Ještě bych doplnil vepředu v podbězích ta místa kde je u ,,120" P-sloupek. Je tam zatmelený spoj blatníku s podběhem, tak aby ten tmel nebyl odloupaný nebo odchlíplý - může pod tím hnízdit liška. Pak asi ještě spoj střechy a rámu/futer zavazadlového prostoru..? A kouknout do kufru, zda neni voda v místě pro rezervu a nebo v kapsách za zadníma kolama. Aspoň u Feldy tam může být voda, myslím díky netěsnícímu těsnění světel - málo dotaženým světlům. U Feldy se do těch kapes a taky na obhlídku domků pružina tlumiče dostaneš nenásilným způsobem, že odšroubíš plastový knoflík nad světlem asi v rohu koberce a pak koberec odkloníš. Zjištíš tak tedy hlavně stav ze strany z venku, ale aspoň to :-). Poté další zkoušení na Feldách - zkusit šáhnout na tlumení na motorové stěně pod palubkou, zda není nasáklé. Marcius říkal, že se někde psalo o tom, že někdy je chyba jen ve špatně těsnícím těsnění a netřeba hned podezírat rezavého pejska. Ještě pak můžeš kouknout kolem těsnění 5. dveří zevnitř i zvenku, třeba i pozvednout lehce. Když budeš koukat na to uložení zadní nápravy, tak koukni na prahy v zadní části zevnitř/z podauta.
Je to psáno hlavně dle zkušeností co jsme viděli, když Marcius hledal Feldu, ale tak Fáčko je skoro jak Felda
