-> Kocvin:
Tak jako je to asi i o objemu jednotlivejch válců. Lokomotivy taky nestartujou. A u Zetorů to bude taky asi případ od případu. Známej když koupil 6911, tak prej startovala v mrazech uplně krásně, pak jí dělal velkou opravu včetně kabátu, spodek motoru nechal původní, ale nechával dělat čerpadlo a vstřiky, nastavenej předvstřik prej správně a traktor od tý doby nestartuje. Sváděl to pak i na původní startér že točí pomalu, dal rychloběžnej, ten tomu o něco pomoh, ale když je v garáži kolem nuly tak je to přemlouvání a hulí to jak svině.
Občas jsou ty diesely dost záhadný. Někdy motor na kterej se 40 let nesáhlo funguje, jinej se neustále opravuje a furt funguje blbě a jinej, moderní, kterej je třeba koncepčně uplně řádově jinde, tak zase hulí jako stará vražda, přitom to snad ani není fyzikálně možný.
Něco jako u nás na elektrárně (je to teda asi potřeba brát s rezervou) - na blocích 2,3,4, kde jsou už léta provozovaný nepůvodní systémy Foxboro + na bloku 2 byla zkušebně instalována močovina, na 3 a 4 pak močovina při poslední modernizaci, jsou prej horší emise, než na bloku 1, řízeným původním "analogovým" socialistickým řídícím systémem DIAMO, kterej ani žádnou močovinu nemá.

(reálně bych teda věřil spíš tomu, že ten kotel bude mít z nějakýho důvodu nižší surový emise, než ostatní, který to doháněj močovinou)