Motorkáři sobě

prohledat
3279 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 06.08.2009 do 01.11.2024, založil/a m8rinek
řadit dle data
21:54:31
25.07.2019
SO545
-> 11mAjA11 25.07.19 13:15:59: ked sa niekto bavi o podvozku a jeho tuhosti ...vzdy si pozriem toto video a mam usmev od ucha k uchu...



2x Superbike Champ Troy Corser On the Edge Lap
13:30:30
25.07.2019
m8rinek
-> CHIP: bahenní pumpa :D
13:15:59
25.07.2019
11mAjA11
Mam GSX-R 750 r.v.82 Streeta (bo to bylo vcelku hodnekrat rozstipany) a to je jak jezdit na zelatine 1 , prirovnal bych to ku Jawe 350 s brutalnim vykonem a trochu lepsima brzdama 1
20:57:10
24.07.2019
SO545
-> 11mAjA11 24.07.19 12:49:08: mal som 3 sezony bandita 600N ponahanal som sa po lesnych vlasenkach kde s kym... ram a motor bol v pohode , tlmice sem upgradoval a brdzy boli OK ake boli ...brzdit moc netrebalo :-) trebalo len tahat za heft a bez strachu ze to ustreli ako na premotorovanej motorke...
15:32:38
24.07.2019
11mAjA11
Tak objem no 1
14:16:50
24.07.2019
MATTESS
-> U-Geen: asi 2D motor

-> 11mAjA11: cs.wikipedia.org/wiki/Obs ah

cs.wikipedia.org/wiki/Obj em

-> Luky: baví1
12:51:05
24.07.2019
11mAjA11
12:50:15
24.07.2019
U-Geen
-> MATTESS: asi plochej motor :)
12:49:08
24.07.2019
11mAjA11
-> MATTESS:

Kawasaki KZ550B - obsah byl 550 radovy ctyrval olejak, krasna motorka.

Jinak obsah CBX i Katany by byl jedno litr nebo sedmpade je v pohode, proste radovy ctyrval olejem a vzduchem chlazeny s trubkovym želé rámem a gumovými brázdami 1
12:38:38
24.07.2019
Luky
-> MATTESS: že tě to ještě baví... 3
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Luky vložen 24.07.2019 12:38:38
12:02:06
24.07.2019
MATTESS
-> 11mAjA11: obsah? 41
11:24:47
22.07.2019
11mAjA11
Spis litr, ale i mensi obsah nevadi, zacinal sem na KZ550B nadherna klasika a tak nejak mi to zustalo..
11:00:27
22.07.2019
CHIP
-> Luboš: Možná myslel CBX 1000 ...
09:07:52
18.07.2019
Luboš
-> 11mAjA11: CBX doporučuju, jsou fajn 4



