Rozchodilo se po dlouhé odstavce těsně před zimou..tak zase půjde zazimovat.
Kdyby to někdo chtěl je to k prodeji.
Cena cca. 2500 euro - k jednání.
Najeto 38tkm. , r.v. 2013, je k tomu kufr. Více foto do mailu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
08:37:00
01.11.2024
01.11.2024
charon
Já se byl projet v pondělí ... Bylo krásně. Ale seděl jsem na motce tak po měsíci a půl ... Po 30 km už mě bolela prdel a záda ... Pak už mě začala tlačit helma a slunko mě tak jako hnusně svítilo do očí když zapadalo ... Asi už stárnu
22:27:53
31.10.2024
31.10.2024
MATTESS
Někdy začátkem října při projížďce jsem natankoval plnou N98 bez biobordelu, protože už byla malá pravděpodobnost vyjetí celé nádrže. Minulý týden jsem se ještě trochu svezl; asi poslední kilometry letos. Ještě ji potřebuju vyčistit a pak uložit na stojan
21:32:40
31.10.2024
31.10.2024
castrol
-> SO545: a bohužiaľ ja až teraz keďže som bol na maródke
19:10:00
31.10.2024
31.10.2024
SO545
-> castrol 31.10.24 19:08:12: ja som odjazdil cely vikend....sopel mam az po zem...ale spokojnost.
19:08:12
31.10.2024
31.10.2024
castrol
-> SO545: dnes zrejme posledná jazda a ide sa spat
09:46:03
18.07.2024
18.07.2024
MATTESS
V neděli jsme si udělali vyjížďku k Žatci do Auto moto muzea v Bezděkově, pak Nechranice, Válečné muzeum Loibočany a rozhledna Kryry. Původně jsme měli jet asi 4 z vesnice, nakonec se to nějak "rozkřiklo" a přidali se další i s Jawami. Celkem 15 strojů
17:16:10
03.07.2024
03.07.2024
radekp
Tak Honda drží mimo volnoběh stabilních 14,6 V
22:49:52
30.06.2024
30.06.2024
MATTESS
Kamarád přivezl v pátek "Opičku", tak jsme si dali projížďku. Kousek jsem si to zkusil. To označení na to sedí
15:34:38
28.06.2024
28.06.2024
stanleyAT
-> Borderer: Koupil sem právě také tu silnější verzi. Sice celkem ranec peněz, ale vím že je tam výkonová rezerva. Za provozu je absolutně chladný. Ještě jsem na něj přidělal větráček, takže ho chladí i v kolonách když neproudí náporový vzduch. Originál byl funkční, tak ho vozím pro sichr pod sedlem. Ale doufám, že nebude potřeba.
14:55:25
28.06.2024
28.06.2024
Borderer
-> CHIP: buď a nebo náhradu + pár fastonu. Dle motorky a toho, kolik tam ma mista. Já třeba na transalpu musel u náhrady od VAPE ubrousit chladící žebro, abych ho tam nacpal a to se leckomu nechce.
14:22:46
28.06.2024
28.06.2024
CHIP
-> Borderer: A vozí náhradní zase originál ?
14:12:45
28.06.2024
28.06.2024
Borderer
-> charon: Regulátory na hondach umírají často bez varování. Každý v mém okolí vozí na hondě náhradní, pokud maji originál a už se to jednou i hodilo.
-> stanleyAT: Tak to sme na tom stejně, mam tu silnější verzi a absolutně bez problémů. Během provozu je regulátor vlažný, originál topil fest. Jen místo letování mám fastony 6,3 mm.
-> stanleyAT: Tak to sme na tom stejně, mam tu silnější verzi a absolutně bez problémů. Během provozu je regulátor vlažný, originál topil fest. Jen místo letování mám fastony 6,3 mm.
14:06:26
28.06.2024
28.06.2024
CHIP
-> charon: Změř jak to dobíjí a potom dumej, jestli je potřeba s tím něco dělat.
14:05:44
28.06.2024
28.06.2024
CHIP
Tak součástka objednána z USA 25.6. Dnes doručeno. Rychlost skvělá. Jen ty poplatky .. ty vole.
