skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5608 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 28.03.2009 do 07.02.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> David29 24.09.20 13:29:57: Když vidim ten náhled videa, s kamionem vezoucim most, tak mi to připomnělo, jak jsem dneska měřil (ultrazvukovym měřičem z Lidlu :-D ) mostek, kterej máme u práce... Bohužel naše auto má 3,43 m a na mostu je 3,4 m. Měřič ukazoval 3,55 - 3,56. Auto jsem měřil metrem a mělo by mít přesně 3,4 m. Bohužel nikdo nemá odvahu to jet zkusi :-D
-> vhml 17.09.20 20:36:58:
Já v létě brzdim klimatizací.
E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.
Já v létě brzdim klimatizací.

E: jinak reálně nemusí bejt úplně pravda, že ustálená rychlost je nejúspornější... Pomineme-li přechodový jevy v motoru při změně zatížení, tak nejúčinnější je motor v maximálním zatížení a nejnižší ztráty má naopak při volnoběhu... takže někdy se může vyplatit rozkutálet motor skoro na plnej plyn do kopce a pak to nechat plachtit v neutrálu... a nižší rychlost také někdy nebývá k užitku, protože některé spotřeby (např. volnoběžná, spotřeba pomocných pohonů, osvětlení, atd.) se nepočítá na 100 km, ale na hodiny provozu.

-> David29: Parkinson nebo tak něco?
cnn.iprima.cz/rychle-a-zb
esile-v-tunelu-blanka-skok
anky-vysypane-kufry-a-pror
azene-zavory-9646
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....
LOL některý se povedly....hlavní role VAG obecně - ta filcka, pak ty kola....

-> vhml: Jak to, to už slyšim po několikátý?...když to rozjedu a pak sundám nohu z plynu, tak moderní motor nemění spotřebu zbůhdarma na teplo, ale na brzdou sílu. Jo, souhlasim, MHEV dá přidanou hodnotu do baterek, kdežto já takhle (mírně) ohřívám vzduch ve válci a "třu" písty na vyšší otáčky, když podřadím. Už pár lidí mi řeklo, že málo brzdim. Proč na to šahat, když vidim ceduli a stačí sundat nohu z plynu a jedu za 0? Na roztavených kotoučích a černých ráfkách zaj já nevidim žádnou výhodu, aneb dle dobové literatury "jezděte s vozem tak, jako by měl slabé brzdy"
Brzdy používám, ne že ne, ale při sjezdu z kopce s nimi šetřím.
edit: A to celkem platí pro jakýkoli motor se vstřikováním, karburátorový to asi neuměly. Zato diesely všechny.


edit: A to celkem platí pro jakýkoli motor se vstřikováním, karburátorový to asi neuměly. Zato diesely všechny.
-> vhml 17.09.20 20:36:58: Akcelerovat můžeš... nesmíš brzdit
Tady fakt platí, že kdo brzdí, nevyhrává... zbytek souhlas.
-> Luky: S F1 v naftě jsem po Alenkovo pyčtuningu dokázal za 4l (reálné) jezdit i po Praze. Nepotřebovat tenkrát auto teta, tak jsem snad šel do války s manželkou a nechal si jí. Auto jako nový (najeto 117t km).

-> Luky: S F1 v naftě jsem po Alenkovo pyčtuningu dokázal za 4l (reálné) jezdit i po Praze. Nepotřebovat tenkrát auto teta, tak jsem snad šel do války s manželkou a nechal si jí. Auto jako nový (najeto 117t km).
-> Luky: Nojo, ale ten kundaj vazi 1800 kg a ma slabej motor :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já měl dlouhodobou u Fabie 1 RS s čipíčkem 4/100. Pravda, v naftě...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.20 21:34:29: Ale tady se nebavíme o jednohubkách ve smradu a sazích. 

Tyjo, to jsou spotreby :) zlatejch mojich 5,8 l/100 pri trase Praha Ostrava :-D 140 na tempomatu...
Protože za konstantní rychlosti překonáváš jen jízdní odpory a jedno jestli auto má tunu nebo dvě, litrovej turbomotůrek, nebo čtyřlitrový hovado. Ve chvíli kdy začneš ale akcelerovat tak jseš v prdeli. Proto hodně fandím mild-hybridům , který dokážou aspoň nějak využívat energii brždění, která je jinak úplně zmařená do tepla a dokážou nějak kompenzovat vliv těžkýho auta, který potřebuješ složitě rozject a pak zas o to víc brzdit.
-> Jirik_Tuňák1983: -> darklord: Jo, tohle mám taky ozkoušené. Když jsem experimentálně jel cestu ČB -> Praha v totál economy režimu (mimo dálnici tak abych nebrzdil provoz, na dálnici tak aby mě nepředjížděly kamiony), tak jsem se dostal na 6.2 i s Aerem v automatu. Když jedu na dálnici 130 dle GPS, tak jsem hned na devíti...
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.20 20:02:53: tych 110 mozem potvrdit aj u uplne ineho auta, ked dam tempomat na 110 tak urobim mojich obligatnych 270km za 6.5/100, ked som raz skusal tempomat 145 tak rovnaka trasa bola cez 9.5/100. Celkom som cumel, ale nakoniec po spocitani odporov tej mojej letiacej chladnicky, motorovej slaboty atd to aj celkom vychadzalo. A ten casovy zisk nebol az taky velky, aby sa to vobec oplatilo, plus ostatne aspekty jazdy na dialnici v tejto stredoeuropskej diere...
-> dragon_cb_cz 17.09.20 17:36:36: To byla videorecenze. Zajímavé ale bylo, jak rapidně rostla spotřeba po překročení cca 110 km/h. Jinak byl schopen jet konstantní rychlostí za dost nízkou spotřebu. A úseky tam a zpět tam měl právě se spotřebou, kterou jsem psal.
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.20 15:13:39: No... to zní trochu z říše pohádek. Na spritmonitor.de je teda jedinej, ale ten jezdí za 12.41
Journey je tam 6 kousků s průměrem 11.41l/100km a nejnižší má 9.41...

