Čo sú zač tieto sedačky?Vyzerá to ako 105s ale ten nemal opierky.
auto.bazos.sk/inzerat/...
/Sedacky-Skoda.php
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Jarda: Právě, nebýt to 300km, tak jí beru.
-> stepan 22.05.19 16:51:41: pekna cena

-> isti 17.05.19 16:03:48: tak tak, tie hodnotenia predajcu ako aj všetky tie inzeráty sú rôznych ĺudí, len každý dal rovnaké tel číslo, bežná vec..

-> P@wlos: O tom som ešte nepočul.
-> isti: to je hodnoceni pro to neplatne telefonni cislo... to není jeden prodejce...
-> Tomaso435: Tak to jsi měl možná něco jiného. Ale co jsem koukal na ty slovenské, tak některé měly jen některé homologační značky (ne na všech částech), jiné měly všechny a co kus, to originál - dokonce některé měly na levém blinkru homologační značku pro pravý blinkr, nebo naopak...
Ale všechny, které jsem zatím viděl, měly číslo dílu...


Ale všechny, které jsem zatím viděl, měly číslo dílu...

-> stepan: já je měl. byly to uplně čistý sklíčka jen s obtiskem místa pro nápisy.
-> Tomaso435: To není pravda, číslo dílů a nekompletní homologační značky na nich jsou. Jen na nich není výrobce.
Na SK bazoši je to zas v Tvrdošíne,ale keď pozerám na všetky jeho inzeráty tak mám tušenie že kto to môže byť.
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-105-120.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-105-120.php
-> Bukaj 12.05.19 22:47:19: ale ty to nebudou, měli tmavší zpátečky a na sklíčkách nebylo lautr nic. kdyby to byly oni tak pokud je nerozbiješ, tak sou to světla na vždy.
-> Tom Troll 12.05.19 22:14:04: Podle mne to není nová výroba (myšleno teď nově udělaná), ale nějaké skladovky z novodobé slovenské výroby (co se objevila někdy kolem roku 2005). Alespoň na fotkách tak vypadají a i poznámka o zaprášení a nečištění po rozbalení ukazuje na déle skladované zásoby

-> Tom Troll: teda čekal bych, že při výrobě replik má spočítané náklady, takže "cenu nabídněte" není úplně logický... 

-> Tom Troll: Čekal bych v tom inzerátu důležitější informace o výrobku než že hmotnost je skoro jako originál. 

-> john simple 09.05.19 12:36:58: a u nas si na odstrtel ked namontujes 15palcove kolesa alebo 185 pneu....
clovek az ma nutkanie nieco podobne na SPZkach kupit doviest a potom si uzivat u nas na STK...
sice toto je hardcore. ale mame tu manika co ma G4 v TDi na 19kach z germanie a je to OK....
a podobne divociny od AUDI tiez dovoz a pohoda ale na nove auto zakupene u nas to nejde...chore.
clovek az ma nutkanie nieco podobne na SPZkach kupit doviest a potom si uzivat u nas na STK...
sice toto je hardcore. ale mame tu manika co ma G4 v TDi na 19kach z germanie a je to OK....
a podobne divociny od AUDI tiez dovoz a pohoda ale na nove auto zakupene u nas to nejde...chore.
-> Markold: tak to beriem spat co som napisal
-> john simple: Docela cool za tu cenu, pro majitele asi ztráta. jen jestli tam pak nejdou potíže s neoriginálními díly. Takový socialistický mustang, docela zdařilé.
-> john simple: zaujímavá stavba
-> PeeterCZ: nejenom to...
-> Pavel P..: Já jsem myslel pohled laika, ne znalce :-) Blok 136 má oproti LR výztuhu navíc, že? A širší nálitek pro výrobní číslo :-)
-> PeeterCZ: blok lr od 136 poznas na prvni pohled zvenku kdyz vis kam kouknout.... nedavno jsem ho mel v ruce takze to poznam hned;-)
-> Tom Troll: Motor homologační série 130 LR (civilní) je dle mého názoru v podstatě prototyp budoucího sériového motoru 742.136, takže má víceméně stejné parametry. Jeho vývoj šel ruku v ruce s vývojem motoru pro budoucí Favorit (tzn. 130 ale s hliníkovým osmikanálem a s tím spojenými úpravami bloku). Neměl jsem tedy nikdy možnost to porovnat, ale myslím si, že motor prototypů 781 z roku 1984 bude stejný jako civilní LR. Troufnu si říct, že lajk ani nepozná rozdíl mezi motorem civilní verze LR a 742.136.
-> Tuner#2: Vždyť jsem napsal že ne.
každopádně mi neni dáno tohle řešit, ikdyž pindání o inzerátech je národní sport, čísla tam jsou jaký jsou a budou, ať se lidem nezdaj a typovej list jenom líznou.

