skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
07:44:21
17.11.2023
17.11.2023
Bukaj
-> ajok 16.11.23 20:58:13: Klidně Ti ho za nákupku prodám - pokud ho najdu
07:43:18
17.11.2023
17.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz:
Mail z 12.6.2020 - objednávka dvou výfuků na 130 (105/120):
"Dobrý den
Zboží bude odesláno v pondělí
Cena výfuků 1 524,Kč
Doprava 210,Kč"
Mail z 12.6.2020 - objednávka dvou výfuků na 130 (105/120):
"Dobrý den
Zboží bude odesláno v pondělí
Cena výfuků 1 524,Kč
Doprava 210,Kč"
20:58:13
16.11.2023
16.11.2023
ajok
-> Bukaj 16.11.23 20:47:10: a nechces jeden prodat? :) me se ted na zadohrabech rozpada 2x tyll a na zlutym polak, jen BAZ mam nerez
20:55:03
16.11.2023
16.11.2023
dragon_cb_cz
-> isti: Hodně. Ten výfuk ještě pár let zpátky stál od Roneltu ani ne 500 Kč? No dobře... kupoval jsem to ještě v bývalé práci, takže asi "pár" bude v tomhle případě 10 let Cca tehdy si mi "škodovácký čas zastavil"...
20:53:49
16.11.2023
16.11.2023
isti
-> dragon_cb_cz: -> Bukaj: ,Len tak zo zaujímavosti,na kolko je obsadený faktor 110r v inzeráte?
20:49:46
16.11.2023
16.11.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Na Bobíkovi jezdil asi až do jeho hořkého konce, ale měl svá "ale"... někde to tu ještě v příslušném tématu bude, celá ta anabáze.
20:47:10
16.11.2023
16.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Jo, vypadá to na Ronelt. Nevím, jak ten na 110LS, ale na 130 mi fakt nepasujou - kupoval jsem dva a oba stejně blbý - jeden jsem měl asi čtvrt roku na autě a pak šel do kůlny, kde asi leží doteď. A ten druhý ani nevím, kde skončil, ale asi nebude daleko od toho prvního...
20:36:46
16.11.2023
16.11.2023
dragon_cb_cz
-> isti: Možná Ronelt? Ale i tak to vypadá na nějaká ouška navíc. Každopádně i ten, ač český, umí nesedět docela "pěkně"...
20:23:55
16.11.2023
16.11.2023
isti
20:48:31
14.11.2023
14.11.2023
Bukaj
09:58:35
14.11.2023
14.11.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136 14.11.23 09:56:55: Jo, ideálně Ale dobovka je to pěkná. Kola bych k tomu i měl, ale auto naštěstí chybí
09:56:55
14.11.2023
14.11.2023
Milan 136
-> dragon_cb_cz 14.11.23 09:45:43: K tomu musíš mít na hlavě mullet
09:45:43
14.11.2023
14.11.2023
dragon_cb_cz
Kdyby někdo chtěl ukázkově devadesátkově barvičkové nosiče na kola: www.facebook.com/marketpl
ace/.../3619506951667988
18:48:31
13.11.2023
13.11.2023
Tom Troll
-> palinator: Ok, čtyřtakt ne, ale motor hodný druhé poloviny 20. století.
18:41:04
13.11.2023
13.11.2023
Bukaj
-> Tomaso435: Jo, v autech to občas vídám na Pohofestu apod, ale v takovymhle množství jsem se s tim nesetkal. Ale cena za celek je nesmysl - za tu cenu to nikdo "na kšeft" nevezme a kdo chce do auta, tak jich nekoupí 15 ks navíc
18:26:57
13.11.2023
13.11.2023
Tomaso435
-> Bukaj 10.11.23 21:10:00: nejčastější věc... Tehdá byly někde po 50kc. Tak mam taky asi 10ks k ničemu doma
18:19:04
13.11.2023
13.11.2023
Milan 136
17:56:38
13.11.2023
13.11.2023
palinator
-> Tom Troll:
Čtyřtakt tam snad byl vždycky ne?
Čtyřtakt tam snad byl vždycky ne?
17:31:03
13.11.2023
13.11.2023
Bukaj
-> michael 13.11.23 16:25:35: Pěkný - není tam moc věcí, které bych tomu vytknul, takhle na první pohled
17:04:30
13.11.2023
13.11.2023
Tom Troll
-> palinator: Ano, SPDR už neměl sytič jako obohacovač - další okruh karburátoru se vším vlastním jak se patří - ale pouze přívěra na obohacení skrze škrcení.