13:28:09
28.06.2024
28.06.2024
charon
když se tay tak mluví o regulátorech ... Já mám na šedivce regulátor od původnéího majitele vyměněnej, ale pocítám, že to je za nějakýho číňana ... Má smysl nad tím dumat nebo je lepší řešit nějak jiank hned ... Ten rregulátor má najeto max 5000 km
12:12:35
28.06.2024
28.06.2024
stanleyAT
Mě dobíjí stará Afrika 14,3-14,4V. Regulátor VAPE a zrušený problematický konektor (dráty sletovány).
11:13:22
27.06.2024
27.06.2024
Bery
Mě honda ukazuje 14,1 +/- 0,2
07:31:02
27.06.2024
27.06.2024
CHIP
Vyřešil jsem to součástkou plug and play. V pondělí přijde, tak budu demontovat a montovat.
Pozor .. tato součástka se dá použít jen pro dvouválcové stroje do roku výroby 1977.
Pro zajímavost odkazy:
www.common-motor.com/hond a-cb-cl-rectifier-regulato r
Pozor .. tato součástka se dá použít jen pro dvouválcové stroje do roku výroby 1977.
Pro zajímavost odkazy:
www.common-motor.com/hond a-cb-cl-rectifier-regulato r
17:36:45
26.06.2024
26.06.2024
Borderer
-> radekp: Napětí by se u Hondy v ideálním případě nemělo měnit vůbec. Magneto jede furt naplno a přebytečný proud regulátor prostě pálí. Originál je malý, přehřívá se a polovodiče uvnitř rády všemožně umírají.
Já koupil náhradu od českého VAPE a přecvakal konektor.
Já koupil náhradu od českého VAPE a přecvakal konektor.
16:59:22
26.06.2024
26.06.2024
MVM
-> radekp: Dobíjecí napětí by správně díky regulátoru nemělo příliš kolísat, být závislý na otáčkách. (Starý motorky 80/90 let Kawasaki) mivají v otačkoměru i zároveň stupnici s volty a to je vyjimka.Protože to ideálně dobijelo jen při provozních otáčkách.
Ale obecně ideálně pořád 14V (Max 14,4. Min 13,8)
Ale obecně ideálně pořád 14V (Max 14,4. Min 13,8)
15:28:08
26.06.2024
26.06.2024
radekp
Jsem taky majitel Hondy a taky mám podezřele vysoké napětí. Kolik by mělo být na volnoběh, kolik při zvýšených otáčkách?
06:46:58
26.06.2024
26.06.2024
CHIP
Dobře .. dobře .. změřím tedy napětí po výměně žárovek a pokud to bude pořád přebíjet .. nezbude mi, než vyzkoušet koupit nový regulátor. Ale .. problémek .. ten díl už se nedělá. Jen použitý třeba z ebay .. ajajajajajjjjj
00:43:54
26.06.2024
26.06.2024
Borderer
Regulátor je na hondach zkratový a od nepaměti nespolehlivý, klidně bych hledal chybu tam.
Mne třeba na volnoběh zoufale přebíjel a nad 2000 otáček už držel 13,8....
Mne třeba na volnoběh zoufale přebíjel a nad 2000 otáček už držel 13,8....
00:24:58
26.06.2024
26.06.2024
Bukaj
-> CHIP: Přebíjení. Otázka, zda baterka odešla kvůli přebíjení, nebo naopak začalo přebíjet, když odešel článek baterky a regulátor se snažil dobít baterku, které měla 9V, tak do ní pral co se dalo...
...zjisti si, jak je řešený systém dobíjení - za je vadný regulátor, nebo jen někde přechodový odpor...
...zjisti si, jak je řešený systém dobíjení - za je vadný regulátor, nebo jen někde přechodový odpor...
15:09:47
25.06.2024
25.06.2024
Milan 136
-> CHIP 25.06.24 08:04:00: Přebijí
08:04:00
25.06.2024
25.06.2024
CHIP
Včera jsem řešil záhadu a málem jsem rezignoval.
