skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Jarda/felda: Však se tu celou dobu bavíme o tom že měnili technologii...
-> saskyn2 22.02.21 22:30:16: starline (varta) jede 6. sezonu a nevypadá to že by chtěla odejít, ale to je ze dne na den
ps: místní autorizák používá baterie Proforce originál asi nikdo nechtěl platit

ps: místní autorizák používá baterie Proforce originál asi nikdo nechtěl platit
-> dragon_cb_cz: Tak se musím opravit. Po úplném nabití odpojené baterie za 24 hodin 12,6V; při zapnutém klíčku to spadne na 12,3V a při startu asi 10,5V. Podle čísla byla vyrobená 30 týden roku 2015.
-> Tomaso435: Pochybuju že by v naftě přežila zimu
-> Nwkt 22.02.21 22:50:22: jak na to koukám baterie tesco / kaufland když jede pátej rok tak asi dobrý za 689,- co :-D
-> saskyn2 22.02.21 23:47:17: To budou taky pěkný kurvy 

-> Tomaso435:
Životnost neporovnávám, přišlo mi spíš že ta baterka nedá takový startovací proudy jako Silver Varta při stejný kapacitě a úrovni nabití.
Životnost neporovnávám, přišlo mi spíš že ta baterka nedá takový startovací proudy jako Silver Varta při stejný kapacitě a úrovni nabití.
-> dragon_cb_cz: Zkusím schválně udělat fundovanější test a baterku dobiju nabíječkou a odpojím úplně...beztak mám auto ještě rozebraný.
-> Borderer 23.02.21 11:55:31: 12.3V teda není nijak hvězdná hodnota, když zdravá plně nabitá baterka má +- 12.8V... Ale dokud točí, tak je to jedno, však tím motorem by otočilo kde co.
-> palinator 23.02.21 10:40:10: jak dlouho ti vydržely?
-> palinator: Já mám teda ve své feldě Exide premium 64 Ah a co jsem ji před pěti lety nabil, dal do auta, tak sem ještě neměl potřebu ji nabíjet. V -20°C točila motorem jako v létě... Za klidu (48 hodin po jízdě) drží 12,3V a při startu padá na 9,9V.
-> Borderer 23.02.21 07:04:15: Jo přesně, ty vysekávaný desky jsem taky slyšel, mám to od člověka co tam jezdí dělat nějaký údržbářský práce.
-> růža:
Protože jsem měnil ty 3 baterky během krátký doby.
Protože jsem měnil ty 3 baterky během krátký doby.
-> palinator: A že se tak ptám, proč si ty Exide dal do třech aut, když za moc nestojí?
(samozřejmě předpokládám, že si neměnil všechny tři baterky najednou)

-> Borderer:
Exide Premium jsem dal do 120, do Toleda i do Ovce a že bych z ní byl nějakej upálenej, to teda ne. Silver Varta mi přišla lepší. Blue jsou takřka nepoužitelný sračky.
Exide Premium jsem dal do 120, do Toleda i do Ovce a že bych z ní byl nějakej upálenej, to teda ne. Silver Varta mi přišla lepší. Blue jsou takřka nepoužitelný sračky.
-> vhml: do T4 som dal nejakú Vartu Blue čo tu nechal zákazník lebo ráno nenaštartoval - nabil som ju , hodil záťažák a baterka ako nová . Do OII som dal baterku čo som vymenil známemu v Superbe lebo sa mu zdalo že mu rýchlo vypne Webasto . To že ju nenabíjal , Webasto púšťal na pol hodiny a potom prešiel 2km na tom nemení nič :D V OII fachčí ako nová , je to nejaká AGM 68AH ...
ľudia zadarmo vyhodia dobré veci no ...
ľudia zadarmo vyhodia dobré veci no ...
Starej má teď ve felicii origo baterku z Rapida 2016 ( protože proč ji v zimě dobíjet, když můžeš koupit novou aftermarketovou ) a to je neskutečný jak je těžká. Jsem si vcelku jistej, že to auto bohatě přežije 

A ty XT, co kupuji do svých aut, by měla vyrábět firma TAB.
Ve Feldě ji mám už rok odstavenou, takže pokud se mně ji povede oživit, budu tu baterku považovat za nejlepší na světě
Ve Feldě ji mám už rok odstavenou, takže pokud se mně ji povede oživit, budu tu baterku považovat za nejlepší na světě

-> Borderer: Tak to si mě potěšil. Já mám mezi lidma ty Exide teprve cca rok až dva. Tak bych byl nerad, aby mě za rok ukamenovali za nefunkční baterie
Jinak já zase slyšel, že u tý Varty snížili počet desek, čímž dochází k rychlejší degeneraci.
Ale kde je pravda, kdo ví. Každopádně se alespoň všichni shodneme, že stojí za hovno.

Jinak já zase slyšel, že u tý Varty snížili počet desek, čímž dochází k rychlejší degeneraci.
Ale kde je pravda, kdo ví. Každopádně se alespoň všichni shodneme, že stojí za hovno.
-> růža: Zrovna exide doporučuju, kudy chodím. Postupně jsem touhle značkou nahradil co kde umřelo a stáří od 6 - 3 let a zatím neumřela žádná.
Jinak co se týče Varty, prý měnili technologii desek a snad i jejich materiál. Už desky neodlejvaj, ale vysekávaj z olověných plátů, proto vydrží prd...
Není to tak dávno, co jsem porovnával novou modrou Vartu se stříbrnou, ale 15 let starou. I přes stejné parametry byla ta nová o 1,5kg lehčí.
Jinak co se týče Varty, prý měnili technologii desek a snad i jejich materiál. Už desky neodlejvaj, ale vysekávaj z olověných plátů, proto vydrží prd...
Není to tak dávno, co jsem porovnával novou modrou Vartu se stříbrnou, ale 15 let starou. I přes stejné parametry byla ta nová o 1,5kg lehčí.

