skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5580 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 28.03.2009 do 27.11.2024, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
17:45:32
30.10.2020
30.10.2020
Jirik_Tuňák1983
Zkusil bych ho spojit s Tomasem, ten taky rád sbírá.
17:39:04
30.10.2020
30.10.2020
isti
-> ZdrubT 30.10.20 10:56:37: O čom to je?
16:29:35
30.10.2020
30.10.2020
ZdrubT
-> vhml: BBS r15 na Golfa?
14:09:59
30.10.2020
30.10.2020
vhml
-> ZdrubT 30.10.20 10:56:37: trochu mi děsí, že jedno z těch vystavených kol mám na Mazdu na zimu :-D
12:43:23
30.10.2020
30.10.2020
Luky
-> ZdrubT: jestli tam nemá KN Jupiter tak hovno ví co jsou vzácný a drahý kola
10:56:37
30.10.2020
30.10.2020
ZdrubT
22:34:02
20.10.2020
20.10.2020
krtik
-> Tomaso435 20.10.20 17:22:46: nebude to nejaky bus-downhill? Je tam videt kuzelky na vnitrku zatacek.
21:18:18
20.10.2020
20.10.2020
Syny
-> Tomaso435: Traba mel zpozdeni...
18:43:20
20.10.2020
20.10.2020
David29
-> Luky: Tak vzhledem k záznamu bude vypátratelnej...
18:38:01
20.10.2020
20.10.2020
Eidy
-> Tomaso435: Nejdřív jsem nevěděl, jestli mu náhodou nefandí. Ale pak jsem si řekl, že asi ne.
17:22:46
20.10.2020
20.10.2020
Tomaso435
www.mojevideo.sk/video/..
./ked_si_mal_byt_rally_jaz
dec_ale_zobrali_ta_len_za_
autobusara.html ten má tu trasu solidně najetou
08:18:50
09.10.2020
09.10.2020
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: nejsmutnější na tom je že ten zmrd nakonec ujede Jako neříkám že ho měli sešrotovat úplně do mrtva, ale fakt škoda že se o něj žádné z těch aut neopřelo
19:04:05
08.10.2020
08.10.2020
Jirik_Tuňák1983
19:44:08
04.10.2020
04.10.2020
isti
12:47:47
29.09.2020
29.09.2020
1560 - zrušená registrace
Ale nějak jsem se tam vešel. Vlevo 5cm od špíglu, vpravo 2cm od špíglu, nahoře dle slov kolegy "bys tam neprostrčil ani papír". No, pak věř navigaci
12:46:26
29.09.2020
29.09.2020
1560 - zrušená registrace
-> David29:
No já znám třeba tenhle podjezd. Schválně sem dávám výřez z map i se značkou. "Papírově" OK, podle značek taky, reálně jsem měl stažený půlky až hrůza, a nemít s sebou kolegu, co šel ven a kontroloval to, tak bych to asi celý vycouval do pryč a někde se otočil. Je to silnice od Křenovic do Holubic.
No já znám třeba tenhle podjezd. Schválně sem dávám výřez z map i se značkou. "Papírově" OK, podle značek taky, reálně jsem měl stažený půlky až hrůza, a nemít s sebou kolegu, co šel ven a kontroloval to, tak bych to asi celý vycouval do pryč a někde se otočil. Je to silnice od Křenovic do Holubic.
09:46:09
28.09.2020
28.09.2020
King
-> palinator 24.09.20 15:26:18: Namitka! :-) Uz od zacatku virtu se tady vedou tyhle diskuse a klasikou je mylnej zaver, ze kdyz v Cedrychovi je graf minimum MERNY spotreby paliva nekde v 3500rpm, ze nejspornejsi je jezdit v techhle otackach. Ja jsem poslednich deset let dlouhodobe nejezdil s nicim pod 2 litry objemu a s nezanedbatelnou vahou, a na spotrebu vzdycky nejlip vychazela co nejplynlejsi jizda, pokud mozno bez akceleraci a brzdeni.