Tohle je moje
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Luboš vložen 18.07.2019 09:07:52
17:20:40
17.07.2019
11mAjA11
Je to boží Hondice, ja toužím po Katane 1100 případně CBX..1
11:54:35
17.07.2019
CHIP
-> U-Geen: Pravdu máš předsedo .. je krásnej .. budu se o to muset trošku postarat .. je to taková patinovka.
10:54:42
17.07.2019
U-Geen
-> CHIP: krasnej stroj
09:47:02
17.07.2019
CHIP
-> Borderer: Tak mánie .. měl jsem dva stejné motocykly .. a tak jsem jeden vyměnil za tohle .. co jsem ještě neměl. Rozhodně je to zajímavý stroj, na kterém se da dokonce velmi slušně jezdit ..
09:20:02
17.07.2019
Borderer
-> CHIP: To je nějaká mánie, už asi pátej člověk v poslední době, co vidím, že si CXo pořídil. 3
09:06:54
17.07.2019
CHIP
Výměnou zajímavého stroje jsem získal jiný zajímavý stroj .. který jsem ještě neměl. Jede to velmi slušně.
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od CHIP vložen 17.07.2019 09:06:54
18:49:14
09.07.2019
MVM
-> 11mAjA11: Jehličkové ložisko na pístním čepu je právě míň náchylný na poměr mazání. pevný futra vyžadují víc oleje. Co se týče olejů vyloženě závodní tak většinou to byl Shell CikFIM jezdilo v mistraku ve 125,a byl nepredredeny a jezdil se 1:25. Predredeny jsou pro motory s odděleným mazáním, použitelný i klasické míchání. Hlavní je ale konstrukce motoru, kdy dneska sice ano syntetický, málo kourivy,nezalepuje to priveru,ale ty motory jsou i v 50ccm vysokootáčkový s nízkým pístem, tenký pístní kroužky, rozměrově a materiálove kvalitní píst,a ve spojení s nikasilovym válcem. To diametrálně jiná hudba oproti Jawa,ať už pincek nebo velký 350. ( Nebýt toho že jsem si tím prošel a taky tripade zadřel na olej do motorových pil) tak to sem nepíšu. Jinak kdo nezná ten MS20, tak to za socialismu fasovali jezdci Svazarmu od vojaku z letiště a jezdili to v motokrosovych ČZ, kdy standard M2T bylo nahovno a tuzexové oleje nedostatek. Až jsem si to znova zajížděl na, "minerální" olej na radu člověka který to zažil - tak jsem potom u toho zůstal a v poměru 1:50 to mimo plný kotel a vysoké otáčky vůbec nekouřila..
upraveno 1x, naposled 09.07.2019 18:53:19
08:29:27
09.07.2019
11mAjA11
Fakt ho tam nenalil málo..ani pomer michani nepodcenil.. spíš ty jehly na toto mazani prostě nejsou vhodné, bronz by to pravděpodobně v pohodě vydržel.
upraveno 1x, naposled 09.07.2019 08:31:20
14:31:13
08.07.2019
Borderer
-> 11mAjA11: Pořádně si přečíst, co je na pixle. Závodní oleje bejvaj předředěný až už pro použití v odděleným mazání nebo prostě pro jednodušší míchání a pak je potřeba toho tam nalejt mnohem víc. Nicméně pokud byl celej motor suchej, možná bych zapřemejšlel nad tím, jestli nenastala chyba obsluhy - vlivem zakecání, únavy, čehokoliv tam někdo nalil málo (či vůbec) olej. Nebyl by první a ani poslední, protože zrovna na tenhle olej běžně jezdí lidi, co stavěj fichtly na závody.
14:15:54
08.07.2019
11mAjA11
Tak holt tomu never, jeli sme v noci, kdy treba ve ctvrtek bylo 14° cili kosa jak cyp, davkovani oleje nebylo 1:50 ale 1:30 coz je vic nez je potreba, a ten motor byl a je uvnit proste suchy, po sundani valce co jezdil na Mogul Alfa 2t byl karter a kanaly cervene a to jezdilo 1:50 bez potizi. Nejelo se hodinu v kuse se zalomenym plynem.

Jelikoz mel jehlicky na pistnim cepu tak to nemuze byt puvodni pist ani vrtani ani ojnice ani cep, jehlickove lozisko ma jiny rozmer nez bronz.

Proste ten olej nemazal jak by mel, jestli neni vhodny do tohoto typu stroje nebo z jinych duvodu uz se nikdo nejspis nedozvi..
upraveno 1x, naposled 08.07.2019 14:16:37
13:52:13
08.07.2019
MB_CML
-> 11mAjA11: "velkorysé dávkování" tomu říkám teda hodnota poměru 4 Ono taky záleží na chlazení, když tak koukám na tu bagáž, tak to dotyčný musel drtit celou dobu na max aby to trochu jelo... Z pincků už jsem pravda dávno vyrostl 1 Ale když vidím tři kroužky, tak sehnat výbrusový píst jiný, než se dvěma byl taky problém, čili bych vsázel na původní vrtání? Jako upřímně nevěřím tomu, že by na vině byl olej...
12:01:26
08.07.2019
11mAjA11
Tak to sme mávali, já teda určitě. Měl sem červenou integralku, bilou Dainesku a popelářskou vestu..1 2
10:03:40
08.07.2019
Borderer
-> 11mAjA11: Vida, Potkali jsme vás, ale už si přesně nevzpomenu na město. 3 Jeli jsme v podstatě přesně opačně, z Liberce do Jeseníků. Na Jawě 640 ve dvou, s bagáží a už tak nám v kopcích zoufale chyběl výkon.
09:51:23
08.07.2019
11mAjA11
Já liju Mogul Ester a úplně v pohodě to funguje, ložisko mám klasické kluzné, dojížděl sem na Mogul Alfa bo Ester došel..



