-> Sita 27.10.22 09:54:14: Jak už bylo zmíněno, ten karburátor je tak jednoduchej, že je s ním těžký pořízení, změna bohatosti při náklonu je jeho vlastnost, dokonce je i v návodu popsané startování přechlastaného motoru při náklonu stroje vpravo.
Zase na druhou stranu, pokud se to podaří vychytat, jezdí to pak normálně a nějaký bežný náklon hlavně na volnoběh nemá žádný dramatický efekt. Pokud to máš bohaté v otáčkách, sniž hladinu v plovákovce a pusť dolů jehlu šoupátka, klidně na poslední zářez. Taky může na starém karburátoru být jiné otryskování, nové jsou v tomto ohledu OK. Na tom novém jsem měl já špatný plovák, tekl do něj benzín a to už pak nešlo nastavit nic.
Laborování s karburátorem je ale podmíněné dobrým stavem motoru (gufera kliky, těsnění sání, dobrý filtr) a správným seřízením zapalování.
Jo a taky má na bohatost celkem vliv množství otvorů v krytu vzduchového filtru. Mě třeba při sundání horního víka filtru vůbec nejde do otáček a chcípá.
I neupravený motor dokáže jet dobře, já se nedávno zapomněl s otevřeným plynem na magistrále u Roztyl a na tacho bylo 70 (což je v reálu něco přes 60), ale stejně mi ten kamion ujel
EDIT:Koukám, VAPE, tak to je o starost míň.