Zajímavé zboží nejen z aukra

prohledat
19613 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.01.2010 do 23.01.2023, založil/a Pavel P..
řadit dle data
12:47:50
23.01.2023
Jarda/felda
1500 kus za zadní blatník mi přijde rozumná cenovka aukro.cz/zadni-blatnik-bl atniky-skoda-105-120-130-t yp-m-7020788290
20:34:40
20.01.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
16:17:52
19.01.2023
Kilián
-> Bukaj 13.01.23 16:31:24: dík za odkaz, už je mám doma. Až se někdy stavím s karburátorem, tak mi tam aspoň můžeš dát origo :)
22:57:26
18.01.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
V CR jsou F znacky na testovacich autech automobilek... slouzi pro testovani, homologace...
22:50:23
18.01.2023
RadovanSkodovkar
22:47:50
18.01.2023
isti
-> castrol: Ja už neviem ale F je len pár rokov.
17:49:27
18.01.2023
castrol
-> isti 18.01.23 12:10:03: nie su C prevozne a na traktor F??
12:10:03
18.01.2023
isti
-> Bukaj: To sú značky na traktor3 3
11:48:37
18.01.2023
Bukaj
-> HLT: Moc pěkná5
Co je to za divné značky? To jsou "převozky"?
10:59:21
18.01.2023
HLT
00:25:03
17.01.2023
Jarda/felda
-> isti 15.01.23 22:24:24: vzácný to je dost, ale nemá to takovou finanční hodnotu 1
00:21:53
17.01.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Žádnou statistiku na tohle téma nemám, ale téměř jistě by to někde šlo dohledat (jen jsem línej). Ale fakt si nemyslím, že se v té době nehledělo na spotřebu - to tak možná v nějakých post-socialistických firmách. Ale v nově vzniklých bych věřil, že se to řešilo dost. PHM byly relativně vzato daleko dražší než dnes. Vím jak táta bojoval s máti - chtěl předělat žigo na plyn, ale máti řekla že ani náhodou (vybouchne to!!!) 3 Tenkrát na nich točil snad 60t km za rok, skoro vše pracovně pochopitelně.
upraveno 1x, naposled 17.01.2023 00:22:10
12:47:44
16.01.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz 16.01.23 11:55:48: Jo, jde čistě o mé subjektivní vzpomínky, ovlivněné selektivní pamětí... 4
Jinak datem výroby to nebude, 1,9 TDI byla jedna z původně tří základních motorizací od počátku výroby (1,6 a 1,8 benzín a 1,9 TDI 66 kW) a ta v inzerátu je jedna z prvních (model 97).
A předpoklad, že rozmach nafťáků souvisel s krizí, mám založený na tom, že v druhé polovině 90. let už nebyla nafta výsadou náklaďáků, busů a zemědělských strojů, takže už nebyla daňově zvýhodněným palivem, ale ještě se (v podnikatelském sektoru) tak moc nehledělo na spotřebu. Proto prakticky všechny "manažerské vozy" i většina ostatních "služebáků" (vyjma firem s vlastní čerpací stanicí, kdy nakupovali naftu levněji, třeba jako LTO 1 ) byla též benzínová.
A daňové zvýhodnění pro nákup "užitkového vozu" (N1) s přepážkou, zase přišlo až později.
Vše jsou jen mé domněnky, nebráním se tomu, že mi je vyvrátíš něčím, co je založeno na faktech40
11:55:48
16.01.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj 16.01.23 11:26:53: Myslím, že s krizí (jestli tím myslíš propad ekonomiky co vedl ke konci druhé Klausovo vlády) to moc společného nemá? Předpokládám, že čerpáš ze svých vzpomínek z tehdejší doby, docela by mě zajímala konfrontace s nějakou skutečnou statistikou 1 A nešly nafťáky do výroby až trochu později?