uz pred lety jsem psal varty nebrat, to je nejhorsi baterka, ja mam ve felde 12letou z opel astra, varta odchazi tesne po zaruce, kdyz da 4 roky, tak to je zazrak
-> tubelles1100: Tak novej majitel asi těžko, je to Johnson Controls Česká Lípa už hodně moc let. Ale jinak jo, šiděj to, ono stačí si tu baterku zvážit na váze, olovo to vidělo leda tak z vlaku. Jedou asi 8 značek baterek-varta, bosch, starline, NO1 a nevím co dalšího jen s jinými samolepkami pro různé výrobce.
-> růža: To s těma Vartama potvrzuju, vím to přímo od lidí co se baterkama živí celej život, prý je přebíral novej investor/majitel a dosavadní vedení aby navýšilo číslo zisků, tak kvůli snížením nákladů začli masivně šetřit a šidit baterky na úkor kvality. A to aby naoko (na papíře) měla firma vyšší hodnotu a mohly se víc při odchodu nakapsovat. Prostě zmatený kapitalismus, kdy nestačí to, že něco funguje...
Jinak mám dobré zkušenosti s autobateriemi GS, taky je někdy fajn si porovnat baterky stejných velikostí a hodnot (Ah) na váze... Olovo se nikdy neztratí a defakto malá baterka přebalená jen ve větší krabici je také fígl některých výrobců...
Jinak mám dobré zkušenosti s autobateriemi GS, taky je někdy fajn si porovnat baterky stejných velikostí a hodnot (Ah) na váze... Olovo se nikdy neztratí a defakto malá baterka přebalená jen ve větší krabici je také fígl některých výrobců...
-> Nwkt 22.02.21 22:50:22: tak stejně jako vychvalujou autodraft

Varty šli do kopru, protože je začali ojebávat. Mám tu informaci od mechanika, kterej ji má přímo od smluvního prodejce (po třetí reklamaci tu informaci z něho "vymlátil")
Osobně teď zkouším s pár lidmi Exide, tak uvidíme jak se osvědčí.
Teda kupuji to pro ně, na svý auta si jednou za dva roky koupím XT
Osobně teď zkouším s pár lidmi Exide, tak uvidíme jak se osvědčí.
Teda kupuji to pro ně, na svý auta si jednou za dva roky koupím XT
-> saskyn2: dobry vedet... kupovaval jsem Blue :)
-> U-Geen: Co mám info tak johnson control měnili technologii, nějaký nový typ desky. Nevim přesně od kdy a jestli to má i ta vyšší stříbrná řada, ale ty blue(modrý bosch což je to samý jen jiná samolepka) jsou fakt tragedie.
-> saskyn2: hm hele mě ty varty kolem těch 5 let držej... pak jde většinou auto z domu, tak nevim :-)
-> saskyn2: Mám teď Vartu třetím rokem a už v mrazech po žhavení sotva točí
Nechápu že je v B8 klubu všichni vychvalujou

-> U-Geen: Jako že ted jedu 12 letou, ano vyzkoušeno
Jinak věř že dnešní varta/bosch ti fakt 5 let nedá ani omylem, měl jsem ty levný modrý asi 10 ks a vše zdechlo kolem záruky, některý nevydrželi ani to.

-> saskyn2: jakoze 30 let? vyzkouseno? :-)
-> Jarda/felda 22.02.21 21:06:50: ten parametr proudu není mizernej, ale udávanej podle jiný normy
zajímalo by mě co na té baterii stojí takový peníze, zvléšt když má parametry dost mizerný
eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ /.../000915105DG

eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ /.../000915105DG
-> castrol:
-> Jarda: Zaujímavé


-> Jarda: Zaujímavé
-> Jarda: turecko to je favorit land :-D mit možnost tam vocad něco dotáhnout , něco plnýho doplňků... :-D a taky by mě zajimalo jesi fakt fáva do turecka měli stabiky v zadu
-> isti 22.02.21 17:33:51: turek
hledal jsem to tam vsude a nasel jsem jen jednu naborenou 120ku a nejake jawky :)
a favo :) jardaj.rajce.idnes.cz/Tur ecko_Rapidem_2014_-_temer_ 9000_km/812609155

a favo :) jardaj.rajce.idnes.cz/Tur ecko_Rapidem_2014_-_temer_ 9000_km/812609155
-> isti: nechceme odradit pripadneho zaujemcu vsak 

-> castrol: Ešte pridaj

-> isti 22.02.21 17:34:59: to bude tak 150€ kus 

-> King 17.02.21 16:18:41: To věřím. Třeba co popisoval kamarád, tak v Norsku jsou aukce naprosto běžné, ale transparentně, organizuje to makléř, prodávající i všichni účastníci vše vidí "v reálném čase" a je i jasně dané, kdy to skončí.
-> dragon_cb_cz 15.02.21 09:39:52: No, ono ani když tě realiťák tlačí do rádobytransparentní "aukce " po SMSkách, tak taky žádnej šlágr. Už jsem to taky popisoval, že jsme SMSkově párkrát s rozklepaným palcem přihodili pár stotisíců a radši šli od toho, protože proti nám přihazoval německej frajer, kterýmu tady patří ne úplně bezvýznamná firma a jenom nevěděl co s prachama.
-> michael: Kanadskej katík někde vytaženej a nahozenej... Dávno bude po smrti, a nemá tam co dělat. Auto jinak nádherný. 

-> dragon_cb_cz: aha, potěší no. Já vím když jsi to sem tenkrát hodil ale závěr asi nevím