Byla to modernizace SEDRu, alas alternativa pro montáž na fazola, ale nakonec jak známo vybrali 2E3. Protože se už nechtěli zahazovat se 742, tak šel seriově pouze na extrémně krátkou dobu do Polskýho fiata s čtyřtaktem.
Byla to modernizace SEDRu, alas alternativa pro montáž na fazola, ale nakonec jak známo vybrali 2E3. Protože se už nechtěli zahazovat se 742, tak šel seriově pouze na extrémně krátkou dobu do Polskýho fiata s čtyřtaktem.
16:59:19
13.11.2023
13.11.2023
palinator
16:54:02
13.11.2023
13.11.2023
ajok
16:25:35
13.11.2023
13.11.2023
michael
08:27:07
13.11.2023
13.11.2023
Bukaj
-> michael: To vypadá na aktivního důchodce - u starších modelů se spojovacím materiálem bez povrchové úpravy byla běžná ochrana zamáznutí šroubových spojů (suříkovou) základovkou. Tohle sice není suříkovoka, ale bude to mít stejný účel.
Spíš jak to při "renovaci" pošlechtili - proleštěný lak u držáku tlumiče až na plastizol, otočená miska tlumiče...
Spíš jak to při "renovaci" pošlechtili - proleštěný lak u držáku tlumiče až na plastizol, otočená miska tlumiče...
08:23:39
13.11.2023
13.11.2023
Bukaj
-> ajok 13.11.23 01:40:11: Na Aukru dříve bývala možnost "vyhrazené ceny" při aukcích od koruny (tj. minimální prodejní cena). Pak ten nesmysl zrušili, protože to pravděpodobně prudilo potenciální kupce (mne to tedy krkalo dost)...
Nechápu smysl takového počinu - jediné k čemu to je, tak aby prodávající zjistil aktuální tržní cenu bez toho, aby věc prodal...
Nechápu smysl takového počinu - jediné k čemu to je, tak aby prodávající zjistil aktuální tržní cenu bez toho, aby věc prodal...
01:40:11
13.11.2023
13.11.2023
ajok
-> Bukaj 13.11.23 01:12:50: jj, taky to tak chapu
01:12:50
13.11.2023
13.11.2023
Bukaj
-> ajok:
Co je to ta "aukční rezerva"? Minimální cena, za kterou je prodávající ochoten prodat? A k čemu pak je tedy vyvolávací cena?
Co je to ta "aukční rezerva"? Minimální cena, za kterou je prodávající ochoten prodat? A k čemu pak je tedy vyvolávací cena?
00:52:21
13.11.2023
13.11.2023
ajok
13:52:32
11.11.2023
11.11.2023
ajok
21:45:34
10.11.2023
10.11.2023
ajok
-> Bukaj 10.11.23 21:10:00: kdysi jsem si ho sam vyrobil, ale vadilo mi to hrube rozliseni po 500/min pak jsem delal evo2, v pravym ruzku pristrojovky jem mel dvousegmentovy led display, vyrobil jsem si ho uz nekdy na prumyslovce v r.2000 (prislo mi ze trochu lhal), no a zkalibroval jsem ho az nekdy 2005 v praci na frekvencnim generatoru a pak jsem tam dal felda pristrojovku a favorita prodal, ten otackomer se starou pristrojovkou bych mel jeste nekde mit
21:10:00
10.11.2023
10.11.2023
Bukaj
19:41:23
09.11.2023
09.11.2023
castrol
-> ajok: na to ze to ma len 23000 tak je to hnoj
02:12:27
09.11.2023
09.11.2023
ajok
auto.bazos.cz/inzerat/...
/felicia-13.php k cemu je dobry dokurvit silenty v ramenech na spalkach?
22:33:02
05.11.2023
05.11.2023
darklord
Keby ste niekto chceli elektricku, ci hranaty trolejbus, teraz je celkom dobra prilezitost
www.bratislavskenoviny.sk /doprava/78470-mate-zaujem -stare-elektricky-a-trolej busy-su-na-predaj
www.bratislavskenoviny.sk /doprava/78470-mate-zaujem -stare-elektricky-a-trolej busy-su-na-predaj
13:36:52
05.11.2023
05.11.2023
Polyš
-> ajok: Už myslím loni ten inzerát měli také.Spíš jestli s nimi má někdo zkušenost?