Jinak bych hádal, že takhle odvážnou cenovku za to můžou chtít asi právě protože to je TDI, protože jak říkáš, "kultovní motorizace". Ale z těch sedaček mě bolí záda jen se na ně podívám.
11:26:53
16.01.2023
Bukaj
-> michael 16.01.23 10:33:30: Heky zachovalé auto, ale hnusná barva a hlavně - nafťák... 78
A solidní cena 1
Ale zase je pravda, že právě toto je snad ta nejklasičtější specifikace (motorizace, barva, výbava), která proslavila jedničkovou Octávku 5 I když v tom roce 1997 ještě byly nafťáky/benziňáky v docela vyrovnaném poměru. Ropáci převládli až začátkem nového milénia (po "krizi")...
11:07:31
16.01.2023
isti
-> michael: To nemá cenu,nie je od prvého majitela1
10:33:30
16.01.2023
michael
22:24:24
15.01.2023
isti
16:31:24
13.01.2023
Bukaj
Něco pro mé zákazníky, pokud chtějí origo :)
(kdyby těch membrán měl víc, tak je beru všechny, ale kvůli jednomu kusu...)
www.sbazar.cz/tom05/.../1 84876538-membrany-karburat oru-skoda-105120130-rapid- 136
Nové víko na SEDR 105/120 (bez ekonostatu):
www.sbazar.cz/rag/.../149 089834-karburator-jikov-44 3751-skoda-105-120-130
upraveno 1x, naposled 13.01.2023 16:34:52
16:36:23
12.01.2023
minno
-> Viliam: Hm, tak to som nevedel. Popravde, ani som nad tým nerozmýšľal. Ale nevadí, k šťastiu mi to chýbať nebude.
00:19:41
12.01.2023
Jozka
20:06:20
11.01.2023
Viliam
-> minno: Mal si požiadať o "ponechanie na zberateľské účely," pri autách nad 30r je to legálne. Pri mladších ročníkoch sa píše čestné vyhlásenie o strate a TP ostáva doma.
19:47:20
11.01.2023
minno
-> Jozka: Nafotil popísané strany. Len tak z nostalgie.
17:48:48
11.01.2023
Jozka
-> minno: To sis ho neokopíroval? 9
16:40:36
11.01.2023
minno
-> isti: Asi tak. Minule som konečne prepísal škodovku na mňa a s pôvodným TP som sa rozlúčil10
16:05:44
11.01.2023
isti
-> Tom Troll: Pôvodné tp3,chlapci my tu žijeme na Slovensku3 .Keď sa montovalo ťažné vtedy zhabali pôvodné tp a momentálne je to auto dočasne vyradené.
01:21:30
11.01.2023
Bukaj
-> Tom Troll 10.01.23 20:35:08: Však píšu - 105L v provedení Standard - pokud má původní TP, je v něm zapsáno vše ve "výjimkách"4
21:13:06
10.01.2023
Tom Troll
-> isti: Tak pokud má origo TP, tak se podívej na stránku s expecidí, do kolonky s poznámkami, to by mě zajímalo. 1 4
20:46:43
10.01.2023
isti
-> Tom Troll: Otec má od novoty 105l v tej istej farbe rok 88 a tiež nemal opierky ani lišty na prahoch,a dokonca ani sťahovačky vzadu.
20:35:08
10.01.2023
Tom Troll
-> Bukaj: Tak poslední 105 byly ještě o rok později, ale;
a) Je to pozdní fejková 105 L (S) bez prahovek, což je skandální, protože prahovky touhle dobou měly skoro bez vyjmímek všechny auta, a prahy bych neřekl, že nejsou dělané, kdyš sedí k dveřím i okolí dokonale.

b) Tohle auto už dávno spadalo do efektu vyhlášky FMD 41/84 Sb., cituji:

§ 63
"(vozidla M1) uvedená do provozu po 1. 1. 1969 musí být vybavena na předních místech k sezení bezpečnostními pásy a příslušnými kotevními úchyty v karosérii; bezpečnostní pásy musí být u vozidel vyrobených nebo dovezených po 1. 10. 1986, s výjimkou provedení „Standart“ samonavíjecí,"

plus,

§ 31
"Ode dne, který stanoví federální ministerstvo dopravy, musí být ve vozidlech kategorie M1 opěrky hlav (integrovaná opěradla s opěrkami hlav) alespoň na předních místech k sezení. Opěrky musí být konstruovány a provedeny tak, aby bylo účinně sníženo nebezpečí poranění hlavy a krčních obratlů při působení setrvačných sil ve směru podélné roviny vozidla. Opěrky musí splňovat podmínky stanovené zvláštními předpisy 66) a musí být podle nich schváleny."

