlad stále, takže tam je cenový trend stále vzestupný. Především u dílů, které "došly" a není výhled, že by někdo začal vyrábět náhradu (ať už kvůli složitosti dílu či dlouhodobé nejisté investici do výroby).
A na Aukru mu možná "visí" aukce na běžný sortiment, kterého má hromady (ale každou věc vždy poté, co se prodá, vyfotí znovu, aby byly aktuální fotky konkrétního kusu - na to si dává pozor)...
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Dneska sice je trh poměrně nasycen vozidly (nejen MB, kterážto byla na vrcholu poptávky tak před 15-20 lety, ale i řady 105-136, kde bylo cenové maximum někdy za kovidu), jejichž cena postupně klesá (tedy pokud se nejedná o nějaký zajímavý exemplář - ať už stavem nebo verzí), ale originálních nových dílů notně ubylo a po nich je hlad stále, takže tam je cenový trend stále vzestupný. Především u dílů, které "došly" a není výhled, že by někdo začal vyrábět náhradu (ať už kvůli složitosti dílu či dlouhodobé nejisté investici do výroby).
-> m8rinek 23.01.25 09:03:54: Mě se spíš zdálo, že následuje Ledra, tj. že nechce prodat, ale prodávat - spousta dílů mu za ceny zhruba zdvojnásobený v horizontu pěti let (nechytat za pysk, nemám přesnou evidenci) visí na aukru měsíce až roky..
-> Tomaso435 23.01.25 09:15:05: Může být, až tak jsem to nikdy nesledoval - a pár let měl i totál aukro pauzu.
-> Bukaj 23.01.25 11:43:46: Přesně - taky jsem čekal, že cena vyleze na plusmínus pětikilo..
Na potah jsem narazil náhodou a sledoval, neb jsem jeden nedávno nahrábl na použití. Jinak koukám jen po MB dílech a eskalace cen mi nedává moc smysl - MB na renovaci moc nevypadaj, že by šly na dračku a přijde mi, že kdo tisícovku chtěl, už jí má (nebo několik). A takovejch těch co najdou ve stodole po předcích, kupujou hlava nehlava a narvou mega, zas tak moc nebude, i když furt se vyskytujou..
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435 23.01.25 09:15:05: Může být, až tak jsem to nikdy nesledoval - a pár let měl i totál aukro pauzu.
-> Bukaj 23.01.25 11:43:46: Přesně - taky jsem čekal, že cena vyleze na plusmínus pětikilo..
Na potah jsem narazil náhodou a sledoval, neb jsem jeden nedávno nahrábl na použití. Jinak koukám jen po MB dílech a eskalace cen mi nedává moc smysl - MB na renovaci moc nevypadaj, že by šly na dračku a přijde mi, že kdo tisícovku chtěl, už jí má (nebo několik). A takovejch těch co najdou ve stodole po předcích, kupujou hlava nehlava a narvou mega, zas tak moc nebude, i když furt se vyskytujou..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435 23.01.25 09:15:05: Což zrovna není případ Krejčíka - má takový obrat a tolik vystavovaných aukcí, že ho nějaká kačka nevytrhne.
Chodím k němu do skladu párkrát do roka a vždy se nestačím divit, kam zase za těch pár měsíců poskočily tržní ceny některých artiklů...
...třeba včera mi nabízel novou nádrž na MB/kilo a já jsem říkal, že na to určitě nebudu mít, že to bude tak za bůra a on říkal, že ji v pohodě prodá za desítku
Pak jsme zavzpomínaly na staré dobré časy, kdy se mi 700 za novou nádrž zdálo moc a na to on podotkl, že zpočátku je prodával za 300. Ale to je 25-30 let zpátky, no...
Chodím k němu do skladu párkrát do roka a vždy se nestačím divit, kam zase za těch pár měsíců poskočily tržní ceny některých artiklů...
...třeba včera mi nabízel novou nádrž na MB/kilo a já jsem říkal, že na to určitě nebudu mít, že to bude tak za bůra a on říkal, že ji v pohodě prodá za desítku
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Pak jsme zavzpomínaly na staré dobré časy, kdy se mi 700 za novou nádrž zdálo moc a na to on podotkl, že zpočátku je prodával za 300. Ale to je 25-30 let zpátky, no...
-> m8rinek 23.01.25 09:03:54: Ani ne - vždy ho to slušně živilo - kdysi jako vedlejšák k práci, dneska to má víceméně jako hlavní zdroj příjmů rodiny. A zásoby průběžně doplňuje...
-> Jozka 23.01.25 01:19:11: Jo, včera jsem byl zrovna u Krejčíka, bavili jsme se, jaká je to bída s díly - hlavně teď v zimě a mimojiné říkal, ať si tipnu, za kolik prodal na Aukru potah na volant...