06:27:54
05.11.2023
05.11.2023
ajok
07:10:59
03.11.2023
03.11.2023
michael
21:41:34
31.10.2023
31.10.2023
Bukaj
-> Tom Troll 31.10.23 19:07:57: Já ne
-> Petrson 31.10.23 20:01:55: No, ten mám taky. A už jsem objednal i katalog na užovku, abych měl více studijních podkladů...
-> Petrson 31.10.23 20:01:55: No, ten mám taky. A už jsem objednal i katalog na užovku, abych měl více studijních podkladů...
20:35:13
31.10.2023
31.10.2023
Tom Troll
-> Pavel P..: Dát na poličku a kochat se?
20:06:47
31.10.2023
31.10.2023
Pavel P..
-> Tom Troll: a co s tim kdyz je to na Malucha?
20:01:55
31.10.2023
31.10.2023
Petrson
21:06:14
30.10.2023
30.10.2023
Bukaj
-> StepaNoFUN: To právě ne - ten šusplech je plusmínus stejně vysoko chladič či bez...
-> Jozka:
-> Jozka:
16:49:13
30.10.2023
30.10.2023
Jozka
-> Bukaj 30.10.23 07:28:32: Asi nějak tak..
Jinak na okraj - překvapilo mě, že i AL vana, sundaná z MBX motoru (která mi připadala stejná, jako R/LS), měla taky svoje (jiný) číslo odlitku. Bohužel, než jsem stačil podrobněji porovnat, tmavočeši si jí odnesli kamsi do sběrny..
Jinak na okraj - překvapilo mě, že i AL vana, sundaná z MBX motoru (která mi připadala stejná, jako R/LS), měla taky svoje (jiný) číslo odlitku. Bohužel, než jsem stačil podrobněji porovnat, tmavočeši si jí odnesli kamsi do sběrny..
08:24:32
30.10.2023
30.10.2023
StepaNoFUN
-> Bukaj: a nebylo to prave kvuli chladici oleje? Jako ze ten susplech byl nizsi, tak aby ty zebra na vane vubec koukaly. Sice jsem uzovku s hlubokou vanou a chladicem (a jednoduchejma pruzinama na ventilech) mel, ale uz si to nepamatuju. Navic chladic byla prvni vec, ktera z toho auta zmizela.
07:28:32
30.10.2023
30.10.2023
Bukaj
-> Jozka: Tak číslo odlitku musí bejt jiný, když jsou jiný i úchyty toho plechu, že...
...takže to bude stejný případ, jako u jiných dílů, které mají stejné katalogové číslo, ale jsou odlišné (někdy natolik, že jsou nezáměnné - třeba kolo zpátečky, které má stále stejné číslo od 1000MB po 136, přitom starší provedení nepasuje do pětirychlostních převodovek).
Ale se záměnností 18dírových van to bude, jak jsem psal - jediná 18dírová vana, která vybočuje z řady vzájemné záměnnosti (se zachováním sacího koše a olejové měrky) je právě ta hluboká užovková. Byl to zjevně krok stranou - soudruzi v AZNP nejspíš chtěli u vyššího auta hlubší vanou zlepšit chlazení oleje, výkonnější LS/GLS měly chladič oleje, takže tam při snížení vozu (1979) snížili i vanu a časem si uvědomili, že hluboká vana je značně nepraktická (moc oleje, vana "na ráně") a že s chlazením oleje u těchto motorů není problém, tak snížili vanu u všech modelů (a vypustili nakonec i chladič oleje)...
...takže to bude stejný případ, jako u jiných dílů, které mají stejné katalogové číslo, ale jsou odlišné (někdy natolik, že jsou nezáměnné - třeba kolo zpátečky, které má stále stejné číslo od 1000MB po 136, přitom starší provedení nepasuje do pětirychlostních převodovek).
Ale se záměnností 18dírových van to bude, jak jsem psal - jediná 18dírová vana, která vybočuje z řady vzájemné záměnnosti (se zachováním sacího koše a olejové měrky) je právě ta hluboká užovková. Byl to zjevně krok stranou - soudruzi v AZNP nejspíš chtěli u vyššího auta hlubší vanou zlepšit chlazení oleje, výkonnější LS/GLS měly chladič oleje, takže tam při snížení vozu (1979) snížili i vanu a časem si uvědomili, že hluboká vana je značně nepraktická (moc oleje, vana "na ráně") a že s chlazením oleje u těchto motorů není problém, tak snížili vanu u všech modelů (a vypustili nakonec i chladič oleje)...