Což tohle auto nesplňuje ani na jedno, 3 A jeho docela netknutý stav mě vede k víře že s tím nikdo nemanipuloval.

(Pro nezúčastněné, toto je důvod proč zmizela Škoda 105 S a byla převedena na L a výprava S jako výchozí stav, s L prvky jako příplatky)

Jediná věc co to podkopává je, že je tam rozdělovač z užovky, takže aby to náááhodou nebyla do puntíku výměna kastle. Jediné další "nesenzační" vysvětlení co mě napadá, je, že je to auto z Polska nebo Maďarska, kde obdobnou vyhlášku v platnosti neměli, a drtivá většina pozdních 105L a všechny 120L z posledních let šly tam. Vozy 87/88/89 jsou tam bez bezpečnostní výbavy běžně k vidění. Tuto domněnku jenom potvrzuje nová kniha od Tučka, kde specifikováno že v 89 se jich ještě fůra vyrobila, ale všechny 120L šly ven, a v čechách zůstaly ze zadomotorů už výhradně 125L, 136GL a Kupé, tj vozy s danou bezpečnostní výbavou jako standartní výpravou.
upraveno 2x, naposled 10.01.2023 20:38:19
13:46:00
10.01.2023
Polyš
-> Tom Troll: Jinak to auto je focený v obci Velký Dřevíč za Hronovem.Jezdím občas okolo.
11:49:57
10.01.2023
Bukaj
-> Tom Troll: Jedna z posledních 105L "v provedení standard"? 1
Ale technický stav velmi nezajímavý, byť původní vůz bez zásahů...7
10:21:03
10.01.2023
Tom Troll
22:29:29
09.01.2023
Jozka
-> SO545: Tak já X kdysi koupil za 8 litrů (i se sadou repasovaných kol a novou komplet podlahou ve 2K).. v časech, kdy zajímalo jen fajnšmekry. Většina mých vrstevníků ani netušila, že něco takovýho eXistuje.

Mě zas v podstatě jiný auta, než MB, nijak moc nezajímaly, i když jsem jiným svodům dočasně neodolal - no a dneska/dnešní hnusy už jdou úplně mimo mě..4
20:23:23
09.01.2023
SO545
-> Jozka 07.01.23 19:15:43: MBX som odmietol u mna na dvore bolo za 7 nie v euro ale este v korunach.

Bol som vtedy na ine auta...a asi aj dodnes som.4
19:15:43
07.01.2023
Jozka
-> PeeterCZ: Však si taky "drbal hlavu".. je k tomu lehce pikantní historka, ale na ty "jeho" papíry jeden "100% originál" jezdí.. nebo cca 5 let zpět jezdil.
Já bohužel neměl to štěstí, první TP na MBX mi uteklo o fous - a ještě byl už kolem roku 1996 za dvacet..
18:32:43
07.01.2023
PeeterCZ
-> Jozka 07.01.23 15:14:06: No jo, kdyby člověk tehdy věděl, jak to bude po letech cenné a raritni.. Taky jsem si nechal utéct před lety 1100 MBX nebo homologacni 130 LR prakticky za hubičku 10
18:29:21
07.01.2023
PeeterCZ
-> Pavel P.. 07.01.23 14:11:30: Aha, to jsem nevěděl... Ale asi to fakt ve fabrice vznikalo že sériových 110 LS, protože i palubní desku měly 120 S ze 110 LS, s tou imitací dřeva.
18:26:18
07.01.2023
PeeterCZ
-> Tom Troll 07.01.23 12:46:30: Ano, částečně prodávalo na prestavby na 120 S Rallye v rámci SVAZARMU, ale nemalá část jich fakt jezdila jako civilní auta např. u služby kriminální policie nebo u STB. Kdysi jsem na tohle téma vedl zajímavý hovor s jedním řidičem z vnitra z Bratislavy. Potom v 80. letech se stejným způsobem vyuzivaly homolagacni 130 LR.
15:14:06
07.01.2023
Jozka
-> PeeterCZ 07.01.23 00:13:39: Kamarád 120 S, přetypovanou na 120 S rallye likvidoval / rozprodával na díly v roce 1988..8
14:11:30
07.01.2023
Pavel P..
-> PeeterCZ 07.01.23 00:13:39: měl jsem papíry se značkama na vnitráckou 120S, je to jen přepsaný ze 110LS, je tam pouze přeznačený model a výkon motoru, nic víc.... rok tušim 73 nebo 74 a v roce 80 prodaný přes Mototechnu jako ojetina do bežnýho provozu.
12:46:30
07.01.2023
Tom Troll
-> PeeterCZ: Ministerstva... Dyť se to prodávalo normálně družstvům nebo individuálům na závody který se pak jezdily s autem na normálních značkách s normální registrací.
00:13:39
07.01.2023
PeeterCZ
-> Bukaj: A jo, vidíš... 742.12 jsem přehlídl... Zjevně při přestavbě zapracoval úřední šiml 3 Jinak souhlasím a je velká škoda, že aspoň ten techničák není v původním vyhotovení... Ale přijde mi zajímavé, že se civilní 120 S dožila 90. let (nebo aspoň její papíry), kdy proběhla přestavba, protože z toho, co se tak obecně ví, tak ty auta pracovníci složek ministerstva vnitra odrovnaly během pár let...