-> dragon_cb_cz: Někde jsem viděl soukromou recenzi, jak nejakej Polák jezdí do práce s tím Freemontem 3.6 V6 a v kombinaci (město, okreska, dálnice) do dálničního limitu jezdí v rozmezí 6,8 - 7,5 litru.
EU udělala někde chybu ve výpočtech..
EU udělala někde chybu ve výpočtech..
A pak se mi někdo diví, proč mám tak rád ty US káry. 

-> Jumbo: Jo "zakňučení" kompressoru je příjemný zpestření zvuku aut. Hlavně v kombinaci s V8

-> dragon_cb_cz 17.09.20 10:21:19: Jo tahle serie s bratrama je taky moc povedená. To má youtube docela zajímavou formu uvažování. Zase v týhle kombinaci je ta trapnost tý reklamy na VW ještě víc viditelná.
To jsi mi připoměl tuhle reklamu, kde se trochu otřeli o Passat
To jsi mi připoměl tuhle reklamu, kde se trochu otřeli o Passat

-> dragon_cb_cz: -> Danster: To zakňučení kompresoru je něco úžasného, vždycky když ho slyším, tak mi cuknou koutky... Včera mi takhle v Brně "zaknučel" jeden Mergl v kombíku a taky to mělo moc krásný zvuk...
-> Danster 17.09.20 09:38:02: Jj některý jsou hodně dobrý. O to trapnější je, když mi předtím youtube přihraje reklamu na ID.3 nebo jak se ten ocumlanej bonbon od VW jmenuje... ta je totiž trapná dost zoufale...
-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 22:13:32: Souhlas fakt pěkná reklama. On Dodge má pěkný reklamy.
-> Klubko_ 16.09.20 20:02:57: Myslím, že je tam auto vidět dost a je to pěkně provedená reklama. TRX je navíc novinka, ale každý to vidí ze svého pohledu. 
¨
A jinak tedy. Kdyby v té reklamě byla čmoudící 105ka, která by nebyla na začátku videa vidět, protože by záběr zakrývala neudržovaná veřejná zeleň a dopravní značky, v další části autobus nacpaný důchodci, pak fronta na pracáku a auto pořád nikde a nakonec by auto stejně nebylo ve spotu vidět, protože žere olej s benzínem 1:1 a ani jeho byť základní obrysy nejsou přes oblaka štiplavého namodralého kouře ani náznakem patrné.

¨
A jinak tedy. Kdyby v té reklamě byla čmoudící 105ka, která by nebyla na začátku videa vidět, protože by záběr zakrývala neudržovaná veřejná zeleň a dopravní značky, v další části autobus nacpaný důchodci, pak fronta na pracáku a auto pořád nikde a nakonec by auto stejně nebylo ve spotu vidět, protože žere olej s benzínem 1:1 a ani jeho byť základní obrysy nejsou přes oblaka štiplavého namodralého kouře ani náznakem patrné.

-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 22:13:32: jsem to video popohnal šipkou, protože na začátku se nějak dlouho nic nedělo a pak tam byly duny, auto nikde, pak tam byl had, taky auto nikde, pak prach z dun takhle jsem to popoháněl a čekal furt na auto a auto jsem vlastně skoro neviděl. To je asi ten moderní trend ukázat poutavy obrázky, ale produkt vlastně ne 

-> Tuner#2: Předpokládám že za "driftování"
-> Skili 12.09.20 20:01:19: nemažou se s tím, ale za co černá vlajka?
Ej, neviem či som si zle nevybral - škodovku.
www.mojevideo.sk/video/.. ./a_ze_na_ladu_nezbalis_ba bu.html
www.mojevideo.sk/video/.. ./a_ze_na_ladu_nezbalis_ba bu.html
-> Eidy: Jo to víme. Proto jezdíme v 30-40 let starých škopkách místo třeba v novým Kokodáqu
Kvůli rozdílnosti techniky a tratí a tak nejde říct, jestli byl nejlepší Fangio, Clark, Schumacher nebo Hamilton... Každý z nich byl borec ale vyděrač nejlepšího nejde.

Kvůli rozdílnosti techniky a tratí a tak nejde říct, jestli byl nejlepší Fangio, Clark, Schumacher nebo Hamilton... Každý z nich byl borec ale vyděrač nejlepšího nejde.
-> Klubko_: Krásný. Je zajímavý, že ty starý auta jsou vždycky lepší. Ne rychlejší, ale tak nějak lepší. Moc hezký video.
-> Jirik_Tuňák1983: Na mě to vyskočilo náhodou, sledovaj jsem Gevina 