01:07:51
30.10.2023
30.10.2023
Jozka
-> Bukaj: Pěknej cheops.. shodnost katalog. čísel mělkejch AL van mi taky není jasná.. na MBB mám vanu z nějakýho prvotního Garde, šroub má válcovej a plech po dně (nikoliv heliport).. Když jsem jí kdysi dávno opatřil (=viděl prvně), divil jsem se, ale kdosi mě ujistil, že pro Garde správně a pro 110LS záměnná..
..no a čísla odlitků jsou taky jiný.
..no a čísla odlitků jsou taky jiný.
23:10:02
29.10.2023
29.10.2023
Bukaj
-> Tom Troll 29.10.23 21:29:59: Ještě k tomuto obrázku - ten text pomotal dohromady užovky, M1 a M - protože tam popisuje (dle čísel dílu) všechny varianty vany kromě mělké užovkové (která se nelišila hloubkou, ale jen tím plechem).
Shrnu-li to nějak dohromady, tak všechny vany od 1000MB až po M1 (do července 1983) byly přichycené 18 šrouby - lišila se jen délka šroubů pro plechovou (M6x16) a hliníkovou (M6x20, respektive M6x25) vanu a všem vanám KROMĚ hluboké užovkové (113-002070) příslušela stejná měrka oleje (110-040390) - tedy byly stejně hluboké a vzájemně (i zpětně) záměnné.
Jediná hluboká užovková vana (113-002070) měla jinou (delší) měrku oleje (113-040390).
Dle katalogů měly všechny 120 hlubokou Al vanu od počátku výroby až do 07/1981, kdy LS/GLS a Garde dostaly "starou" variantu vany pro Š 110 od 44. série (111-002070), zatímco "obyč" 120 měly mít až do 7/1983 vanu hlubokou (což je to, co se mi nezdá).
Všechny 105 od počátku výroby až do konce výroby M1 (do 7/1984) měly jeden typ olejové vany (18 šroubů, plech).
Poslední věc, která mi není jasná: Kdy se přešlo z konusového vypouštěcího šroubu (zátka oleje) na šroub s osazením a těsnicím kroužkem. Má-li vana pro Š110 od 44. série (od 1.1.1975) a vana pro LS/GLS/Garde od 8/1981 do 7/1983 stejné číslo dílu (111-002070), potom by tyto vany měly mít i stejný vypouštěcí šroub (respektive opracovanou dosedací plochu pro těsnicí kroužek). Ale v katalogu Š 100/110 je zmíněn pouze jeden typ zátky (bez těsnicího kroužku - tedy s konusovým závitem). A další drobnost - má tato vana už nový typ protišplouchacího plechu nebo stále jen "heliport", jako starší typy?
Shrnu-li to nějak dohromady, tak všechny vany od 1000MB až po M1 (do července 1983) byly přichycené 18 šrouby - lišila se jen délka šroubů pro plechovou (M6x16) a hliníkovou (M6x20, respektive M6x25) vanu a všem vanám KROMĚ hluboké užovkové (113-002070) příslušela stejná měrka oleje (110-040390) - tedy byly stejně hluboké a vzájemně (i zpětně) záměnné.
Jediná hluboká užovková vana (113-002070) měla jinou (delší) měrku oleje (113-040390).
Dle katalogů měly všechny 120 hlubokou Al vanu od počátku výroby až do 07/1981, kdy LS/GLS a Garde dostaly "starou" variantu vany pro Š 110 od 44. série (111-002070), zatímco "obyč" 120 měly mít až do 7/1983 vanu hlubokou (což je to, co se mi nezdá).
Všechny 105 od počátku výroby až do konce výroby M1 (do 7/1984) měly jeden typ olejové vany (18 šroubů, plech).
Poslední věc, která mi není jasná: Kdy se přešlo z konusového vypouštěcího šroubu (zátka oleje) na šroub s osazením a těsnicím kroužkem. Má-li vana pro Š110 od 44. série (od 1.1.1975) a vana pro LS/GLS/Garde od 8/1981 do 7/1983 stejné číslo dílu (111-002070), potom by tyto vany měly mít i stejný vypouštěcí šroub (respektive opracovanou dosedací plochu pro těsnicí kroužek). Ale v katalogu Š 100/110 je zmíněn pouze jeden typ zátky (bez těsnicího kroužku - tedy s konusovým závitem). A další drobnost - má tato vana už nový typ protišplouchacího plechu nebo stále jen "heliport", jako starší typy?