22:12:07
27.09.2020
27.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Ja to fakt riskovat nebudu :)
22:09:04
27.09.2020
27.09.2020
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 15cm? To je krásná mezera, to bych ani nepřibrzdil
Jednou jsme projížděli 3,3m u Fidlovačky, horní guma se sklápěla o troleje... Na Zenklovce je tuším taky 3,3m a tam se jezdí s 3,8m normálně bez problému
A v Klatovech maj snad tři mosty 3,7m a vejdu se všude - akorát už nevím, jestli to bylo Mercedesem nebo Volvem
Jednou jsme projížděli 3,3m u Fidlovačky, horní guma se sklápěla o troleje... Na Zenklovce je tuším taky 3,3m a tam se jezdí s 3,8m normálně bez problému
A v Klatovech maj snad tři mosty 3,7m a vejdu se všude - akorát už nevím, jestli to bylo Mercedesem nebo Volvem
15:56:05
27.09.2020
27.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> gim: Ja tomu klidne verim, ale staci, aby z nejakyho nakladaku vypadla hromadka hliny, Ducato nadskoci a je po ptakach :-D
Kdyby mi vysla vypoctena mezera mezi mostem a autem treba 30 cm, tak na to prdim, ale 10 - 15 cm to je hodne malo... Staci aby nekdo prifouknul mechy na zadni naprave...
Kdyby mi vysla vypoctena mezera mezi mostem a autem treba 30 cm, tak na to prdim, ale 10 - 15 cm to je hodne malo... Staci aby nekdo prifouknul mechy na zadni naprave...
11:30:49
27.09.2020
27.09.2020
gim
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Martin S. už to projel, nějak na to zapomněl. Trochu mu zatrnulo, ale dobrý. Hlásil to víc jak před rokem, ale nikdo mu nevěří.
19:52:14
24.09.2020
24.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 24.09.20 13:29:57: Když vidim ten náhled videa, s kamionem vezoucim most, tak mi to připomnělo, jak jsem dneska měřil (ultrazvukovym měřičem z Lidlu :-D ) mostek, kterej máme u práce... Bohužel naše auto má 3,43 m a na mostu je 3,4 m. Měřič ukazoval 3,55 - 3,56. Auto jsem měřil metrem a mělo by mít přesně 3,4 m. Bohužel nikdo nemá odvahu to jet zkusit :-D
19:51:44
24.09.2020
24.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 24.09.20 13:29:57: Když vidim ten náhled videa, s kamionem vezoucim most, tak mi to připomnělo, jak jsem dneska měřil (ultrazvukovym měřičem z Lidlu :-D ) mostek, kterej máme u práce... Bohužel naše auto má 3,43 m a na mostu je 3,4 m. Měřič ukazoval 3,55 - 3,56. Auto jsem měřil metrem a mělo by mít přesně 3,4 m. Bohužel nikdo nemá odvahu to jet zkusi :-D
15:26:18
24.09.2020
24.09.2020
palinator
-> vhml 17.09.20 20:36:58:
Já v létě brzdim klimatizací.
E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.
Já v létě brzdim klimatizací.
E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.
15:07:07
24.09.2020
24.09.2020
Luky
-> David29: Parkinson nebo tak něco?
13:29:57
24.09.2020
24.09.2020
David29
02:30:57
23.09.2020
23.09.2020
Jirik_Tuňák1983
17:49:24
20.09.2020
20.09.2020
bouchy
cnn.iprima.cz/rychle-a-zb
esile-v-tunelu-blanka-skok
anky-vysypane-kufry-a-pror
azene-zavory-9646
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....
14:50:03
20.09.2020
20.09.2020
bouchy
-> vhml: Jak to, to už slyšim po několikátý?...když to rozjedu a pak sundám nohu z plynu, tak moderní motor nemění spotřebu zbůhdarma na teplo, ale na brzdou sílu. Jo, souhlasim, MHEV dá přidanou hodnotu do baterek, kdežto já takhle (mírně) ohřívám vzduch ve válci a "třu" písty na vyšší otáčky, když podřadím. Už pár lidí mi řeklo, že málo brzdim. Proč na to šahat, když vidim ceduli a stačí sundat nohu z plynu a jedu za 0? Na roztavených kotoučích a černých ráfkách zaj já nevidim žádnou výhodu, aneb dle dobové literatury "jezděte s vozem tak, jako by měl slabé brzdy" Brzdy používám, ne že ne, ale při sjezdu z kopce s nimi šetřím.
edit: A to celkem platí pro jakýkoli motor se vstřikováním, karburátorový to asi neuměly. Zato diesely všechny.
edit: A to celkem platí pro jakýkoli motor se vstřikováním, karburátorový to asi neuměly. Zato diesely všechny.