Ten kousnuty motor jel na Castrol Power 1 Racing 2T v dávkování vice než velkorysém a stejně ten motor byl uvnitř úplně suchý, takže zodpovědně mužů napsat ze nemazal a za tím si budu stát.
22:31:18
07.07.2019
MVM
-> 11mAjA11: Až pojedete příště - dám Ti tip, Sežeň si MS20 Ruský letecky SAE60 naředíš 1:40 a v životě litinový válec správně vyhonovaný a správně spárovaný píst nezadřeš 4
22:27:55
07.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 07.07.19 22:20:25: Já jsem na tyhle značky s profláklou reklamou a aurou výjimečnosti trochu alergický.
22:20:25
07.07.2019
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Tak on taky není Castrol, jako Castrol. Pokud to někdo mazal nějakým 10w-40 na místo přímo pro 2T určeným olejem, tak se není čemu divit. Tyhle debaty o tom, který olej je TOP a který největší shit mne vždycky baví, neboť jsou o ho*ně. Je úplně jedno, kdo ten olej vyrábí/prodává. 99,9% selhání na mazání je způsobené nesprávně zvoleným olejem, jeho poměrem (v případě 2T) nebo zanedbáním údržby/intervalu výměny. Jestli tam leje Mogul/Mobil/Shell/TOTAL/X XX je úplně jedno 4
22:15:44
07.07.2019
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: ba ba, jedině M2T 47
21:34:44
07.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 07.07.19 16:05:06: A proto znám kastrol obecně jen jako shluk písmenek a do ničeho jsem ho, krom jednoho pokusu před 20 lety, nikdy nelil.
16:05:06
07.07.2019
11mAjA11
Tak výlet parádní, 758km ujeto, jeden stroj 20km před domovem fatálně zkolaboval.. pravděpodobně na špatné mazací schopnosti oleje Castrol.. všechno co by uvnitř mělo být za normálních podmínek mastné , bylo úplně bez olejového filmu..

Tímto zkolabovaly jehličky na pístním čepu..
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od 11mAjA11 vložen 07.07.2019 16:05:06
16:17:33
06.07.2019
Luky
-> 11mAjA11: před lety jsme s klukama jeli na dachlech od Plzně 2 dny do Hodonína kouknout na hraniční přechod a pak zase 2 dny zpátky 1 Dohromady tuším kolem 950 km
22:10:22
05.07.2019
castrol
-> 11mAjA11: 156
20:01:59
05.07.2019
11mAjA11
Expedice Mácháč 2019 , 345km, 12h 30min..

Výjezd 19.00 z domova
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od 11mAjA11 vložen 05.07.2019 20:01:59
06:04:07
24.06.2019
MajoLR
U nás vo VK nejaký český borci...5 143
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od MajoLR vložen 24.06.2019 06:04:07
22:07:35
21.06.2019
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Tak startérem si ubíráš energii potřebnou pro zapalování, proto to jde nožní pákou "hned". Taky většinou ta nožní páka roztočí motor rychleji.

Nová svíčka by tomu určitě taky neuškodila. A vypouštět "benzín", jestli se tomu tak ještě dnes dá říkat, je nesmysl. Vyschnou těsnění a je vymalováno, řešením je tankovat před odstavením Vervu nabo jiný benzín bez biosložek.

V tvém případě bych koupil VIF, předávkoval bych ho, cca na třikrát tu plechovku a počkal bych na opravu ponecháním 5
14:36:50
21.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 21.06.19 14:03:48: Na to nemám čas safra. 3 Potřebuju sednout na kůň a jet. 3 Asi to někomu strčím, ať se v tom poštrachá, ale až budu mít čas a chuť to někam dát. Do té doby se to možná opraví provozem. Copakdyž tam něco naleju? Nějakej fuel injector cleaner? 3



E: ještě to musím vyzkoumat. Teď jsem ji nahodil okamžitě bez sytiče a jakéhokoliv škobrtnutí nebo chcípnutí nožní pákou.

Startér ale točí v pohodě. Co by mělo mít vliv na to, že pákou hned a elektrickým startérem na více pokusů?

E2: tak teď už v pohodě. I se to rozjelo jako předtím.
upraveno 2x, naposled 21.06.2019 18:06:06
14:03:48
21.06.2019
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Tak koukni na svíčku. To ti řekne víc. Může bejt přicpaná tryska sytiče. Já jednou zapomněl vypustit karburaci a měl sem po roce odstávky v plovákovce šlem, kterej pak dokonale ucpal a přicpal hlavní trysku. Pomocná a volnoběžná byla dostatečně vysoko a OK. 3
13:55:21
21.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 21.06.19 13:01:41: Na to nebyl čas. Zaskládal jsem ho stavebním materiálem, který jsem neměl v tu dobu kam dát a už se k němu nedostal, přestože jsem myslel, že ještě pojedu. Bylo tam tak 1,4 litru starého, dopuštěný novým.