Asi před měsícem mi odešla v motorce Honda CB 500T úplně nová baterie, jeden článek v čoudu. Motorka se zachovala dost zvláštně. Jako by to jednu chvíli nemělo energii a pak najednou zase jo. Světla zhasly, ale ke garáži to dojelo. Pak to zdechlo a nic. Včera jsem namontoval novou baterku a těšil jsem se, že všechno půjde jako na drátkách. Chyba. Nesvítilo žádný světlo. Jen když se zapl blinkr doleva, tak svítila kontrolka, jinak nic. A klakson troubil. Spolíhám se vždycky na kontrolku neutrálu, jako že vím, že jde proud, tak ta taky nesvítila. A startér točil a motorka chytla.
Sundal jsem dekl pojistek .. všechno dobrý. Sundal jsem dekl kontrolek. Zkusil jsem klakson a blikla kontrolka dálkovejch a i světlo dálkový bliklo .. aaa "předjížděcí" světlo funguje. Vyndal jsem kontrolku dálkovejch a dal ji místo neutrálu .. aha .. a on ten neutrál najednou svítil. Takže jsem prošel celou motorku. Všechny žárovky na motorce byly bouchlý. Trošku mě potrápilo přední světlo, to začalo svítit až v momentě, když jsem vyměnil žárovky v budíkách, nevím proč.
Na motorce jsem pak normálně udělal projížďku bez nejmenších problémů.
Jako .. fakt nevím. Co mohlo způsobit vyhoření všech žárovek .. vůbec mi to hlava nebere. Máte někdo nějakej typ ?
Ještě musím ověřit dobíjení po žárovkách. Ale před výměnou žárovek to při vytočení motoru dávalo i 15,2 V, což se mi zdá trošku moc.
Asi před měsícem mi odešla v motorce Honda CB 500T úplně nová baterie, jeden článek v čoudu. Motorka se zachovala dost zvláštně. Jako by to jednu chvíli nemělo energii a pak najednou zase jo. Světla zhasly, ale ke garáži to dojelo. Pak to zdechlo a nic. Včera jsem namontoval novou baterku a těšil jsem se, že všechno půjde jako na drátkách. Chyba. Nesvítilo žádný světlo. Jen když se zapl blinkr doleva, tak svítila kontrolka, jinak nic. A klakson troubil. Spolíhám se vždycky na kontrolku neutrálu, jako že vím, že jde proud, tak ta taky nesvítila. A startér točil a motorka chytla.
Sundal jsem dekl pojistek .. všechno dobrý. Sundal jsem dekl kontrolek. Zkusil jsem klakson a blikla kontrolka dálkovejch a i světlo dálkový bliklo .. aaa "předjížděcí" světlo funguje. Vyndal jsem kontrolku dálkovejch a dal ji místo neutrálu .. aha .. a on ten neutrál najednou svítil. Takže jsem prošel celou motorku. Všechny žárovky na motorce byly bouchlý. Trošku mě potrápilo přední světlo, to začalo svítit až v momentě, když jsem vyměnil žárovky v budíkách, nevím proč.
Na motorce jsem pak normálně udělal projížďku bez nejmenších problémů.
Jako .. fakt nevím. Co mohlo způsobit vyhoření všech žárovek .. vůbec mi to hlava nebere. Máte někdo nějakej typ ?
Ještě musím ověřit dobíjení po žárovkách. Ale před výměnou žárovek to při vytočení motoru dávalo i 15,2 V, což se mi zdá trošku moc.
13:07:30
07.06.2024
07.06.2024
MATTESS
Včera jsem byl na servisu / prohlídce. Svým používáním se dešti vyhýbám. Prostě když má pršet, nejedu. Tak včera jsem si "užil" první jízdu v dešti. A místy dost silném. Výhodou byla směšná průměrná spotřeba 2,5/100. Nevýhodou totální zahnojení stroje. Po vychladnutí jsem ji dal sprchu. Ale ještě si musím pohrát s motorem a svody. To už jsem nestihl vyčistit pořádně
10:04:43
06.06.2024
06.06.2024
Sita
-> Sita 25.03.24 07:16:54: sice s ostudou, ale uz to zase jezdi:
problem pokracoval, vynechavani, v zatahu, pak to slo i blbe startovat, pak uz jen na roztlaceni, pak uz neslo videt na dennim svetle jiskru, pak uz to neslo ani na uplne novou svicku... Bylo mi jasny, ze je to zapalovani, ale neumim tyhle veci zkouset, jsou to pro mne vpodstate blackboxy. V navodu pisou "elektromagneticke analogove zapalovani" (verze CR ma pry kapacitni zapalovani).