každopádně mi neni dáno tohle řešit, ikdyž pindání o inzerátech je národní sport, čísla tam jsou jaký jsou a budou, ať se lidem nezdaj a typovej list jenom líznou.
-> Jožynek : 

-> Tom Troll 02.05.19 21:58:10: Ty ale motáš produkční 130LR a ostrou 130LR/B... Ale ono to ostatně motáš od začátku a ještě pořád vystupuješ jako bys tomu rozumněl. Opak je pravdou.
-> Tom Troll: Hranice vrtání je dáno homologačním listem, Je dáno jmenovitý 75mm a maximální 75,8mm. Zdvih kliky a materiál je taky danej na 72 - z čehož se dostaneš na hranici těsně pod 1300.. I kdyby v tom autě byl nakrásno motor z Trabanta - tak je důlezitý že je v papírech zapsanej ten LR typ, kterej si případně necháš za sto tis poskládat. (Podobně jako hodně 130RS jezdí s neorigo Fav. a ten správnej litinovej motor je z toho doma vymontovanej .. třeba zrovna protože .. )
-> Tuner#2: To je sice fajn, ale to že 130LR motor byl 1295ccm a ne 1289 (jako favorit), že měl jinej výkon a v jinejch otáčkách je jedno?
fakt, že v tom autě je (podle karty 10 let zpět) 742.136, pomíjim
fakt, že v tom autě je (podle karty 10 let zpět) 742.136, pomíjim
-> Tuner#2: Takhle, rozhodně to máš nastudovaný líp neš já, ale něco tam prostě nesedí. Ja první pohled se to jeví jako zapsanej favorit s jinym číslem, což neni tak světoborný. Neznám to auto a nechci pomlouvat, beru to jako inzerát z éteru.
-> Tom Troll: Motor je jasně specifikovanej svym typem.
-> Tom Troll 02.05.19 21:39:05: Tak znova, typ 752...
-> stepan: Taky jezděj favority který maj zapsaný dízlový motory, a co má bejt?
-> Tom Troll: Typ motoru 752. Ne 781...
-> stepan: 46kw při 5000? To je charakteristika z karbecový 136. Která každopádně v roce 84 nemohla existovat ani jako 742.136 i kdyby.
-> Tom Troll 02.05.19 21:34:06: 752 není žádnej favorit...
-> Tom Troll: A kde ho vidíš zapsanej?
-> Matsoft 02.05.19 21:28:12: jsem si říkal, že je mi to auto nějak povědomí.
-> Matsoft: ta cena je dobra klada ,ta si asi bude dlho hladat kupcu
-> Tuner#2: A proč do čistokrevnýho LRka zapisovat zpětně "pouhej" favorit? 

-> Tuner#2: tak pokud byl puvodni TP zdigitalizovan, tak se jiste da ziskat kopie.
-> Tom Troll: neni.. je to Jozynek tady z virtu
-> Tom Troll 02.05.19 21:24:20: Typ vozidla jen tak někdo nezmění, ale je velká škoda, že to nemá původní papíry 

-> Matsoft: skoda-virt.cz/cz/.../6683
-jozynek-skoda-130lr
-> Matsoft: To bude nějakej komediant se zapsanejma blbostma když to ještě šlo...