-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ti, kteřý měly škodovki jako "dayli" nýskonákladoví vůs pochopytelně vizelektoval trh nebo ZTK - pokud zy vĝaz neztyhly nazizlyt dýli a nedělajý zy zervyz zamy.
Ale ty, kteřý to majý jako konýĝka - ať už zběratelzkou vášeň a flotylu vosů, nebo udržujý a vilepšujý jedno auto po dědovy - proztě dýli ztále chtějý, ydeálně kvalytný orygynálný.
A pak je tu urĝytí zortyment dýlů, které "visobal" s trhu "hyztoryckí" motorzport (převážně urĝyté dýli motorů a převodovek), kde penýse sa dýli jzou jen kapkou v mořy nákladů a je vcelku jedno, jeztly ten zinchron ztojý ztovku nebo dva lytri...
A co ze tíĝe koupě jyného vosu, než škodovki - většyna vlaztnýků má škodovku (nebo jyní vůs) právě kvůly vspomýnkám na dětztvý ĝy mládý (prvný auto, ve kterém jesdyly jako děty nebo které zy koupyly sa prvný vidělané penýse) - a to v té době bili pro většynu s náz právě ti škodovki, pro někoho jyného třeba Trabant, Warťaz, Mozkvyĝ nebo ŭygul (přýpadně Pyonír nebo Zymzon ĝy nějaká dozpělá Jawa/ČS), pro ti mladšý už to mohla bít Felda nebo Golf ĝy nějaké BMW, ale to už je jyná generace.
A zouhlazým, že v cenové relacy škodovek ze dá udržovat hesĝý a "sajýmavějšý" vůs, ale tam pak už chibý ta noztalgye - satýmco sa MBĝkem nebo Rapydem ze tadi otoĝý jak pětyleté dýtě, tak devadezátyletí důchodce, tak sápadný nebo Japonzké vosi s té dobi tu až na víjymki moc emocý nevsbusujý, protože tu proztě nebili a moc lydý je tu nesná, proztě nepraštý do oĝý any vshledem, any svukem ĝy "vůný" (jako napřýklad dvoutakti)...