Zajímavé zboží nejen z aukra

prohledat
20199 příspěvků (zobrazeno 2451 až 2500) od 08.01.2010 do 05.09.2024, založil/a Pavel P..
řadit dle data
19:18:57
22.05.2019
Jožynek
-> isti 17.05.19 16:03:48: tak tak, tie hodnotenia predajcu ako aj všetky tie inzeráty sú rôznych ĺudí, len každý dal rovnaké tel číslo, bežná vec..4
16:03:48
17.05.2019
isti
-> P@wlos: O tom som ešte nepočul.
10:53:24
17.05.2019
P@wlos
-> isti: to je hodnoceni pro to neplatne telefonni cislo... to není jeden prodejce...
18:21:25
15.05.2019
Jarda - zrušená registrace
22:36:24
13.05.2019
Bukaj
-> Tomaso435: Tak to jsi měl možná něco jiného. Ale co jsem koukal na ty slovenské, tak některé měly jen některé homologační značky (ne na všech částech), jiné měly všechny a co kus, to originál - dokonce některé měly na levém blinkru homologační značku pro pravý blinkr, nebo naopak...3

Ale všechny, které jsem zatím viděl, měly číslo dílu...

4
18:57:55
13.05.2019
Tomaso435
-> stepan: já je měl. byly to uplně čistý sklíčka jen s obtiskem místa pro nápisy.
16:18:55
13.05.2019
stepan
-> Tomaso435: To není pravda, číslo dílů a nekompletní homologační značky na nich jsou. Jen na nich není výrobce.
15:53:46
13.05.2019
isti
Na SK bazoši je to zas v Tvrdošíne,ale keď pozerám na všetky jeho inzeráty tak mám tušenie že kto to môže byť.

auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-105-120.php
upraveno 1x, naposled 13.05.2019 15:55:37
15:39:45
13.05.2019
Tomaso435
-> Bukaj 12.05.19 22:47:19: ale ty to nebudou, měli tmavší zpátečky a na sklíčkách nebylo lautr nic. kdyby to byly oni tak pokud je nerozbiješ, tak sou to světla na vždy.
15:36:20
13.05.2019
isti
-> Tom Troll 12.05.19 22:14:04:

Kto sa obetuje z okolia Zvolena a ochmatá to?1
22:47:19
12.05.2019
Bukaj
-> Tom Troll 12.05.19 22:14:04: Podle mne to není nová výroba (myšleno teď nově udělaná), ale nějaké skladovky z novodobé slovenské výroby (co se objevila někdy kolem roku 2005). Alespoň na fotkách tak vypadají a i poznámka o zaprášení a nečištění po rozbalení ukazuje na déle skladované zásoby4
22:36:38
12.05.2019
Luky
-> Tom Troll: teda čekal bych, že při výrobě replik má spočítané náklady, takže "cenu nabídněte" není úplně logický... 47
22:31:47
12.05.2019
Zdendys Š.
-> Tom Troll: Čekal bych v tom inzerátu důležitější informace o výrobku než že hmotnost je skoro jako originál. 3
22:14:04
12.05.2019
Tom Troll
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-105-120.php



Proroctví se naplnilo? Slyšel někdo něco?
21:20:06
11.05.2019
SO545
-> john simple 09.05.19 12:36:58: a u nas si na odstrtel ked namontujes 15palcove kolesa alebo 185 pneu....

clovek az ma nutkanie nieco podobne na SPZkach kupit doviest a potom si uzivat u nas na STK...



sice toto je hardcore. ale mame tu manika co ma G4 v TDi na 19kach z germanie a je to OK....

a podobne divociny od AUDI tiez dovoz a pohoda ale na nove auto zakupene u nas to nejde...chore.
12:21:12
10.05.2019
castrol
-> Markold: tak to beriem spat co som napisal
08:39:07
10.05.2019
bouchy
-> john simple: Docela cool za tu cenu, pro majitele asi ztráta. jen jestli tam pak nejdou potíže s neoriginálními díly. Takový socialistický mustang, docela zdařilé.
15:54:16
09.05.2019
castrol
-> john simple: zaujímavá stavba
12:36:58
09.05.2019
john simple
13:19:09
05.05.2019
Pavel P..
-> PeeterCZ: nejenom to...
12:57:03
05.05.2019
PeeterCZ
-> Pavel P..: Já jsem myslel pohled laika, ne znalce :-) Blok 136 má oproti LR výztuhu navíc, že? A širší nálitek pro výrobní číslo :-)
19:07:25
04.05.2019
Pavel P..
-> PeeterCZ: blok lr od 136 poznas na prvni pohled zvenku kdyz vis kam kouknout.... nedavno jsem ho mel v ruce takze to poznam hned;-)
13:26:17
03.05.2019
PeeterCZ
-> Tom Troll: Motor homologační série 130 LR (civilní) je dle mého názoru v podstatě prototyp budoucího sériového motoru 742.136, takže má víceméně stejné parametry. Jeho vývoj šel ruku v ruce s vývojem motoru pro budoucí Favorit (tzn. 130 ale s hliníkovým osmikanálem a s tím spojenými úpravami bloku). Neměl jsem tedy nikdy možnost to porovnat, ale myslím si, že motor prototypů 781 z roku 1984 bude stejný jako civilní LR. Troufnu si říct, že lajk ani nepozná rozdíl mezi motorem civilní verze LR a 742.136.
08:44:36
03.05.2019
Jozka
-> MVM 02.05.19 22:11:08: Vymontovanej, naleštěnej a vystavenej na pochromovaným stojánku..4 3
22:51:16
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: Vždyť jsem napsal že ne. 3