Rozebral jsem to, ale nikde nic videt nebylo, civky na statoru, kabelaz vsechno se jevilo bez poskozeni. Indukcni civka na primitivni test taky neco delala a vic tam toho neni (neni to kapacitni, takze neni CDI). Opravare jsem na to nesehnal, novy dily na to uz nejsou, takze jsem se rozhodl koupit novy komplet CDI zapalovani od VAPE (10 kkc).
Vcera jsem to namontoval, motorka bezi, sviti, vsechno funguje. Jestli to jede lip nebo ne mi rekne syn az to projede, ja jsem jen opravar...
Doma pak v klidu jsem si prohlizel ten starej stator, ruzne jsem zkoumal kabelaz a najednou si vsiml odpadnutyho spoje a presne vodic co vede k indukcce. Takze to slo nejspis opravit za 0.
VAPE uz nevratim, je to namontovany, navic me i zajima jestli to kapacitni pojede lip (ve vyssich otackach by melo mit lepsi, presnejsi jiskru). Az to mladej poradne vyzkousi, rozhodne ktery si necha a druhy pak prodam jako pouzity. Kdyby jste si nekdo chtel dat na CR125 zapalovani se svetlama, tak bude moznost :D
Takze s ohledem na muj nedavny post ohledne nakladu na 1km: svuj dil smuly jsem si vybral na tyhle motorce, ta ma aktualne provoz cca 15Kc/km (a to nepocitam cas!!!).
problem pokracoval, vynechavani, v zatahu, pak to slo i blbe startovat, pak uz jen na roztlaceni, pak uz neslo videt na dennim svetle jiskru, pak uz to neslo ani na uplne novou svicku... Bylo mi jasny, ze je to zapalovani, ale neumim tyhle veci zkouset, jsou to pro mne vpodstate blackboxy. V navodu pisou "elektromagneticke analogove zapalovani" (verze CR ma pry kapacitni zapalovani).
Rozebral jsem to, ale nikde nic videt nebylo, civky na statoru, kabelaz vsechno se jevilo bez poskozeni. Indukcni civka na primitivni test taky neco delala a vic tam toho neni (neni to kapacitni, takze neni CDI). Opravare jsem na to nesehnal, novy dily na to uz nejsou, takze jsem se rozhodl koupit novy komplet CDI zapalovani od VAPE (10 kkc).
Vcera jsem to namontoval, motorka bezi, sviti, vsechno funguje. Jestli to jede lip nebo ne mi rekne syn az to projede, ja jsem jen opravar...
Doma pak v klidu jsem si prohlizel ten starej stator, ruzne jsem zkoumal kabelaz a najednou si vsiml odpadnutyho spoje a presne vodic co vede k indukcce. Takze to slo nejspis opravit za 0.
VAPE uz nevratim, je to namontovany, navic me i zajima jestli to kapacitni pojede lip (ve vyssich otackach by melo mit lepsi, presnejsi jiskru). Az to mladej poradne vyzkousi, rozhodne ktery si necha a druhy pak prodam jako pouzity. Kdyby jste si nekdo chtel dat na CR125 zapalovani se svetlama, tak bude moznost :D
Takze s ohledem na muj nedavny post ohledne nakladu na 1km: svuj dil smuly jsem si vybral na tyhle motorce, ta ma aktualne provoz cca 15Kc/km (a to nepocitam cas!!!).