10:11:18
18.09.2020
18.09.2020
dragon_cb_cz
-> vhml 17.09.20 20:36:58: Akcelerovat můžeš... nesmíš brzdit Tady fakt platí, že kdo brzdí, nevyhrává... zbytek souhlas.
-> Luky: S F1 v naftě jsem po Alenkovo pyčtuningu dokázal za 4l (reálné) jezdit i po Praze. Nepotřebovat tenkrát auto teta, tak jsem snad šel do války s manželkou a nechal si jí. Auto jako nový (najeto 117t km).
-> Luky: S F1 v naftě jsem po Alenkovo pyčtuningu dokázal za 4l (reálné) jezdit i po Praze. Nepotřebovat tenkrát auto teta, tak jsem snad šel do války s manželkou a nechal si jí. Auto jako nový (najeto 117t km).
22:36:54
17.09.2020
17.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Nojo, ale ten kundaj vazi 1800 kg a ma slabej motor :)
21:54:20
17.09.2020
17.09.2020
Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já měl dlouhodobou u Fabie 1 RS s čipíčkem 4/100. Pravda, v naftě...
21:36:31
17.09.2020
17.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.20 21:34:29: Ale tady se nebavíme o jednohubkách ve smradu a sazích.
21:34:29
17.09.2020
17.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Tyjo, to jsou spotreby :) zlatejch mojich 5,8 l/100 pri trase Praha Ostrava :-D 140 na tempomatu...
20:36:58
17.09.2020
17.09.2020
vhml
Protože za konstantní rychlosti překonáváš jen jízdní odpory a jedno jestli auto má tunu nebo dvě, litrovej turbomotůrek, nebo čtyřlitrový hovado. Ve chvíli kdy začneš ale akcelerovat tak jseš v prdeli. Proto hodně fandím mild-hybridům , který dokážou aspoň nějak využívat energii brždění, která je jinak úplně zmařená do tepla a dokážou nějak kompenzovat vliv těžkýho auta, který potřebuješ složitě rozject a pak zas o to víc brzdit.
20:27:31
17.09.2020
17.09.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: -> darklord: Jo, tohle mám taky ozkoušené. Když jsem experimentálně jel cestu ČB -> Praha v totál economy režimu (mimo dálnici tak abych nebrzdil provoz, na dálnici tak aby mě nepředjížděly kamiony), tak jsem se dostal na 6.2 i s Aerem v automatu. Když jedu na dálnici 130 dle GPS, tak jsem hned na devíti...
20:21:51
17.09.2020
17.09.2020
darklord
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.20 20:02:53: tych 110 mozem potvrdit aj u uplne ineho auta, ked dam tempomat na 110 tak urobim mojich obligatnych 270km za 6.5/100, ked som raz skusal tempomat 145 tak rovnaka trasa bola cez 9.5/100. Celkom som cumel, ale nakoniec po spocitani odporov tej mojej letiacej chladnicky, motorovej slaboty atd to aj celkom vychadzalo. A ten casovy zisk nebol az taky velky, aby sa to vobec oplatilo, plus ostatne aspekty jazdy na dialnici v tejto stredoeuropskej diere...
20:02:53
17.09.2020
17.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.09.20 17:36:36: To byla videorecenze. Zajímavé ale bylo, jak rapidně rostla spotřeba po překročení cca 110 km/h. Jinak byl schopen jet konstantní rychlostí za dost nízkou spotřebu. A úseky tam a zpět tam měl právě se spotřebou, kterou jsem psal.
17:36:36
17.09.2020
17.09.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.20 15:13:39: No... to zní trochu z říše pohádek. Na spritmonitor.de je teda jedinej, ale ten jezdí za 12.41 Journey je tam 6 kousků s průměrem 11.41l/100km a nejnižší má 9.41...