...tipoval jsem do pětikila a když mi říkal, kolik byla výsledná cena, tak jsem se dost divil![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
...tipoval jsem do pětikila a když mi říkal, kolik byla výsledná cena, tak jsem se dost divil
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jozka 23.01.25 07:42:00: ale hele v dobách kdy ještě jsem na Aukru něco občas kupoval a byly vidět přezdívky kdo co zkouší koupit tak tam byla jedna přezdívka který vždycky byla cena vyhnaná do naprosto nesmyslný výše ale tu aukci vždycky vyhrál on. Něco prodával kámoš a tvrdil že na všech aukcích jsi naprosto nesmyslně sám přihodil z druhého účtu a všechno to vyhrál ten jeden člověk. Takže jsme z toho počasí usoudili že tam vždycky přijde do aukce nasadí tam 10 000 Kč a pak už se o to dál nezajímá. Takže ano ještě stále mezi námi jsou tací pro které peníze nemají žádnou hodnotu a používají je takto bez hlavy.
-> Jozka: karša si musí rvát vlasy, že začal sklady rozpouštět příliš brzy :D
-> StepaNoFUN: Je to nejspíš neodhadnutelný.. když i Krejčík, kterej se toho nebojí, nasadil na tenhle potah snad 55 Kč - pokud to tedy nebylo od 1 Kč..
-> Tomaso435: Jsem skoro v pokušení to zkusit, mám ještě nejmíň jeden z původních čtyř nebo pěti, který jsem kdysi opatřil za 50 Kč (všechny)..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: Jsem skoro v pokušení to zkusit, mám ještě nejmíň jeden z původních čtyř nebo pěti, který jsem kdysi opatřil za 50 Kč (všechny)..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka 23.01.25 01:19:11: ale druhý se už neprodá ani za desetinu ...
-> Jozka 23.01.25 01:19:11: No ty woe.
Na kolik by dnes musel tedy prijit ten tenkrat drazsi vrtanej chromovanej nastavec na radicku.
Na kolik by dnes musel tedy prijit ten tenkrat drazsi vrtanej chromovanej nastavec na radicku.
-> Kilián 18.01.25 09:04:24: na bmw je všechno. Kvalitní repliky a v autorizáku repas originálu. Seženeš cokoliv. Včetně performance dílů. A co si budeme, s bmw at je to cokoliv, je jízda o vesmír jinde než ve škodovce. A výsledná cena je stejná nebo nižší.
Škodovka ma smysl pro nás, pro který tady jinýho nebylo, z určitý nostalgie, ale jen ocuď pocud :-D . Zbytek světa nevidí důvod si to "za peníze" kupovat. Počínaje felicii do který teče uz z výroby, přes erko se kterým když zastavíš na obrubniku tak se ohne, konče laminátovým fáčkem.
Škodovka ma smysl pro nás, pro který tady jinýho nebylo, z určitý nostalgie, ale jen ocuď pocud :-D . Zbytek světa nevidí důvod si to "za peníze" kupovat. Počínaje felicii do který teče uz z výroby, přes erko se kterým když zastavíš na obrubniku tak se ohne, konče laminátovým fáčkem.
-> Tomaso435: no jo, já s Tebou přesně souhlasím. Ale když jsem to tu někdy na podzim psal, že ty ceny jdou dolů, tak se mnou dost lidí nesouhlasilo. Ale myslím, že se to zatím jen potvrzuje. Přijde mi, že ted je trend si pořizovat spíš něco zahraničního. Starý bavoráky v mém okolí ted dost frčí.
-> Kilián 18.01.25 08:23:23: ruku na srdce, kdo by to chtěl ? Kdo to chtěl a měl pocit investice, ten uz to dávno má. Kdo se nechal ojebat na fotk na podvale u myčky ,slovíčka patinovka, na zprovoznění ap, ten to má doma doma a když zjistí že do toho musí dát ještě 250 a vejš a podobně, tak to jen doma má nebo zkouší ojebat i dalšího kdo mu od toho pomůže.
Vzhledem k tomu že se začaly vykupovat i čínský plechy a Díly co Sou k ničemu už jako funglovky, a zkouší se s nima obchodovat jako s oroginálama, myslím že jsme na konci tohodle slavnýho kolotoče a žádný prodloužený jízdy se už konat nebudou.
Vzhledem k tomu že se začaly vykupovat i čínský plechy a Díly co Sou k ničemu už jako funglovky, a zkouší se s nima obchodovat jako s oroginálama, myslím že jsme na konci tohodle slavnýho kolotoče a žádný prodloužený jízdy se už konat nebudou.
-> michael 16.01.25 09:45:54: to i u tohohle a stejně je tam už nějak dlouho. auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-rapid-130.php
Zajímavý to asi neni, spíš zmetek, nějak schází díra na páku řízení.....nebo možná je to na nějaký vozík.
aukro.cz/skoda-naboje-pre dni-napravy-2ks-7079336955
aukro.cz/skoda-naboje-pre dni-napravy-2ks-7079336955
-> ajok: bylo to tak ale proběhly změny k lepšímu....
-> michael 16.01.25 09:45:54: STK na 5 let... je to prenosne na noveho majitele?, protoze driv si u auta na Vckach musel novy majitel udelat testaci, ikdyz byla platna![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)