08:26:29
18.04.2024
18.04.2024
Borderer
-> Bery: Na trati vlastně jen přítěž. Jezdíme na těžko z pravidla na týden, dva - stan, spacák, vaření, takže cvičit bez kufrů by bylo kontraproduktivní - motorka se chová jinak.
07:43:37
17.04.2024
17.04.2024
Bery
-> Borderer: co vozite v těch kufrech? to musí být strašně těžký ty motorky, nepohodlny.
07:50:33
16.04.2024
16.04.2024
Klubko_
-> SO545 30.03.24 20:42:20: tak kolega okruhář už abych se tam taky zas dostal. Ale letos až tak v červnu
20:53:17
13.04.2024
13.04.2024
castrol
-> Bery: na helme mam cire ale nevadi mi v noci to tmave
13:31:07
13.04.2024
13.04.2024
11mAjA11
Obite jak kdyby to přijelo z fronty, ale najeto 31t, mechanicky v pořádku, udělá se servis náplní a filtrů se svíčkama a na léto do práce vystaráno.
Teď ještě prodat GSX-R
Teď ještě prodat GSX-R
22:07:29
11.04.2024
11.04.2024
Bery
me to vadí jak nevidím. v helme mám.to druhý plexi tmavý a to je přes den příjemný. jinak to mám na helme otevřený a jsem hezky na průvanu za tím vyšším plexi. a v noci to čirý je pro mě přehlednější. to i se "stazenym oknem" vecer stejně nevidíš před přední kolo, ne?
11:39:12
11.04.2024
11.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 10.04.24 10:49:39: Sice to není motorka, ale ségře začaly na kočárku ucházet všechny duše. Dokonce tak, že prostě kolo prázdné naráz. Dal jsem jí letitou Rubenu a ta drží dodnes. Dokonce je i na omak skutečně gumová.
06:19:05
11.04.2024
11.04.2024
charon
Tak starý duše jsou originál Bridgestone. Máme je schované. Vloni jsem dával zesílenou dopředu a naprd, ucházela. Teď je tam nová Heidenau, stejně jako vzadu, tak uvidíme. je to nazuté tejden.
Ale na starejch jsou nalepený šupinky rzi jek to nikdo nikdy nevyčistil pod proužkem.
Jinak jsem tentokrát zkusil kola nevyvažovat, motorká má "jen" nová ložiska v krku řízení a kopání do řidítek v rychlosti přes 80 km/h v podstatě vymizelo ... teď ještě pořešit vibrace, protože nějakej chytrák vyměnil původní gumy pro představce v brejlích za silon ...
Ale na starejch jsou nalepený šupinky rzi jek to nikdo nikdy nevyčistil pod proužkem.
Jinak jsem tentokrát zkusil kola nevyvažovat, motorká má "jen" nová ložiska v krku řízení a kopání do řidítek v rychlosti přes 80 km/h v podstatě vymizelo ... teď ještě pořešit vibrace, protože nějakej chytrák vyměnil původní gumy pro představce v brejlích za silon ...
10:49:39
10.04.2024
10.04.2024
Borderer
-> CHIP: Tak jasně, pokud jsou ty duše prošoupaný nebo zpuchřelý, tak vracet zpátky je blbost. Ale mnohdy starým duším nic není a majitelé je mění preventivně. Já mám na TA furt duše, se kterými to vyjelo z fabriky a když sem loni měnil zadní gumu, byla jak nová a taky přes sezónu tlak prakticky ani nekontroluju, protože neutíkají.
09:03:36
10.04.2024
10.04.2024
CHIP
-> Borderer: Teď jsem měnil gumu na jedné motorce, byla to guma z roku 2002 .. a vytáhl jsem z ní duši, která byla odhadem tak 30 let stará .. možná i 40 .. bylo na ní téměř neznatelně napsáno .. Dunlop - made in England. Byla ale opravdu velice špatná, takže letěla do koše.
Na GL jsem si teď přes internet koupil zesílenou duši, dle popisu motokrosovou, tak uvidíme. Zesílená duše nemůže nikdy škodit.
Na GL jsem si teď přes internet koupil zesílenou duši, dle popisu motokrosovou, tak uvidíme. Zesílená duše nemůže nikdy škodit.