A když to jede jinak normálně, jen jsou na píču ty studený starty po odstávce? Teplý bez problému na drc. I když je tedy fakt, že ty studený starty byly takový kostrbatý poslední rok dycky, páč jsem nikdy nevěděl, jestli to chce v létě nebo nechce sytič, páč to bylo dycky jak se to vyspalo. 3
13:01:41
21.06.2019
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Dvě otázky: Nechal si tam původní benzín? Vypustil jsi plovákovku před odstavením? Pokud si odpověděl na první otázku "ANO" - vyjezdit, nalejt novej a pak to dyžtak řešit :D Pokud si odpověděl na druhou otázku "ANO" - vyndat karburátor a vyčistit ho. Dost možná budou přicpaný kanály ekosračkou. :)))



edit: Nezapomeň, je to 2T motor, pokud je vlivem přicpání trysek chudá směs, koleduješ si o záděr.
upraveno 1x, naposled 21.06.2019 13:02:33
12:28:56
21.06.2019
Jirik_Tuňák1983
Po roce odstávky jsem vylovil ze dna garáže skútr na občasné dojíždění do práce. Je to dvoutaktní Yamaha Neos 100 ccm s ručním sytičem a odděleným mazáním. Skutečně rok stál a to ještě vloni jen 3x. Po zandání baterky jsem ho napodruhé nastartoval, běžel, po chvíli zdechl. Takhle vždycky na stojanu chvíli prdlal, pak začal zpomalovat až chcípl. Na šesté nastartování už se udržel. Za jízdy jede normálně bez cukání a poklesu výkonu. Protože si to už moc nepamatuji, ale i tak se mi občas zdálo, že se pomaleji sbírá odspodu. Asi podle toho, že dříve jsem vypálil ze semaforu během chviličky jako první, teď je tam trochu prodleva, než se sebere a po pár minutách se to ztratí. Když pak jedu z práce, tak naskočí na škrtnutí a ještě třeba 2x zdechne, než je možné vyrazit.

Ale byl jsem s ním jen podruhé a ujel cca 70 km celkem.

Mám to někomu strčit na vyčištění a seřízení (karbec) a nebo se na to vyprcat a zkusit to rozjezdit, příp. něco přilejt do benzínu?

Díky moc a omlouvám se za vetření se mezi "pravé" motorkáře. 3

upraveno 1x, naposled 21.06.2019 12:30:27
08:09:17
15.06.2019
SO545
-> Bery 14.06.19 06:40:52: je to jasne. dnes staci ked to ma opticky efekt... Mne 150koni staci bohate ale original vyfuk je neskutocna bandaska ktora sa smyka pri naklone po zemi...a to mne vadilo a hlasic naklonu na stupacke je este vacsi des... tie drhnu hned ale nechal som si ich...pre istotu.



Mam tuto motorku uz 5rok a celkom fajn. Len rapas tlmicov ...sli uz dost na doraz a to ju mam od nova a len 20000km. Na STK planuju po novom aj EK motoriek a preto som rad ze mam system ktory to zvladne....snad8
06:40:52
14.06.2019
Bery
-> SO545: cožpak funkci klapky chápu, tam šlo jen o takový to- je to kus trubky, tu mi tam nechte a za to mi dejte tohle a stačí to jen svařit...

Ted mám na zvedáku forda raptora a je to to samý...tohle tam asi nechci, tak mi to udělejte jinak, trubky tu koukám máte tak třeba tyhle... a stačí mi to svařit. už na tu frázi začínám být alergický5
16:33:37
13.06.2019
SO545
-> Bery 11.06.19 06:23:26: to je len na oko... ta klapka pri otvorenom vyfuku ma svoju funkciu ale v inej polohe.

rocnik 2007_9 ?



mam koncovku od Termignoni s katom a klapkou. Funguje to paradne a nieje to ziaden hucak.

Nad 11000ot/min uz je slusne hlucna oj original koncovka.
22:24:32
11.06.2019
stika87 - Maschinenführer
ja letos prvnich 30 km a mozna poslednich uvidime zda me zena pusti nekam na dovcu :)))
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od stika87 - Maschinenführer vložen 11.06.2019 22:24:32
06:23:26
11.06.2019
Bery
když vidím ten výfuk... včera jsem předělávat nějaký s katem a kapkou na laděný , který vůbec nepasoval, byl z nějaké čínské tenké nerezi a klapku chtěl pan zachovat. děsná práce, ale bublalo to lahodně.
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Bery vložen 11.06.2019 06:23:26
upraveno 1x, naposled 11.06.2019 07:31:16
21:57:19
10.06.2019
SO545
Vikend na paradu...nove s22 drzia neskutocne tak som trosku v pravotocivej pohrabal stupackou... Bolo to vraj tesne.. Ale kolesa boli na asfalte...
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od SO545 vložen 10.06.2019 21:57:19
Extreme Tyres