15:13:39
17.09.2020
17.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Někde jsem viděl soukromou recenzi, jak nejakej Polák jezdí do práce s tím Freemontem 3.6 V6 a v kombinaci (město, okreska, dálnice) do dálničního limitu jezdí v rozmezí 6,8 - 7,5 litru.
EU udělala někde chybu ve výpočtech..
EU udělala někde chybu ve výpočtech..
15:11:12
17.09.2020
17.09.2020
Jirik_Tuňák1983
A pak se mi někdo diví, proč mám tak rád ty US káry.
14:33:12
17.09.2020
17.09.2020
Danster
14:32:38
17.09.2020
17.09.2020
Danster
-> Jumbo: Jo "zakňučení" kompressoru je příjemný zpestření zvuku aut. Hlavně v kombinaci s V8
14:31:38
17.09.2020
17.09.2020
dragon_cb_cz
-> Danster 17.09.20 14:21:14: Tak ta je dobrá
14:21:14
17.09.2020
17.09.2020
Danster
-> dragon_cb_cz 17.09.20 10:21:19: Jo tahle serie s bratrama je taky moc povedená. To má youtube docela zajímavou formu uvažování. Zase v týhle kombinaci je ta trapnost tý reklamy na VW ještě víc viditelná.
To jsi mi připoměl tuhle reklamu, kde se trochu otřeli o Passat
To jsi mi připoměl tuhle reklamu, kde se trochu otřeli o Passat
11:52:05
17.09.2020
17.09.2020
Jumbo
-> dragon_cb_cz: -> Danster: To zakňučení kompresoru je něco úžasného, vždycky když ho slyším, tak mi cuknou koutky... Včera mi takhle v Brně "zaknučel" jeden Mergl v kombíku a taky to mělo moc krásný zvuk...
10:21:19
17.09.2020
17.09.2020
dragon_cb_cz
-> Danster 17.09.20 09:38:02: Jj některý jsou hodně dobrý. O to trapnější je, když mi předtím youtube přihraje reklamu na ID.3 nebo jak se ten ocumlanej bonbon od VW jmenuje... ta je totiž trapná dost zoufale...
09:38:02
17.09.2020
17.09.2020
Danster
-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 22:13:32: Souhlas fakt pěkná reklama. On Dodge má pěkný reklamy.
20:36:04
16.09.2020
16.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Klubko_ 16.09.20 20:02:57: Myslím, že je tam auto vidět dost a je to pěkně provedená reklama. TRX je navíc novinka, ale každý to vidí ze svého pohledu.
¨
A jinak tedy. Kdyby v té reklamě byla čmoudící 105ka, která by nebyla na začátku videa vidět, protože by záběr zakrývala neudržovaná veřejná zeleň a dopravní značky, v další části autobus nacpaný důchodci, pak fronta na pracáku a auto pořád nikde a nakonec by auto stejně nebylo ve spotu vidět, protože žere olej s benzínem 1:1 a ani jeho byť základní obrysy nejsou přes oblaka štiplavého namodralého kouře ani náznakem patrné.
¨
A jinak tedy. Kdyby v té reklamě byla čmoudící 105ka, která by nebyla na začátku videa vidět, protože by záběr zakrývala neudržovaná veřejná zeleň a dopravní značky, v další části autobus nacpaný důchodci, pak fronta na pracáku a auto pořád nikde a nakonec by auto stejně nebylo ve spotu vidět, protože žere olej s benzínem 1:1 a ani jeho byť základní obrysy nejsou přes oblaka štiplavého namodralého kouře ani náznakem patrné.
20:02:57
16.09.2020
16.09.2020
Klubko_
-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 22:13:32: jsem to video popohnal šipkou, protože na začátku se nějak dlouho nic nedělo a pak tam byly duny, auto nikde, pak tam byl had, taky auto nikde, pak prach z dun takhle jsem to popoháněl a čekal furt na auto a auto jsem vlastně skoro neviděl. To je asi ten moderní trend ukázat poutavy obrázky, ale produkt vlastně ne