07:47:04
10.04.2024
10.04.2024
Borderer
-> charon: Tak hlavně starý duše nevyhazuj. Měl sem na TA taky tendenci je vyměnit a když už sem držel v ruce třetí, co vážila tak polovinu a síla stěny tomu i odpovídala, vrátil sem tam nakonec ty dvacet let starý.
14:07:28
09.04.2024
09.04.2024
Bery
-> StepaNoFUN: jo, ale litám 110-120km/h pořád. maximálka klesla na 135 - 137, když si "stáhnu okno" alias štít, tak 142, 145 valí
13:49:52
09.04.2024
09.04.2024
StepaNoFUN
-> Bery: takze to nejezdi za 3, ale za 3.5...
10:04:36
09.04.2024
09.04.2024
Bery
objednal jsem si nový, vyšší plexi na skútr. Lehce kouřový, tak rada pro ty, co jezdí i večer - není to dobrá volba :-)), takže znovu a lépe - o 11,5 cm vyšší plexi čiré + jarní chuť = spotřeba + 0,3-0,4l
07:32:33
09.04.2024
09.04.2024
charon
Tak už to konečně jezdí ...
Je to po menším repasu, dohromady i s pořízením jsem v tom za 65 000 Kč.
Najeto přes 100 km zatím a už se ty nový brzdový komponenty pěkně rozbrzdily.
Nové:
Vyhřívané gripy Oxforf Cruiser
pancéřová hadice brzdy HEL + repas brzdové pumpy + brzdovka Total, repas třmenu se dělal na podzim při koupi
kotouč TRW nový + sintrované destičky TRW
obě pneu Shinko 777, obě duše, oba pásky
vrácení repasované origo přední vidlice, nová ložiska v krku řízení, sehnány origo blinkry
lak ze vzorníku Ford Focus ST - Electric Orange Pear + něco matná černá- domorobo, z metru pěkný, z blízka to má k dokonalosti hodně daleko
Opraveno:
Blinkry, ovládání blinkrů, ovládání světel, jedna prodřená hadice k expanzce chladiče vyměněna, vyměne benzínová hadice od nádrže k filtru + filtr, přitvrzený zadní tlumič z polohy 2 na 7, promazanej řetěz, zkontrolována komplet kabeláž na mechanické poškození.
K dokonolsti mi chybí: origo tachometr a míň hlučné výfuky (jezdim s tim ráno do práce) a vrátit kufry, to jsem zatím nestihnul.
Jinak motka jela pekně, zatím funguje vše krom tachometru KOSO - neukazuje, asi špatnej magnet, uvidím co s tím dál ...
Je to po menším repasu, dohromady i s pořízením jsem v tom za 65 000 Kč.
Najeto přes 100 km zatím a už se ty nový brzdový komponenty pěkně rozbrzdily.
Nové:
Vyhřívané gripy Oxforf Cruiser
pancéřová hadice brzdy HEL + repas brzdové pumpy + brzdovka Total, repas třmenu se dělal na podzim při koupi
kotouč TRW nový + sintrované destičky TRW
obě pneu Shinko 777, obě duše, oba pásky
vrácení repasované origo přední vidlice, nová ložiska v krku řízení, sehnány origo blinkry
lak ze vzorníku Ford Focus ST - Electric Orange Pear + něco matná černá- domorobo, z metru pěkný, z blízka to má k dokonalosti hodně daleko
Opraveno:
Blinkry, ovládání blinkrů, ovládání světel, jedna prodřená hadice k expanzce chladiče vyměněna, vyměne benzínová hadice od nádrže k filtru + filtr, přitvrzený zadní tlumič z polohy 2 na 7, promazanej řetěz, zkontrolována komplet kabeláž na mechanické poškození.
K dokonolsti mi chybí: origo tachometr a míň hlučné výfuky (jezdim s tim ráno do práce) a vrátit kufry, to jsem zatím nestihnul.
Jinak motka jela pekně, zatím funguje vše krom tachometru KOSO - neukazuje, asi špatnej magnet, uvidím co s tím dál ...