Nepoužitý 1150 blok zní zajímavě a za víc než skvělou cenu... Mezi lidmi jsou ještě občas poklady. Bohužel většinou se to dostane k překupníkům, kteří pak neví, co by za to chtěli...
23:27:23
06.01.2023
Bukaj
-> PeeterCZ: No, v tom TP je bordel - otázka, co je v tom za motor, když typ motoru je psán 742.12, 38,3 kW a 1289 ccm 3
Jinak je to zajímavé auto (vývozní verze), ale za velmi nezajímavou cenu - být to o 100 tisíc levnější, tak to možná někoho zaujme, ale takto je to neprodejný šrot s nepůvodním TP, značkami atd. A k čemu jsou papíry od 120S, když na ně je postavená 742...

Jinak když už je tu řeč o 120S, tak před pár dny byl na FB inzerát na prodej několika bloků motoru a mezi nimi byl i jeden 1150 (identifikoval jsem jej podle vnějšku bloku jako 130, ale byl jsem někým upozorněn, že vrtání má pro 72 mm vložky) - za tisícovku jsem uvažoval, že si pro něj na Moravu dojedu, ale měl jsem tolik práce, že jsem se na to vykašlal, i když blok vypadal, že pod vrstvou prachu je to nepoužitý kus...
22:43:21
06.01.2023
PeeterCZ
-> isti: Je to exportní holandská 130 LS se vším všudy, co má mít, kterou někdo po revoluci dovezl zpět a postavil na papíry absolutně raritní civilní Škody 120 S z roku 74 (tj. ne Š742, ale stovky s náporovým chladičem a motorem 1174 ccm, které byly vyrobeny v pár desítkách kusech pro potřebu ministerstva vnitra). To je na tom raritní 4
Jinak se takto škodovky v 90. letech ze západní Evropy vozily běžně a stavěly na papíry zrušených stovek nebo tisícovek... Z původního auta zůstaly vždy jen papíry... Motor je 130, má v TP objem 1289 ccm, jen výkon je tam nesmyslně podle původního 120 motoru...
A jasně, cena je přestřelená, to souhlasím, ale i tak mi to přijde zajímavé 5
17:51:41
06.01.2023
isti
-> PeeterCZ:
To je len môj názor
1 za tie prachy si to môže strčiť do p......
2 aká typová prestavba ak je v tp 120 motor?
3toto by som mohol vyrobiť aj ja na dvore a osadiť hociakým štítkom ale stále by to bolo 120-ka
16:42:32
06.01.2023
Jozka
-> PeeterCZ: Taky jsme se jedný takový přestavby 120S kdysi dopátrali.. 8
16:26:12
06.01.2023
Tom Troll
-> PeeterCZ: Ano, to je v režii jednoho známého klasika. 1
16:12:04
06.01.2023
PeeterCZ
-> minno: -> Tom Troll: Jedna původně holandská 130 LS je aktuálně na prodej: auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-130l-ls-120s-1974.p hp
A píše tam, že je to papírová přestavba ze 120 S 1974, taky velká rarita 9
Extreme Tyres
pá 19. - ne 21.05. 39. Škoda sraz Doksy | pá 16. - ne 18.06. 17. Škoda sraz Moravský kras | další akce...