každopádně mi neni dáno tohle řešit, ikdyž pindání o inzerátech je národní sport, čísla tam jsou jaký jsou a budou, ať se lidem nezdaj a typovej list jenom líznou.
22:35:53
02.05.2019
castrol
-> Jožynek : 4
22:34:52
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:58:10: Ty ale motáš produkční 130LR a ostrou 130LR/B... Ale ono to ostatně motáš od začátku a ještě pořád vystupuješ jako bys tomu rozumněl. Opak je pravdou.
22:11:08
02.05.2019
MVM
-> Tom Troll: Hranice vrtání je dáno homologačním listem, Je dáno jmenovitý 75mm a maximální 75,8mm. Zdvih kliky a materiál je taky danej na 72 - z čehož se dostaneš na hranici těsně pod 1300.. I kdyby v tom autě byl nakrásno motor z Trabanta - tak je důlezitý že je v papírech zapsanej ten LR typ, kterej si případně necháš za sto tis poskládat. (Podobně jako hodně 130RS jezdí s neorigo Fav. a ten správnej litinovej motor je z toho doma vymontovanej .. třeba zrovna protože .. )
21:58:10
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: To je sice fajn, ale to že 130LR motor byl 1295ccm a ne 1289 (jako favorit), že měl jinej výkon a v jinejch otáčkách je jedno?



fakt, že v tom autě je (podle karty 10 let zpět) 742.136, pomíjim
21:46:47
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
21:46:35
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: Takhle, rozhodně to máš nastudovaný líp neš já, ale něco tam prostě nesedí. Ja první pohled se to jeví jako zapsanej favorit s jinym číslem, což neni tak světoborný. Neznám to auto a nechci pomlouvat, beru to jako inzerát z éteru.
21:45:59
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: Motor je jasně specifikovanej svym typem.
21:44:36
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:39:05: Tak znova, typ 752...
21:44:12
02.05.2019
Tom Troll
-> stepan: Taky jezděj favority který maj zapsaný dízlový motory, a co má bejt?
21:43:01
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: Typ motoru 752. Ne 781...
21:39:05
02.05.2019
Tom Troll
-> stepan: 46kw při 5000? To je charakteristika z karbecový 136. Která každopádně v roce 84 nemohla existovat ani jako 742.136 i kdyby.
21:38:22
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:34:06: 752 není žádnej favorit...
21:37:36
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: A kde ho vidíš zapsanej?
21:37:33
02.05.2019
Antony - zrušená registrace
-> Matsoft 02.05.19 21:28:12: jsem si říkal, že je mi to auto nějak povědomí.
21:35:35
02.05.2019
castrol
-> Matsoft: ta cena je dobra klada ,ta si asi bude dlho hladat kupcu
21:34:06
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: A proč do čistokrevnýho LRka zapisovat zpětně "pouhej" favorit? 8
21:30:45
02.05.2019
Matsoft
-> Tuner#2: tak pokud byl puvodni TP zdigitalizovan, tak se jiste da ziskat kopie.
21:28:12
02.05.2019
Matsoft
-> Tom Troll: neni.. je to Jozynek tady z virtu
21:27:43
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:24:20: Typ vozidla jen tak někdo nezmění, ale je velká škoda, že to nemá původní papíry 8
21:24:29
02.05.2019
Nwkt
21:24:20
02.05.2019
Tom Troll
-> Matsoft: To bude nějakej komediant se zapsanejma blbostma když to ještě šlo...
21:15:12
02.05.2019
Matsoft
15:56:03
02.05.2019
hans1
-> Luky 01.05.19 16:24:11: Těžko,kdyby to byla 1000covka kde každý blatník stojí dost ale tady kupuješ za 140 000 v podstatě kastli a zbytek je za pár šušňů.
07:51:20
02.05.2019
havlik
-> Jozka: tak furt je to lepší cena než když koupíš polovrak k tomu koupíš v podstatě veškerou plechařinu horkotěžko po kusech a někdo na tvém vraku bude dalšího půl roku vyšívat aby to bylo k nečemu. Jestli je to letošní nebo 40let starý v tomhle asi nehraje roli. Ty nový kastle stejně dělaj převážně kvůli stavbě závodních aut, než že by si to lidi kupovali na veliko při "renovacích" jejich mazlíků
Extreme Tyres